TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam

Data: 2014-01-23 20:00:02
Autor: hikikomorisan
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam

"Wprowadzenie opłaty audiowizualnej w wysokości 10 zł i wyłączenie reklam oznacza ograniczenie Telewizji Polskiej o dwie trzecie - uważa prezes TVP Juliusz Braun. Według niego telewizja publiczna bez reklam się nie utrzyma."

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

no dobra, jestem sklonny placic trzydziesci zlotych, ale ma nie byc reklam i polowa durnych odmozdzaczy ma zniknac

znajac zycie wzieliby  trzy dyszki  i reklamy puszczali dalej

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-starosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz Ĺ›mieci!  Gdy ty ciężko pracujÄ…c

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Data: 2014-01-23 20:19:51
Autor: z
W dniu 2014-01-23 20:00, hikikomorisan pisze:
no dobra, jestem sklonny placic trzydziesci zlotych, ale ma nie byc
reklam i polowa durnych odmozdzaczy ma zniknac

Powiedzmy że jest to w jakim¶ stopniu prawda.
Trzeba w sposób ewolucyjny zmniejszać ilo¶ć reklam we wszystkich mediach (mniej i może droższe) To co się wyprawia jest już nie do wytrzymania
Nie może być tak że Głównym przekazem szmatławej stacji jest pokazywanie reklam przerywanych co jaki¶ czas programem.
Niech sobie w taki sposób nadaj± w necie czy z satelity bez koncesji co sobie chc±.
Tutaj organy państwa maj± swoje wielkie 3 grosze do powiedzenia a my jako obywatele państwa nie chcemy tyle reklam. Za to chcemy płacić uczciwie za wybrane przez siebie interesuj±ce nas kanały. (nie paczki- kanały)

Data: 2014-01-23 20:55:34
Autor: Stokrotka
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
Nie powinno być abonamentu,
reklamy powinny być dla rozrywki , a nie  w celu utszymania TVP.
TVP powinna być utszymywana z podatku, jako dobro narodowe.
W jakiej¶ ustawie powinno być zapisane, że taki a taki procent podatku ma i¶ć na TVP, i koniec.
Kilka godzin rocznie zyska każdy płac±cy abonament (nie będzie o tym my¶lał, wypełniał, stał w kolejce).

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a
ktury ludzie ociężali umysłowo, nażucaj± bezmy¶lnie następnym pokoleniom.

Data: 2014-01-23 21:06:14
Autor: Noel
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:52e173bf$0$2368$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I w ogóle nie powinno być wojen, ludzie powinni się kochać, mieć dużo pieni±żków...

Zapisz się na jakie¶ wybory miss, te tak gadaj±....

--
Tomek "Noel" B.

Data: 2014-01-23 21:09:14
Autor: Angus
Dnia Thu, 23 Jan 2014 20:55:34 +0100, Stokrotka napisał(a):

[...]

Chcesz płacić kupę kasy z nieróbstwo i tendencyjno¶ć redaktorów? Masę
pieniędzy za ich pokazanie się na antenie na 5 minut? Ogromne pieni±dze za
działalno¶ć firm "przydupasów" prezesa? Nigdy nic nie czytała¶ jak działa polska telewizja publiczna?
Po moim trupie jak dziadom cokolwiek zapłacę! Wolę nie ogl±dać sterowanych
programików i reklam między nimi. Konstytucja mówi co¶ o tym, że mam płacić
za co¶ czego nie ogl±dam?

angus48@wp.pl

Data: 2014-01-23 23:35:19
Autor: Nemo
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
Użytkownik "Angus" <angus48@wp.pl> napisał
Dnia Thu, 23 Jan 2014 20:55:34 +0100, Stokrotka napisał(a):

Nie powinno być abonamentu, [...]
TVP powinna być utszymywana z podatku, jako dobro narodowe.

O, Stokrotka pisze z sensem!

Chcesz płacić kupę kasy z nieróbstwo i tendencyjno¶ć redaktorów?

Bardzo podobnie wygl±da sytuacja z licznymi instytucjami państwowymi. Od Sejmu zaczynaj±c.
Poza tym jako¶ć funkcjonowania instytucji to osobna sprawa (i oczywi¶cie należy także ni± się zaj±ć), w tej chwili mowa tylko o finansowaniu.

Konstytucja mówi co¶ o tym, że mam płacić za co¶ czego nie ogl±dam?

Płacisz za muzea, operetki, skanseny do których nie chodzisz, za konsulaty w krajach których nigdy nie odwiedzisz, za policję, pogotowie i straż, których pomocy oby¶ nigdy nie potrzebował i jeszcze za dziesi±tki czy setki instytucji i rzeczy z których nie korzystasz a które w państwie s± i (przeważnie) być musz±. Na żadn± z tych spraw nie ma osobnego podatku, wszystko jest finansowane z budżetu. I tylko telewizja i radio ma mieć swój zupełnie odrębny podatek. WTF?

Data: 2014-01-23 23:46:50
Autor: hikikomorisan
On 23.01.2014 23:35, Nemo wrote:
[...]

i tyko jeden ort w tuzinie wyrazow

--

Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

Data: 2014-01-24 01:31:32
Autor: hikikomorisan
On 24.01.2014 00:39, Sonn wrote:
W dniu 2014-01-23 23:35, Nemo pisze:
[...]

Chcesz ja przelecieć że tak sie podlizujesz, czy tylko jaja sobie robisz?

Jaja sobie podlizuje hehehehehehe :D

Data: 2014-01-24 08:05:25
Autor: Nemo
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
Użytkownik "Sonn" <paszolwon@poczta.onet.pl> napisał
[...]

W jej bełkocie znalazłem jedno zdanie z którym się zgadzam. Trochę tę my¶l rozwin±łem i uzasadniłem, do czego ty nie raczyłes się odnie¶ć.
Swoj± drog± ciekawe masz kojarzenie. Jak kto¶ przyznaje ci rację to panicznie ¶ciskasz po¶ladki?

Data: 2014-01-24 00:37:55
Autor: Sonn
W dniu 2014-01-23 20:55, Stokrotka pisze:
[...]

Naprawdę potrzebujesz leczenia i to na oddziale zamkniętym. "Reklamy dla rozrywki". Trzeba być albo skończonym debilem, osob± niedorozwinięta umysłowo albo tob±, żeby w ogóle wpa¶ć na taka koncepcję

--
Sonn

Data: 2014-01-24 11:47:01
Autor: Stokrotka
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam

Nie powinno być abonamentu,
reklamy powinny być dla rozrywki , .....

Naprawdę potrzebujesz leczenia i to na oddziale zamkniętym. "Reklamy dla rozrywki".
Oczywi¶cie, że tak.
1.Istniej± reklamy ucz±ce, informuj±ce, pokazuj±ce całkiem nowy nieznany produkt. Tak było np . z wył±cznikiem ¶wiatła na pilota telewizyjnego jakie¶ 15 lat temu.
2. Istniej± reklamy społeczne, o tym nie będę pisać , bo to polityka.

3. Isyniej± wreszcie reklamy typowe, promuj±ce jaki¶ produkt.
Te reklamy mog± być
-okropne (kipi±ce agresj±, oparte o zasadę, byle zapamiętał, czym więcj szoku, tym lepiej zapamięta);
-prezentuj±ce produkt (typowe dla wizira - popatsz jak dobże wyprał);
-reklamy rozrywkowe, będ±ce faktycznie scen± z filmu , zwykle pogodn± , nie koniecznie zwi±zan± tematycznie z produktem (np - małe szyby? Szybki; -ulubiony film? Szybcy i w¶ciekli
 -. Samogłoska);
Te ostatnie s± najlepsze i s± to reklamy "dla rozrywki".

Trzeba być albo skończonym debilem, osob± niedorozwinięta umysłowo albo tob±, żeby w ogóle wpa¶ć na taka koncepcję

NIe masz pojęcia o rynku reklamowym.

Data: 2014-01-24 11:11:40
Autor: masti
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
Dnia pięknego Fri, 24 Jan 2014 11:47:01 +0100 osobnik zwany Stokrotka
napisał:

NIe masz pojęcia o rynku reklamowym.

bo przecież firmy wydają miliony na reklamy tylko po to by Stokrotka mogła się pośmiać.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-01-24 12:28:28
Autor: pawell32
W dniu 2014-01-24 11:47, Stokrotka pisze:

1.Istniej± reklamy ucz±ce, informuj±ce, pokazuj±ce całkiem nowy nieznany
produkt.

podaj choć jeden przykład reklamy, która "nie ryje bani",
emitowanej w polskiej tv

Data: 2014-01-24 15:00:57
Autor: Stokrotka
[...]

Nie rozumiem co znaczy  "nie ryje bani".

Data: 2014-01-24 15:03:18
Autor: pawell32
W dniu 2014-01-24 15:00, Stokrotka pisze:

[...]

i w tym jest wła¶nie problem

Data: 2014-01-24 12:17:42
Autor: the_foe
[...]

Tak powinno byc ze wszytkim, a nie jest. Bo inaczej trzeba by zlikwidowac kupe niepotrzebnych instytucji w których przeciez pracuja jacys ludzie z politycznego nadania. No i jeszcze kwestia czysto marketingowa: jak po przerzuceniu wszystkich parapodatków w podatek dochodowy biedny zjadacz chleba dowie sie, ze płacił podatki jak bogacz w Szwecji to sie moze niezle wkurzyc.

--
@foe_pl

Data: 2014-01-23 21:58:22
Autor: Tomek Kańka
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
z <z@z.pl> napisał(a)
[...]
Tutaj organy państwa mają swoje wielkie 3 grosze do powiedzenia a my jako obywatele państwa nie chcemy tyle reklam. [...]

Myślę, że popełniasz błąd rozciągając swoje poglady na wszystkich, jak to
nazywasz, obywateli. Moim zdaniem jest mnĂłstwo ludzi, ktĂłrzy oglÄ…dajÄ…
reklamy z własnej woli. Dowód na to jest bazrdzo prosty. Jakby nie
chcieli, to by nie ogladali:),a reklamy by znikneły samoczynnie. A
jednak firmy "palą" miliony złotych na telewizyjne spoty i jakoś na tym
nie tracą. Dodatkowo reklamy stały sie elementem (pop)kultury. O nich
się mówi, pisze, wiele sloganów zadomowiło się w już w języku. Ja nie
ogladam telewizji i dosyc często zdaża się, że nie wiem o czym
rozmawiaja znajomi i okazuje siÄ™, ĹĽe ma to zwiÄ…zak z jakimĹ› nowym spotem
reklamowym.

I ostatnia myśl. Znam ludzi, którzy nie pozwalają zainstalować AdBlock w
przegladarce, czytają ulotki supermarketów, słuchaja z uwagą
telemarketerĂłw itp. Oni chcÄ… reklam.

I trochę podobnie jest z tym płaceniem za kanały/paczki. jakby był na to
rynek, to byłyby oferty. Bo niby wszyscy chca płacic, tylko za to co
oglądają, ala jak przchodzi do wybierania, to wybierają "150 kanałów w
tym 30HD".

--
Tomek

Data: 2014-01-23 23:08:53
Autor: hikikomorisan
On 23.01.2014 22:58, Tomek Kańka wrote:

Dodatkowo reklamy stały sie elementem (pop)kultury. O nich
się mówi, pisze, wiele sloganów zadomowiło się w już w języku. Ja nie
ogladam telewizji i dosyc często zdaża się, że nie wiem o czym
rozmawiaja zchnajomi i okazuje siÄ™, ĹĽe ma to zwiÄ…zak z jakimĹ› nowym spotem
reklamowym.

elementem popkultury i dyskusji wsrod znajomych niekoniecznie musza byc z teksty reklam proszkĂłw do prania.

