TVP1i świadoma gra :)

Data: 2011-11-19 15:43:21
Autor: prg
TVP1i świadoma gra :)
No to teraz wszyscy już będą wiedzieć jak grać :)

Ale o co chodzi, bo ja nie wiem.

Data: 2011-11-19 18:44:38
Autor: Piotr M
TVP1i świadoma gra :)
W dniu 19 listopada 15:43, prg pisze:
No to teraz wszyscy już będą wiedzieć jak grać :)

Ale o co chodzi, bo ja nie wiem.

Spot uświadamiający w TVP1 reklamujący megaloterię sms :)

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2011-11-19 20:27:58
Autor: prg
TVP1i świadoma gra :)
No to teraz wszyscy już będą wiedzieć jak grać :)

Ale o co chodzi, bo ja nie wiem.

Spot uświadamiający w TVP1 reklamujący megaloterię sms :)

gdzies to mozna zobaczyc w sieci? nie moge cos wygooglac

Data: 2011-11-19 21:00:09
Autor: Piotr M
TVP1i świadoma gra :)
W dniu 19 listopada 20:27, prg pisze:
No to teraz wszyscy już będą wiedzieć jak grać :)

Ale o co chodzi, bo ja nie wiem.

Spot uświadamiający w TVP1 reklamujący megaloterię sms :)

gdzies to mozna zobaczyc w sieci? nie moge cos wygooglac

Też guglałem i nie znalazłem. 80% czasu spotu to nawijka o różnych praktykach naciągactwa, nawet o tych co zajmują się graniem w smsy zawodowo, o tym że UOKiK z tym wszystkim robi i zrobi porządek, o tym jak konsumenci są poszkodowani, itd. A te 20% to zapraszamy do wysłania smsa w naszym konkursie :D

Data: 2011-11-19 23:33:44
Autor: prg
TVP1i świadoma gra :)
[...]

dzieki! :)

Data: 2011-11-20 00:05:49
Autor: Piotr M
TVP1i świadoma gra :)
W dniu 19 listopada 23:33, prg pisze:
Też guglałem i nie znalazłem. 80% czasu spotu to nawijka o różnych
praktykach naciÄ…gactwa, nawet o tych co zajmujÄ… siÄ™ graniem w smsy
zawodowo, o tym że UOKiK z tym wszystkim robi i zrobi porządek, o tym
jak konsumenci sÄ… poszkodowani, itd. A te 20% to zapraszamy do
wysłania smsa w naszym konkursie :D

dzieki! :)

Aha, to chyba też się nazywa włąśnie "Świadoma gra" :) sam już nie wiem, bo na początku reklamy jest jedno a na końcu drugie. Świeci mi dziś TV na jedynce i walą tym po oczach :) W każdym bądź razie sprytnie zrobione. Facet tłumaczy jak w Polsce loteria smsowa ma wyglądać, a jak nie, i że ludzie już mogą być spokojni i niczego się nie obawiać. To taki komunikat :) Tak jakby wszyscy na to czekali i mogli wreszcie z ulgą wysłać płatnego smsa za 3zł, aby wreszcie wziąć udział w sprawiedliwej loterii.

Data: 2011-11-20 00:37:19
Autor: z
TVP1i świadoma gra :)
Piotr M pisze:
taki komunikat :) Tak jakby wszyscy na to czekali i mogli wreszcie z ulgą wysłać płatnego smsa za 3zł, aby wreszcie wziąć udział w sprawiedliwej loterii.

No ładnie. My jesteśmy uczciwsi chociaż metody stosujemy takie same.
Ciekawe co merketingowcy jeszcze wymyślą.

Data: 2011-11-21 17:46:09
Autor: J.F
TVP1i świadoma gra :)
Użytkownik "Piotr M"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
[...]

A skad wiesz ze nie ?

J.

Data: 2011-11-21 20:01:27
Autor: Piotr M
TVP1i świadoma gra :)
W dniu 21 listopada 17:46, J.F pisze:
Użytkownik "Piotr M" napisał w wiadomości grup
[...]

Że niesprawiedliwa? Nie podejrzewam ich o to nawet, nie stawialiby w ten sposób na szali swojego autorytetu, dwa, że nie przeszła by już raczej nieuczciwa "loteria" czu inny "konkurs".

Data: 2011-11-21 20:19:26
Autor: J.F
TVP1i świadoma gra :)
Użytkownik "Piotr M"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jae78a$mf1$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Nie, skad wiesz ze miliony telewidzow nie czekaja na uczciwa loterie :-)

J.

Data: 2011-11-21 20:42:15
Autor: Piotr M
TVP1i świadoma gra :)
W dniu 21 listopada 20:19, J.F pisze:
[...]

Faktycznie! Nie wiem jak mogę wyrazić swoją wdzięczność, chyba wyślę smsa :)

Data: 2011-11-22 09:39:21
Autor: J.F.
TVP1i świadoma gra :)
Dnia Mon, 21 Nov 2011 20:42:15 +0100, Piotr M napisa³(a):
W dniu 21 listopada 20:19, J.F pisze:
Tak jakby wszyscy na to czekali i
mogli wreszcie z ulg± wys³aæ p³atnego smsa za 3z³, aby wreszcie wzi±æ
udzia³ w sprawiedliwej loterii.

A skad wiesz ze nie ?
¯e niesprawiedliwa? Nie podejrzewam ich o to nawet, nie stawialiby w
ten sposób na szali swojego autorytetu, dwa, ¿e nie przesz³a by ju¿
raczej nieuczciwa "loteria" czu inny "konkurs".

Nie, skad wiesz ze miliony telewidzow nie czekaja na uczciwa loterie :-)
Faktycznie! Nie wiem jak mogê wyraziæ swoj± wdziêczno¶æ, chyba wy¶lê smsa :)

W totka miliony graja, ciekawe co by powiedzieli gdyby im zabrac.

J.

Data: 2011-11-22 10:54:45
Autor: Piotr M
TVP1i ¶wiadoma gra :)
W dniu 22 listopada 09:39, J.F. pisze:
[...]

Bêd± obstawiaæ co¶ innego? ;)

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Biznes? To ca³kiem proste. To pieni±dze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2011-11-22 11:07:43
Autor: Piotr M
TVP1i ¶wiadoma gra :)
Ale wiesz co mnie jeszcze zastanawia?

Co to jest w³a¶ciwie za twór ta ca³a "¦wiadoma gra". Oczywi¶cie stawiam na zwyk³a reklamê. Tyle ¿e to wygl±da na komunikat rz±dowy :) Przez nich samych nazywane "audycj±". A pó¼niej szybko wkrêcona na koñcu jest Megaloteria TVP. Sprytna manipulacja. Oczywi¶cie zwiêkszanie ¶wiadomo¶ci ludzi jest jak najbardziej w porz±dku, ale jednak manipulacja.
Dodatkowo ca³o¶æ trwa nie lada chwilê. A kto za to p³aci? My! Kto¶ powie ¿e nie? To siê myli, zap³aci abonament RTV (ponad 200z³/rok)  razem z pr±dem! Wrrrr.

http://di.com.pl/news/41736,1,0,Abonament_RTV_zaplacimy_z_rachunkiem_za_prad.html

PS.
A co do manipulacji i z innej beczki. Wkurza mnie ta obecna, manipuluj±ca nagonka reklamowa, na mo¿liwo¶æ korzystania z internetu przez miesi±c za 7 czy tam 9z³...

Data: 2011-11-22 13:01:29
Autor: J.F
TVP1i ¶wiadoma gra :)
U¿ytkownik "Piotr M"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jafsbk$1l6$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Ale czekaj - jesli TVP nadaje w swojej wlasnej sieci swoje wlasne reklamy - to jaki to koszt ?
Z tego zyski moga byc, a zyski to mniejszy abonament :-)

A co do manipulacji i z innej beczki. Wkurza mnie ta obecna, manipuluj±ca nagonka reklamowa, na mo¿liwo¶æ korzystania z internetu przez miesi±c za 7 czy tam 9z³...

Wkurzajace sa tez rachunki za korzystanie z internetu bez pakietu :-)

W t-mobile znow akcja - Szanowny Pan jako nasz dlugoletni klient zostal uhonorowany mozliwoscia zakupu drugiego abonamentu.
Jedyne 30zl za 80 minut. Ale przez 3 miesiace za pol ceny!  I bezplatne SMS. I superduper samsung C3350. Czy moge przyjac zamowienie?

I nawet im sie nie chcialo sprawdzic jaki obecnie mam abonament, albo ile sms wysylam.

J.

Data: 2011-11-22 16:40:21
Autor: John Ko³alsky
TVP1i ¶wiadoma gra :)

U¿ytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

Ale czekaj - jesli TVP nadaje w swojej wlasnej sieci swoje wlasne reklamy - to jaki to koszt ?
Z tego zyski moga byc, a zyski to mniejszy abonament :-)

Czemu s±dzisz, ¿e "zyski to mniejszy abonament" ?

TVP1i świadoma gra :)