TVP to prymitywny tabloid

Data: 2013-11-02 20:59:49
Autor: Budzik
TVP to prymitywny tabloid
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

W jasno sprecyzowanym „Stanowisku” biskupów padło słowo „przepraszamy” oraz zapewnienie, że nie ma żadnej tolerancji dla pedofilii.

Ale nadal brakuje wyjaśnienia, dlaczego biskupi nie chcą takich sytuacji obowiązkowo zgłaszać do prokuratury.
Jak zwykle za przeproszeniem diabeł tkwi w szczegółach.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")

Data: 2013-11-03 08:03:28
Autor: Mark Woydak
TVP to prymitywny tabloid

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:02112013.1A47E8D5budzik61.poznan.pl...
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Podobno jest to "tajemnica spowiedzi", a wg mnie to zmowa milczenia. Brudy pierze się we włąsnym środowisku, a to może oznaczać, że skala problemu jest o wiele większa.

MW

Data: 2013-11-03 09:28:44
Autor: Budzik
TVP to prymitywny tabloid
Użytkownik Mark Woydak mark.woydak@forest.gmx.de ...

[...]

Nieprawda.
Słuchałem tłumaczeń na konferencji i nie było nic o tajemnicy spowiedzi.
Były jakies bzdury o chronieniu ofiary.

Brudy pierze się we włąsnym środowisku, a to może oznaczać, że skala
problemu jest o wiele większa.

Na razie oznacza tyle, ze nic nie wiadomo.
Ale brak checi zgłoszenia do prokuratury to dziwny sygnał w tej całej chęci walki i braku tolerancji.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
"Bd odwany. A jeeli nie jeste, udawaj, ze jeste.
Nikt nie zauway rnicy."   H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2013-11-03 14:16:15
Autor: Mark Woydak
TVP to prymitywny tabloid

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:03112013.7A62F5F9budzik61.poznan.pl...
[...]

Po prostu temat jest o tyle wstydliwy, że dotyczy hierarchów kościelnych. Zwykli księża w swoich parafiach nie mają czasu na koniaczek i chłopczyka. Purpuraci z nudów zabawiają się młodzianami w ministranckich ciuszkach. Czy za ich przyzwoleniem czy nie to już zupełnie inna sprawa.

MW

TVP to prymitywny tabloid