TVP1 jak PRL

Data: 2010-07-01 10:51:58
Autor: pawell32
TVP1 jak PRL
W dniu 2010-07-01 09:00, noy pisze:
Hey dawno nie oglądałem wiadomości w jedynce i 2 temu  dni zasiadłem
przed TV.
Poczułem się trochę jak w PRL-u, ta sama propaganda na jednego gościa
ani jednego pozytywnego przekazu, a drugi same sukcesy i plusy.
Socjotechnika i retoryka jak za dawnych lat i myślę, że to nawet te same
osoby zajmują się realizacją.
Pomijam preferencje wyborcze, bo zawsze mogło by być odwrotnie ale nie
myślałem że znowu będę mógł oglądać "Dziennik Telewizyjny".

i w tak żenujący sposób zaczęła się ostatnia debata...

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-07-01 17:36:53
Autor: z
TVP1 jak PRL
pawell32 pisze:

i w tak żenujący sposób zaczęła się ostatnia debata...

No i teraz nagle się debata nie podobała.
Pewnie była sterowana przez popleczników a może nawet sfałszowana bo przecież w tym ponurym budynku.
Nie to co poprzednia.Poprzednia była super ;-)

Dajcie już spokój.

Data: 2010-07-01 19:29:35
Autor: Ghost
TVP1 jak PRL

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0icn1$fsc$1inews.gazeta.pl...
pawell32 pisze:

i w tak żenujący sposób zaczęła się ostatnia debata...

No i teraz nagle się debata nie podobała.

Owszem nie podobal sie bezwstydny glos dziennikarki TVPis, atakujacej jedna strone i chwalacej druga (nie zdziwie sie jesli prezes mial od niej pytania, bo zadziwiajaco duzo materialu mial na biurku wlasnie a propos tychze)

Data: 2010-07-01 20:52:08
Autor: z
TVP1 jak PRL
Ghost pisze:

[...]

Pewnie się zdziwisz ale mi się też to bardzo nie podobało.
Nazywajmy rzeczy po imieniu. Trudno że w stosunku do pań ale same sobie zasłużyły. Niestety Kolenda i Olejnik też jadą po bandzie. Aż mi głupio było oglądać i oddałem pilota. Szkoda nerwów.
O "mądralińska" przepytuje Urszulę. Może się nie pobiją :-)

Data: 2010-07-01 22:04:11
Autor: pawell32
TVP1 jak PRL
W dniu 01.07.2010 17:36, z pisze:
pawell32 pisze:

i w tak żenujący sposób zaczęła się ostatnia debata...

No i teraz nagle się debata nie podobała.

a co tam miało się podobać?
obaj obiecują coś na co nie będą mieli wpływu.

Pewnie była sterowana przez popleczników a może nawet sfałszowana bo
przecież w tym ponurym budynku.

mówię o początku, bo redaktorka tvp nawet nie kryła sympatii do klona.

Nie to co poprzednia.Poprzednia była super ;-)

no co Ty?

Dajcie już spokój.

no

--