TVP1 HD i TVP2 HD od czerwca dla wszystkich

Data: 2012-03-02 06:47:23
Autor: sat_diver
TVP1 HD i TVP2 HD od czerwca dla wszystkich
Data: 2012-03-02 08:43:20
Autor: Cavallino
TVP1 HD i TVP2 HD od czerwca dla wszystkich
Użytkownik "sat_diver" <satdiver@satdiver.info> napisał w wiadomości news:4f505ee2$0$26707$65785112news.neostrada.pl...
http://media2.pl/media/89381-TVP1-HD-i-TVP2-HD-od-czerwca-dla-wszystkich.html

A w jakim mux?
Bo 1 może jeszcze nie być tam gdzie trzeba.....

Data: 2012-03-02 08:45:30
Autor: pawell32
W dniu 2012-03-02 08:43, Cavallino pisze:

A w jakim mux?
Bo 1 może jeszcze nie być tam gdzie trzeba.....

raczej mux3, ale też coś mi nie pasuje.
jak puszczą w hd to braknie pasma na pozostałe kanały.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-03-02 08:53:52
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4f507b1c$1news.home.net.pl...
[...]

Niekoniecznie.
PrzytnÄ… KulturÄ™ i innÄ… PoloniÄ™ do 1 MBit i wystarczy.

Względnie liczą że mux-1 część nadawców nie zdąży wystartować do tego czasu, a na wyświetlanie planszy kontrolnej wiele pasma nie potrzeba.

Data: 2012-03-02 09:01:30
Autor: Bartek LeÅ›
Użytkownik Cavallino napisał:
[...]

Przeciez było gdzieś napisane tvp1hd-mux1, tvp2hd-mux3

Data: 2012-03-02 09:03:14
Autor: pawell32
W dniu 2012-03-02 09:01, Bartek LeÅ› pisze:
Przeciez było gdzieś napisane tvp1hd-mux1, tvp2hd-mux3

to by pasowało.
gdzieś.... u źródła >>emitel<< nie ma

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-03-02 14:42:40
Autor: Bartek LeÅ›
Użytkownik pawell32 napisał:
W dniu 2012-03-02 09:01, Bartek LeÅ› pisze:
Przeciez było gdzieś napisane tvp1hd-mux1, tvp2hd-mux3

to by pasowało.
gdzieś.... u źródła >>emitel<< nie ma

Źródło źródła:)

http://www.tvp.pl/wiedza/nauka-i-technika/naziemna-telewizja-cyfrowa/aktualnosci/tvp1-i-tvp2-w-standardzie-hd-juz-w-czerwcu-2012/5551427

Data: 2012-03-02 10:23:26
Autor: fluffy
TVP1 HD i TVP2 HD od czerwca dla wszystkich

Niekoniecznie.
PrzytnÄ… KulturÄ™ i innÄ… PoloniÄ™ do 1 MBit i wystarczy.

Nie boj nic.
Polska jakosc kanalow HD to 3-5 MBit.
Wszystko sie pomiesci jeszcze z luzem.
Aby tylko znaczek HD byl.
Wtedy nikomu zupa z pixeli nie przeszkadza ;)

fluffy

Data: 2012-03-02 10:58:46
Autor: Big Jack
TVP1 HD i TVP2 HD od czerwca dla wszystkich
W wiadomo¶ci
*fluffy* napisa³(-a):

Polska jakosc kanalow HD to 3-5 MBit.

Ciekawe jaki bitrate ma TVP1 "HD" dostêpny w e-N-ce

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-03-02 11:09:16
Autor: pawell32
W dniu 2012-03-02 10:58, Big Jack pisze:

Polska jakosc kanalow HD to 3-5 MBit.

Ciekawe jaki bitrate ma TVP1 "HD" dostêpny w e-N-ce

z bitrate to chyba przesada.
a tvp 1 "hd" te¿ trochê zajmie, bo choæ sztucznie podniesiona
to jednak wy¿sza rozdzielczo¶æ.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-03-02 12:37:20
Autor: fluffy
TVP1 HD i TVP2 HD od czerwca dla wszystkich
Ciekawe jaki bitrate ma TVP1 "HD" dostêpny w e-N-ce

Wedlug LinowSat (pomiar z dnia wczorajszego)
sredni bitrate 12,2 MBit

fluffy

Data: 2012-03-02 11:06:52
Autor: pawell32
W dniu 2012-03-02 10:23, fluffy pisze:
Nie boj nic.
Polska jakosc kanalow HD to 3-5 MBit.
Wszystko sie pomiesci jeszcze z luzem.
Aby tylko znaczek HD byl.
Wtedy nikomu zupa z pixeli nie przeszkadza ;)

zmień telewizor.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-03-02 12:39:37
Autor: fluffy
TVP1 HD i TVP2 HD od czerwca dla wszystkich
zmień telewizor.

Najlepszy telewizor z duza kompresja tez nic nie zrobi.
Czesc zatuszuje kosztem ostrosci i kontrastu.
Ale chyba nie w tym rzecz aby tv musial walczyc
z oszczednoscia nadawcy?

fluffy

Data: 2012-03-02 12:45:30
Autor: pawell32
W dniu 2012-03-02 12:39, fluffy pisze:
[...]

nie wiem jakie są oszczędności.
widzę natomiast różnice pomiędzy telewizorami i dekoderami
na tych samych programach. nie mam zamiaru porównywać
nas do stacji zachodnich, bo ich nie oglÄ…dam, ale to co
oglądam - mowa o większości programów hd - da się spokojnie
pooglądać.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-03-02 13:56:34
Autor: Budzik
TVP1 HD i TVP2 HD od czerwca dla wszystkich
Osobnik posiadaj±cy mail pawell@net-sat.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Najlepszy telewizor z duza kompresja tez nic nie zrobi.
Czesc zatuszuje kosztem ostrosci i kontrastu.
Ale chyba nie w tym rzecz aby tv musial walczyc
z oszczednoscia nadawcy?

nie wiem jakie s± oszczêdno¶ci.
widzê natomiast ró¿nice pomiêdzy telewizorami i dekoderami
na tych samych programach. nie mam zamiaru porównywaæ
nas do stacji zachodnich, bo ich nie ogl±dam, ale to co
ogl±dam - mowa o wiêkszo¶ci programów hd - da siê spokojnie
poogl±daæ.

podoba mi sie okreslenie "da sie poogladac" Tyle ze chyba nie w tym celu wymyslono, zeby sie da³o... SD tez sie da... CAMy tez sie da...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2012-03-02 18:39:04
Autor: pawell32
W dniu 2012-03-02 14:56, Budzik pisze:

[...]

czepiasz siê. sporo kana³ów sd nie nadaje siê do ogl±dania,
a co do hd - ka¿dy odbiera inaczej.
ja  chcia³em powiedzieæ, ¿e nie s± z³e.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-03-02 09:17:33
Autor: Chris
TVP1 HD i TVP2 HD od czerwca dla wszystkich
sat_diver nabazgrał(a):

http://media2.pl/media/89381-TVP1-HD-i-TVP2-HD-od-czerwca-dla-wszystkich.h
tml

Nie dla wszystkich tylko dla tych co majÄ… dekodery i anteny DVB-T ....

Data: 2012-03-02 00:29:16
Autor: Kris
TVP1 HD i TVP2 HD od czerwca dla wszystkich
W dniu pi±tek, 2 marca 2012, 09:17:33 UTC+1 u¿ytkownik Chris napisa³:
sat_diver nabazgra³(a):

> http://media2.pl/media/89381-TVP1-HD-i-TVP2-HD-od-czerwca-dla-wszystkich.h
> tml

Nie dla wszystkich tylko dla tych co maj± dekodery i anteny DVB-T ....

-- www.bezwypadkowy.net - Sprawd¼ historiê auta i zobacz czy nie by³o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê wypadkow±.

Ci co nie maj± musza stówkê zainwestowac i bêd± mieli;)

Data: 2012-03-02 09:32:51
Autor: Chris
TVP1 HD i TVP2 HD od czerwca dla wszystkich
Kris nabazgra³(a):

[...]

Kupi³em sobie dekoder i nawet super antenê (niestety muszê mieæ wew) i dupa ... brak sygna³u a mieszkam w Warszawie ... po prostu pokój gdzie stoi TV jest nie po tej stronie nadaników a przez ¿elbeton ni wuja sygna³ nie przechodzi i dupa zbita a kabla na antenê zew. nie mam jak poci±gn±c  za bardzo.

