TVP1 HP w N-ce

Data: 2011-01-11 16:35:01
Autor: WASYL
TVP1 HP w N-ce
Co Wy na tą masakryczną jakość pseudo TVP1 HD w telewizji N ?

Data: 2011-01-11 17:56:07
Autor: Arek.
TVP1 HP w N-ce
Co Wy na tą masakryczną jakość pseudo TVP1 HD w telewizji N ?
"Telewizja Nowej Generacji N" poprostu zbłaźniła się i tyle :((((((

Arek.

Data: 2011-01-11 20:28:15
Autor: Szymon Machel
TVP1 HP w N-ce

Zaciekawiony postami na grupie wziąłem i włączyłem TVP 1.
Hmm, może ktoś powinien uświadomić Panów (!) Decydentów od TVP 1,
 że samo zmienienie etykietki z "TVP 1" na "TVP 1 HD" nie załatwia sprawy?

Szymon

Data: 2011-01-11 21:40:01
Autor: pawell32
TVP1 HP w N-ce
W dniu 11.01.2011 17:56, Arek. pisze:
Co Wy na tą masakryczną jakość pseudo TVP1 HD w telewizji N ?
"Telewizja Nowej Generacji N" poprostu zbłaźniła się i tyle :((((((

a to tv n produkuje, czy TVP SA??

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-01-12 07:38:31
Autor: Arek M
TVP1 HP w N-ce

Co Wy na tą masakryczną jakość pseudo TVP1 HD w telewizji N ?
"Telewizja Nowej Generacji N" poprostu zbłaźniła się i tyle :((((((

a to tv n produkuje, czy TVP SA??

Niby nie, ale chyba ten kanal dostępny jest TYLKO u nich.

--
PozdrawiAM!

Data: 2011-01-12 14:32:38
Autor: pawell32
TVP1 HP w N-ce
W dniu 12.01.2011 07:38, Arek M pisze:

[...]

ale tylko przez kilka miesięcy.

Data: 2011-01-12 14:35:00
Autor: Robert_J
TVP1 HP w N-ce
ale tylko przez kilka miesięcy.

Z tym że niekoniecznie, bo z tego co czytałem to do końca roku N ma wyłączność na ten kanał :-).
A tak na marginesie to zastanawiam się czy TVP nie łamie prawa. W końcu TVP1 nie jest kanałem tematycznym a normalnym publicznym, czyli teoretycznie powstaje z naszego abonamentu. Dlaczego więc nie możemy go odebrać bez dodatkowych opłat?

Data: 2011-01-12 14:44:22
Autor: pawell32
TVP1 HP w N-ce
W dniu 12.01.2011 14:35, Robert_J pisze:
[...]

to jest trochę dziwne, widać ktoś na tym robi kase

Data: 2011-01-12 19:33:56
Autor: Arek.
TVP1 HP w N-ce
to jest trochę dziwne, widać ktoś na tym robi kase

a ja tak myślę czy nie napisać jakiegoś listu do Urzędu praw konsumenta o naciąganie przez N-kę ludzi ,N-ka podaje w reklamach że ma nowy kanał TVP1 HD a to guzik prawda
to nie jest żadne HD TO JEST JAWNE NACIĄGANIE NIEŚWIADOMYCH POTENCJALNYCH NOWYCH KLIENTÓW

Arek.

Data: 2011-01-12 20:39:43
Autor: Cavallino
TVP1 HP w N-ce
Użytkownik "Arek." <arek@arbuzowa.2a.pl> napisał w wiadomości news:igks6g$c7s$1news2.ipartners.pl...
[...]

Jacy klienci taki marketing.
N jest nastawiano na klientów, którzy łykają jak pelikany mamienienie ilością kanałów HD, więc nic ich nie obchodzi zawartość tych kanałów, jakość też niekoniecznie.
Więc jak się Paweł pytał o cel biznesowy, no to już ma odpowiedź - podzielić się z N zyskami ze sprzedażą tego samego kota w innym worku.

