TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam

Data: 2014-01-23 20:19:51
Autor: z
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
W dniu 2014-01-23 20:00, hikikomorisan pisze:
no dobra, jestem sklonny placic trzydziesci zlotych, ale ma nie byc
reklam i polowa durnych odmozdzaczy ma zniknac

Powiedzmy że jest to w jakim¶ stopniu prawda.
Trzeba w sposób ewolucyjny zmniejszać ilo¶ć reklam we wszystkich mediach (mniej i może droższe) To co się wyprawia jest już nie do wytrzymania
Nie może być tak że Głównym przekazem szmatławej stacji jest pokazywanie reklam przerywanych co jaki¶ czas programem.
Niech sobie w taki sposób nadaj± w necie czy z satelity bez koncesji co sobie chc±.
Tutaj organy państwa maj± swoje wielkie 3 grosze do powiedzenia a my jako obywatele państwa nie chcemy tyle reklam. Za to chcemy płacić uczciwie za wybrane przez siebie interesuj±ce nas kanały. (nie paczki- kanały)

Data: 2014-01-23 20:55:34
Autor: Stokrotka
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
Nie powinno być abonamentu,
reklamy powinny być dla rozrywki , a nie  w celu utszymania TVP.
TVP powinna być utszymywana z podatku, jako dobro narodowe.
W jakiej¶ ustawie powinno być zapisane, że taki a taki procent podatku ma i¶ć na TVP, i koniec.
Kilka godzin rocznie zyska każdy płac±cy abonament (nie będzie o tym my¶lał, wypełniał, stał w kolejce).

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a
ktury ludzie ociężali umysłowo, nażucaj± bezmy¶lnie następnym pokoleniom.

Data: 2014-01-23 21:06:14
Autor: Noel
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:52e173bf$0$2368$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I w ogóle nie powinno być wojen, ludzie powinni się kochać, mieć dużo pieni±żków...

Zapisz się na jakie¶ wybory miss, te tak gadaj±....

--
Tomek "Noel" B.

Data: 2014-01-23 21:09:14
Autor: Angus
Dnia Thu, 23 Jan 2014 20:55:34 +0100, Stokrotka napisał(a):

[...]

Chcesz płacić kupę kasy z nieróbstwo i tendencyjno¶ć redaktorów? Masę
pieniędzy za ich pokazanie się na antenie na 5 minut? Ogromne pieni±dze za
działalno¶ć firm "przydupasów" prezesa? Nigdy nic nie czytała¶ jak działa polska telewizja publiczna?
Po moim trupie jak dziadom cokolwiek zapłacę! Wolę nie ogl±dać sterowanych
programików i reklam między nimi. Konstytucja mówi co¶ o tym, że mam płacić
za co¶ czego nie ogl±dam?

angus48@wp.pl

Data: 2014-01-23 23:35:19
Autor: Nemo
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
Użytkownik "Angus" <angus48@wp.pl> napisał
Dnia Thu, 23 Jan 2014 20:55:34 +0100, Stokrotka napisał(a):

Nie powinno być abonamentu, [...]
TVP powinna być utszymywana z podatku, jako dobro narodowe.

O, Stokrotka pisze z sensem!

Chcesz płacić kupę kasy z nieróbstwo i tendencyjno¶ć redaktorów?

Bardzo podobnie wygl±da sytuacja z licznymi instytucjami państwowymi. Od Sejmu zaczynaj±c.
Poza tym jako¶ć funkcjonowania instytucji to osobna sprawa (i oczywi¶cie należy także ni± się zaj±ć), w tej chwili mowa tylko o finansowaniu.

Konstytucja mówi co¶ o tym, że mam płacić za co¶ czego nie ogl±dam?

Płacisz za muzea, operetki, skanseny do których nie chodzisz, za konsulaty w krajach których nigdy nie odwiedzisz, za policję, pogotowie i straż, których pomocy oby¶ nigdy nie potrzebował i jeszcze za dziesi±tki czy setki instytucji i rzeczy z których nie korzystasz a które w państwie s± i (przeważnie) być musz±. Na żadn± z tych spraw nie ma osobnego podatku, wszystko jest finansowane z budżetu. I tylko telewizja i radio ma mieć swój zupełnie odrębny podatek. WTF?

Data: 2014-01-23 23:46:50
Autor: hikikomorisan
On 23.01.2014 23:35, Nemo wrote:
[...]

i tyko jeden ort w tuzinie wyrazow

--

Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

Data: 2014-01-24 01:31:32
Autor: hikikomorisan
On 24.01.2014 00:39, Sonn wrote:
W dniu 2014-01-23 23:35, Nemo pisze:
[...]

Chcesz ja przelecieć że tak sie podlizujesz, czy tylko jaja sobie robisz?

Jaja sobie podlizuje hehehehehehe :D

Data: 2014-01-24 08:05:25
Autor: Nemo
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
Użytkownik "Sonn" <paszolwon@poczta.onet.pl> napisał
[...]

W jej bełkocie znalazłem jedno zdanie z którym się zgadzam. Trochę tę my¶l rozwin±łem i uzasadniłem, do czego ty nie raczyłes się odnie¶ć.
Swoj± drog± ciekawe masz kojarzenie. Jak kto¶ przyznaje ci rację to panicznie ¶ciskasz po¶ladki?

Data: 2014-01-24 00:37:55
Autor: Sonn
W dniu 2014-01-23 20:55, Stokrotka pisze:
[...]

Naprawdę potrzebujesz leczenia i to na oddziale zamkniętym. "Reklamy dla rozrywki". Trzeba być albo skończonym debilem, osob± niedorozwinięta umysłowo albo tob±, żeby w ogóle wpa¶ć na taka koncepcję

--
Sonn

Data: 2014-01-24 11:47:01
Autor: Stokrotka
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam

Nie powinno być abonamentu,
reklamy powinny być dla rozrywki , .....

Naprawdę potrzebujesz leczenia i to na oddziale zamkniętym. "Reklamy dla rozrywki".
Oczywi¶cie, że tak.
1.Istniej± reklamy ucz±ce, informuj±ce, pokazuj±ce całkiem nowy nieznany produkt. Tak było np . z wył±cznikiem ¶wiatła na pilota telewizyjnego jakie¶ 15 lat temu.
2. Istniej± reklamy społeczne, o tym nie będę pisać , bo to polityka.

3. Isyniej± wreszcie reklamy typowe, promuj±ce jaki¶ produkt.
Te reklamy mog± być
-okropne (kipi±ce agresj±, oparte o zasadę, byle zapamiętał, czym więcj szoku, tym lepiej zapamięta);
-prezentuj±ce produkt (typowe dla wizira - popatsz jak dobże wyprał);
-reklamy rozrywkowe, będ±ce faktycznie scen± z filmu , zwykle pogodn± , nie koniecznie zwi±zan± tematycznie z produktem (np - małe szyby? Szybki; -ulubiony film? Szybcy i w¶ciekli
 -. Samogłoska);
Te ostatnie s± najlepsze i s± to reklamy "dla rozrywki".

Trzeba być albo skończonym debilem, osob± niedorozwinięta umysłowo albo tob±, żeby w ogóle wpa¶ć na taka koncepcję

NIe masz pojęcia o rynku reklamowym.

Data: 2014-01-24 11:11:40
Autor: masti
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
Dnia pięknego Fri, 24 Jan 2014 11:47:01 +0100 osobnik zwany Stokrotka
napisał:

NIe masz pojęcia o rynku reklamowym.

bo przecież firmy wydają miliony na reklamy tylko po to by Stokrotka mogła się pośmiać.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-01-24 12:28:28
Autor: pawell32
W dniu 2014-01-24 11:47, Stokrotka pisze:

1.Istniej± reklamy ucz±ce, informuj±ce, pokazuj±ce całkiem nowy nieznany
produkt.

podaj choć jeden przykład reklamy, która "nie ryje bani",
emitowanej w polskiej tv

Data: 2014-01-24 15:00:57
Autor: Stokrotka
[...]

Nie rozumiem co znaczy  "nie ryje bani".

Data: 2014-01-24 15:03:18
Autor: pawell32
W dniu 2014-01-24 15:00, Stokrotka pisze:

[...]

i w tym jest wła¶nie problem

Data: 2014-01-24 12:17:42
Autor: the_foe
[...]

Tak powinno byc ze wszytkim, a nie jest. Bo inaczej trzeba by zlikwidowac kupe niepotrzebnych instytucji w których przeciez pracuja jacys ludzie z politycznego nadania. No i jeszcze kwestia czysto marketingowa: jak po przerzuceniu wszystkich parapodatków w podatek dochodowy biedny zjadacz chleba dowie sie, ze płacił podatki jak bogacz w Szwecji to sie moze niezle wkurzyc.

--
@foe_pl

Data: 2014-01-23 21:58:22
Autor: Tomek Kańka
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
z <z@z.pl> napisał(a)
[...]
Tutaj organy państwa mają swoje wielkie 3 grosze do powiedzenia a my jako obywatele państwa nie chcemy tyle reklam. [...]

Myślę, że popełniasz błąd rozciągając swoje poglady na wszystkich, jak to
nazywasz, obywateli. Moim zdaniem jest mnĂłstwo ludzi, ktĂłrzy oglÄ…dajÄ…
reklamy z własnej woli. Dowód na to jest bazrdzo prosty. Jakby nie
chcieli, to by nie ogladali:),a reklamy by znikneły samoczynnie. A
jednak firmy "palą" miliony złotych na telewizyjne spoty i jakoś na tym
nie tracą. Dodatkowo reklamy stały sie elementem (pop)kultury. O nich
się mówi, pisze, wiele sloganów zadomowiło się w już w języku. Ja nie
ogladam telewizji i dosyc często zdaża się, że nie wiem o czym
rozmawiaja znajomi i okazuje siÄ™, ĹĽe ma to zwiÄ…zak z jakimĹ› nowym spotem
reklamowym.

I ostatnia myśl. Znam ludzi, którzy nie pozwalają zainstalować AdBlock w
przegladarce, czytają ulotki supermarketów, słuchaja z uwagą
telemarketerĂłw itp. Oni chcÄ… reklam.

I trochę podobnie jest z tym płaceniem za kanały/paczki. jakby był na to
rynek, to byłyby oferty. Bo niby wszyscy chca płacic, tylko za to co
oglądają, ala jak przchodzi do wybierania, to wybierają "150 kanałów w
tym 30HD".

--
Tomek

Data: 2014-01-23 23:08:53
Autor: hikikomorisan
On 23.01.2014 22:58, Tomek Kańka wrote:

Dodatkowo reklamy stały sie elementem (pop)kultury. O nich
się mówi, pisze, wiele sloganów zadomowiło się w już w języku. Ja nie
ogladam telewizji i dosyc często zdaża się, że nie wiem o czym
rozmawiaja zchnajomi i okazuje siÄ™, ĹĽe ma to zwiÄ…zak z jakimĹ› nowym spotem
reklamowym.

elementem popkultury i dyskusji wsrod znajomych niekoniecznie musza byc z teksty reklam proszkĂłw do prania.

Czy nie lepiej gdyby zdomowily sie teksty z filmow, jak kiedys mis, rejs, programow rozrywkowych na poziomie /lepszych niz "Sorry, taki mamy klimat"/ dyskusji, debat publicystow /mozna prowadzic z humorem/ czy tez ciekawych programow rozrywkowych.

I ostatnia myśl. Znam ludzi, którzy nie pozwalają zainstalować AdBlock w
przegladarce, czytają ulotki supermarketów, słuchaja z uwagą
telemarketerĂłw itp. Oni chcÄ… reklam.

.....zawsze moga przelaczyc sie na komercyjny TVN czy inna stacje.

Wiec nikt im nie zabroni ogladania reklam.

W chwili obecnej ja np. nie chce reklam i nie bardzo sie gdzie mam przelaczyc.

A za ogladanie reklam nie chce placic.

Data: 2014-01-23 22:19:05
Autor: Tomek Kańka
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
hikikomorisan <hikikomorisan@amorki.pl> napisał(a)
[...]

Ale ja nie pisałem, co jest lepiej, tylko jak jest. Oczywiście, mogę
zmienić znajomych, ale to fajni ludzie:). Zresztą co złego w powiezeniu
"Tak, to tylko w Erze", czy "Prawie jak..." (w oryginale Żywiec).

I nie zaczynajmy dyskusji, czy TV jest głupia, bo tego oczekują
widzowie, czy odwrotnie:).

[...]
W chwili obecnej ja np. nie chce reklam i nie bardzo sie gdzie mam przelaczyc.

A za ogladanie reklam nie chce placic.

Zrób to co ja. Wyłącz telewizor:). Jak będzie nas więcej, to zmniejszą
siÄ™ budĹĽety na reklamy TV i przeniosÄ… do
Internetu/radia/outdooru/whereever. Ci co będą oglądac będą szczęśliwsi.

Data: 2014-01-23 23:49:34
Autor: hikikomorisan
On 23.01.2014 23:19, Tomek Kańka wrote:
czy TV jest głupia, bo tego oczekują
widzowie, czy odwrotnie:)

ale to jest ulad zamkniety :D

Zrób to co ja. Wyłącz telewizor:)

Ciezko bedzie. Mam podpiety komputer i DVD :D

Data: 2014-01-24 07:46:27
Autor: sat_diver
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizual nej bez reklam
Nastał dzień 2014-01-23 23:08, hikikomorisan donosi, że:

W chwili obecnej ja np. nie chce reklam i nie bardzo sie gdzie mam
przelaczyc.

W takiej sytuacji najlepiej zaopatrzyć się w Tv/Tuner z PVR/Timeshift.
Przykładowo audycja zaczyna się o 22.00 i trwa do 23.00, w niej są dwa bloki reklamowe po około 6 minut. Audycja zaprogramowana się nagrywa, a Ty zaczynasz oglądać około 22.15 i przeskakujesz reklamy. Robię tak od kilku lat.

Data: 2014-01-23 23:44:35
Autor: z
TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
W dniu 2014-01-23 22:58, Tomek Kańka pisze:
My¶lę, że popełniasz bł±d rozci±gaj±c swoje poglady na wszystkich, jak to
nazywasz, obywateli. Moim zdaniem jest mnóstwo ludzi, którzy ogl±daj±
reklamy z własnej woli. Dowód na to jest bazrdzo prosty. Jakby nie
chcieli, to by nie ogladali:),a reklamy by znikneły samoczynnie. A
jednak firmy "pal±" miliony złotych na telewizyjne spoty i jako¶ na tym
nie trac±.

My¶lę że Twoje rozumowanie jest błędne.
Ogl±daj± bo nie chce im się pilota wzi±ć do ręki, żeby nie utracić w±tku nie zmieniaj± kanału, id± na siusiu czy po kanapkę :-)
Ja np. :-) Przychodzę z pracy i wł±czam tv :-) idę zrobić żarcie...
Jak już się ogarnę to pilot w rękę i przewijjjaaammm reklamy i ogl±dam to co mnie zainteresowało.
Jestem wyj±tkiem?

Wiem że marketingowcy będ± nakręcać rynek bo to dla nich korzystne i udowadniać że reklama działa.
Tylko czy działanie reklamy oparte na masowym bezsensownym łojeniem widza w kółko tym samym to droga do sukcesu i dobrobytu społeczeństwa???
Moim zdaniem to już jest debilizm a nie inteligentna reklama zachęcaj±ca, zaciekawiaj±ca...

Dodatkowo reklamy stały sie elementem (pop)kultury. O nich
się mówi, pisze, wiele sloganów zadomowiło się w już w języku. Ja nie
ogladam telewizji i dosyc często zdaża się, że nie wiem o czym
rozmawiaja znajomi i okazuje się, że ma to zwi±zak z jakim¶ nowym spotem
reklamowym.

To s± wyj±tki potwierdzaj±ce regułę
Albo - Miliony much? :-)

I ostatnia my¶l. Znam ludzi, którzy nie pozwalaj± zainstalować AdBlock w
przegladarce, czytaj± ulotki supermarketów, słuchaja z uwag±
telemarketerów itp. Oni chc± reklam.

Sk±d ty mieszkasz? :-)
Też znam ale to tak jakby robić dobrze menelom bo jest popyt na wino marki wino. :-)
Taki ma być kierunek ¶wietlanej przyszło¶ci?

I trochę podobnie jest z tym płaceniem za kanały/paczki. jakby był na to
rynek, to byłyby oferty. Bo niby wszyscy chca płacic, tylko za to co
ogl±daj±, ala jak przchodzi do wybierania, to wybieraj± "150 kanałów w
tym 30HD".

Nie ma wyboru. Jest dyktat. Ale to już nie długo.
Dlatego ja wybrałem kilkana¶cie za 15zł z czego potrzebowałem 7.
Nie stać mnie na 100 kanałów których nie będę ogl±dał :-)

TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam