Data: 2013-01-14 22:36:51 | |
Autor: szufla | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Niezly ubaw :)
sz. |
|
Data: 2013-01-14 22:44:04 | |
Autor: jk | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomości news:kd1tpt$at6$1node1.news.atman.pl... Niezly ubaw :)Chyba bardziej niż Nowak nie można się pogrążyć... |
|
Data: 2013-01-15 08:04:01 | |
Autor: Marcin N | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-14 22:44, jk pisze:
Uďż˝ytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci Opowiedzcie, co siÄ dziaĹo. A moĹźe jest gdzieĹ materiaĹ wideo? -- MN |
|
Data: 2013-01-16 02:15:18 | |
Autor: Excite | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-15 08:04, Marcin N pisze:
Opowiedzcie, co się działo. A może jest gdzieś materiał wideo? http://www.youtube.com/watch?v=GZNT30vShpI |
|
Data: 2013-01-16 10:32:40 | |
Autor: Marcin N | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-16 02:15, Excite pisze:
W dniu 2013-01-15 08:04, Marcin N pisze: Obejrzałem. Program zmarnowanej szansy. Skupiali się na duperelach. Ani słowa o karaniu właścicieli pojazdów zamiast sprawców. Ani słowa o nielegalności pojazdów ITD zatrzymujących się w miejscach niedozwolonych. Za to Nowak wyskoczył z pomysłem likwidacji zielonych strzałek jako niebezpiecznych. Pewnie nie wie, że w roku, w którym my likwidowaliśmy blaszane strzałki (pod pretekstem nakazu z UE) - Niemcy (o ile dobrze pamiętam) uznali, że te strzałki to świetny pomysł i zaczęli je stosować u siebie. -- MN |
|
Data: 2013-01-15 09:57:29 | |
Autor: WW | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-14 22:36, szufla pisze:
Niezly ubaw :) Moim zdaniem p. Lis przegrał. Był tak pewien swojego "intelektu" i zniewalającego wyglądu a tu trafił na dobrze przygotowanego przeciwnika i sensowne argumenty. Dał się zapędzić w kozi róg i dyskutował o tym, o czym to p. Nowak chciał rozmawiać, a ten ominął zgrabnie niebezpieczne dla siebie i fotoradarów pytania i zepchnął p. Lista do defensywy. Żenada. Pozdrawiam WW - zdeklarowany kapelusznik :-P Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm |
|
Data: 2013-01-15 10:52:54 | |
Autor: szufla | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Moim zdaniem p. Lis przegrał. Zalezy co oceniasz. Czy PR stworzony dla lemingow, czy sens odpowiedzi Nowaka ? Dla mnie, zenada ale w wykonaniu ministra, wlasnie dlatego, ze nie odpowiedzial na zadne pytanie Lisa. Nie wiem co ma wyglad do tego, ale skoro zwracasz na to uwage...mial biale skarpetki czy co ? Nie podobalo mi sie, ze Lis pozwala mu gadac nonstop glupoty, ale chyba przez grzecznosc nie chcial naduzywac wladzy w programie i z tego co pamietam jedynie zwrocil mu uwage, ze nie sa na ty przez co postawil Nowaka troche do pionu :) Bylo pytanie np. skoro panstwo dba o bezpieczenstwo, dlaczego mozliwa jest zaplata za mandat bez otrzymania punktow ? Odpowiedz Nowaka to obrazek z jaka predkoscia trzeba jechac, zeby samochod zdarzyl sie zatrzymac nie uderzajac w pieszego, czyli 50 jest ok a 65 juz zabija, ale......to tylko dla lemingow, czyli zupelnie od czapy :) Gdy redaktorek pokazal zdjecia jak Nowak porusza sie po miescie 100km/h, ten zarzucil mu, ze to zdjecie z Faktu. :) Widac bylo strach w oczach Nowaka, platal sie w zeznaniach bo rzeczywiscie Lis jako redaktor proplatformiany byl mocno agresywny co wywolalo konsternacje w oczach ministra i dobrze. Ale niech kazdy sam oceni: http://www.tvp.pl/vod/audycje/publicystyka/tomasz-lis-na-zywo/wideo/14012013/9750636 sz. |
|
Data: 2013-01-15 11:54:53 | |
Autor: Budzik | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Osobnik posiadający mail brak@emaila.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Zalezy co oceniasz. Czy PR stworzony dla lemingow, czy sens odpowiedzi z tego co zrozumiałem WW - oceniał sens. Nie wiem czy słusznie - nie widziałem. Ale jak prowadzący nie odpowiada na pytanie trzeba mu przerwać - chyba mistrzem jest tutaj p. Olejnik :) Nie wiem co ma wyglad do tego, ale skoro zwracasz na to uwage...mial Chyban ie zrozumiałeś. WW pisał o pewności siebie Lisa a nie o wpływie wyglądu na wizerunek. Nie podobalo mi sie, ze Lis pozwala mu gadac nonstop glupoty, ale Ja jestem wielkim przeciwnikiem tego co sie dzieje na drogach (również w kontekście radarów) ale rozmawiajmy stosując sensowne argumenty. Przecież wszyscy wiedzą, dlaczego można zapłącić bez punktów. Zresztą to nie ma większego znaczenia. Przecież jak ktoś ma problemy z punktami to jaki problem dogadać się z kimś aby wziął punkty na siebie? Odpowiedz Nowaka to obrazek z jaka predkoscia Polecam artykuł z jednego z ostatnich newsweeków o tym, kim jest leming... Może przestaniesz powtarzać w pejoratywnym znaczeniu to określenie kilka razy w poście. Już po pierwszym dałeś znać, co myślisz o wyborcach PO. Gdy redaktorek pokazal zdjecia No tak, ale znów - czepianie się że Nowak CZy Kurski jadą za szybko podczas kiedy wszyscy chcą jeżdzićszybko to chyba lekka hipokryzja. To że politycy są hipokrytami - rozumiem. Ale że cała reszta również? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z książki, nie stosuj systemu Braille'a." T. Bernard |
|
Data: 2013-01-15 16:43:58 | |
Autor: WW | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-15 12:54, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail brak@emaila.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: Prowadzący po prostu nie przygotował się do zadawania pytań. Długie, złożone pytanie pozwala politykowi, mistrzowi w unikaniu konkretów, na lawirowania. Natomiast proste, celne pytania punktują polityka. Na proste pytania musi udzielić prostej odpowiedzi. Umiejętność przygotowania właśnie takich pytań, to najwyższa szkoła jazdy dziennikarskiej, niedostępna naszym żurnalistom/celebrytą jak p. Lis czy p. Olejnik. Pani Olejnik też nie umie zadawać prostych pytań, ale stosuje chamską metodę przerywania mówiącemu, co mnie się też nie podoba. Szkoda, że p. Lis ośmieszył tym pożyteczna skądinąd akcje przeciwradarową. Pozdrawiam WW - zdeklarowany kapelusznik :-P Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm |
|
Data: 2013-01-15 17:05:47 | |
Autor: Marcin N | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-15 16:43, WW pisze:
Prowadzący po prostu nie przygotował się do zadawania pytań. Lis uwielbia słuchać swojego głosu. Często tak się plącze w tych zawiłych zdaniach, że przykro się go słucha. -- MN |
|
Data: 2013-01-16 00:55:02 | |
Autor: Budzik | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Osobnik posiadający mail wuwu0@vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Zalezy co oceniasz. Czy PR stworzony dla lemingow, czy sens hmm, akurat Lis zawsze zadaje długie rozbudowane pytania, ale Ojelnik? Pani Olejnik też nie umie zadawać prostych pytań, ale stosuje chamską metodę przerywania mówiącemu, co mnie się też nie podoba.Też się czasami nad tym zastanawiam. Powiedz mi, uważasz, że jak polityk rozpoczyna swoją tyradę nie na temat, powtarzając banialuki i utarte dania po raz 10 to należy wysłuchać go do końca? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo jest uświadomoć sobie, że w gruncie rzeczy patrzymy na ich genitalia" |
|
Data: 2013-01-16 03:08:19 | |
Autor: Excite | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-16 01:55, Budzik pisze:
Powiedz mi, uważasz, że jak polityk rozpoczyna swoją tyradę nie na temat, Odpowiedź zależy czy odpowiadający na to pytanie wierzy w te banialuki czy też myśli logicznie :) Ewentualnie nie wierzy w te banialuki ale idą one w parze z jego poglądami politycznymi więc i tak będzie na nie dla Lisa. |
|
Data: 2013-01-15 20:48:21 | |
Autor: Aron | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W Polsce samochod jest przedluzeniem penisa, facet bez kompleksow
seksualnych moze wytrzymac jakos te 50 w zabudowanym. |
|
Data: 2013-01-16 06:55:01 | |
Autor: Budzik | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Osobnik posiadający mail gazeta.pl@gtempaccount.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
W Polsce samochod jest przedluzeniem penisa, facet bez kompleksowKolejna bzdura... To jest twój wkład w dyskusję? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Jeżeli skupisz uwagę tylko na własnej racji, wyzwalasz przeciwne ci siły, które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert |
|
Data: 2013-01-16 10:00:59 | |
Autor: Cavallino | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Uzytkownik "Aron" <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:c83cffab-95f3-4f0b-a995-9f722974ff17@h11g2000vbf.googlegroups.com... W Polsce samochod jest przedluzeniem penisa, facet bez kompleksow KAPELUSZ PLONK |
|
Data: 2013-01-16 12:35:56 | |
Autor: Smok Eustachy | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 16.01.2013 10:00, Cavallino pisze:
po Warszawie ponad 100. |
|
Data: 2013-01-16 18:54:50 | |
Autor: Budzik | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Osobnik posiadający mail smok@wurg.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Swoja drogą powinni zacząć od wyciągnięcia tego Faktu jak to Nowak pruł po Warszawie ponad 100. Żeby udowodnić, że zachowuje się jak zwykły obywatel? BTW słyszeliście jak ostatnio Ziobro stwierdził, że o 14 ma konferencję w Polsce, o 17 obrady Parlamentu Europejskiego, leci samolotem przez Niemcy (ląduje 200 km od celu) i zdąży? :) Ten to musi zapierdalać... -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Każdy człowiek ma jakiegoś fioła, ale zdaje się, że największym jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis |
|
Data: 2013-01-16 04:54:52 | |
Autor: Budzik | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Osobnik posiadający mail niema@nie.bedzie.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
???Powiedz mi, uważasz, że jak polityk rozpoczyna swoją tyradę nie na Zależy od problemu. Przykładowo ja wierzę, że p. Terlikowski wierzy w to, że eutanazja to morderstwo. Natomiast jego argumentacja to już czysta polityczna kalkulacja. Ale jeżeli chodzi o radary, to tutaj już jest czysty populizm. Był za czasów PO w opozycji, jest jeszcze większy obecnie bo już każdej strony (widzieli Palikota w Kropce?) Tyle tylko że posądzanie polityków o głupotę to jest przejaw braku zdrowego rozsądku. Jeżeli polityk mówi, że wierzy w "A", to tak naprawdę to czy wierzy czy nie wierzy w "A" nie ma znaczenia. Natomiast ważne jest, że wierzy że to że A jest najlepsze dla niego lub jego partii. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze braku władzy." Niels Bohr |
|
Data: 2013-01-15 14:57:08 | |
Autor: megrims | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-14 22:36, szufla pisze:
Niezly ubaw :)Dałem rady to obejrzeć. Jak zaczął czytać tą książkę i z tym Adasiem co miał wykładzinę z zygzakiem mc quinem to już był żal.pl Ktoś tak nawiedzony nie powinien być ministrem. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2013-01-15 17:10:09 | |
Autor: szufla | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Dałem rady to obejrzeć. Jak zaczął czytać Ja bym za te czytanie ksiazeczki na miejscu Lisa po prostu kazal mu wypierd..... ze studia :) sz. |
|
Data: 2013-01-15 20:35:25 | |
Autor: megrims | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-15 17:10, szufla pisze:
No wstyd dla tego rządu. Po prostu zaniemówiłem z wrażenia.Dałem rady to obejrzeć. Jak zaczął czytać -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2013-01-15 20:45:03 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-15 20:35, megrims pisze:
W dniu 2013-01-15 17:10, szufla pisze: Po prostu po raz kolejny szczyt kłamstwa i hipokryzji. Co minister otwiera usta - to kłamie. (proponuje zobaczyc na zmieleni.pl jak minister po prostu po przedstawieniu FAKTÓW uciekł!) Ta bajka o biednym dziecku zabitym przez szaleńca i wykresy całkiem z czapy, opracowane przez wybitnych specjalistów - normalnie przypomniały mi się czasy mojej komunistycznej podstawówki. -- venioo |
|
Data: 2013-01-16 00:19:30 | |
Autor: scobowski | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-14 22:36, szufla pisze:
Niezly ubaw :) Zagadał Lisa ;) nowak przygotował sobie ładne, okrągłe formułki, a jest odporny na tyle, że nie dał sobie przerwać :) Takich ludzi trzeba do walki o ważne sprawy, ale ... kuurva: co to za państwo, które (dla mojego, wyimaginowanego bezpieczeństwa) robi ze mnie dojną krowę i wmawia mi, że jestem mordercą, bo woli zarabiać na deficytowy znów ZUS (czemu go wciąż nie zlikwidowano??) zamiast oddzielić ciągi kołowie od pieszych - dlatego tylko, że nie zgadzam się na ograniczenia do 40km/h na trzypasmówkach. Idźta wch*j z takim rządem i ministrem transportu. Jeszcze trochę się lemingi dadzą podoić - może jeszcze jedną kadencję.. Ale jak przyjdzie rewolucja, to ja mam nadzieję, że masztów fotoradarowych będzie już 460+ - jak się na każdym przymocuje pętelkę, to będzie wsam raz :) Rezerwuję sobie funkcję wykopywacza stołeczka ;) |
|
Data: 2013-01-16 00:52:04 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Hello scobowski,
Wednesday, January 16, 2013, 12:19:30 AM, you wrote: [...] bezpieczeństwa) robi ze mnie dojną krowę i wmawia mi, że jestem A ty juz zlikwidowałeś swoich dziadków i rodziców? Bo ja sobie cięzko zapracowanej emerytury zabrać nie dam (o ile do niej dożyję). [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2013-01-16 01:12:19 | |
Autor: scobowski | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-16 00:52, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello scobowski,Dziadkowie dawno nie żyją (pułkownik 17 i 19 płk ułanów wlkp, googlaj :) +babcia, co się wojnie i komunistom nie dała), starzy: własnym garbem sobie emerytury wypracowali, na to co zus wypłaci nie liczą i nie muszą ;) Psiocz sobie, ale uważam, że instytucja kradnąca 50% zarobków KAŻDEGO pracującego na etacie obywatela (i znaczny % przychodów tych zaradniejszych) nie ma prawa istnieć, jeśli te pieniądze znikają w czarnej dupie :) Każdy powinien móc zrezygnować z tej złodziejskiej instytucji i opłacać sobie komercyjne ubezpieczenie, dzięki któremu będzie mógł skorzystać z uśmiechniętego i KOMPETENTNEGO lekarza, a na starość będzie miał z czego żyć :) Na dzień dzisiejszy - takie usługi/ubezpieczenia są 5-10x tańsze, niż zus ;) |
|
Data: 2013-01-16 10:16:00 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Hello scobowski,
Wednesday, January 16, 2013, 1:12:19 AM, you wrote: Dziadkowie dawno nie żyją (pułkownik 17 i 19 płk ułanów wlkp, googlaj :)bezpieczeństwa) robi ze mnie dojną krowę i wmawia mi, że jestemA ty juz zlikwidowałeś swoich dziadków i rodziców? Bo ja sobie cięzko Nie każdy ma taki komfort. Psiocz sobie, ale uważam, że instytucja kradnąca 50% zarobków KAŻDEGO Ejże, policz uczciwie! [...] Każdy powinien móc zrezygnować z tej złodziejskiej instytucji i opłacać A kto ma opłacić mi i milionom innych, którzy nie mają najmniejszej szansy zgromadzić czegokolwiek komercyjnie a przez całe dorosłe zycie uczciwie płacili składki, opłacajac emerytury poprzedniego pokolenia? dzięki któremu będzie mógł skorzystać z Ale czemu mieszasz ZUS do lekarzy? ZUS jedynie pośredniczy w przekazywaniu składki na ubezpieczenie zdrowotne do NFZ. I na tym kończy się jego rola. a na starość będzie miał z czego żyć :) Na dzień dzisiejszy - takie Nie masz pojęcia, za co płacisz, płacąc na ZUS. Mieszasz w jednym garnku wiele świadczeń i demagogicznie wyciągasz z niego tylko jedno. Disclaimer: doskonale zdaję sobie sprawę, że ZUS to Zakład Utylizacji Szmalu ale jak na razie nikt nie wymyslił REALNEJ alternatywy, która by nie wymagała eksterminacji 1/3 narodu. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2013-01-16 10:27:00 | |
Autor: Cavallino | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: Każdy powinien móc zrezygnować z tej złodziejskiej instytucji i opłacać I źle wybierała na wyborach. Inwestycja jak każda inna - nie udała się, więc kasy nie ma. To że ktoś był głupi i zmarnował swoją kasę - to już jego problem. Za czasy PRL budżet powinien emerytury wypłacić, ale już za późniejsze - w życiu. |
|
Data: 2013-01-16 11:42:22 | |
Autor: J.F | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
A kto ma opłacić mi i milionom innych, którzy nie mają najmniejszej I źle wybierała na wyborach. Problem w tym ze w pozniejszych latach to ZUS wyplacal emerytom z PRL. Ale pracownik skladke placil. Oczywiscie mozna by nakazac aby ZUS jego skladki gromadzil na osobnych kontach, a starym emerytom placic z budzetu ... czyli pracownik musialby tak naprawde dwie skladki placic :-) Dodaj to tego zerowe doswiadczenie ZUS w inwestowaniu ... wiec moze lepiej zeby on zadnych pieniedzy nie gromadzil. No i proces masz ciagly - ktos przepracowal 30 lat w komunie i 10 za nowego ustroju, to jak mu placic ? I dodaj do tego IIws - przyszedl rok 45, emeryci byli, a odlozonego przez nich kapitalu juz nie.. I dodaj przewidywane srednie zarobki w przyszlosci. Taki ZUS to nieglupi pomysl, o ile dobrze prowadzony :-) J. |
|
Data: 2013-01-16 12:00:32 | |
Autor: Cavallino | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50f6840f$0$1220$65785112@news.neostrada.pl... Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości Tym bardziej był sobie czas uświadomić, że to zwykły podatek, a nie przyszła emerytura. Ale pracownik skladke placil. Nie pracownik, tylko pracodawca. No i można było reagować, umowy dzisiaj zwane śmieciowymi mają swoje plusy. No i proces masz ciagly - ktos przepracowal 30 lat w komunie i 10 za nowego ustroju, to jak mu placic ? Najniższą rzecz jasna. I dodaj do tego IIws - przyszedl rok 45, emeryci byli, a odlozonego przez nich kapitalu juz nie.. I o ile następne pokolenia będą bardziej liczne niż poprzednie. Na co się niestety nie zanosi. |
|
Data: 2013-01-16 10:51:25 | |
Autor: J.F | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
dzięki któremu będzie mógł skorzystać z Ale czemu mieszasz ZUS do lekarzy? ZUS jedynie pośredniczy w ZUS czy US ? bo skladka na NFZ to chyba z podatku dochodowego idzie, a ZUS to moze emerytom i rencistom posredniczyc .. J. |
|
Data: 2013-01-16 11:20:37 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Hello J.F,
Wednesday, January 16, 2013, 10:51:25 AM, you wrote: ZUS czy US ?dzięki któremu będzie mógł skorzystać zAle czemu mieszasz ZUS do lekarzy? ZUS jedynie pośredniczy w ZUS. bo skladka na NFZ to chyba z podatku dochodowego idzie, Z niczego nie idzie. Jest odliczane z podatku dochodowego ale płaci się na konto ZUS. I uwzględnia w deklaracji składanej do ZUS co miesiąc. a ZUS to moze emerytom i rencistom posredniczyc .. A pracownikom niby nie? Czyzbyś zapomniał o zasiłkach chorobowych, rodzinnych itd.? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2013-01-16 11:57:02 | |
Autor: Cavallino | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50f6781e$0$1294$65785112@news.neostrada.pl... Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w ZUS. bo skladka na NFZ to chyba z podatku dochodowego idzie Nie. Od podatku jest odliczana, ale i tak nie cała. Zbiera ją ZUS. |
|
Data: 2013-01-16 10:26:08 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-16 01:12, scobowski pisze:
Psiocz sobie, ale uważam, że instytucja kradnąca 50% zarobków KAŻDEGO pracującego na etacie obywatela (i znaczny % przychodów tych zaradniejszych) nie ma prawa istnieć, jeśli te pieniądze znikają w czarnej dupie :) A co ma ZUS do ubezpieczenia zdrowotnego? BTW pokaż mi jedno komercyjne, które obejmie wszelkie operacje ratujące życie, przeszczepy, długotrwałe hospitalizacje, nowotwory, chemię, dializy itd. I obejmie całą rodzinę. I będzie 10x tańsze od składki na NFZ przeciętnego Kowalskiego. Bo wiesz, ja mam takie prywatne ubezpieczenie. W "wiodącej" polskiej firmie. Czysto, przyjemnie, umawiasz się na godzinkę, kolejka minimalna. Bardzo fajne, jeśli chodzi o zwolnienie na katar. Ale już dostać się do _dobrego_ ginekologa, to ciężko. Do dobrego pediatry też. Bo z reguły ci lepsi, oblegani, to są tam tylko gościnnie, np. raz na tydzień, a główny cel ich obecności polega na tym, że znane nazwisko widnieje na liście "naszych specjalistów". Ci, co siedzą tam na stałe, to często młodzi bez doświadczenia, co robią za grosze, oraz osoby o słabej opinii. W rezultacie, mimo tego całego pakietu, i tak wiele wizyt robimy w państwowej przychodni (zupelnie niezłej, mimo że zamiast marmurów jest tylko linoleum), albo zupełnie prywatnie. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2013-01-16 11:02:05 | |
Autor: LEPEK | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-16 01:12, scobowski pisze:
uważam, że instytucja kradnąca 50% zarobków KAŻDEGO To wyemigruj tam, gdzie ten wskaźnik jest niższy. Tyle, że będziesz musiał omijać m. in. Szwecję, Belgię, Norwegię, Danię, Szwajcarię, Austrię, Holandię, Finlandię... Masz jeszcze inne wyjście - możesz zostać marynarzem. Oni funkcjonują w znakomitej większości na takiej zasadzie, że pracują na kontraktach zawieranych z zagraniczną firmą, ale nie płacą ubezpieczeń w PL. Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Corolla E11 4E-FE sedan '97 Avensis T22 1CD-FTV sedan '01 |
|
Data: 2013-01-16 08:28:20 | |
Autor: Liwiusz | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-16 00:52, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello scobowski, Przepraszam, jakiej? Bo na pewno nie zapracowanej. -- Liwiusz |
|
Data: 2013-01-16 10:41:37 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Hello Liwiusz,
Wednesday, January 16, 2013, 8:28:20 AM, you wrote: Przepraszam, jakiej? Bo na pewno nie zapracowanej.bezpieczeństwa) robi ze mnie dojną krowę i wmawia mi, że jestemA ty juz zlikwidowałeś swoich dziadków i rodziców? Bo ja sobie cięzko Znaczy niby co? Ukradzionej? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2013-01-16 11:25:28 | |
Autor: Liwiusz | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-16 10:41, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello Liwiusz, Tak po prawdzie to wyżebranej. Bo to, co dostaje emeryt to jest to, co mu Pan łaskawie daje, a nie co sobie wypracował. To, co wypracował, zostało w Wielkich Budowlach Socjalizmu, albo (trochę później) zostało natychmiast wydane na ówczesnych emerytów. -- Liwiusz |
|
Data: 2013-01-16 09:59:50 | |
Autor: Cavallino | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9332254966$20130116005204@squadack.com... Hello scobowski, Zgłoś się po nią do tych u których ją wypracowywałeś, a nie do nas. |
|
Data: 2013-01-16 11:02:40 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-16 00:52, RoMan Mandziejewicz pisze:
A ty juz zlikwidowałeś swoich dziadków i rodziców? Bo ja sobie cięzko Miło jest mówić sobie, że emerytura to jest coś na co zapracowaliśmy. Ale jest to stwierdzenie bardziej "godnościowe" niż realne. W istocie jest to świadczenie społeczne, rodzaj parapodatku, obciążającego obecnie pracujących na rzecz tych, którzy pracowali dawniej. Zwłaszcza w starym systemie, gdzie związek między sumą wniesionych składek a sumą wypłat, jest zbyt luźny, aby można było sobie uczciwie powiedzieć: to moje pieniądze, zapracowałem na nie. Jest to jeszcze bardziej jaskrawe, jeśli się pomyśli że obecni młodzi, odkładając znacznie wyższe procentowo składki, otrzymają finalnie znacznie niższe emerytury (% zastąpienia). Czyżby niewystarczająco zapracowali? Wyzysk pokoleniowy... -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2013-01-16 11:26:28 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Hello Jakub,
Wednesday, January 16, 2013, 11:02:40 AM, you wrote: A ty juz zlikwidowałeś swoich dziadków i rodziców? Bo ja sobie cięzko [...] Wyzysk pokoleniowy... Oczywiście, że wyzysk pokoleniowy. Ale masz lepszy pomysł bez likwidacji 1/3 społeczeństwa? Bo ja nie :( Się od lat juz ponad 20, od kiedy zawodowo musiałem się zainteresować tym, co to płaca, podatki, składki głowię nad tym, skąd wziąć pieniądze na załatanie rosnącej dziury emerytalnej. Ryczałem ze śmiechu, jak dawno temu próbowano sobie wmawiać, że mozna to zrobić wpływami z prywatyzacji. Niestety - jedynym wyjściem jest ZWIĘKSZENIE SKŁADEK. Tak, żeby kolejne pokolenia coraz więcej zbierały na własny kapitał emerytalny i nie trzebaby zagłodzić aktualnych emerytów. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2013-01-16 11:30:33 | |
Autor: Liwiusz | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-16 11:26, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Oczywiście, że wyzysk pokoleniowy. Ale masz lepszy pomysł bez > likwidacji 1/3 społeczeństwa? Bo ja nie Można podwyższyć wiek emerytalny. Na początek tak z 73 lata byłoby ok. W miarę postępów socjalizmu wiek oczywiście się powiększy. Wówczas dojdziemy do konsensusu - emerytur nie trzeba będzie likwidować, zatem nie będzie się to wiązało z "likwidacją emerytów" (aczkolwiek pomysł, że likwidacja emerytur oznacza likwidację emerytów jest paradny:), a wypłaty znacznie się ograniczą. Takie pytanie dla poprawienia jakości myślenia - zlikwidowano emerytury pomiędzy 60 a 67 rokiem życia. Czy wiązało się to z jakąkolwiek "likwidacją" części społeczeństwa? jedynym wyjściem jest To akurat nieprawda, ale może skończmy ten OT :) -- Liwiusz |
|
Data: 2013-01-16 12:51:02 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Hello Liwiusz,
Wednesday, January 16, 2013, 11:30:33 AM, you wrote: >> Oczywiście, że wyzysk pokoleniowy. Ale masz lepszy pomysł bez >> likwidacji 1/3 społeczeństwa? Bo ja nie Można podwyższyć wiek emerytalny. Na początek tak z 73 lata byłoby ok. W Jasne. A skąd weźniesz prace dla staruszków? I skad weźmiesz na wypłaty swiadczeń chorobowych dla nich? [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2013-01-16 13:45:02 | |
Autor: Liwiusz | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-16 12:51, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello Liwiusz, Nie bardzo rozumiem, dlaczego to pytanie kierujesz do mnie. Ale pewnie z tych samych pieniędzy, dla przykładu z których teraz to wszystko będzie gwarantować się (czy aby na pewno, kolego?) 60-67 latkom. Po prostu próbuję uświadomić Ci, że teza, iż brak emerytur = likwidacja części społeczeństwa jest zasadniczo fałszywa, skoro zlikwidowano emerytury dla pewnej grupy wiekowej i nie uznawane jest to za likwidację tych ludzi. -- Liwiusz |
|
Data: 2013-01-16 14:00:47 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Hello Liwiusz,
Wednesday, January 16, 2013, 1:45:02 PM, you wrote: >> Oczywiście, że wyzysk pokoleniowy. Ale masz lepszy pomysł bezNie bardzo rozumiem, dlaczego to pytanie kierujesz do mnie. Bo stawiasz dzikie tezy. Ale pewnie z tych samych pieniędzy, dla przykładu z których teraz to wszystko będzie gwarantować się (czy aby na pewno, kolego?) 60-67 latkom. Ale zdajesz sobie sprawę, że na razie skutki "reformy" nie sa odczuwalne? Nie zmieniono granicy z dnia na dzień. Dopiero za kilka lat beda widoczne efekty _stopniowego_ przesuwania wieku emetytalnego. Po prostu próbuję uświadomić Ci, że teza, iż brak emerytur = likwidacja Jeszcze niczego nie zlikwidowano - na razie granica wieku emerytalnego przesunęła sie bardzo niewiele. Ale Ty do tego podchodzisz jak żaba wrzucona do gara z zimną wodą i nawet się nie zorientujesz, kiedy zostaniesz ugotowany. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2013-01-16 14:11:52 | |
Autor: Liwiusz | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-16 14:00, RoMan Mandziejewicz pisze:
Zatem _stopniowo_ możemy sobie przesuwać wiek emerytalny do 100 lat. Jeszcze niczego nie zlikwidowano - na razie granica wieku emerytalnego Ja nie zostanę - świadomie wypisałem się z naszego systemu emerytalnego. Daje mi to o wiele większy komfort psychiczny. Widzę, że ludzi się okrada, ale nie mnie bezpośrednio. A moje tezy nie są dzikie. Jako że na rzesze imigrantów do pracy raczej nie mamy co liczyć, to bez względu na to, co sobie ktoś myśli o tym, co się stanie z emerytami, jak emerytur nie będzie, to emerytur nie będzie i tak. Tupanie nogą i pytanie "Jak żyć" niewiele się zda. -- Liwiusz |
|
Data: 2013-01-16 11:37:06 | |
Autor: szufla | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Jest to jeszcze bardziej jaskrawe, jeśli się pomyśli że obecni młodzi, odkładając znacznie Duzo tych obecnie mlodych nie doczeka 67 lat a za niedlugo to bedzie pewnie i 70 :/ sz |
|
Data: 2013-01-16 01:54:51 | |
Autor: Budzik | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Osobnik posiadający mail scob@icpnet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Jeszcze trochę się lemingi dadzą podoić - może jeszcze jedną kadencję..zenujące... znowu te niesławne lemingi zamiast merytorycznej dyskusji... -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją liczyć i tych, którzy nie umieją." Aneta Baran |
|
Data: 2013-01-16 11:23:37 | |
Autor: Myjk | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Wed, 16 Jan 2013 00:19:30 +0100, scobowski
robi ze mnie dojnÄ krowÄ Sam z siebie robisz dojnÄ krowÄ, o ile dajesz siÄ im doiÄ. Tymczasem wystarczy zwolniÄ -- korona z pewnoĹciÄ Ci z gĹowy nie spadnie - a oni przestanÄ kupowaÄ FR... -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2013-01-16 12:11:58 | |
Autor: z | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-16 11:23, Myjk pisze:
Wed, 16 Jan 2013 00:19:30 +0100, scobowski Pełna zgoda ale pod jednym warunkiem, że nie będzie urządzane podstępne polowanie (o prawidłowym oznakowaniu nie wspominając). Szkoda że zamiast bić pianę Lis nie pojechał sławnym przykładem jak to pod znakiem miejscowości z nazwą stawia się ograniczenie a odwołuje się to ograniczenie za końcem obszaru zabudowanego. Wiadomo gdzie stoi radar. :-) Osoba wydająca zgodę na taki proceder powinna powinna ponieść odpowiedzialność służbową za przekroczenie uprawnień a jej imię i nazwisko obtrąbione na całą Polskę przez media. takich przykładów jest od zatrzęsienia. z |
|
Data: 2013-01-16 19:25:00 | |
Autor: John Kołalsky | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Użytkownik "z" <zch28@usunwp.pl>
Ale pierdoły. :-) Mandaty za przekroczenia prędkości mają dłuższą historię niż fotoradary. Robiono to za komuny suszarkami z krzaków. Oznakowanie nic tu nie wnosi, chyba że mowa o pojazdach nieoznakowanych, to coś jak pojazdy bez rejestracji. A osoby, które biorą w tym udział możesz wskazać w tych papierach co dostaniesz jak Ci zdjęcie zrobią. |
|
Data: 2013-01-16 20:36:44 | |
Autor: z | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-16 19:25, John Kołalsky pisze:
Mandaty za przekroczenia prędkości mają dłuższą historię niż fotoradary. Ale pierdoły :-) Jest konkret. Fotoradar ustawiony specjalnie w miejscu gdzie drogowcy po remoncie skrzyżowania dziwnym trafem jeszcze nie uzupełnili znaku podwyższenia prędkości w mieście (2 pasy w każdą stronę, widoczność bardzo dobra, zabudowania daleko) do 70 km/h. Na odcinku kilku kilometrów tylko jednego znaku brakowało. Efekt? Co 5 min. klient z przekroczeniem o 20. Takim wypaczeniom mówimy stanowcze NIE!!! Jak się nie zlikwiduje patologii to opór w narodzie tylko będzie narastał bo nie wiadomo czy to tylko głupota i nieudolność czy działanie z premedytacją. W sumie nie wiadomo co gorsze w wykonaniu formacji która miała być profesjonalna, kochająca, pozwalająca ludziom żyć. :-) I tylko ciągle takie pyskówki bez konkretów i argumentów jak u Lisa. z PS. Wczoraj w radiowej trójce wieczorem była kompleksowa dyskusja. Obaj pyskacze mogli by się dużo dowiedzeić PS. 2. Właśnie w tvn 24 punkują oznakowanie i usytuowanie fotoradarów. Też mogliby obejrzeć. |
|
Data: 2013-01-16 19:15:34 | |
Autor: John KoĹalsky | |
TVP2 Lis-Nowak | |
UĹźytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl>
a Ĺwistak ... KrowÄ da siÄ wydoiÄ w ten czy w inny sposĂłb |
|
Data: 2013-01-17 10:14:57 | |
Autor: Myjk | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Wed, 16 Jan 2013 19:15:34 +0100, John KoĹalsky
KrowÄ da siÄ wydoiÄ w ten czy w inny sposĂłb Oj, powiedz to reszcie EU i... US. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2013-01-16 02:52:07 | |
Autor: Excite | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-14 22:36, szufla pisze:
Niezly ubaw :) To akurat nie jest śmieszne tylko tragiczne że minister transportu nie jest w stanie odpowiedzieć rzeczowo i konkretnie na żadne pytanie dotyczące transportu. Lis po prostu zmiażdżył go merytorycznie choć i tak dla sporej części społeczeństwa pozostanie to niestety bez znaczenia. |
|
Data: 2013-01-16 04:54:52 | |
Autor: Budzik | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Osobnik posiadający mail niema@nie.bedzie.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Dlaczego uważasz, że brak odpowiedzi na niewygodne pytania oraz kluczenie w odpowiedziach jest przejawem tego, że minister "nie byłw stanie".Niezly ubaw :) On po prostu nie chciał, bo musiałby powiedzieć prawdę, którą wszyscy znają a nikt na głos nie chce jej wymówić. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć między nimi. I cóż ty na to fizyko??? |
|
Data: 2013-01-16 11:34:08 | |
Autor: Myjk | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Wed, 16 Jan 2013 02:52:07 +0100, Excite
Lis po prostu zmiaĹźdĹźyĹ go merytorycznie Tak, zwĹaszcza jak zapodaĹ filmowe przykĹady Ĺşle ustawionych FR (PuĹawska i Spacerowa, LOL), wprost strzelajÄ c sobie tym w stopÄ. ChoÄ wielu pewnie tego nie dostrzegĹo, bo majÄ w tym swĂłj interes aby Lis miaĹ racjÄ. Ja zaczÄ Ĺem _ostatnio_ (tak, to wyraĹşnie podkreĹlam) jeĹşdziÄ zgodnie z ograniczeniami i dopiero widzÄ, Ĺźe 60-70% pojazdĂłw jeĹşdzi poprawnie -- i to wcale nie tylko tam gdzie sÄ FR. Kolejne 10% jeĹşdzi w granicach rozsÄ dku, a reszta jeĹşdzi wyjÄ tkowo szybko i to oni sÄ gĹĂłwnie naraĹźeni na mandaty, i to oni gĹĂłwnie psioczÄ . Masz zatem po czÄĹci racjÄ. Sporej czÄĹci spoĹeczeĹstwa FR w ogĂłle nie przeszkadzajÄ , tak samo jak nie przeszkadza im rozbudowa tej sieci. JeĹşdziÄ zgodnie z przepisami i nie pĹaciÄ, da siÄ bez problemu. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2013-01-16 13:07:38 | |
Autor: szufla | |
TVP2 Lis-Nowak | |
UĹźytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:1uvfx852zb4r$.dlgmyjk.org... Wed, 16 Jan 2013 02:52:07 +0100, Excite Tak , zwlaszcza ostatni film, gdzie fotoradar jest ustawiony 200m (wedlug Nowaka 500 :) przed skrzyzowaniem. Wiesz do ilu przyspieszy takie 100konne auto na 200metrach z powiedzmy 50km/h ? sz. |
|
Data: 2013-01-16 14:19:50 | |
Autor: Myjk | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Wed, 16 Jan 2013 13:07:38 +0100, szufla
Tak , zwlaszcza ostatni film, ZwĹaszcza. Podobna sytuacja jest na Czecha. Nie ma potrzeby jechaÄ szybciej, bo i tak siÄ w koĹcu stanie na ĹwiatĹach, czy to w jednÄ czy w drugÄ stronÄ. PrÄdkoĹÄ w niczym nie pomoĹźe, wrÄcz przeszkadza w pĹynnoĹci jazdy. Jak do prÄdkoĹci dojdzie gĹupota, to potem skutki sÄ np. takie: http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,wypadek-w-wawrze-jechali-na-mature,43683.html http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,wypadek-na-czecha-kierowca-toyoty-zmarl-w-szpitalu,44389.html http://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,smiertelne-potracenie-na-wjezdzie-do-warszawy,32854.html ZwĹaszcza ten ostatni przypadek jest "ciekawy". Pieszemu urwaĹo nogÄ, w czasie jak wpadaĹ do auta przez przedniÄ szybÄ i ĹamaĹ kierujacemu rÄkÄ. Auto po zderzeniu zatrzymaĹo siÄ niecaĹe 200m dalej, jeszcze trochÄ i dojechaĹoby do nastÄpnych pasĂłw. Po tym wypadku mieszkaĹcy wnioskowali o ĹwiatĹa, na szczÄĹcie nie ulegli. Postawili za to FR i... korki na nastÄpnych ĹwiatĹach siÄ zmniejszyĹy. :P gdzie fotoradar jest ustawiony 200m (wedlug Nowaka 500 :) przed skrzyzowaniem. Wiesz do ilu przyspieszy takie 100konne auto na 200metrach z powiedzmy 50km/h ? Niech przyĹpiesza. Jak na czas nie zmÄ drzeje, to w koĹcu dorobi siÄ wszÄdzie pomiaru odcinkowego. Wtedy co, worek na Ĺeb zarzuci, tablice rejestracyjne deskami osinowymi obije? MoĹźe niech zacznie juĹź teraz. Ja tam specjalnie duĹźej poprawy bezpieczeĹstwa nie upatrujÄ stawianiu FR i wolniejszej jeĹşdzie (choÄ z pewnoĹciÄ Ĺatwiej wyhamowaÄ czy wyprowadziÄ auto z 50 niĹź ze 100). WolaĹbym, aby promowano w tej akcji pĹynnoĹÄ jazdy, bo szybko jeĹşdziÄ nie mamy gdzie i jeszcze dĹugo siÄ to nie zmieni (drogi powinny powstaÄ dawno temu, teraz jest z tym powaĹźny problem). O ile bezpieczeĹstwo do czÄĹci zapierdalaczy jakoĹ trafia, tak "bajka" o pĹynnoĹci pewnie w ogĂłle by nie odniosĹa skutku. W kaĹźdym razie da siÄ jeĹşdziÄ zgodnie z ograniczeniami, nie przynosi to duĹźych strat czasu w porĂłwnaniu np. z ruchem innymi Ĺrodkami transportu zbiorowego (a nawet sporo siÄ zyskuje), i szlus. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2013-01-16 19:01:32 | |
Autor: John KoĹalsky | |
TVP2 Lis-Nowak | |
UĹźytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl>
TeĹź sobie coĹ napiszÄ :-) 40% jeĹşdzi jak ofermy 40% typowo 15% sprawnie 5% niebezpiecznie |
|
Data: 2013-01-17 08:25:35 | |
Autor: Marcin N | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-16 11:34, Myjk pisze:
Ja zaczÄ Ĺem _ostatnio_ (tak, to wyraĹşnie podkreĹlam) jeĹşdziÄ zgodnie z Ja jestem w tej grupie, ktĂłra jeĹşdzi bardzo poprawnie. I co? I mnie teĹź dopadli. CzĹowiek jedzie teraz w strasznym stresie, gdy czuje, Ĺźe przypadkowe zagapienie siÄ, lekkie dociĹniÄcie gazu - i juĹź mandat. ZaczÄ Ĺem stosowaÄ TEMPOMAT w miejscowoĹciach!! To o to ma chodziÄ? Jazda nawet zgodnie z przepisami budzi stres, bo NIE DA SIÄ przez na przykĹad 300km jechaÄ caĹy czas idealnie. A czemu mnie zĹapali? -Bo zastawili puĹapkÄ na zamyĹlonego kierowcÄ. ChcÄ to zgĹosiÄ w TVN24 jako miejsce do analizy. -- MN |
|
Data: 2013-01-17 08:27:07 | |
Autor: szufla | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Ja jestem w tej grupie, ktĂłra jeĹşdzi bardzo poprawnie. I co? I mnie teĹź dopadli. Mozesz to opisac ? sz. |
|
Data: 2013-01-17 08:32:21 | |
Autor: Marcin N | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-17 08:27, szufla pisze:
Ja jestem w tej grupie, ktĂłra jeĹşdzi bardzo poprawnie. I co? I mnie Jasne, ale nie teraz - muszÄ siÄ wykaraskaÄ z wezwania SM. -- MN |
|
Data: 2013-01-17 09:09:10 | |
Autor: Myjk | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Thu, 17 Jan 2013 08:25:35 +0100, Marcin N
Bo zastawili puĹapkÄ na zamyĹlonego kierowcÄ. hehhehehh, dobre. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2013-01-16 10:50:48 | |
Autor: LEPEK | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-14 22:36, szufla pisze:
Pomijając już beznadziejny styl prowadzącego, który dawał się zapędzać w kozi róg, mylił się - mówił per ty, nie rozumiał słowa prewencja, był zbyt rozemocjonowany, co nie pozwalało mu się skupić i utrzymać nerwów na wodzy: - przykład Słowacji: pudło. Tam po prostu jeżdżą generalnie zgodnie z ograniczeniami - chyba taka kultura, a może przyzwyczaili ich wysokimi mandatami, nie wiem, ale tak tam po prostu jest. Tylko idiota kupował by w Słowacji fotoradary, bo to wywalanie kasy. - film z fotoradarami w mieście: pudło, a nawet trzy. Wszystkie te trzy fotoradary ustawione w niebezpiecznych miejscach. No, można dyskutować, czy tam powinno być "40" - ale tam jest przejście na trzypasmówce bez świateł. - powołanie się na artykuł z tabloidu - pudło wielkości kontenera, bo ten "artykuł" ilustrowany zdjęciem prędkościomierza niczego nie dowodzi. - powtarzanie, że można płacić i unikać punktów - sedno sprawy i pokazanie, że chodzi bardziej o kasę, niż bezpieczeństwo. Niestety - za mało argumentów przygotował na tą tezę... Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Corolla E11 4E-FE sedan '97 Avensis T22 1CD-FTV sedan '01 |
|
Data: 2013-01-16 12:42:29 | |
Autor: Smok Eustachy | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 16.01.2013 10:50, LEPEK pisze:
/.../ - powtarzanie, że można płacić i unikać punktów - sedno sprawy iDodatkowo tzw pułapki: zabudowany w środku lasu, albo ograniczenie do 40 km/h za 100 m anulowane i radar, albo to 30 w Warszawie. Generalnie zasada stawiania ograniczeń jest idiotyczna. Weźmy miejsce gdzie trzeba zwolnić do 70 i postawili 70. Jakiś idiota rozwalił się tam jadąc 120. No to zmniejszają do 40 i radar. Tylko surowe kary dla GITD i ministra mogą to zmienić. |
|
Data: 2013-01-16 15:41:59 | |
Autor: Myjk | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Wed, 16 Jan 2013 12:42:29 +0100, Smok Eustachy
Generalnie zasada stawiania ograniczeĹ jest idiotyczna. WeĹşmy miejsce gdzie trzeba zwolniÄ do 70 i postawili 70. JakiĹ idiota rozwaliĹ siÄ tam jadÄ c 120. No to zmniejszajÄ do 40 i radar. No, a teraz zastanĂłw siÄ kto wnioskuje. Uwaga, podpowiadam. Ludzie, zwykli ludzie. http://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,smiertelne-potracenie-na-wjezdzie-do-warszawy,32854.html Po tym wypadku mieszkaĹcy okolicznych domĂłw (dziaĹaĹa w tym celu dosyÄ prÄĹźnie mieszkajÄ ca tam radna PiS, i to nie byle jaka, taka rzekĹbym ponadprzeciÄtna :P) walczyli o ĹwiatĹa w tym miejscu. MieszkaĹcy walczyli! Mi teĹź przedstawiono do podpisu. Nie podpisaĹem, bo to gĹupota stawiaÄ wszÄdzie ĹwiatĹa. Ostatecznie wywalczyli postawienie radaru. MieszkaĹcy sĹali pisma razem i kaĹźdy z osobna! Tylko surowe kary dla GITD i ministra mogÄ to zmieniÄ. NiektĂłrym to nawet paĹa w Ĺeb nie pomoĹźe, i nie chodzi mi o wymienionych przez ciebie. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2013-01-17 11:24:42 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
TVP2 Lis-Nowak | |
On Wed, 16 Jan 2013, Myjk wrote:
Wed, 16 Jan 2013 12:42:29 +0100, Smok Eustachy Wypada się zgodzić. Do tego dochodzi wersja z rozwaleniem przy 50, a że taki szczegół iż na lodzie... No, a teraz zastanów się kto wnioskuje. O co, o ograniczenia prędkości? Wątpię. Przecież jedno nie ma nic do drugiego: http://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,smiertelne-potracenie-na-wjezdzie-do-warszawy,32854.html Ale mieszkańcy z tego samego narodu są ;) i mają pojęcie, że *skuteczne* ograniczenie *faktycznej* prędkości nie ma nic wspólnego ze znakiem drogowym. Przejście - tak, możliwe że mieszkańcy wystąpią. Sygnalizacja - oczywiście, bo "działa". Tym bardziej o progi zwalniające :P Być może o fotoradar. Ale ograniczenie znakiem? :O I nie, nie odnoszę się do kwestii zasadności takich posunięć, stwierdzam fakt: ludzie widzą, że sygnalizacja jako tako jest honorowana (a progi zwalniające tym bardziej), więc tego właśnie się domagają, aby wykluczyć naddźwiękowców. A Ty sugerujesz że ludzie domagają się znaków... pewnie jakieś rzadkie wyjątki :| pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-01-17 12:12:44 | |
Autor: Myjk | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Thu, 17 Jan 2013 11:24:42 +0100, Gotfryd Smolik news
Ale mieszkaĹcy z tego samego narodu sÄ ;) i majÄ pojÄcie, Ĺźe *skuteczne* ograniczenie *faktycznej* prÄdkoĹci nie ma nic Uhm. A Ty sugerujesz Ĺźe ludzie domagajÄ siÄ znakĂłw... pewnie jakieĹ rzadkie wyjÄ tki :| Oczywiste jest, Ĺźe jak postawiÄ progi, to musza teĹź postawiÄ znaki z ograniczeniem, Ĺźeby nikt sobie zderzaka czy miski olejowej nie urwaĹ. JeĹli nie majÄ na ĹwiatĹa, albo jest to pomysĹ wyjÄ tkowo abstrakcyjny, to jedynym rozwiazaniem jest ograniczenie prÄdkoĹci w danym miejscu. TakĹźe owszem, mieszkaĹcy wnioskujÄ o swoje bezpieczeĹstwo, a "wĹadza" to uwzglÄdnia jak moĹźe. Ĺťe staÄ NAS tylko na ograniczanie prÄdkoĹci w zamian za stawianie ĹwiateĹ, budowanie skrzyĹźowaĹ bezkolizyjnych, wyrzucanie ruchu poza miasto, to jest jak jest. Ale nadal o swoje bezpieczeĹstwo chcÄ dbaÄ sami mieszkaĹcy. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2013-01-18 00:07:00 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
TVP2 Lis-Nowak | |
On Thu, 17 Jan 2013, Myjk wrote:
Oczywiste jest, że jak postawią progi, to musza też postawić znaki No, ale ja się czepiałem bardzo literalnie - tezy o znakach, a mowa była wyłacznie o znakach (nie znakach stanowiących "dodatek"). To jest drastycznie różne od domagania się sygnalizacji na przejściu. a "władza" to uwzględnia jak Ano takiego efektu nie wykluczam. Tyle, że obarczanie mieszkańców winą za "efekty uboczne" IMVHO nie jest na miejscu. W szczególności dla znaków stawianych w sposób, co do którego krytykę podzielam w 100% pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-01-18 10:05:45 | |
Autor: Myjk | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Fri, 18 Jan 2013 00:07:00 +0100, Gotfryd Smolik news
Oczywiste jest, Ĺźe jak postawiÄ progi, to musza teĹź postawiÄ znakiNo, ale ja siÄ czepiaĹem bardzo literalnie - tezy o znakach, Ale jest bezpoĹrednim tego wynikiem. Jak do urzÄdu przyjdzie 50 pism i jeszcze do tego zbiorcze od dziaĹaczki z ramienia PiS, ktĂłrej samo nazwisko, choÄ juĹź jakiĹ czas nieaktualne, potrafi postawiÄ do pionu, to siÄ COĹ robi. Zeby potem nie byĹo rabanu jak znowu ktoĹ zginie, Ĺźe NIC siÄ nie robi. Co Ty, ludzi nie znasz? Ja widzÄ, co przykre, Ĺźe niektĂłrym to siÄ powaĹźnie w dupach poprzewracaĹo. PrzeraĹźajÄ ca jest postawa niektĂłrych, roszczeniowa i bezkrytyczna wobec siebie. Ludzie uwaĹźajÄ , Ĺźe jak zapĹacÄ podatek, czy ubezpieczenie, to stajÄ siÄ pÄpkiem Ĺwiata. Po czym okazuje siÄ, Ĺźe wiÄkszoĹÄ z tych ludzi kombinuje jak umie, by podatkĂłw nie pĹaciÄ, choÄby w temacie -- paliwo na lewo kupujÄ . Ale ĹźÄ dania pozostajÄ . a "wĹadza" to uwzglÄdnia jakAno takiego efektu nie wykluczam. Co jest w takim razie na miejscu? ZupeĹne zlanie tematu? PrzecieĹź z gĂłwna bata nie ukrÄcÄ . -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2013-01-23 13:05:57 | |
Autor: jerzu | |
TVP2 Lis-Nowak | |
On Wed, 16 Jan 2013 15:41:59 +0100, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
Ostatecznie wywalczyli postawienie radaru. Fotoradar stał już wtedy, gdy zdarzył się ten wypadek. Nawet w komentarzach jest o nim wzmianka. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2013-01-16 15:35:25 | |
Autor: Myjk | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Wed, 16 Jan 2013 10:50:48 +0100, LEPEK
PomijajÄ c juĹź beznadziejny styl prowadzÄ cego, ktĂłry dawaĹ siÄ zapÄdzaÄ w kozi rĂłg, myliĹ siÄ - mĂłwiĹ per ty, nie rozumiaĹ sĹowa prewencja, byĹ zbyt rozemocjonowany, co nie pozwalaĹo mu siÄ skupiÄ i utrzymaÄ nerwĂłw na wodzy: Ale to nie nowinka akurat... ma tak zawsze. - przykĹad SĹowacji: pudĹo. Tam po prostu jeĹźdĹźÄ generalnie zgodnie z ograniczeniami - chyba taka kultura, a moĹźe przyzwyczaili ich wysokimi mandatami, nie wiem, ale tak tam po prostu jest. Tylko idiota kupowaĹ by w SĹowacji fotoradary, bo to wywalanie kasy. TeĹź zwrĂłciĹem na to uwagÄ. Ale poza tym co napisaĹeĹ, to nie ma w ogĂłle co porĂłwnywaÄ do PL. Jest to kraj praktycznie 6x mniejszy powierzchniowo, 8x mniej ludzi w nim mieszka. JuĹź sam ksztaĹt PaĹstwa uĹatwia sprawÄ, bo wystarczy jedna autostrada wszerz, dwie wzdĹóş i to jakie krĂłtkie. PL jest oparta na kwadracie, samo poĹoĹźenie w odniesieniu historycznym teĹź robi swoje i teraz jesteĹmy w ciemnej dupie. Do tego przez SĹowacjÄ nie prowadzi taki tranzyt jak przez PolskÄ, gdzie praktycznie wszystko z EU do moskwiczĂłw jedzie przez nas. - film z fotoradarami w mieĹcie: pudĹo, a nawet trzy. Wszystkie te trzy fotoradary ustawione w niebezpiecznych miejscach. No, moĹźna dyskutowaÄ, czy tam powinno byÄ "40" - ale tam jest przejĹcie na trzypasmĂłwce bez ĹwiateĹ. True. Ale niektĂłrzy woleliby zapinaÄ od ĹwiateĹ do ĹwiateĹ 70-80/h a potem staÄ przy pustym przejĹciu przez miunutÄ (bo zieleĹ musi siÄ zapaliÄ choÄby Ĺźywego ducha nie byĹo), albo i dĹuĹźej jak ktoĹ jednak bÄdzie. - powoĹanie siÄ na artykuĹ z tabloidu - pudĹo wielkoĹci kontenera, bo ten "artykuĹ" ilustrowany zdjÄciem prÄdkoĹciomierza niczego nie dowodzi. Ojtam. Lis zwietrzyĹ oglÄ dalnoĹÄ i sobie fika. Ludzie ktĂłrzy normalnie go nie trawiÄ , teraz z przytupem mu klaskajÄ . ZwykĹa rzecz. I smutna. Tymczasem jak juĹź wspomniaĹem, niczym siÄ ten szczwany lisek nie róşni od politykierĂłw. - powtarzanie, Ĺźe moĹźna pĹaciÄ i unikaÄ punktĂłw - sedno sprawy i pokazanie, Ĺźe chodzi bardziej o kasÄ, niĹź bezpieczeĹstwo. Niestety - za maĹo argumentĂłw przygotowaĹ na tÄ tezÄ... Nie wspominajÄ c, Ĺźe jest jasna sprawa dlaczego tak jest. W koĹcu lepszy wrĂłbel w garĹci niĹź goĹÄ b na dachu -- a niby co by mieli robiÄ, puszczaÄ wolno bo nie pamiÄta (choÄ 99% doskonale wie kto prowadziĹ)? Nie kapujÄ tego argumentu. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2013-01-17 10:26:03 | |
Autor: J.F | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Male dementi w temacie
http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,13246905,Lis__Na_Slowacji_jest_12_fotoradarow__Minister_Nowak.html "- Ile jest fotoradarów na Słowacji? - pytał ministra transportu Tomasz Lis, w trakcie swojego programu w TVP2. Zirytowany Sławomir Nowak przyznał, że nie wie. A Lis stwierdził, że jest ich tam tylko 12, a liczba ofiar wypadków spada. Minister postanowił to sprawdzić. I sprawdził, że - według słowackiej policji - u naszych południowych sąsiadów jest 98 fotoradarów stacjonarnych i 140 urządzeń mobilnych. " J. |
|
Data: 2013-01-17 10:30:55 | |
Autor: szufla | |
TVP2 Lis-Nowak | |
"- Ile jest fotoradarów na Słowacji? - pytał ministra transportu Tomasz Lis, w trakcie swojego programu w TVP2. Zirytowany Sławomir Nowak przyznał, że nie wie. A Lis stwierdził, że jest ich tam tylko 12, a liczba ofiar wypadków spada. Minister postanowił to sprawdzić. I sprawdził, że - według słowackiej policji - u naszych południowych sąsiadów jest 98 fotoradarów stacjonarnych i 140 urządzeń mobilnych. " Chcialbym wiedziec skad ma Nowak te dane, bo to slowa przeciw slowom, a nie ufam mu jak psu co chyba dziwne nie jest :) Za chwile moze sie okazac, ze jest 98 puszek tak jak u nas bylo 300 a fotoradarow 75. sz. |
|
Data: 2013-01-17 20:15:40 | |
Autor: J.F. | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Dnia Thu, 17 Jan 2013 10:30:55 +0100, szufla napisał(a):
"- Ile jest fotoradarów na Słowacji? - pytał ministra transportu Tomasz Lis, w trakcie swojego programu w TVP2. Zirytowany Sławomir Nowak przyznał, że nie wie. A Lis stwierdził, że jest ich tam tylko 12, a liczba ofiar wypadków spada. Minister postanowił to sprawdzić. I sprawdził, że - według słowackiej policji - u naszych południowych sąsiadów jest 98 fotoradarów stacjonarnych i 140 urządzeń mobilnych. " Akurat w tym przypadku bardziej wierze Nowakowi. Zadzwonil do slowackiego ministra, albo kazal zadzwonic i mu podali liczbe na tacy. Natomiast Lis ... znajac dziennikarska rzetelnosc, wyczytal w jakim slowackim Fakcie, a moze i w polskim. Za chwile moze sie okazac, ze jest 98 puszek tak jak u nas bylo 300 a fotoradarow 75. A to mozliwe, jak i inne przeklamania. Zreszta jakby slowacki kolega zadal Nowakowi pytanie ile jest w Polsce FR ... to ten mialby spore klopoty z odpowiedzia .... i nie wykluczam ze w druga strone jest tak samo :-) ITD mu moze szybko odpowie ile kupila/zamowila, ale wszystkie straze wiejskie ... da sie to w ogole policzyc ? Ale tu jest z 6 wymienionych http://ledy.sk/drupal/node/9 P.S. Allianz sponsoruje ... widac ma za duzo pieniedzy, co poddaje klientom pod rozwage :-) http://www.automoto.sk/clanok/186409/pravda-o-policajnych-radaroch-a-merani-rychlosti J. |
|
Data: 2013-01-23 13:49:43 | |
Autor: Jacek | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-14 22:36, szufla pisze:
Niezly ubaw :)Nie jestem fanem Lisa, ale za ten program go podziwiam. Ja na jego miejscu bym nie wytrzymał i dał w mordę temu hipokrycie. Jacek |
|
Data: 2013-01-23 19:23:40 | |
Autor: gzk | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50ffdc66$0$1215$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2013-01-14 22:36, szufla pisze: Niezly ubaw :)Nie jestem fanem Lisa, ale za ten program go podziwiam. Ja na jego miejscu bym nie wytrzymał i dał w mordę temu hipokrycie. Jacek A ja Lisowi. Za taką kasę, powinien się lepiej przygotować, a nie reprezentować poglądy bazarowych chłoptasiów, i większości pms-u -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2013-01-23 19:34:59 | |
Autor: Cavallino | |
TVP2 Lis-Nowak | |
Użytkownik "gzk" <gzk@gzk.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kdp9vc$2a92$1@adenine.netfront.net...
Powinien prezentować poglądy przygłupów z kapeluszem na łbie? Tylko co by to była za dyskusja, skoro ten tok (nie)myślenia zaprezentował Nowak? |
|
Data: 2013-01-24 14:01:47 | |
Autor: Jacek | |
TVP2 Lis-Nowak | |
W dniu 2013-01-23 19:23, gzk pisze:
A ja Lisowi.No nie wiem. Nowak wpadł w słowotok i bez rękoczynów nie sposób było mu przerwać. To było jak walka zawodnika judo z uzbrojonym SS-manem (bez żadnych porównań osobowych). Jacek |