Data: 2011-01-12 21:05:33
Autor: Arek.
TVP1 HP w N-ce
[...]

ja brałem N-kę dla 3 kanałów HD TVP HD ,Eurosporty HD i MGM HD innych prawie nie oglądam
TVP1 HD ma przyciągnąć nowych abo ale czy to niby HD jest zgodne z jakimkolwiek prawem ,czy ta platforma może tak bezkarnie robic z ludzi IDIOTÓW ?
mam dla porównania TVP1 z DVB-T i ten pseudo HD obydwa przekazy niczym się nie różnią

Arek.

Data: 2011-01-12 21:15:39
Autor: pawell32
TVP1 HP w N-ce
W dniu 12.01.2011 20:39, Cavallino pisze:

[...]

Ty to jednak łebski jesteś.
jeszcze kilka dni temu pisałem o bezcelowości tego kanału,
a z nowych klientów chyba nikt na to nie wpadł by kupić
platforme dla tego kanału.
o ile pamiętam to sam wyraziłeś chę posiadania tego kanału
(najlepiej za darmo) by żona mogła obejrzeć serial w hd.
więc skończ pierdolić, o jakimś marketingu i biegnących klientów
po dekodery bo obrażasz ludzi, którzy wzięli to z innych względów,
o których Ty nie masz pojęcia, bo poza piłką (sorry, ale truno
to nazwać sportem w polskim wydaniu) nic nie widzisz.

lepiej zastanowić się nad tym, komu w tvp na tym zależało.

Data: 2011-01-12 23:27:00
Autor: Cavallino
TVP1 HP w N-ce
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

o ile pamiętam to sam wyraziłeś chę posiadania tego kanału
(najlepiej za darmo) by żona mogła obejrzeć serial w hd.

Nie "najlepiej za darmo" ale "wyłącznie za darmo".
To grubo nie to samo.
Obstawiam, że jak już napędzi zysków w N to w koncu trafi do mux-3, żeby zamknąć paszczę krytykom TVP.

Data: 2011-01-12 21:19:57
Autor: pawell32
TVP1 HP w N-ce
W dniu 12.01.2011 19:33, Arek. pisze:
to jest trochę dziwne, widać ktoś na tym robi kase

a ja tak myślę czy nie napisać jakiegoś listu do Urzędu praw konsumenta o
naciąganie przez N-kę ludzi

chyba nie ma podstaw, są tylko pośrednikiem.

,N-ka podaje w reklamach że ma nowy kanał TVP1
HD a to guzik prawda

jaki materiał taka jakość. z g... bata nie ukręcisz,
więc to zwykły upscaling i niepotrzebnie zajmowane miejsce

to nie jest żadne HD TO JEST JAWNE NACIĄGANIE NIEŚWIADOMYCH POTENCJALNYCH
NOWYCH KLIENTÓW

wybacz, ale kto się nabiera na to.
chyba nikt nie decyduje się na podpisanie umowy ze względu na ten kanał.

ale reklama kłamie i z tym się zgadzam

Data: 2011-01-12 23:27:35
Autor: Cavallino
TVP1 HP w N-ce
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

wybacz, ale kto się nabiera na to.
chyba nikt nie decyduje się na podpisanie umowy ze względu na ten kanał.

Tak jakby inne były wiele lepsze.

Data: 2011-01-13 12:50:24
Autor: Mirek Ptak
TVP1 HP w N-ce
Dnia 2011-01-12 23:27,  *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

wybacz, ale kto się nabiera na to.
chyba nikt nie decyduje się na podpisanie umowy ze względu na ten kanał.

Tak jakby inne były wiele lepsze.

Wystarczy jeden - ESPN America. Gdybym miał się z jakąś platformą DVB-S wiązać to tylko z N - właśnie z powodu tego kanału.
Najgorsze jest to, że w TV, która mam (Jambox) ciągle go nie ma :(, co mnie bardzo martwi, bo muszę sporo meczy ściągać :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-01-14 19:44:27
Autor: Artur Maśląg
TVP1 HP w N-ce
W dniu 2011-01-13 12:50, Mirek Ptak pisze:
[...]

Po tym jak mnie wkurzyła po raz kolejny moja 'kochana' kablówka,
przejrzałem oferty dostępne na rynku i wybrałem właśnie N-kę. Podstawą
były nie jakiekolwiek reklamy, tylko oferta, możliwości techniczne
i oczywiście cena. Ja w sumie i tak najmniej oglądam tv, więc bardziej
było to pod kątem rodziny, choć nie powiem, że nie jestem zadowolony.
Czytam tutaj te żale o TVP1 HD, na forum N-ki 40 stron żali o
niedziałającym Youtube itd. W sumie jestem ciekaw kiedy N-ka będzie
retransmitować Polsat - jeśli dobrze zrozumiałem to bezpłatny kanał
dostępny na DVB-T automatycznie oznacza możliwość jego udostępnienie
w ofercie satelitarnej na wniosek 'rozprowadzającego'.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2011-01-14 19:57:14
Autor: Arek.
TVP1 HP w N-ce
[...]

DVB-T działa na terenie kraju a przekaz sat to inna bajka ,N-ka albo niechce placić Polsatowi tyle ile żądają albo Polsat nie chce dać N-ce tego programu nic z automatu nie zadziała to program prywatny.

Arek.

Data: 2011-01-14 20:14:38
Autor: Artur Maśląg
TVP1 HP w N-ce
W dniu 2011-01-14 19:57, Arek. pisze:
[...]

Nie bardzo - jakie jest pokrycie DVB-T?

N-ka albo niechce
placić Polsatowi tyle ile żądają albo Polsat nie chce dać N-ce tego programu
nic z automatu nie zadziała to program prywatny.

Ekhem, prywatność podstawowego kanału Polsatu nie ma tu nic do rzeczy.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2011-01-15 16:32:17
Autor: pawell32
TVP1 HP w N-ce
W dniu 14.01.2011 19:57, Arek. pisze:
DVB-T działa na terenie kraju

chyba kpiny sobie urządzasz. jak na razie to mało gdzie
działa, więc jest to pomijalne.

a przekaz sat to inna bajka ,N-ka albo niechce
placić Polsatowi tyle ile żądają albo Polsat nie chce dać N-ce tego programu
nic z automatu nie zadziała to program prywatny.

raczej polsat nie chce, od kiedy są na rynku, a kiedy sprzedał
swoje kanały dla c+.

Data: 2011-01-15 16:41:25
Autor: Cavallino
TVP1 HP w N-ce
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4d31bdc6$1news.home.net.pl...
W dniu 14.01.2011 19:57, Arek. pisze:
DVB-T działa na terenie kraju

chyba kpiny sobie urządzasz. jak na razie to mało gdzie
działa, więc jest to pomijalne.

40% populacji to mało gdzie?

"Czterdzieści procent Polaków w zasięgu drugiego multipleksu
W czwartek 23 grudnia Emitel uruchamia kolejne nadajniki drugiego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T). Oznacza to, że już co trzeci Polak będzie mógł w święta oglądać programy Polsat, TVN, TV4, TV Puls oraz TVN7 za darmo i w cyfrowej jakości.

W ramach realizacji umowy na operatora MUX2 z nadawcami prywatnymi EmiTel jest zobowiązany do końca bieżącego roku uruchomić kolejne siedem nadajników (etap drugi). Termin ten udało się przyśpieszyć, tak aby kolejni widzowie już w święta Bożego Narodzenia mieli możliwość oglądania cyfrowej telewizji naziemnej. Emisje testowe rozpoczęły się 17 grudnia. Wraz z realizacją drugiego etapu MUX2 pokryje 11 wysp cyfrowych, a sygnał dotrze do około 40% Polaków.

Nowe nadajniki emitujące sygnał MUX2 zostały uruchomione w obiektach:

RTCN Gdańsk/Chwaszczyno (k. 35 - 586 MHz, 100 kW)
RTCN Płock/Rachocin (k. 57, 762 MHz, 100 kW)
RTCN Siedlce/Łosice (k. 43 - 650 MHz, 50 kW)
RTCN Szczecin/Kołowo (k. 34 - 578 MHz, 100 kW)
RTCN Piła/Rusinowo (k. 43 - 650 MHz, 100 kW)
RTCN Rzeszów/Sucha Góra (k. 61 - 794 MHz, 10 kW)
RTCN Wisła/G. Skrzyczne (k. 38 - 610 MHz, 1,25 kW)
Orientacyjne mapy pokrycia znajdują się pod adresem: http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cyfrowa-dvb-t/harmonogram-wdrazania-mux-2-2397

W związku z uruchomieniem emisji MUX2 z obiektów nadawczych  w Rzeszowie i Wiśle, zakończone zostaje testowe nadawanie programów TVP prowadzone do tej pory z tych obiektów  w formacie MPEG-2. Wyłączenie nastąpi w środę 22 grudnia. Emisja w MUX2 będzie prowadzona w nowszym - przyjętym przez Polskę - standardzie MPEG-4.

Według planu kolejne sześć nadajników MUX2 zostanie uruchomionych w kwietniu przyszłego roku w ramach trzeciego etapu.

Więcej informacji na temat cyfryzacji telewizji naziemnej można znaleźć pod adresem: http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cyfrowa-dvb-t"

Data: 2011-01-15 16:52:29
Autor: pawell32
TVP1 HP w N-ce
W dniu 15.01.2011 16:41, Cavallino pisze:
[...]

to wg Ciebie to dużo?
u mnie jak i wielu rejonach kraju nawet nie właczono
przekazów testowych.
zresztą, nie mam zamiaru dyskutować o procentowym pokryciu,
ale wielu znajomych, z różnych części kraju też nie ma.

Data: 2011-01-15 19:44:06
Autor: Cavallino
TVP1 HP w N-ce
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4d31c282$1news.home.net.pl...
[...]

Na pewno dużo więcej niż "mało gdzie".

Data: 2011-01-15 19:44:28
Autor: Michal Jankowski
TVP1 HP w N-ce
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> writes:

[...]

O, widzę, że objęcia zasięgiem Ciechanowa i Pułtuska nie przewiduje
się nigdy.

  MJ

Data: 2011-01-14 11:38:35
Autor: Miki
TVP1 HP w N-ce
On 2011-01-12 23:27, Cavallino wrote:
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

wybacz, ale kto się nabiera na to.
chyba nikt nie decyduje się na podpisanie umowy ze względu na ten kanał.

Tak jakby inne były wiele lepsze.

Gdyby n-ka podpisala umowy na pilke to bys lykal frajerze i pisal, ze to najlepsza tv....

Sa lepsze ...Nie zasrana pilka czlowiek zyje....

Data: 2011-01-11 21:40:34
Autor: pawell32
TVP1 HP w N-ce
W dniu 11.01.2011 16:35, WASYL pisze:
Co Wy na tą masakryczną jakość pseudo TVP1 HD w telewizji N ?

nic, ja pisałem że to bez sensu

Data: 2011-01-13 01:59:11
Autor: JurekW
TVP1 HP w N-ce
Użytkownik "WASYL" <kffr@polbox.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d2c78c4$0$2448$65785112@news.neostrada.pl...
Co Wy na tą masakryczną jakość pseudo TVP1 HD w telewizji N ?

Nie. Może coś masz z dekoderem lub Twoją antenką.

Jurek W

TVP1 HP w N-ce