TVP na Święta...

Data: 2009-12-15 10:37:49
Autor: MF[PL]
TVP na Święta...
Krzysiak pisze:

Na TVP HD będzie ciekawiej. Dużo polskich filmów.
http://www.tinyurl.pl?Kzz2IwRt

Data: 2009-12-15 10:42:45
Autor: pawell32
TVP na Święta...
MF[PL] pisze:
Krzysiak pisze:

Na TVP HD będzie ciekawiej. Dużo polskich filmów.
http://www.tinyurl.pl?Kzz2IwRt

i dobrze, bo na te hamerykańskie nie ma juz co patrzeć

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-12-15 13:01:32
Autor: zorka
TVP na Święta...

Użytkownik "MF[PL]" <star_bright@wp.pl> napisał w wiadomości news:hg7m1v$e26$1nemesis.news.neostrada.pl...
Krzysiak pisze:

Na TVP HD będzie ciekawiej. Dużo polskich filmów.
http://www.tinyurl.pl?Kzz2IwRt

TVP HD jest jeszcze nadawana free na astrze? Czy juz zakodowali?

Data: 2009-12-15 13:05:48
Autor: pawell32
TVP na Święta...
Krzysiak pisze:

Na TVP HD będzie ciekawiej. Dużo polskich filmów.
http://www.tinyurl.pl?Kzz2IwRt

TVP HD jest jeszcze nadawana free na astrze? Czy juz zakodowali?

juz jakiś czas temu

Data: 2009-12-15 13:53:03
Autor: Tomaszek
TVP na Święta...
W dniu 2009-12-15 10:37, MF[PL] pisze:
Krzysiak pisze:

Na TVP HD będzie ciekawiej. Dużo polskich filmów.
http://www.tinyurl.pl?Kzz2IwRt

W tym temacie juĹź od dawna nie zawodzi mnie Kino Polska;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do Ĺźadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-12-15 14:40:23
Autor: Big Jack
TVP na Święta...
W wiadomości
*MF[PL]* napisał(-a):

Na TVP HD będzie ciekawiej. Dużo polskich filmów.
http://www.tinyurl.pl?Kzz2IwRt

A jak ją oglądać?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-12-15 17:20:45
Autor: MF[PL]
TVP na Święta...
Big Jack pisze:

A jak ją oglądać?

Np. w tej beznadziejnej i kiepskiej "n"-ce, ew. dvb-t (?)

Data: 2009-12-15 17:35:04
Autor: Cavallino
TVP na Święta...
Użytkownik "MF[PL]" <star_bright@wp.pl> napisał w wiadomości news:hg8d5h$3gh$1atlantis.news.neostrada.pl...
Big Jack pisze:

A jak ją oglądać?

Np. w tej beznadziejnej i kiepskiej "n"-ce, ew. dvb-t (?)

W dvb-t nie ma TVP HD już od ponad pół roku.

Data: 2009-12-16 21:43:30
Autor: Krzysiak
TVP na Święta...

Big Jack pisze:

A jak ją oglądać?

Np. w tej beznadziejnej i kiepskiej "n"-ce, ew. dvb-t (?)

K...a!!! To TVP uruchomiło HD tylko dla n-ki ?????

Data: 2009-12-16 21:19:38
Autor: Tomek Kańka
TVP na ÂŚwiĂŞta...
Krzysiak <xxx@xxx.pl> napisał(a)

Big Jack pisze:

A jak ją oglądać?

Np. w tej beznadziejnej i kiepskiej "n"-ce, ew. dvb-t (?)

K...a!!! To TVP uruchomiło HD tylko dla n-ki ?????

Nie, odwrotnie. Tylko n-ka chce to pokazywać (i za to płacić).

--
Tomek

Data: 2009-12-16 22:30:31
Autor: Cavallino
TVP na Święta...
Użytkownik "Krzysiak" <xxx@xxx.pl> napisał w wiadomości news:

K...a!!! To TVP uruchomiło HD tylko dla n-ki ?????

Jest jeszcze w niektórych kablówkach.

Data: 2009-12-16 23:37:01
Autor: Krzysiak
TVP na Święta...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hgbjhm$460$1news.onet.pl...
Użytkownik "Krzysiak" <xxx@xxx.pl> napisał w wiadomości news:

K...a!!! To TVP uruchomiło HD tylko dla n-ki ?????

Jest jeszcze w niektórych kablówkach.

Niestety, ale chyba nie w warszawskich..... :-(

Data: 2009-12-16 23:42:53
Autor: Krzysiak
TVP na Święta...

[...]

A nawiasem mówiąc, nigdy nie korzystałem z kablówki,
natomiast chętnie widziałbym ten kanał np. w C+ i powiem
więcej, że nawet bym za niego dopłacił, ale to już
wyłącznie mój wybór....

Data: 2009-12-16 23:44:53
Autor: Cavallino
TVP na Święta...
Użytkownik "Krzysiak" <xxx@xxx.pl> napisał w wiadomości news:hgbnpi$8vh$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ja chyba też.
Zwłaszcza gdy będzie jakaś impreza sportowa, którą w TVP HD będą pokazywać.
Kosz i ręczna w ciągu ostatnich 1,5 roku były świetne.

Data: 2009-12-16 23:52:14
Autor: Krzysiak
TVP na Święta...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hgbnt4$f2g$1news.onet.pl...
[...]

A i owszem. Zresztą, jak nie trawię seriali (gniotów) TVP, to bardzo
chętnie niektóre oglądałem w HD, zwłaszcza, że nadawane były
(i pewnie są) w bardzo dobrej jakości.

Data: 2009-12-17 08:24:37
Autor: pawell32
TVP na Święta...

Big Jack pisze:

A jak ją oglądać?

Np. w tej beznadziejnej i kiepskiej "n"-ce, ew. dvb-t (?)

K...a!!! To TVP uruchomiło HD tylko dla n-ki ?????

nie, widać taka kiepska a potrafili się dogadać.
cyfra coś się nie dogadała lub stwierdzili że nie warto.