TVP1 jak PRL

Data: 2010-07-01 09:00:34
Autor: noy
TVP1 jak PRL
Hey dawno nie oglądałem wiadomości w jedynce i 2 temu  dni zasiadłem przed  TV.
Poczułem się trochę jak w PRL-u, ta sama propaganda na jednego gościa ani  jednego pozytywnego przekazu, a drugi same sukcesy i plusy. Socjotechnika  i retoryka jak za dawnych lat i myślę, że to nawet te same osoby zajmują  się realizacją.
Pomijam preferencje wyborcze, bo zawsze mogło by być odwrotnie ale nie  myślałem że znowu będę mógł oglądać "Dziennik Telewizyjny".

Data: 2010-07-01 09:59:48
Autor: adresss
TVP1 jak PRL
On Thu, 01 Jul 2010 09:00:34 +0200, noy <jacek@kasuj.mati.com.pl>
wrote:

[...]

a dlaczego tvp ich zatrudnia, bo maja bogate doswiadczenie i w kazdych
warunkach sobie poradza. Specjalisci wysokiej klasy. Kazda firma
powinna zatrudniac wysokiej klasy specjalistow!

--
ThinkXtra

Data: 2010-07-01 10:52:44
Autor: pawell32
TVP1 jak PRL
W dniu 2010-07-01 09:59, adresss@poczta.pl pisze:
a dlaczego tvp ich zatrudnia, bo maja bogate doswiadczenie i w kazdych
warunkach sobie poradza. Specjalisci wysokiej klasy. Kazda firma
powinna zatrudniac wysokiej klasy specjalistow!

co Ty bredzisz?

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-07-01 10:09:50
Autor: z
TVP1 jak PRL
noy pisze:
Hey dawno nie oglądałem wiadomości w jedynce i 2 temu  dni zasiadłem przed TV.
A widziałeś jak redaktorki z tvn wczoraj usilnie naginali rzeczywistość po debacie. Takie czasy. Jedni i drudzy są siebie warci.
Kurde znowu wybór między dżumą a cholerą. :-(

Data: 2010-07-01 11:20:21
Autor: Ghost
TVP1 jak PRL

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0higi$qgb$1inews.gazeta.pl...
noy pisze:
Hey dawno nie oglądałem wiadomości w jedynce i 2 temu  dni zasiadłem przed TV.
A widziałeś jak redaktorki z tvn wczoraj usilnie naginali rzeczywistość po debacie.

Ja nie widzialem. I badz laskaw nie bredzic o bitych murzynach gdy ewidentnie TVPis robi ludziom wode z mozgu. Jesli prezes wygra to bedzie to zasluga TVPis w 90%.

Data: 2010-07-01 13:58:52
Autor: Heraklit
TVP1 jak PRL
Był 1 lipiec (czwartek), gdy o godzinie 11:20 *Ghost* w pocie czoła
naskrobał(a):

Ja nie widzialem. I badz laskaw nie bredzic o bitych murzynach gdy ewidentnie TVPis robi ludziom wode z mozgu. Jesli prezes wygra to bedzie to zasluga TVPis w 90%.

to samo, ale w drugą stronę robi grupa medialna ITI.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-07-01 13:57:11

Data: 2010-07-01 15:12:18
Autor: PaPi
TVP1 jak PRL
[...]

Nawet jesli, co nie jest prawda, to grupa medialna ITI jest prywatna firma, na ktora nie skladaja sie w abonamencie obywatele RP.

Data: 2010-07-01 15:45:43
Autor: Heraklit
TVP1 jak PRL
Był 1 lipiec (czwartek), gdy o godzinie 15:12 *PaPi* w pocie czoła
naskrobał(a):

[...]

podobnie jak posądzanie TVP o popieranie pis-u. --
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-07-01 15:37:05

Data: 2010-07-01 16:00:05
Autor: PaPi
TVP1 jak PRL
Nawet jesli, co nie jest prawda,
podobnie jak posądzanie TVP o popieranie pis-u.

Nie no.
http://wyborcza.pl/1,75248,8084711,Marszalek_bez_okresu_ochronnego.html#ixzz0sPOFc2kl

Data: 2010-07-01 17:30:49
Autor: z
TVP1 jak PRL
PaPi pisze:
Nawet jesli, co nie jest prawda,
podobnie jak posądzanie TVP o popieranie pis-u.

Nie no.
http://wyborcza.pl/1,75248,8084711,Marszalek_bez_okresu_ochronnego.html#ixzz0sPOFc2kl

A to badanie nadzoruje-koordynuje (czy jakoś tak) człowiek który bardzo ambitnie popiera Komorowskiego.
Obiektywizm pełną gębą :-)

Data: 2010-07-01 17:50:09
Autor: Ghost
TVP1 jak PRL

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0icbk$cr5$2inews.gazeta.pl...
PaPi pisze:
[...]

To jeszcze napisz, ze ruscy zestrzelili tu 154 i bedziemy juz o Tobie wiedziec wszystko.

Data: 2010-07-01 18:39:58
Autor: Cavallino
TVP1 jak PRL

PaPi pisze:
[...]

Mój kf już dawno wszystko o nim wie.

Data: 2010-07-01 21:10:29
Autor: z
TVP1 jak PRL
Cavallino pisze:

Mój kf już dawno wszystko o nim wie.

Co jest? Twardym trzeba być.
Plan postowania na dziś nie wykonany?
Jak będziesz właził do mojej lodówki to uważaj na barszcz na dolnej półce. Szkoda by było. Taki Pyszny :-)

Data: 2010-07-09 00:51:11
Autor: Tomy M.
TVP1 jak PRL
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i0igcs$msf$1news.onet.pl...

Mój kf już dawno wszystko o nim wie.

Teee ... to mnie też wjeb do tego Twojego pojemnego KF'a!

Nie poznaję Cię Cavallino ... na starość durniejesz.
Posłuchaj kiedyś swojej babki i dziadka ... gdyby nie oni
to by Cię nie było.

Tomy M.

Data: 2010-07-01 22:05:05
Autor: pawell32
TVP1 jak PRL
W dniu 01.07.2010 17:50, Ghost pisze:
To jeszcze napisz, ze ruscy zestrzelili tu 154

przecieź rydz tak powiedział, z lasera...

--
oko pana widzi wszystko http://info.net-sat.pl/viewpage.php?page_id=4

Data: 2010-07-02 08:53:53
Autor: Heraklit
TVP1 jak PRL
Był 1 lipiec (czwartek), gdy o godzinie 16:00 *PaPi* w pocie czoła
naskrobał(a):

http://wyborcza.pl/1,75248,8084711,Marszalek_bez_okresu_ochronnego.html#ixzz0sPOFc2kl

Gazeta Wyborcza jest też "graczem" politycznym i na pewno nie jest
bezstronna. Twój link nie jest żadnym argumentem potwierdzającym tezę o
"pisowskiej" TVP. --
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-07-02 08:50:03

Data: 2010-07-02 09:56:32
Autor: Ghost
TVP1 jak PRL

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3fkf484xbq9m$.1vseyaowrcf9c$.dlg40tude.net...
[...]

To sobie sciagnij Wiadomosci z TVP i sprawdz sam, a zobaczysz oczywista oczywistosc.

