TVPO

Data: 2009-05-29 01:06:50
Autor: Rudy 102
TVPO
TV PO Z NOWĄ RAMÓWKĄ:
6:00 Kawa z Palikotem
7:00 Dzień Dobry z Donaldem
8:00 złote myśli Słońca Peru
9:30 Godzina plucia na PIS
10:30 Tanie CUDA
12:00 Program Zdrowie- odcinek pod tytułem "Lecz się sam"
13:15 Zaśpiewaj Donaldowi- program Doroty Robaczewskiej
14:00 Pobudka dla macherów i lodziarzy
15:10 Pora na lody
16:15 Wazelina kontaktowa -POwtórka
17:00 Czas na jad - program instruktażowy dla młodzieżówki PO
18:00 Tera Pitera czyli tok-show z Julią
19:00 Fakty jedynie słuszne
20:00 P jak przekręt -serial
21:20 Amnestia - kronika kryminalna
22:00- 0:00 Wazelina kontaktowa ,
0:00 hymn Niemiec i koniec programu

Data: 2009-05-29 01:16:13
Autor: awe
TVPO

Użytkownik "Rudy 102" <tankista@kreml.ru> napisał w wiadomości news:gvn5ho$e4v$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]
-- -- -- -- --
dobre:-) czy tak codziennie czy tylko co drugi dzien?
awe

Data: 2009-05-29 05:49:15
Autor: cirrus
TVPO
[...]

Ramówke podał kretyn.

--
stevep

Data: 2009-05-29 08:09:43
Autor: cytryna
TVPO
[...]

Ja sie tylko pytam, a gdzie seriale i programy cykliczne:
Wariactwa Niesioła, ser.
GRADobicie narodu, ser. Zemsta mec. Konia czyli Belfegor w TVP, ser.
Agenci UB w Kościele Łagiewnickim-kącik religijny
Sztuka narodowa-pełne majty króla Donalda I, prowadzi Nieznalska, artystka
Kącik historyczny - UBcja w PE, prowadzi komisarz NKWD z Niska
Kącik czystości - jak wyczyścić teczkę TW, prowadzi Bolesław Sikacz
Kącik oszustów - z życia Partii Oszustów, kto, kogo i za ile, prowadzi Grześ S
Jest jeszcze kilka propozycji programowych do realizacji w późniejszym terminie --

Data: 2009-05-29 12:52:54
Autor: Piotr
TVPO
Dnia Fri, 29 May 2009 08:09:43 +0200, cytryna napisał(a):

Jest jeszcze kilka propozycji programowych do realizacji w późniejszym terminie

"Sztuka kochania agentów" prowadzi B. Sawicka,
"Maczo Picu - Mecze zebrane" program prowadzi Lisica,
"Pierodlenie o Szopenie, czyli myśli o Europie Bolesława Walizy" praca
zbiorowa agentow UB i SB.
"Beza, czy kielonek?" prowadzi była para prezydencka
.... itp.
Piotr

Data: 2009-05-29 15:01:51
Autor: awe
TVPO

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:m8g1t1g0036t.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

no i zatanczymy jeszcze raz - cmentarne wywijasy Kwasniewski show
awe

TVPO