Data: 2012-03-06 15:30:08
Autor: komar
TVP1 HD i TVP2 HD od czerwca dla wszystkich
W dniu 2012-03-02 09:32, Chris pisze:

Kupiłem sobie dekoder i nawet super antenę (niestety muszę mieć wew) i dupa .. brak
sygnału a mieszkam w Warszawie ... po prostu pokój gdzie stoi TV jest nie po tej stronie
nadaników a przez żelbeton ni wuja sygnał nie przechodzi i dupa zbita a kabla na antenę
zew. nie mam jak pociÄ…gnÄ…c za bardzo.

kup siatkę, nawet taką małą (połowę wysokości) - wywal to na zewnątrz i skieruj na najbliższy blok, który stoi plecami do nadajnika - powinieneś coś złapać. W Warszawie nadają na tyle mocno, że w zasadzie nie ma problemów z odbiorem. Ewentualnie jakiś AZART.
Ta antena, którą kupiłeś to pewnei jakiś chiński szmelc ze wzmacniaczem, który tylko produkuje zakłócenia. Spróbuj na pasywnej, a najlepiej na zewnętrznej antenie.

Data: 2012-03-06 15:40:50
Autor: Chris
TVP1 HD i TVP2 HD od czerwca dla wszystkich
komar nabazgrał(a):

[...]

Już po problemie, mam wreszcie dostęp do UPC i zamówiłem dziś kablówkę ... :)

Data: 2012-03-06 15:26:22
Autor: komar
TVP1 HD i TVP2 HD od czerwca dla wszystkich
W dniu 2012-03-02 09:17, Chris pisze:
sat_diver nabazgrał(a):

http://media2.pl/media/89381-TVP1-HD-i-TVP2-HD-od-czerwca-dla-wszystkich.h
tml

Nie dla wszystkich tylko dla tych co majÄ… dekodery i anteny DVB-T ....

a jak ktoś ma dekoder DVB-T spięty ze "zwykłą" anteną to już nie? ;)

Data: 2012-03-13 18:06:02
Autor:
TVP1 HD i TVP2 HD od czerwca dla wszystkich
Użytkownik "Chris"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jipvmu$de4$1@inews.gazeta.pl...

sat_diver nabazgrał(a):

http://media2.pl/media/89381-TVP1-HD-i-TVP2-HD-od-czerwca-dla-wszystkich.h
tml

Nie dla wszystkich tylko dla tych co majÄ… dekodery i anteny DVB-T ....

Gorzej mają ci, co zgodnie z mapkami emitela nie będą w ogóle mieli DVB-T....

Akurat ja tak mam... 20 km od Krakowa...... Trochę mnie ratuje odbicie nadajnika z Katowic - łapię MUX2. Słabo - ale da się oglądać na arivie 210.
Krakowa ni śladu przy skanowaniu eteru .....

Antena Dipol bodajże 12 elementowa + mocny wzmacniacz skierowana na .... Rabke (do teraz TVP 1 i TVP2 z Rabki odbierałem.

pitpull

Data: 2012-03-02 10:53:24
Autor: Damian G
W dniu 02.03.2012 06:47, sat_diver pisze:
http://media2.pl/media/89381-TVP1-HD-i-TVP2-HD-od-czerwca-dla-wszystkich.html

Tylko nie napisali, że HD tylko czasowo na czas olimpiady i Euro2012.
Stała emisja HD jest nie zgodna z warunkami przydziału MUX1 i MUX3.
Szczegóły były gdzieś na forum emitela.

--
Damian

Data: 2012-03-02 22:22:41
Autor: Big Jack
TVP1 HD i TVP2 HD od czerwca dla wszystkich
W wiadomo¶ci
*Damian G* napisa³(-a):

Tylko nie napisali, ¿e HD tylko czasowo na czas olimpiady i Euro2012.
Sta³a emisja HD jest nie zgodna z warunkami przydzia³u MUX1 i MUX3.
Szczegó³y by³y gdzie¶ na forum emitela.

Mo¿e i nie jest, ale z drugiej  strony na wa³a wymóg dla dekoderów DVB-T odbioru HD?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

TVP1 HD i TVP2 HD od czerwca dla wszystkich