Czy nie lepiej gdyby zdomowily sie teksty z filmow, jak kiedys mis, rejs, programow rozrywkowych na poziomie /lepszych niz "Sorry, taki mamy klimat"/ dyskusji, debat publicystow /mozna prowadzic z humorem/ czy tez ciekawych programow rozrywkowych.

I ostatnia myśl. Znam ludzi, którzy nie pozwalają zainstalować AdBlock w
przegladarce, czytają ulotki supermarketów, słuchaja z uwagą
telemarketerĂłw itp. Oni chcÄ… reklam.

.....zawsze moga przelaczyc sie na komercyjny TVN czy inna stacje.

Wiec nikt im nie zabroni ogladania reklam.

W chwili obecnej ja np. nie chce reklam i nie bardzo sie gdzie mam przelaczyc.

A za ogladanie reklam nie chce placic.

Data: 2014-01-23 22:19:05
Autor: Tomek Kańka
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
hikikomorisan <hikikomorisan@amorki.pl> napisał(a)
[...]

Ale ja nie pisałem, co jest lepiej, tylko jak jest. Oczywiście, mogę
zmienić znajomych, ale to fajni ludzie:). Zresztą co złego w powiezeniu
"Tak, to tylko w Erze", czy "Prawie jak..." (w oryginale Żywiec).

I nie zaczynajmy dyskusji, czy TV jest głupia, bo tego oczekują
widzowie, czy odwrotnie:).

[...]
W chwili obecnej ja np. nie chce reklam i nie bardzo sie gdzie mam przelaczyc.

A za ogladanie reklam nie chce placic.

Zrób to co ja. Wyłącz telewizor:). Jak będzie nas więcej, to zmniejszą
siÄ™ budĹĽety na reklamy TV i przeniosÄ… do
Internetu/radia/outdooru/whereever. Ci co będą oglądac będą szczęśliwsi.

Data: 2014-01-23 23:49:34
Autor: hikikomorisan
On 23.01.2014 23:19, Tomek Kańka wrote:
czy TV jest głupia, bo tego oczekują
widzowie, czy odwrotnie:)

ale to jest ulad zamkniety :D

Zrób to co ja. Wyłącz telewizor:)

Ciezko bedzie. Mam podpiety komputer i DVD :D

Data: 2014-01-24 07:46:27
Autor: sat_diver
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizual nej bez reklam
Nastał dzień 2014-01-23 23:08, hikikomorisan donosi, że:

W chwili obecnej ja np. nie chce reklam i nie bardzo sie gdzie mam
przelaczyc.

W takiej sytuacji najlepiej zaopatrzyć się w Tv/Tuner z PVR/Timeshift.
Przykładowo audycja zaczyna się o 22.00 i trwa do 23.00, w niej są dwa bloki reklamowe po około 6 minut. Audycja zaprogramowana się nagrywa, a Ty zaczynasz oglądać około 22.15 i przeskakujesz reklamy. Robię tak od kilku lat.

Data: 2014-01-23 23:44:35
Autor: z
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
W dniu 2014-01-23 22:58, Tomek Kańka pisze:
My¶lę, że popełniasz bł±d rozci±gaj±c swoje poglady na wszystkich, jak to
nazywasz, obywateli. Moim zdaniem jest mnóstwo ludzi, którzy ogl±daj±
reklamy z własnej woli. Dowód na to jest bazrdzo prosty. Jakby nie
chcieli, to by nie ogladali:),a reklamy by znikneły samoczynnie. A
jednak firmy "pal±" miliony złotych na telewizyjne spoty i jako¶ na tym
nie trac±.

My¶lę że Twoje rozumowanie jest błędne.
Ogl±daj± bo nie chce im się pilota wzi±ć do ręki, żeby nie utracić w±tku nie zmieniaj± kanału, id± na siusiu czy po kanapkę :-)
Ja np. :-) Przychodzę z pracy i wł±czam tv :-) idę zrobić żarcie...
Jak już się ogarnę to pilot w rękę i przewijjjaaammm reklamy i ogl±dam to co mnie zainteresowało.
Jestem wyj±tkiem?

