TVP pokaże film o aniołkach PiS

Data: 2011-10-12 14:54:45
Autor: Przemysław W
TVP pokaże film o aniołkach PiS
"Kulisy kampanii PiS" to film o aniołkach PiS, który w czwartek wyemituje TVP. Mimo intensywnej kampanii, billboardów, żaden z aniołków prezesa nie dostał się do Sejmu. Każda z dziewcząt miała odległe miejsce na liście wyborczej
Chodźcie z nami - gdy zawisły billbordy z siedmioma kandydatkami PiS, media natychmiast okrzyknęły je aniołkami prezesa. O tym jak weszły do polityki. - Po latach jak się okazało kim jest prezydent Lech Wałęsa, to było dla mnie wydarzenie dosyć przełomowe w życiu. Byłam strasznie zbulwersowana i od tego zaczęła się moja przygoda z polityką - wyznaje w filmie Magdalena Żuraw.

ohaterkami są trzy aniołki: Sylwia Ługowska, Magdalena Żuraw i Ilona Klejnowska. Każda zapewnia, że nie jest paprotką. - Wiem jaki ma cel nazywanie nas aniołkami, paprotkami, kwiatkami do kożucha, wiem, co media chcą osiągnąć przez to, że tak nas nazywają. Ładne buzie, które nie mają nic do powiedzenia - ocenia Żuraw.

W tle możemy zobaczyć aniołki na sesji zdjęciowej do popularnego billboardu "Chodźcie z nami".

Film będzie można zobaczyć w czwartek o 15.30 w TVP 1.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,10456515,TVP_pokaze_film_o_aniolkach_PiS.html#ixzz1aZT4BLbg

Przemek

--

PO uzyskała w  wyborach parlamentarnych 39,18 proc.; PiS - 29,89 proc.; na trzecim miejscu Ruch Palikota - 10,02 proc. PSL ma 8,36 proc. głosów, a SLD - 8,24 proc.
Partia Donalda Tuska po raz siódmy z rzędu rozgromiła antypolski PiS.

Data: 2011-10-12 17:00:04
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j742mo$18t$1news.onet.pl...
[...]

Biedactwa. Uwierzyły w nagiego króla.