Data: 2010-07-02 11:03:34
Autor: PaPi
TVP1 jak PRL
[...]

Przeciez to nie jest wniosek Gazety Wyborczej tylko Fundacji Batorego.
No ale pewno i ta fundacja jest tam gdzie stalo ZOMO...
BTW, czy razem z ZOMO nie stal czasami wielki patriota :-) Edward Gierek ?

Data: 2010-07-02 11:13:06
Autor: z
TVP1 jak PRL
PaPi pisze:
  > Przeciez to nie jest wniosek Gazety Wyborczej tylko Fundacji Batorego.

Trzeba było to zlecić SMGKRC. Wtedy mucha nie siada, wiarygodnie i bezstronnie ;-)

Data: 2010-07-02 11:15:17
Autor: PaPi
TVP1 jak PRL
Trzeba było to zlecić SMGKRC. Wtedy mucha nie siada, wiarygodnie i
bezstronnie ;-)

I tyle nt. dyskusji merytorycznej z elektoratem PiS.

Data: 2010-07-02 11:28:36
Autor: z
TVP1 jak PRL
PaPi pisze:
Trzeba było to zlecić SMGKRC. Wtedy mucha nie siada, wiarygodnie i
bezstronnie ;-)

I tyle nt. dyskusji merytorycznej z elektoratem PiS.

Merytorycznie. Z choinki się urwałeś?
Jedna banda ma swoją telewizje a druga swoją. Każda agituje w swoją stronę. Otwórz szerzej oczy. Na prawdę warto.

Data: 2010-07-02 11:44:41
Autor: PaPi
TVP1 jak PRL
Merytorycznie. Z choinki się urwałeś?

Nie. Ja zawsze staram sie dyskutowac na argumenty.

Jedna banda ma swoją telewizje a druga swoją. Każda agituje w swoją
stronę. Otwórz szerzej oczy. Na prawdę warto.

Otwieram.
Jak napisalem wczesniej - nie mam zamiaru rozstrzygac o stronniczosci badz nie telewizji pt. TVN oraz TVP a to dlatego, ze elektorat PiS odrzuca argumenty z Fundacji Batorego.
Dlatego dla przejrzystosci dyskusji przyjmijmy teze, ze TVN to telewizji PO zas TVP telewizji PiS.

Problem polega na tym, ze na TVP jestem zobowiazany lozyc comiesieczna danine - czyli placic pseudopodatek na organ PiS.
Na TVN nikt mnie placic nie zmusza.

Juz jasne ?

Data: 2010-07-02 12:05:55
Autor: Heraklit
TVP1 jak PRL
Był 2 lipiec (piątek), gdy o godzinie 11:44 *PaPi* w pocie czoła
naskrobał(a):

Problem polega na tym, ze na TVP jestem zobowiazany lozyc comiesieczna danine - czyli placic pseudopodatek na organ PiS.
nie demonizuj.

Na TVN nikt mnie placic nie zmusza.
poparcie medialne jakieś opcji politycznej nie jest za darmo. Więc na
pewno będzie istnieć "spłata" zobowiązań o której na pewno się nie
dowiemy.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-07-02 12:00:22

Data: 2010-07-02 12:29:03
Autor: Ghost
TVP1 jak PRL

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i58x8tetwnk7$.1jfe8qlcqkoje$.dlg40tude.net...
[...]

Oczywiscie, Rydzyjko na pewno bedzie z tego cos miec.

Data: 2010-07-02 18:57:11
Autor: Dariusz Zygmunt
TVP1 jak PRL
W dniu 7/2/2010 12:05 PM, Heraklit pisze:
[...]

Ale nawet jeśli, to co mnie obchodzi w jaki sposób TVN rozliczy się z PO?? Nad tym żeby odbyło się to legalnie czuwa NIK, prokuratura, opozycja parlamentarna a nawet Ty  ;-)

Z pozdrowieniami
Dariusz Zygmunt

Data: 2010-07-02 11:58:23
Autor: Heraklit
TVP1 jak PRL
Był 2 lipiec (piątek), gdy o godzinie 11:03 *PaPi* w pocie czoła
naskrobał(a):

Przeciez to nie jest wniosek Gazety Wyborczej tylko Fundacji Batorego.
No ale pewno i ta fundacja jest tam gdzie stalo ZOMO...
to nie w tym rzecz, ale dużej podatności tych badań na manipulację.
Dotyczy to każdej "siły" politycznej, nawet wydawałoby się takiej
instytucji jak Fundacja Batorego. Po prostu w polityce nie używaj
emocji, a rozumu..

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-07-02 11:48:05

Data: 2010-07-02 18:48:57
Autor: Dariusz Zygmunt
TVP1 jak PRL
W dniu 7/2/2010 11:58 AM, Heraklit pisze:

... Po prostu w polityce nie używaj emocji, a rozumu..

Ale to jest niemożliwe ze względów czysto biologicznych - człowiek odbiera politykę przez obszar mózgu odpowiedzialny za emocje, więc jakiekolwiek mówienie że "ja wybieram zgodnie z rozumem bo ..." jest wyłącznie racjonalizacją emocji  ;-)

Z pozdrowieniami
Dariusz Zygmunt

Data: 2010-07-02 19:19:59
Autor: Ghost
TVP1 jak PRL

Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <inny@adres.net> napisał w wiadomości news:i0l59r$7c6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Malo ktore elementy naszego zycia sa wyjete z emocji.

Data: 2010-07-02 20:08:27
Autor: Dariusz Zygmunt
TVP1 jak PRL
W dniu 7/2/2010 7:19 PM, Ghost pisze:
[...]

Matematyka? Bo fizyka to już chyba nie  ;-)

Z pozdrowieniami
Dariusz Zygmunt

Data: 2010-07-03 08:41:54
Autor: Ghost
TVP1 jak PRL

Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <inny@adres.net> napisał w wiadomości news:i0l9us$pu9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zarty. Naprawde nie masz pojecia ile co niektorzy uczniowie daliby by tylko nie musiec odczywac strachu przed maematyka?

Data: 2010-07-01 17:28:02
Autor: z
TVP1 jak PRL
PaPi pisze:

Nawet jesli, co nie jest prawda, to grupa medialna ITI jest prywatna firma, na ktora nie skladaja sie w abonamencie obywatele RP.

Trudno. Potraktuj to jako podatek od braku  jednej jedynie słusznej poprawności

Data: 2010-07-01 17:51:11
Autor: Ghost
TVP1 jak PRL

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0ic6c$cr5$1inews.gazeta.pl...
PaPi pisze:

Nawet jesli, co nie jest prawda, to grupa medialna ITI jest prywatna firma, na ktora nie skladaja sie w abonamencie obywatele RP.

Trudno. Potraktuj to jako podatek od braku  jednej jedynie słusznej poprawności

Zadne trudno, nie ma zgody na taki syf.

Data: 2010-07-01 18:05:43
Autor: z
TVP1 jak PRL
Ghost pisze:

Zadne trudno, nie ma zgody na taki syf.

Przywyknij. To się nazywa demokracja. Debilny ustrój ale w takim żyjemy.

Data: 2010-07-01 18:15:58
Autor: Ghost
TVP1 jak PRL

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0ied1$lu7$1inews.gazeta.pl...
Ghost pisze:

Zadne trudno, nie ma zgody na taki syf.

Przywyknij. To się nazywa demokracja. Debilny ustrój ale w takim żyjemy.

To nie ma nic wspolnego z demokracja.

Data: 2010-07-01 20:27:52
Autor: z
TVP1 jak PRL
Ghost pisze:

To nie ma nic wspolnego z demokracja.

Jak to nie większość ma rację. Władza ludu. Mi też się nie podoba.

Włącz sobie teraz tvn24. Majstersztyk. Nic tego nie przebije. Ale strach. Nawet posiłki z "orkiestry" wezwane.

Data: 2010-07-01 20:48:44
Autor: Ghost
TVP1 jak PRL

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0imnm$psp$1inews.gazeta.pl...
Ghost pisze:

To nie ma nic wspolnego z demokracja.

Jak to nie większość ma rację. Władza ludu. Mi też się nie podoba.

To, ze PiS ma wladze w publicznej TV to PiSokracja - nie widze tu nawet minimalnego punktu stycznego z demokracja.

Włącz sobie teraz tvn24. Majstersztyk. Nic tego nie przebije.

A konkretnie co i kto?

Ale strach. Nawet posiłki z "orkiestry" wezwane.

Owsiak wyraznie powiedzial, ze nie mowi i nie powie na kogo glosuje i bynajmniej zadnym slowem sie nie zdradzil, po ktorej stronie sa jego preferencje. Masz jakies problemy z kontaktem z rzeczywistoscia.

Data: 2010-07-01 21:01:52
Autor: z
TVP1 jak PRL
Ghost pisze:
To, ze PiS ma wladze w publicznej TV to PiSokracja - nie widze tu nawet minimalnego punktu stycznego z demokracja.

Styczne jest to że część mediów agituje za jednymi a część za drugimi.
Nienaturalna byłaby przewaga jednej opcji

[...]

Tylko od 2 godzin opowiada o licytacji konstytucji którą wspaniałomyślnie przekazał Komorowski. Wszyscy wiedzą po co jest to "granie" akurat tego dnia.
Olejnik bezczelnie się zapytała Kaczyńskiego czy przeprosi za IVRP.
Reportaż za reportażem o wpadkach Kaczyńskiego i Sile spokoju Komorowskiego.
Na prawdę jesteś taki zaślepiony?

Data: 2010-07-01 21:07:49
Autor: Jan Rudziński
TVP1 jak PRL
Cześć wszystkim

z pisze:
[...]
Olejnik bezczelnie się zapytała Kaczyńskiego czy przeprosi za IVRP.

Na czym polegała "bezczelność"?

--
Pozdrowienia
  Janek          http://www.mimuw.edu.pl/~janek

Data: 2010-07-01 21:17:25
Autor: z
TVP1 jak PRL
Jan Rudziński pisze:

Na czym polegała "bezczelność"?

Chciała mu dowalić a nie przeprowadzać wywiad.
Płaczka jedna. Miało się wszystko zmienić. Mieliśmy być lepsi i dziennikarze i politycy. Szanować się wzajemnie. Ech...

Data: 2010-07-01 21:10:56
Autor: Ghost
TVP1 jak PRL

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0iond$47b$1inews.gazeta.pl...
Ghost pisze:
To, ze PiS ma wladze w publicznej TV to PiSokracja - nie widze tu nawet minimalnego punktu stycznego z demokracja.

Styczne jest to że część mediów agituje za jednymi a część za drugimi.

I to, ze oplacana z abonamentu TVP optouje za jednym z kandydatow i robi mu kampanie to dla Ciebie demokracja?

PLONK

Data: 2010-07-01 21:24:25
Autor: z
TVP1 jak PRL
Ghost pisze:

I to, ze oplacana z abonamentu TVP optouje za jednym z kandydatow i robi mu kampanie to dla Ciebie demokracja?

Drugi kandydat ma swoje potężne media a kampanię robi mu cały rząd
Tu pieniędzy Ci nie szkoda.
Nie przesadzajmy
Równowaga. Bezcenne.

Data: 2010-07-02 19:59:24
Autor: Dariusz Zygmunt
TVP1 jak PRL
W dniu 7/1/2010 9:24 PM, z pisze:
Ghost pisze:

I to, ze oplacana z abonamentu TVP optouje za jednym z kandydatow i
robi mu kampanie to dla Ciebie demokracja?
Drugi kandydat ma swoje potężne media a kampanię robi mu cały rząd
Tu pieniędzy Ci nie szkoda.

Jeśli {nomen omen} na fali wyborczej powodzianie dostaną szybko pieniądze - to nie, jeśli rząd będzie sprawniej pracował to także nie. Powiedziałbym nawet że chcę wyborów permanentnych aby zmusić polityków do starania się o ludzi którzy na nich głosują  :-)

Nie przesadzajmy
Równowaga. Bezcenne.

Właśnie, TV publiczna ma _obowiązek_ zachować równowagę, nie ma prawa optować za którymkolwiek z kandydatów. A jeśli Kaczyński chce sobie znaleźć "tubę propagandową" to niech się na dziennikarzy nie obraża.

Przecież cały cyrk z mediami zaczął się od tego że PiS przestał rozmawiać z kimkolwiek oprócz Radia Maryja i TV Trwam, jeśli teraz żalą się że nikt nie chce o nich pozytywnie mówić to trzeba powiedzieć też że sami są sobie winni.

Z pozdrowieniami
Dariusz Zygmunt

Data: 2010-07-02 09:33:38
Autor: noy
TVP1 jak PRL
Dnia 01-07-2010 o 20:27:52 z <zch280672@gazeta.pl> napisał(a):

Ghost pisze:
 To nie ma nic wspolnego z demokracja.

Jak to nie większość ma rację. Władza ludu. Mi też się nie podoba.

Włącz sobie teraz tvn24. Majstersztyk. Nic tego nie przebije. Ale  strach. Nawet posiłki z "orkiestry" wezwane.

Np teraz idzie konferencja Jarka

Data: 2010-07-02 19:44:00
Autor: Dariusz Zygmunt
TVP1 jak PRL
W dniu 7/1/2010 8:27 PM, z pisze:
Ghost pisze:

To nie ma nic wspolnego z demokracja.
Jak to nie większość ma rację. Władza ludu. Mi też się nie podoba.

Aha, więc TVP jest w rękach partii która w demokratycznych wyborach zdobyła większość w parlamencie??

Włącz sobie teraz tvn24. Majstersztyk. Nic tego nie przebije. Ale
strach. Nawet posiłki z "orkiestry" wezwane.

No ale Jarek też wspiera akcję Owsiaka, przecież będzie licytowana konstytucja z jego własnoręcznym podpisem  :-)

Z pozdrowieniami
Dariusz Zygmunt

Data: 2010-07-02 20:12:41
Autor: z
TVP1 jak PRL
Dariusz Zygmunt pisze:
Aha, więc TVP jest w rękach partii która w demokratycznych wyborach zdobyła większość w parlamencie??

Połowa ludu ma takie zdanie a połowa inne.
Masz jakiś lepszy pomysł na wolność słowa?
Dopiero by się działa gdyby jeszcze i ta stacja była w rekach PO.
Wtedy oglądałbyś cały czas "Dziennik telewizyjny"

No ale Jarek też wspiera akcję Owsiaka, przecież będzie licytowana konstytucja z jego własnoręcznym podpisem  :-)

Wszyscy wiemy czyj elektorat ma mobilizować ta akcja.
Co powiedziałbyś gdyby przeniesiono procesje bożociałowe na dzień wyborów. Toż to by było pogwałcenie ciszy wyborczej i jawny zamach na demokrację.

Data: 2010-07-02 23:12:29
Autor: Dariusz Zygmunt
TVP1 jak PRL
Dariusz Zygmunt pisze:

Aha, więc TVP jest w rękach partii która w demokratycznych wyborach
zdobyła większość w parlamencie??
Połowa ludu ma takie zdanie a połowa inne.
 240 do 219 to nie jest pół na pół a sporo "ludu" uważa że płacenie abonamentu za to co TVP pokazuje nie ma uzasadnienia.
Masz jakiś lepszy pomysł na wolność słowa?
Dopiero by się działa gdyby jeszcze i ta stacja była w rekach PO.
Wtedy oglądałbyś cały czas "Dziennik telewizyjny"
 Nie jesteś sobie w stanie wyobrazić w Polsce TV takiej jak np. BBC? Apolitycznej, robiącej programy misyjne i rozrywkę na wysokim poziomie?
No ale Jarek też wspiera akcję Owsiaka, przecież będzie licytowana
konstytucja z jego własnoręcznym podpisem  :-)
Wszyscy wiemy czyj elektorat ma mobilizować ta akcja.
 Tak, ma zmobilizować elektorat kandydata którego nazwisko zaczyna się na "K"  ;-)
Co powiedziałbyś gdyby przeniesiono procesje bożociałowe na dzień
wyborów. Toż to by było pogwałcenie ciszy wyborczej i jawny zamach na
demokrację.
 Jakby wybory wypadły w Boże Ciało to czemu nie? Ale myślę, że hierarchia kościelna poprosiłaby o przesunięcie daty wyborów i nie, nie uważam że byłaby to próba ingerencji kościoła w porządek świeckiego państwa.  Wbrew temu co niektórzy mówią nie jest tak, że "kto nie jest z nami to jest przeciw nam" a "cel uświęca środki" jeśli w to uwierzyłeś to dałeś się nieźle zindoktrynować  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2010-07-03 09:53:29
Autor: z
TVP1 jak PRL
Dariusz Zygmunt pisze:

240 do 219 to nie jest pół na pół a sporo "ludu" uważa że płacenie abonamentu za to co TVP pokazuje nie ma uzasadnienia.

Czepiasz się szczegółów
 Nie jesteś sobie w stanie wyobrazić w Polsce TV takiej jak np. BBC? Apolitycznej, robiącej programy misyjne i rozrywkę na wysokim poziomie?

Zadaj to pytanie tym gadającym głowom co obiecali że już teraz będą grzeczni. Może kiedyś jak to pokolenie odejdzie. Żyjemy tu i teraz.
 Jakby wybory wypadły w Boże Ciało to czemu nie? Ale myślę, że hierarchia kościelna poprosiłaby o przesunięcie daty wyborów i nie, nie uważam że byłaby to próba ingerencji kościoła w porządek świeckiego państwa.

Skoro w elektoracie PO jest takie podejście to dlaczego nie ma to przełożenia na pewnego marszałka i tego drugiego co "wymachuje"
Przez tyle czasu to robią. O co chodzi?
 Wbrew temu co niektórzy mówią nie jest tak, że "kto nie jest z nami to jest przeciw nam" a "cel uświęca środki" jeśli w to uwierzyłeś to dałeś się nieźle zindoktrynować  ;-)
Masz rację. Za dużo oglądam tvn (90%) Jeśli ich przekaz jest skuteczny to faktycznie jestem zindoktrynowany.

Data: 2010-07-03 12:00:32
Autor: Dariusz Zygmunt
TVP1 jak PRL
W sobota, 3 lipca 2010 09:53, z wyraził następujacą opinię:
Dariusz Zygmunt pisze:

240 do 219 to nie jest pół na pół a sporo "ludu" uważa że płacenie
abonamentu za to co TVP pokazuje nie ma uzasadnienia.
Czepiasz się szczegółów
  Ze szczegółów wynikają rzeczy ogólniejsze, jeśli komuś nie przeszkadza jeden papierek na ulicy to nie będą też przeszkadzały góry śmieci.
[...]
  Ale rozumiesz że sam zaliczasz się do "tego pokolenia"? Masz dokładnie tą samą mentalność i IMHO Ty nie masz na co czekać. Gdy "to pokolenie" polityków odejdzie zostaniesz w pustce, nie będzie nikogo kto mógłby Ci wskazać kto jest Twoim wrogiem.
[...]
  Ale o co Ci chodzi? Ja odpowiadam wyłącznie za własne zdanie a nie za "linię polityki PO". Głosuję na tych którzy lepiej do mojej wizji świata pasują, to że Kaczyński mi nie pasuje wynika głównie z jego osobowości, zamkniętej i pełnej uprzedzeń, Komorowski może jest miałki i misiowaty ale porównując tych dwu kandydatów nie mam wątpliwości na kogo zagłosuję ... czego oczywiście, ze względu na ciszę wyborczą, nie powiem  ;-)
[...]
 Chyba na własne życzenie bo mi oglądanie TVN światopoglądu nie zmienia. Bez trudu jestem w stanie stwierdzić kiedy i kto przegina na wizji w prezentowaniu sympatii do "swojego" kandydata, ale uważam że stacja prywatna _może_ prezentować dowolne poglądy w przeciwieństwie do stacji opłacanej z abonamentu która _musi_ być ideologicznie neutralna.  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2010-07-05 14:44:35
Autor: Heraklit
TVP1 jak PRL
Był 2 lipiec (piątek), gdy o godzinie 23:12 *Dariusz Zygmunt* w pocie
czoła naskrobał(a):

[...]
BBC nie jest apolityczna,a przedstawiająca różnorodne poglądy na każdy
aktualny temat polityczny.

robiącej programy misyjne i rozrywkę na wysokim poziomie?
nie przesadzaj, TVP robi programy publicystyczne na bardzo wysokim
poziomie, świetne seriale, filmy dokumentalne - spokojnie może w tym
konkurować BBC.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-07-05 14:38:07

Data: 2010-07-05 15:03:01
Autor: BaX
TVP1 jak PRL

[...]

??? że niby, klan, plebania, moda na sukces, tańce z małpami na lodzie to te świetne seriale?

Data: 2010-07-05 15:06:14
Autor: BaX
TVP1 jak PRL

[...]

oczywiscie moda na sukces jako kolejna pozycja w tvp, nie jako produkcja.

Data: 2010-07-05 15:45:48
Autor: Heraklit
TVP1 jak PRL
Był 5 lipiec (poniedziałek), gdy o godzinie 15:03 *BaX* w pocie czoła
naskrobał(a):

[...]

nie patrz na świat z klapkami na oczach, bo wiele stracisz z życia. Poza
tymi które wymieniłeś to jeszcze Pitbull, Oficerowie, Glina,
Alterantywy, Ranczo, Mała Moskwa, Kariera Nikodema Dyzmy...., jest tego
multum - sam sobie sprawdzaj.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-07-05 15:37:16

Data: 2010-07-05 16:05:33
Autor: Dariusz Zygmunt
TVP1 jak PRL
W dniu 7/5/2010 3:45 PM, Heraklit pisze:
[...]

To Ty chcesz udowodnić że jest tego "multum" więc podaj więcej przykładów _nowych_ produkcji.

Alternatywy? Kariera Nikodema Dyzmy? Przecież to za komuny robione. Programy dokumentalne? Ostatnie sensowne są z z okolic 2005 roku.

Mam do wyboru wszystkie programy TVP oraz niektóre BBC i częściej znajduję coś ciekawego na BBC niż na TVP.

Z pozdrowieniami
Dariusz Zygmunt

Data: 2010-07-05 16:09:46
Autor: Heraklit
TVP1 jak PRL
Był 5 lipiec (poniedziałek), gdy o godzinie 16:05 *Dariusz Zygmunt* w
pocie czoła naskrobał(a):

[...]

Przecież podałem przykłady... choćby Ranczo, Mała Moskwa

Alternatywy? Kariera Nikodema Dyzmy? Przecież to za komuny robione.
chodziło o pokazanie, że TVP robi dobre seriale.

Programy dokumentalne? Ostatnie sensowne są z z okolic 2005 roku.
choćby Ekspres reporterów TVP2. TVP Kultura/ Historia ma ciekawe...

Mam do wyboru wszystkie programy TVP oraz niektóre BBC i częściej znajduję coś ciekawego na BBC niż na TVP.
gustów nie oceniam.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-07-05 16:06:21

Data: 2010-07-05 16:22:51
Autor: BaX
TVP1 jak PRL

[...]

Klan, Plebania, podobny odbiorca.

Alternatywy? Kariera Nikodema Dyzmy? Przecież to za komuny robione.
chodziło o pokazanie, że TVP robi dobre seriale.

Alternetywy? TE Alternatywy czy te szmire 4 - odcinkową potem?

To są dwie różne epoki ale przyznaje Zmiennicy, Alternatywy to były DOBRE seriale.

Programy dokumentalne? Ostatnie sensowne są z z okolic 2005 roku.
choćby Ekspres reporterów TVP2. TVP Kultura/ Historia ma ciekawe...

Kiedyś to SONDA była programem na wysokim poziomie, teleturnieje w stylu Wielka Gra.

Data: 2010-07-06 08:36:40
Autor: Heraklit
TVP1 jak PRL
Był 5 lipiec (poniedziałek), gdy o godzinie 16:22 *BaX* w pocie czoła
naskrobał(a):

[...]
Oczywiście Alternatywy 4 Stanisława Barei

Programy dokumentalne? Ostatnie sensowne są z z okolic 2005 roku.
choćby Ekspres reporterów TVP2. TVP Kultura/ Historia ma ciekawe...
Kiedyś to SONDA była programem na wysokim poziomie, teleturnieje w stylu Wielka Gra.
i reportaże choćby jak już wymieniasz tytuły z przeszłości to
np.:"ballada o lekkim zabarwieniu erotycznym". A współczesne to choćby
cykl "Raport z Polski" na TVP Info

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-07-06 08:27:19

Data: 2010-07-06 09:14:10
Autor: BaX
TVP1 jak PRL

[...]

Ale to prehistoria TVP, wtedy nie było tvn, polsatu do którego teraz tvp usilnie próbuje równać. /czyli równać do dna/

Data: 2010-07-05 16:32:25
Autor: BaX
TVP1 jak PRL

I jeszcze jedno, u nas nawet realizacja tak banalnego przekazu jak imprezy sportowe musi być spierdolona przez TVP. W zimie są skoki to oczywiście reklamy muszą być tak wklejone, że nie ma czasu na normalne studio, a wejście na skocznie odbywa się najczęściej przy 2-3 skoczku. Teraz są MŚ więc oczywiście najebane reklam tak, że studio trwa krócej niż dwa bloki reklamowe przed i po nim, oczywiście nie ma czasu na pokazanie tego co się dzieje po meczu bo reklamy muszą lecieć.
A tym czasem np. ZDF ma czas na studio, ma czas na 1-2 reklamy /a nie 5 niektóych po 2x w jednym wejściu/  i ma czas na to żeby pokazać to co jest przed i po meczu wo dodatku nadaje HD i FTA. Nosz można dostać szału jak się na to patrzy i ktoś tu jeszcze coś mówi o misyjności.

Data: 2010-07-05 21:00:42
Autor: BoDro
TVP1 jak PRL
BaX pisze:

Nosz można dostać szału jak się na to patrzy i ktoś tu jeszcze coś mówi o misyjności.

przez kilka lat telewizornia transmitowała koncert FKŻ "Szalom na Szerokiej". I się skończyło, komercha górą. Chyba w niedzielę były odgrzewane kotlety z tego koncertu, oczywiście w porze dla nietoperzy... To po ch..a komu TVP Kultura?

--
Bogdan

Data: 2010-07-06 00:45:52
Autor: Maciej Bojko
TVP1 jak PRL
On Mon, 5 Jul 2010 16:09:46 +0200, Heraklit <wet_12@poczta.onet.pl>
wrote:

Alternatywy? Kariera Nikodema Dyzmy? Przecież to za komuny robione.
chodziło o pokazanie, że TVP robi dobre seriale.

Nie "robią", tylko "zrobiły". Czas przeszły dokonany.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-07-05 16:18:24
Autor: BaX
TVP1 jak PRL

[...]

Seriale dla emerytów i 'o glinach'? Może kogoś to interesuje, tyle że ile razy można oglądać ten sam temat w innej oprawie? TVP od dawna "goni" TVN i Polsat tyle, że to droga w złym kierunku bo idzie w kierunku tandety i szmiry.
Część tego co wymieniłeś to odpowiedź właśnie na produkcje konkurencji i potem wychodzi to tak, że każda stacja ma swój serial o identycznej tematyce, który w dodatku powstał na licencji zagranicznej.

Data: 2010-07-05 17:11:18
Autor: Cavallino
TVP1 jak PRL
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

Seriale dla emerytów i 'o glinach'?

Ważne, żeby obowiązkowo w każdym byl ksiądz.
Bez księdza widać nic nie ma szans zaistnieć w TVPis.

Data: 2010-07-06 08:46:45
Autor: Heraklit
TVP1 jak PRL
Był 5 lipiec (poniedziałek), gdy o godzinie 17:11 *Cavallino* w pocie
czoła naskrobał(a):

Seriale dla emerytów i 'o glinach'?

Ważne, żeby obowiązkowo w każdym byl ksiądz.
Bez księdza widać nic nie ma szans zaistnieć w TVPis.
zmień zioła

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-07-06 08:43:44

Data: 2010-07-06 08:26:14
Autor: Heraklit
TVP1 jak PRL
Był 5 lipiec (poniedziałek), gdy o godzinie 16:18 *BaX* w pocie czoła
naskrobał(a):

[...]

bo takie jest oczekiwanie większości oglądaczy TV, nie chcą programów
ambitnych, a łatwostrawnej papki - patrz TVN, Polsat - to mają ją i w
TVP.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-07-06 08:22:20

Data: 2010-07-06 08:58:39
Autor: Ghost
TVP1 jak PRL

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ti1bvnc7p0ab$.18ag4qs8yg7wt$.dlg40tude.net...
[...]

Tak sie tlumacza dziennikarze nieudacznicy.

Data: 2010-07-06 09:21:32
Autor: Heraklit
TVP1 jak PRL
Był 6 lipiec (wtorek), gdy o godzinie 8:58 *Ghost* w pocie czoła
[...]

i jacy dziennikarze takie informacje na TVN, Polsacie.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-07-06 09:20:33

Data: 2010-07-06 09:43:17
Autor: Ghost
TVP1 jak PRL

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1f3cl1imftp4y.13yk2w8gsj4ki$.dlg40tude.net...
[...]

Klopot w tym, ze nie bardzo rozumiem czemu wyrozniasz te dwie stacje? Plaga nieudacznictwa obejmuje wszystkie media i nie tylko TV.

Data: 2010-07-06 11:06:49
Autor: Heraklit
TVP1 jak PRL
Był 6 lipiec (wtorek), gdy o godzinie 9:43 *Ghost* w pocie czoła
naskrobał(a):

zgadza się.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-07-06 11:05:02

Data: 2010-07-06 10:20:01
Autor: Dariusz Zygmunt
TVP1 jak PRL
W dniu 7/6/2010 9:21 AM, Heraklit pisze:
[...]

Zrozum wreszcie jedną rzecz - to są stacje _prywatne_!!! Nie mają żadnych obowiązków wobec społeczeństwa, jedynie robienia kasy dla właścicieli i udziałowców a robią to pokazując to co chce oglądać _większość_ albo przynajmniej _target_ danej stacji.

Natomiast TVP ma obowiązki i za te obowiązki płacimy na jej rzecz abonament. "Przegląd Współczesnej Kinematografii Górnej Wolty i Dorzecza Kongo" może zainteresuje z 1000 osób w Polsce, ale TVP ma _obowiązek_ takie programy pokazywać bo jeśli nie TVP to kto?

Z pozdrowieniami
Dariusz Zygmunt

Data: 2010-07-06 11:13:32
Autor: Heraklit
TVP1 jak PRL
Był 6 lipiec (wtorek), gdy o godzinie 10:20 *Dariusz Zygmunt* w pocie
czoła naskrobał(a):

[...]

poza misją jest jeszcze rachunek ekonomiczny. "Rachunkowi ekonomicznemu"
jest obojętne kto rządzi i jakie ma wartości - nie ma kasy nie ma
programów. Toż to proste. A abonament nie wystarczał i nie wystarczy.

[...]
i na to ma wystarczyć abonament, zwłaszcza, że nie wiele osób go płaci??
Chyba raczysz żartować.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-07-06 11:07:24

Data: 2010-07-06 13:30:28
Autor: Dariusz Zygmunt
TVP1 jak PRL
W dniu 7/6/2010 11:13 AM, Heraklit pisze:
[...]

Misja jest misją i nikt TVP z niej nie zwolnił, niech TVP ją wypełnia i wtedy może żądać pieniędzy na swoje funkcjonowanie, choćby z budżetu.

Jeśli TVP swojej misji nie wypełnia a pieniądze publiczne wydaje na kampanię wyborczą jednego z kandydatów, promowanie jednej linii politycznej i utrzymanie "kolesi prezesa" to IMHO nie ma powodu żeby jakiekolwiek pieniądze dostawała.

Z pozdrowieniami
Dariusz Zygmunt

Data: 2010-07-06 16:00:35
Autor: Heraklit
TVP1 jak PRL
Był 6 lipiec (wtorek), gdy o godzinie 13:30 *Dariusz Zygmunt* w pocie
czoła naskrobał(a):

Misja jest misją i nikt TVP z niej nie zwolnił, niech TVP ją wypełnia i wtedy może żądać pieniędzy na swoje funkcjonowanie, choćby z budżetu.
o święta naiwności..., sejm zgadza się na dotację z budżetu?? Chciałby
to widzieć...

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-07-06 15:53:56

Data: 2010-07-06 16:08:21
Autor: BaX
TVP1 jak PRL

[...]

No taaak, jasne, lepiej niech motłoch płaci, przeciez im można wmówić, że TVP pełni misję.

Data: 2010-07-06 18:07:59
Autor: Dariusz Zygmunt
TVP1 jak PRL
W dniu 7/6/2010 4:00 PM, Heraklit pisze:
[...]

A ja chciałbym zobaczyć wreszcie dobrą TV, nawet niedofinansowaną ale rzetelną.

Pisałeś o produkcjach z czasów komuny - dało się robić "coś z niczego"? Dało i teraz to chwalisz. Wypieprzyć na zbity pysk {chciałoby by się napisać PiSk}  ;-)  tych wszystkich przydupasów którzy biorą kasę a nie produkują.

Z pozdrowieniami
Dariusz Zygmunt

Data: 2010-07-06 09:11:16
Autor: BaX
TVP1 jak PRL

[...]

A ja nie chce dokładać do takiego gówna, którego w dodatku nie oglądam. Widzisz jakie to proste i oczywiste.

Data: 2010-07-06 09:20:12
Autor: Heraklit
TVP1 jak PRL
Był 6 lipiec (wtorek), gdy o godzinie 9:11 *BaX* w pocie czoła
[...]

zwisa mi to czy ty będziesz płacił czy nie - widzisz jakie to proste i
oczywiste.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-07-06 09:18:40

Data: 2010-07-06 09:44:08
Autor: Ghost
TVP1 jak PRL

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mfovmh4pfm7n$.1s7vmetckwpcv.dlg40tude.net...
[...]

PLONK - widzisz jakie to proste i oczywiste

Data: 2010-07-06 09:46:58
Autor: BaX
TVP1 jak PRL

[...]

Ale zdecyduj się może w końcu czy TVP

"robi programy publicystyczne na bardzo wysokim poziomie, świetne seriale, filmy dokumentalne - spokojnie może w tym konkurować BBC."

czy

"oglądaczy TV, nie chcą programów ambitnych, a łatwostrawnej papki - patrz TVN, Polsat - to mają ją i w TVP."

Bo albo kłamiesz albo bredzisz, albo jedno i drugie.

Data: 2010-07-06 11:24:03
Autor: Heraklit
TVP1 jak PRL
Był 6 lipiec (wtorek), gdy o godzinie 9:46 *BaX* w pocie czoła
naskrobał(a):

[...]

czy zaślepienie w udowodnieniu, że nie będziesz "...dokładać do takiego
gówna, którego w dodatku nie oglądam" (TVP), odbiera Ci racjonalne
spojrzenie na sprawę? Przecież jasne jest, że dochód z abonamentu jest zbył mały, by
wystarczył na opłacenie tylko ambitnych zamierzeń. Muszą produkować
również komercyjne programy/seriale, by przyciągnąć i większą ilość
widzów i reklamodawców. Prawa ekonomiczne obowiązują wszystkich i Twoje
tupanie nóżką tego nie zmieni.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-07-06 11:14:09

Data: 2010-07-06 12:05:20
Autor: BaX
TVP1 jak PRL
[...]

W takim razie bądź łaskaw wskazać jakąś przesłankę która przekonała by mnie do opłacania abonamentu?

[...]

Ale o co chodzi? Skoro MUSZĄ odstawiać komercję no bo podobno taki jest rynek to w imię czego biorą abonament? Przecież TVP dostaje kase za udostepnianie swoich programów innym, widz płacąc abonament polsatowi płaci też za TVP. To niech TVP sobie pobierze abo od polsatu. Proste i bez robienia z ludzi debili z jakąś misyjnościa.

Data: 2010-07-05 16:45:51
Autor: pawell32
TVP1 jak PRL
W dniu 2010-07-05 15:45, Heraklit pisze:
nie patrz na świat z klapkami na oczach, bo wiele stracisz z życia. Poza
tymi które wymieniłeś to jeszcze Pitbull, Oficerowie, Glina,

właśnie zakończono ww produkcje. są nierokujące jak gdzieś napisali,
za to glan itp. jak najbardziej, bo przyciągają kilka razy większą
widownie

Data: 2010-07-01 16:59:51
Autor: Ghost
TVP1 jak PRL

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1pw7ebiaeq3lf$.7venfjc0fc6n.dlg40tude.net...
[...]

Nie. Stronniczosci TVPis nic nie przebija. Zobacz sobie ktorekolwiek wiadomosci.

Data: 2010-07-01 14:49:28
Autor: Przesmiewca
TVP1 jak PRL

noy pisze:
[...]

A TVN to co robi? tylko w 2 strone

Data: 2010-07-01 16:38:48
Autor: BaX
TVP1 jak PRL

noy pisze:
[...]

Za TVN nie płacisz obowiązkowego abonamentu.

Data: 2010-07-02 10:06:50
Autor: Przesmiewca
TVP1 jak PRL
"BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał(a):
o robi? tylko w 2 strone

Za TVN nie płacisz obowiązkowego abonamentu.

1. pieniadze nie sa tematem uwagi, nie rozmawiamy o pieniadzach a o agitacji 2. za tvp tez nie place. place za posiadanie odbiornika
radiowo-telewizyjnego

Data: 2010-07-02 10:38:54
Autor: BaX
TVP1 jak PRL

Za TVN nie płacisz obowiązkowego abonamentu.

1. pieniadze nie sa tematem uwagi, nie rozmawiamy o pieniadzach a o agitacji

w TV ktora powinna być bezstronna z racji swojego statusu, a nie jest.

2. za tvp tez nie place. place za posiadanie odbiornika
radiowo-telewizyjnego

abonament jako taki jest pomyłką, przez pis-dy właśnie nadal trzeba go płacić

Data: 2010-07-02 10:49:16
Autor: Przesmiewca
TVP1 jak PRL
"BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał(a):

w TV ktora powinna być bezstronna z racji swojego statusu, a nie jest.

Nigdy nie byla i nie bedzie. Zbyt silne oręże wladzy, zeby byla bezstronna.

abonament jako taki jest pomyłką, przez pis-dy właśnie nadal trzeba go płacić

Abonament to akurat najmniejszy problem kraju, po przeciwnej szali mozna postawic
ciezsze argumenty. Ale to juz offtopic.

Data: 2010-07-02 11:34:28
Autor: BaX
TVP1 jak PRL
w TV ktora powinna być bezstronna z racji swojego statusu, a nie jest.

Nigdy nie byla i nie bedzie. Zbyt silne oręże wladzy, zeby byla bezstronna.

Czyli jednak jest pisowska, dziekuje za przyznanie racji.

[...]

Dokładnie, wiele rzeczy pisowski prezydent blokował bo nie pochodziły od pisu i tylko dlatego.

Data: 2010-07-02 12:17:55
Autor: Przesmiewca
TVP1 jak PRL
"BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał(a):

Czyli jednak jest pisowska, dziekuje za przyznanie racji.

Nie jest bezstronna, to nie oznacza, ze tylko pisowska - czego dowodem
jest tvn.

Dokładnie, wiele rzeczy pisowski prezydent blokował bo nie pochodziły od pisu i tylko dlatego.

Cale polityka jest zepsuta i przestan agitowac.

Data: 2010-07-02 12:54:27
Autor: BaX
TVP1 jak PRL

Czyli jednak jest pisowska, dziekuje za przyznanie racji.

Nie jest bezstronna, to nie oznacza, ze tylko pisowska - czego dowodem
jest tvn.

Piszemy o TVP nie TVN jak byś nie zauwazył.

Dokładnie, wiele rzeczy pisowski prezydent blokował bo nie pochodziły od
pisu i tylko dlatego.

Cale polityka jest zepsuta i przestan agitowac.

buehehehe, żartujesz chyba, oczywista oczywistość nie spasowała?

Data: 2010-07-02 13:10:50
Autor: Przesmiewca
TVP1 jak PRL
"BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał(a):

Piszemy o TVP nie TVN jak byś nie zauwazył.

A ja o tvn. Za to nic o pieniadzach, jakbys nie zauwazyl.

buehehehe, żartujesz chyba, oczywista oczywistość nie spasowała?

Podniecasz sie takimi sprawami?

Data: 2010-07-02 13:24:58
Autor: BaX
TVP1 jak PRL
Piszemy o TVP nie TVN jak byś nie zauwazył.

A ja o tvn. Za to nic o pieniadzach, jakbys nie zauwazyl.

Ale to w końcu jak, TVP powinna być bezstronna czy nie?

buehehehe, żartujesz chyba, oczywista oczywistość nie spasowała?

Podniecasz sie takimi sprawami?

Hmm, w jakim sensie? Ciebie rozbawienie podnieca?

Data: 2010-07-02 14:04:28
Autor: Przesmiewca
TVP1 jak PRL
"BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał(a):

Ale to w końcu jak, TVP powinna być bezstronna czy nie?

Powinna byc stronnicza. Wtedy bedzie normalnie - jak od lat.

Hmm, w jakim sensie? Ciebie rozbawienie podnieca?

Mnie podnieca podpuszczanie ludzi podniecajacych sie decyzjami politycznymi.
A czuje grunt podatny.

Data: 2010-07-02 14:18:43
Autor: BaX
TVP1 jak PRL

Ale to w końcu jak, TVP powinna być bezstronna czy nie?

Powinna byc stronnicza. Wtedy bedzie normalnie - jak od lat.

Normalnie dla ludzi nienormalnych. Zgoda.

Hmm, w jakim sensie? Ciebie rozbawienie podnieca?

Mnie podnieca podpuszczanie ludzi podniecajacych sie decyzjami politycznymi.
A czuje grunt podatny.

To idz do lekarza bo masz coś z nosem.

Data: 2010-07-02 15:10:32
Autor: Przesmiewca
TVP1 jak PRL
"BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał(a):

Normalnie dla ludzi nienormalnych. Zgoda.

A co to znaczy  normalny? ty jestes normalny?
Jak ktos jest inny to  nienormalny?

To idz do lekarza bo masz coś z nosem.

Moj nos ma sie dobrze, na co dowod ponizej:

"abonament jako taki jest pomyłką, przez pis-dy właśnie nadal trzeba go płacić "

"Dokładnie, wiele rzeczy pisowski prezydent blokował bo nie pochodziły od pisu i tylko dlatego. "

BTW - uzywajac sformulowania "pis-dy" tylko podkreslasz swoj
polityczny charakter wypowiedzi. Ze o glupawej formie charakterystycznej
dla pieniactwa i mlodziezy nie wspomne.

Data: 2010-07-02 16:25:26
Autor: BaX
TVP1 jak PRL

Normalnie dla ludzi nienormalnych. Zgoda.

A co to znaczy  normalny? ty jestes normalny?
Jak ktos jest inny to  nienormalny?

Jeżeli jedna partia monopol w publicznej TVP to to nie jest normalne.

[...]

A Ty się na to łapiesz i tym podniecasz :)))))))))

Data: 2010-07-02 15:33:40
Autor: Heraklit
TVP1 jak PRL
Był 2 lipiec (piątek), gdy o godzinie 13:24 *BaX* w pocie czoła
naskrobał(a):

Ale to w końcu jak, TVP powinna być bezstronna czy nie?
a tu odpowiedź prosta jest: powinna służyć interesom Polski.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-07-02 15:32:33

Data: 2010-07-02 15:47:08
Autor: PaPi
TVP1 jak PRL
a tu odpowiedź prosta jest: powinna służyć interesom Polski.

a interesy te okresla prezes Jaroslaw.
Prawda ? :-)

Data: 2010-07-02 16:06:41
Autor: Heraklit
TVP1 jak PRL
Był 2 lipiec (piątek), gdy o godzinie 15:47 *PaPi* w pocie czoła
naskrobał(a):

a tu odpowiedź prosta jest: powinna służyć interesom Polski.

a interesy te okresla prezes Jaroslaw.
Prawda ? :-)

Ty również, oczywiście jeżeli nie wstydzisz się przyznać, że jesteś
Polakiem.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-07-02 16:00:26

Data: 2010-07-02 16:38:06
Autor: PaPi
TVP1 jak PRL
a tu odpowiedź prosta jest: powinna służyć interesom Polski.

a interesy te okresla prezes Jaroslaw.
Prawda ? :-)

Ty również,

A w jaki sposob moge wplywac na ksztalt prezentowanych w TVP programow ?

oczywiście jeżeli nie wstydzisz się przyznać, że jesteś
Polakiem.

Przede wszystkim jestem czlowiekiem.
Nie za bardzo rozumiem dlaczego mialbym sie wstydzic BYCIA Polakiem ?
Cos komus moj byt uczynil zlego ?

Data: 2010-07-02 12:59:31
Autor: Heraklit
TVP1 jak PRL
Był 2 lipiec (piątek), gdy o godzinie 10:38 *BaX* w pocie czoła
naskrobał(a):

abonament jako taki jest pomyłką,

nie jest pomyłką, nawet jako taki.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-07-02 12:56:11

Data: 2010-07-02 11:06:41
Autor: PaPi
TVP1 jak PRL
1. pieniadze nie sa tematem uwagi, nie rozmawiamy o pieniadzach a o agitacji

Nie sposob rozmawiac o agitacji jesli jedyny dowod w tej dyskusji - czyli raport Fundacji Batorego - jest z gory odrzucany.

Dlatego przyjmijmy na chwile prawdziwosc tezy o agitacji TVN na rzecz Komorowskiego (co jest oczywista bzdura - wystarczy np. popatrzec na zachowanie Pani Koledy-Zalewskiej podczas ostatniej debaty) oraz TVP na rzecz Kaczynskiego.

2. za tvp tez nie place. place za posiadanie odbiornika
radiowo-telewizyjnego

Ale TVP dostaje z tego abonamentu pieniadze. Zadna telewizja prywatna nie dostaje z abonamentu radiowo-telewizyjnego srodkow.

Data: 2010-07-02 11:32:06
Autor: Ghost
TVP1 jak PRL

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c2dac26$1news.home.net.pl...

2. za tvp tez nie place. place za posiadanie odbiornika
radiowo-telewizyjnego

Ale TVP dostaje z tego abonamentu pieniadze. Zadna telewizja prywatna nie dostaje z abonamentu radiowo-telewizyjnego srodkow.

Ani nie jest dotowana wprost z budzetu.

Data: 2010-07-02 11:30:44
Autor: Ghost
TVP1 jak PRL

Użytkownik "Przesmiewca" <baran-ky@o2.pl> napisał w wiadomości news:d27r26pg6gkr82rqc0idbmqnbok9ngd28m4ax.com...
[...]

Kolejny idiota.

PLONK

BTW nie tylko abonament idzie na TVP, ale i podatki

Data: 2010-07-02 18:02:48
Autor: Jan Rudziński
TVP1 jak PRL
Cześć wszystkim

Przesmiewca pisze:
[...]
2. za tvp tez nie place. place za posiadanie odbiornika
radiowo-telewizyjnego

Nie. Płacisz NA TVP, a posiadanie odbiornika jest jedynie wskazówką, że masz płacić.

Data: 2010-07-01 10:51:58
Autor: pawell32
TVP1 jak PRL
W dniu 2010-07-01 09:00, noy pisze:
[...]

i w tak żenujący sposób zaczęła się ostatnia debata...

Data: 2010-07-01 17:36:53
Autor: z
TVP1 jak PRL
pawell32 pisze:

i w tak żenujący sposób zaczęła się ostatnia debata...

No i teraz nagle się debata nie podobała.
Pewnie była sterowana przez popleczników a może nawet sfałszowana bo przecież w tym ponurym budynku.
Nie to co poprzednia.Poprzednia była super ;-)

Dajcie już spokój.

Data: 2010-07-01 19:29:35
Autor: Ghost
TVP1 jak PRL

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0icn1$fsc$1inews.gazeta.pl...
pawell32 pisze:

i w tak żenujący sposób zaczęła się ostatnia debata...

No i teraz nagle się debata nie podobała.

Owszem nie podobal sie bezwstydny glos dziennikarki TVPis, atakujacej jedna strone i chwalacej druga (nie zdziwie sie jesli prezes mial od niej pytania, bo zadziwiajaco duzo materialu mial na biurku wlasnie a propos tychze)

Data: 2010-07-01 20:52:08
Autor: z
TVP1 jak PRL
Ghost pisze:

[...]

Pewnie się zdziwisz ale mi się też to bardzo nie podobało.
Nazywajmy rzeczy po imieniu. Trudno że w stosunku do pań ale same sobie zasłużyły. Niestety Kolenda i Olejnik też jadą po bandzie. Aż mi głupio było oglądać i oddałem pilota. Szkoda nerwów.
O "mądralińska" przepytuje Urszulę. Może się nie pobiją :-)

Data: 2010-07-01 22:04:11
Autor: pawell32
TVP1 jak PRL
W dniu 01.07.2010 17:36, z pisze:
pawell32 pisze:

i w tak żenujący sposób zaczęła się ostatnia debata...

No i teraz nagle się debata nie podobała.

a co tam miało się podobać?
obaj obiecują coś na co nie będą mieli wpływu.

Pewnie była sterowana przez popleczników a może nawet sfałszowana bo
przecież w tym ponurym budynku.

mówię o początku, bo redaktorka tvp nawet nie kryła sympatii do klona.

Nie to co poprzednia.Poprzednia była super ;-)

no co Ty?

Dajcie już spokój.

no