Wiem że marketingowcy będ± nakręcać rynek bo to dla nich korzystne i udowadniać że reklama działa.
Tylko czy działanie reklamy oparte na masowym bezsensownym łojeniem widza w kółko tym samym to droga do sukcesu i dobrobytu społeczeństwa???
Moim zdaniem to już jest debilizm a nie inteligentna reklama zachęcaj±ca, zaciekawiaj±ca...

Dodatkowo reklamy stały sie elementem (pop)kultury. O nich
się mówi, pisze, wiele sloganów zadomowiło się w już w języku. Ja nie
ogladam telewizji i dosyc często zdaża się, że nie wiem o czym
rozmawiaja znajomi i okazuje się, że ma to zwi±zak z jakim¶ nowym spotem
reklamowym.

To s± wyj±tki potwierdzaj±ce regułę
Albo - Miliony much? :-)

I ostatnia my¶l. Znam ludzi, którzy nie pozwalaj± zainstalować AdBlock w
przegladarce, czytaj± ulotki supermarketów, słuchaja z uwag±
telemarketerów itp. Oni chc± reklam.

Sk±d ty mieszkasz? :-)
Też znam ale to tak jakby robić dobrze menelom bo jest popyt na wino marki wino. :-)
Taki ma być kierunek ¶wietlanej przyszło¶ci?

I trochę podobnie jest z tym płaceniem za kanały/paczki. jakby był na to
rynek, to byłyby oferty. Bo niby wszyscy chca płacic, tylko za to co
ogl±daj±, ala jak przchodzi do wybierania, to wybieraj± "150 kanałów w
tym 30HD".

Nie ma wyboru. Jest dyktat. Ale to już nie długo.
Dlatego ja wybrałem kilkana¶cie za 15zł z czego potrzebowałem 7.
Nie stać mnie na 100 kanałów których nie będę ogl±dał :-)

Data: 2014-01-24 09:44:14
Autor: rageofhonor

Użytkownik "hikikomorisan" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w wiadomości news:lbrorc$rq4$1node1.news.atman.pl...

[...]

Jeśli tak to po cholerę ma być ta opłata audiowizualna? Albo opłata audiowizualna albo reklamy. Obie opcje na raz nie są do przyjęcia. Złodzieje z TVP chcą jeszcze więcej kasy. Powinno się sprywatyzować TVP i zlikwidować opłaty za media. Stacje prywatne jakoś nie mają problemów z utrzymaniem a mają lepszy program od tego zasranego TVP.

Data: 2014-01-24 10:02:36
Autor: Jacek Maciejewski
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
Dnia Fri, 24 Jan 2014 09:44:14 +0100, rageofhonor napisał(a):

Je¶li tak to po cholerę ma być ta opłata audiowizualna? Albo opłata audiowizualna albo reklamy. Obie opcje na raz nie s± do przyjęcia. Złodzieje z TVP chc± jeszcze więcej kasy. Powinno się sprywatyzować TVP i zlikwidować opłaty za media. Stacje prywatne jako¶ nie maj± problemów z utrzymaniem a maj± lepszy program od tego zasranego TVP.

Ja proponuję takie podej¶cie. Niech TP emituje reklamy w oddzielnym kanale.
Kto będzie chciał, to se wł±czy :)
--
Jacek

Data: 2014-01-25 21:49:19
Autor: TOMASZEK
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
Ja proponuję takie podej¶cie. Niech TP emituje reklamy w oddzielnym kanale.
Kto będzie chciał, to se wł±czy :)

Polacy przeszliby do historii jako Ci, którzy stworzyli kanał, który nie miał ani jednego widza;) To jest tak głupi kraj, że oni to kiedy¶ zrobi±;)

--
__Tomaszek__GG:559642
omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp

Data: 2014-01-26 08:58:37
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Sat, 25 Jan 2014 21:49:19 +0100, TOMASZEK napisał(a):

[...]

No nie gadaj. Jest np. kanał Mango gdzie s± na okr±gło reklamy i jako¶
egzystuje, czyli ma ogl±dalno¶ć. Je¶li jeszcze do tego reklamy przestan±
bić pianę i przejd± na spokojny, rzeczowy i informacyjny styl, to sam
wł±czę raz na tydzień czy raz na miesi±c żeby zobaczyć co nowego się
sprzedaje.
--
Jacek

Data: 2014-01-24 10:03:31
Autor: Sonn
W dniu 2014-01-24 09:44, rageofhonor pisze:

Użytkownik "hikikomorisan" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w
wiadomości news:lbrorc$rq4$1node1.news.atman.pl...

"Wprowadzenie opłaty audiowizualnej w wysokości 10 zł i wyłączenie
reklam oznacza ograniczenie Telewizji Polskiej o dwie trzecie - uwaĹĽa
prezes TVP Juliusz Braun. Według niego telewizja publiczna bez reklam
siÄ™ nie utrzyma."

[...]
z utrzymaniem a majÄ… lepszy program od tego zasranego TVP.

Ale tu chodzi przecież o wydojenie narodu za pomocą para-podatku przez złodziejskie państwo. O nic więcej

--
Sonn

Data: 2014-01-24 10:07:00
Autor: pawell32
[...]

ja nie liczyłbym na to. jak wejdzie ww opłata to reklam i tak będzie
tyle samo. To tylko Polska.
Stacje prywatne sobie radzą bo potrafią zarządzać finansami, bo
inaczej by zbankrutowali.
tvp dostaje za nic naszÄ… kasÄ™ i jak jÄ… przetraci to i tak nic sobie
z tego nie robi bo wie, że i tak dostanie następną dotację.
ja też jestem za prywatyzacją, ale nie ma szans, szpitali też nie pozwolili sprywatyzować.
mnie martwi ta opłata, sprzedałem telewizor i nie mam zamiaru płacić
na to gĂłwno.

Data: 2014-01-24 11:50:49
Autor: Stokrotka
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam

Stacje prywatne sobie radzą bo potrafią zarządzać finansami, bo
inaczej by zbankrutowali.

Stacje prywatne radzÄ… sobie bo sÄ… dofinansowywane pszez obcy kapitaĹ‚, oraz dlatego, ĹĽe nadajÄ… reklamy kture nie kaĹĽdej innej tv pszejdÄ…. Ja np nie znoszÄ™ reklam o pogĹĽebah, wykoĹĽystujÄ… one  naiwość satszego pokolenia. Za co mam to oglÄ…dać? PotrÄ…cili by z podatku te x% i ĹĽyjmy bez tego wciskania ciemnoty.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a

Data: 2014-01-24 11:12:21
Autor: masti
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
Dnia pięknego Fri, 24 Jan 2014 11:50:49 +0100 osobnik zwany Stokrotka
napisał:

Stacje prywatne sobie radzą bo potrafią zarządzać finansami, bo inaczej
by zbankrutowali.

Stacje prywatne radzÄ… sobie bo sÄ… dofinansowywane

a z czego dofinansowywany jest obcy kapitał?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-01-24 12:40:03
Autor: pawell32
W dniu 2014-01-24 11:50, Stokrotka pisze:

Stacje prywatne sobie radzą bo potrafią zarządzać finansami, bo
inaczej by zbankrutowali.

Stacje prywatne radzą sobie bo są dofinansowywane pszez obcy kapitał,
oraz dlatego, ĹĽe nadajÄ… reklamy kture nie kaĹĽdej innej tv pszejdÄ…. Ja np
nie znoszÄ™ reklam o pogĹĽebah, wykoĹĽystujÄ… one  naiwość satszego
pokolenia. Za co mam to oglądać? Potrącili by z podatku te x% i żyjmy
bez tego wciskania ciemnoty.

nie wiem co bierzesz, ale widzę że działa.
guzik mnie obchodzi, ĹĽe tv ktĂłrÄ… oglÄ…dam jest dofinansowana innym
kapitałem. jak chcę oglądać to płacę, nie chcę - nie płacę.
reklamy są wszędzie te same, zarówno w publicznej i prywatnej,
tyle że na publiczną mamy płacić bez względu czy tam się to podoba
czy nie. a ja nie mam zamiaru oglądać seriali dla cofniętych
w rozwoju i tym samym utrzymywać pseudo aktorków i redaktorków.

Data: 2014-01-24 12:42:39
Autor: hikikomorisan
On 24.01.2014 12:40, pawell32 wrote:

[...]

chcesz zniszczyc misje????? ;D

Data: 2014-01-24 12:56:05
Autor: Ronald Kuczek
On 01/23/2014 08:00 PM, hikikomorisan wrote:

[...]

A niech sobie zakodują sygnał i sprzedają dekodery chętnym do oglądania. 10,20 czy 100 na miesiąc - wszystko mi jedno, nie jestem zainteresowany.

RK

Data: 2014-01-25 21:46:25
Autor: TOMASZEK
W dniu 2014-01-24 12:56, Ronald Kuczek pisze:

A niech sobie zakodują sygnał i sprzedają dekodery chętnym do oglądania.
10,20 czy 100 na miesiÄ…c - wszystko mi jedno, nie jestem zainteresowany.

Ale masz płacić i koniec. Przecież oni misję realizują....ROTFL

Data: 2014-01-26 10:03:12
Autor: hikikomorisan
On 25.01.2014 21:46, TOMASZEK wrote:
[...]

I placi sie za potencjalna mozliwosc ogladania misji

Data: 2014-01-26 18:30:12
Autor: Stokrotka
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam

.... wszystko mi jedno, nie jestem zainteresowany.

Do wojska też nie idziesz, a na wojsko płacisz.
I posłem nie każdy będzie, a na posła płacii......
itd..

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a

Data: 2014-01-28 14:46:22
Autor:
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
OglÄ…dam sobie reklamÄ™ a tu jeb serial.

Data: 2014-01-28 15:12:00
Autor: hikikomorisan
On 28.01.2014 14:46, mammamija@gmail.com wrote:
OglÄ…dam sobie reklamÄ™ a tu jeb serial.

Zrob sobie herbatke, zakurat znow wejda reklamy ;D

Data: 2014-02-12 14:09:42
Autor: Kamil
Użytkownik "hikikomorisan" napisał:

[...]

W Polsce jest ok 10 mln gospodarstw domowych x 10 zł to daje 100 mln zł
miesięcznie. Za takie pieniądze można utrzmać dziesięć telewizji. Pod
pewnymi warunkami. Nie będzie kilkunastu prezesów z zastępcami i milionowymi
pensjami, za jednym repotrerem nie będzie ciągnął kilkuosobowy dworski
orszak, że nie będzie się co 3 miesiące zmieniać wystroju studia o
rozmiarach boiska piłkarskiego, że nie bdzie sie płacić wrednym
manipulatorom w rodzju Lisa, czy Kraśki 100 tys zł mies. Itd, itp. Po co
kilkanaście programów? Nie wystarczą dwa naziemne i jeden SAT dla zagranicy?

Pzdr

Data: 2014-02-12 22:30:45
Autor: pawell32
W dniu 12.02.2014 14:09, Kamil pisze:
[...]

Kaczyński zrobi z nimi porządek

Data: 2014-02-12 23:58:16
Autor: Jacek Maciejewski
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizual nej bez reklam
Dnia Wed, 12 Feb 2014 22:30:45 +0100, pawell32 napisał(a):

Kaczyński zrobi z nimi porz±dek

Jasne. Za to będziesz miał Rydzyka na 4 kanałach :)
--
Jacek

Data: 2014-02-13 10:10:05
Autor: BaX
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam

Kaczyński zrobi z nimi porz±dek

Jasne. Za to będziesz miał Rydzyka na 4 kanałach :)

Co za różnica co będzie na tych kanałach dla kogo¶ kto tego nie ogl±da.
Obecnie od 'nie pamiętam kiedy' w końcu leci co¶ sensownego w TVP, tyle że za pare dni się skończy.

TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam