TVP1 - cyklista to pijak bez swiatel i kaftanu

Data: 2011-04-03 20:31:54
Autor: pitagor
TVP1 - cyklista to pijak bez swiatel i kaftanu
http://www.youtube.com/watch?v=-3koABEOFIg

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Bractwo Rowerowe, Radom
http://www.bractworowerowe.ats.pl

Data: 2011-04-03 21:45:01
Autor: Rowerex
On 3 Kwi, 21:31, "pitagor" <pita...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=-3koABEOFIg

Rower to urządzenie sportowo-rekreacyjne. Jako alternatywa samochodu
jest zupełnie nieprzydatny, co najwyżej dla podstarzałych dziadków,
którym szajba na starość odbija.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-04-04 08:37:53
Autor: Michoo
W dniu 04.04.2011 06:45, Rowerex pisze:
[...]

No pewnie. A zamiast tak zwanych "rajdów rowerowych" lepiej robić te same trasy na quadach - szybciej i mniej się człowiek zmęczy.

Michoo

Data: 2011-04-05 18:48:14
Autor: m4rkiz

Użytkownik "Rowerex" <rowerex@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:45262c7d-2cad-4984-9e6d-daf7cb049c63@2g2000vbl.googlegroups.com...
On 3 Kwi, 21:31, "pitagor" <pita...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=-3koABEOFIg

Rower to urządzenie sportowo-rekreacyjne.

pozwole sie nie zgodzic

Jako alternatywa samochodu jest zupełnie nieprzydatny,

to i owszem

co najwyżej dla podstarzałych dziadków, którym szajba na starość odbija.

tyle ze na dobra sprawe przecietny kowalski o ile pracuje w sensownej
odleglosci od miejsca zamieszkania to faktycznie potrzebuje samochodu
moze raz na miesiac - cala reszta to umilanie sobie zycia

Data: 2011-04-04 00:47:12
Autor: arturb
TVP1 - cyklista to pijak bez swiatel i kaftanu
Data: 2011-04-04 06:23:42
Autor: Fabian
W dniu 03.04.2011 22:31, pitagor pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=-3koABEOFIg

Jak by wszyscy uważali, że rowerzyści jeżdżą totalnie na bani to może by
bardziej uważali? W tej chwili to chyba każdy zakłada, że rowerzysta w
razie czego ucieknie.

Fabian.

Data: 2011-04-04 09:07:09
Autor: smiechu

Użytkownik "Fabian" <fabian1234567890@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:inbh4f$rt0$2inews.gazeta.pl...
[...]

Nie może tylko na pewno. Sprawdzane empirycznie  na dwóch ulicach. Jak widzę, że z naprzeciwka (pierwsza ulica) coś jedzie a jakiś nadgorliwy  chce wyprzedzać to lekko się chwieję (ot tak po 10 cm w każdą stronę), ważne żeby to robić w sposób widoczny. Goście czekają na wolne z naprzeciwka i potem wyprzedzają z LEWYM kołem po poboczu. Aż miło. To samo na drugiej ulicy (z tym, że tam dwa pasy w jednym kierunku i 'sztuczka' działa na takich co chcą wyprzedzać bez zmiany pasa). Wada: często się łapię na tym że patrzę więcej w lusterko niż do przodu.

PS Raz ten numer wyciąłem przed radiowozem. dziwnie na mnie patrzyli ale nie zatrzymali
Pozdr
smiechu

Data: 2011-04-04 09:49:25
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
TVP1 - cyklista to pijak bez swiatel i kaftanu
smiechu, Mon, 4 Apr 2011 09:07:09 +0200, pl.rec.rowery:
PS Raz ten numer wyciąłem przed radiowozem. dziwnie na mnie patrzyli ale nie zatrzymali

Zanim by Ci cokolwiek zrobili to i tak musieliby Cię zbadać alkomatem, więc
czego tu się bać, skoro jedziesz na trzeźwo?

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-04-04 02:07:51
Autor: Rowerex
TVP1 - cyklista to pijak bez swiatel i kaftanu
On 4 Kwi, 09:49, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
smiechu, Mon, 4 Apr 2011 09:07:09 +0200, pl.rec.rowery:

> PS Raz ten numer wyci em przed radiowozem. dziwnie na mnie patrzyli ale nie
> zatrzymali

Zanim by Ci cokolwiek zrobili to i tak musieliby Cię zbada alkomatem

Proponuję każdą rozmowę z policjantami zaczynać tak:

"Dzień dobry. A wiecie Panowie, że każdy rowerzysta to pijak, a każdy
pijak to złodziej? No to gdzie mam dmuchnąć?" ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-04-04 09:37:15
Autor: Ludek Vasta
On 03/04/2011 22:31, pitagor wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=-3koABEOFIg

Zdaje się, że termin "rowerzysta" jest bardzo pojemny. W telewizji co prawda mówili o "rowerzystach", ale pokazywali "pijaków" wsiadających na rower.

Ludek

Data: 2011-04-04 02:02:18
Autor: Michał Wolff
TVP1 - cyklista to pijak bez swiatel i kaftanu
On 4 Kwi, 09:37, Ludek Vasta <qlu...@XXXpoczta.onet.pl> wrote:

Zdaje si , e termin "rowerzysta" jest bardzo pojemny. W telewizji co
prawda m wili o "rowerzystach", ale pokazywali "pijak w" wsiadaj cych na
rower.

Daj spokój. A czy pijak na rowerze nie jest również rowerzystą,
podobnie jak pijak za kółkiem jest kierowcą? To akurat nie jest
nadużyciem, w przeciwieństwie do bardzo tendencyjnego i typowo
stereotypowego pokazania środowiska rowerowego. Ale taki już urok tego
typu materiałów, które robią ludzie nie mający o tym większego
pojęcia, podobnie np. wyglądają np. materiały typowo sportowe robione
przez dziennikarzy głównego wydania Wiadomości czy Faktów (nie
dziennikarzy sportowych). Dostał facet przydział na taki materiał - to
zrobił go w ten sposób; trudno żeby przez dzień-dwa poznał środowisko
i wyszedł poza stereotyp.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

TVP1 - cyklista to pijak bez swiatel i kaftanu