TVP szczuje na środowisko sędziów: Mordercy w togach. Za nikt [TVP Info]

Data: 2018-05-25 11:33:39
Autor: A. Filip
TVP szczuje na środowisko sędziów: Mordercy w togach. Za nikt [TVP Info]
https://www.tvp.info/37344605/mordercy-w-togach-za-smierc-rtm-pileckiego-nie-odpowiedzial-nikt
Mordercy w togach. Za śmierć rtm. Pileckiego nie odpowiedział nikt
łz Łukasz Zaranek 25.05.2018, 06:42

https://pl.wikipedia.org/wiki/Witold_Pilecki
Oskarżony i skazany przez władze komunistyczne Polski Ludowej na karę
śmierci, stracony w 1948. Unieważnienie wyroku nastąpiło w 1990[3]

--
A. Filip

Data: 2018-05-25 11:53:58
Autor: Olin
TVP szczuje na środowisko sędziów: Mordercy w togach. Za śmierć rtm. Pileckiego nie odpowiedział nikt [TVP Info]
Dnia Fri, 25 May 2018 11:33:39 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

https://www.tvp.info/37344605/mordercy-w-togach-za-smierc-rtm-pileckiego-nie-odpowiedzial-nikt
Mordercy w togach. Za śmierć rtm. Pileckiego nie odpowiedział nikt
łz Łukasz Zaranek 25.05.2018, 06:42

Ponieważ Twoje środowisko lubi opowiadać o resortowych miotach, dodam, że
ów ppłk Roman Kryże, "zbrodniarz II instancji", to ojciec Andrzeja Kryże,
ikony zmian w sądownictwie za czasów IV RP tudzież  sekretarz stanu i
podsekretarz stanu w Ministerstwie Sprawiedliwości w rządach Kazimierza
Marcinkiewicza i Jarosława Kaczyńskiego w latach 2005-2007.
Syn na swoim koncie ma skazanie działacza Ruchu Obrony Praw Człowieka i
Obywatela Adama Wojciechowskiego na karę więzienia za napaść i pobicie
trzech funkcjonariuszy Służby Bezpieczeństwa w 1979 r. W marcu 1980 jako
sędzia Sądu Rejonowego w Warszawie skazał na karę aresztu zasadniczego
Andrzeja Czumę, Wojciecha Ziembińskiego i Bronisława Komorowskiego za
publiczne stwierdzenie, że PRL nie jest państwem niepodległym i
zorganizowanie w Warszawie 11 listopada 1979 obchodów Święta
Niepodległości.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

Data: 2018-05-25 22:05:43
Autor: radekp@konto.pl
Olin <kuku@adres.w.stopce> napisał(-a):

> [...]

publiczne stwierdzenie, że PRL nie jest państwem niepodległym i
zorganizowanie w Warszawie 11 listopada 1979 obchodów Święta

z taką przeszłością kryże jest mile widziany z pis, bastionie ubeków i sbków

Data: 2018-05-25 22:12:22
Autor: Sonn
W dniu 2018-05-25 o 22:05, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Oczywiście. Przecież tam jest bardziej czerwono niż w PZPR

--
Sonn

Data: 2018-05-27 08:22:42
Autor: Wiesiaczek
W dniu 25.05.2018 o 11:53, Olin pisze:
[...]

A, to akurat słusznie.
Bowiem teraz dopiero utraciliśmy suwerenność i staliśmy się państwem niewolniczym.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

TVP szczuje na środowisko sędziów: Mordercy w togach. Za nikt [TVP Info]