TVPic ostentacyjnie łamało ciszę wyborczą!

Data: 2010-07-04 20:12:26
Autor: Grzegorz Z.
TVPic ostentacyjnie łamało ciszę wyborczą!
 Czy telewizja TVP Info transmitując w trakcie ciszy wyborczej wypowiedź
Jarosława Kaczyńskiego złamała ciszę wyborczą? - Organy ścigania powinny to
przeanalizować - odpowiada Państwowa Komisja Wyborcza.
Chodzi o krótką konferencję prasową, którą dziś zorganizował kandydat PiS
na prezydenta zaraz po wyjściu z lokalu wyborczego. - Wzywam wszystkich,
żeby wzięli udział w tych wyborach, bo to jest ważne dla demokracji - mówił
Jarosław Kaczyński. Pytany później przez gruzińską dziennikarkę o przyszłe
stosunki Polski z Gruzją odpowiadał:

- Dla mnie Gruzja jest niesłychanie bliskim krajem. Jestem serdecznie
wdzięczny prezydentowi Saakaszwilowi za jego postawę po śmierci mojego
brata, za te decyzje, które zostały tam podjęte, te ulice nazwane jego
imieniem. Na pewno polecę do Gruzji niezależnie od wyników wyborów -
zapewniał. Prezes PiS mówił także o ewentualnych stosunkach naszego kraju z
Rosją i Ukrainą, gdyby został prezydentem. Całą krótką konferencję pokazała
na żywo TVP Info.

"Wypowiedź wymaga analizy"

Państwowa Komisja Wyborcza odniosła się do tej sprawy krótko na jednej ze
swoich konferencji prasowych o godzinie 14.30.

Jan Kacprzak z PKW przyznała, że "tego typu wypowiedź wymaga analizy" pod
kątem, czy była to agitacja wyborcza. - My nie jesteśmy uprawnieni do tego,
aby wyręczać organy ścigania do zakwalifikowania do ewentualnego naruszenia
agitacji wyborczej - zauważył.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8098846,TVP_w_czasie_ciszy_wyborczej_transmitowala_wypowiedz.html
--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-04 12:38:16
Autor: zbig
On 4 Lip, 20:12, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
 Czy telewizja TVP Info transmitując w trakcie ciszy wyborczej wypowiedź

szczerze mówiąc zawsze denerwowało mnie lekceważeni przez PO siły
nieprzychylnych mediów publicznych. Bezustanne ujadanie na rząd , bez
żenady od rana do wieczora, musiało przynieść efekt. Cud , ze
Kaczyński nie wygrał. To ostateczny czas aby pozegnać to towarzystwo.
Nalezy wypierdolić jak najszybciej zarząd TVPisS i w slad za nim:
Karnowskiego, Pospieszalskiego, Lichocką, Wildsteina, Gargas,
Cholecką. To chyba ci, którzy najbardziej sprzeniewierzyli sie etyce
dziennikarskiej.

Data: 2010-07-04 21:42:32
Autor: raff
W dniu 2010-07-04 21:38, zbig pisze:
On 4 Lip, 20:12, "Grzegorz Z."<blogfi...@gazeta.pl>  wrote:
  Czy telewizja TVP Info transmitując w trakcie ciszy wyborczej wypowiedĹş

[...]

Oho, jest miejsce tylko na prawomyslnych dziennikarzy. Inni "sprzeniewierzyli sie etyce dziennikarskiej". No, no, no.

A czy wolno sie nie zgadzac z linia jasnie nam panujacego wielkiego rzadu ?

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-04 12:49:39
Autor: zbig
On 4 Lip, 21:42, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Oho, jest miejsce tylko na prawomyslnych dziennikarzy. Inni
"sprzeniewierzyli sie etyce dziennikarskiej". No, no, no.

A czy wolno sie nie zgadzac z linia jasnie nam panujacego wielkiego rzadu ?
Owszem, ale na  swój koszt, albo na koszt właściciela stacji, jeśli
cos takiego toleruje. Ja nie zamierzam zrzucać sie na pensję p.
Lichockiej.

Data: 2010-07-04 21:52:41
Autor: raff
W dniu 2010-07-04 21:49, zbig pisze:
[...]

Owszem, ale na  swĂłj koszt, albo na koszt właściciela stacji, jeśli
cos takiego toleruje. Ja nie zamierzam zrzucać sie na pensję p.
Lichockiej.

No popatrz, ale jak TVP rzadzila klika Brunatnego Roberta, to zes cicho siedzial, bylo OK. Hipokryzja ?

Niech takie lewackie pomiotla sobie robia telewizje na swoj koszt, a nie moj.

R.

Data: 2010-07-04 13:03:07
Autor: zbig
On 4 Lip, 21:52, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

No popatrz, ale jak TVP rzadzila klika Brunatnego Roberta, to zes cicho
siedzial, bylo OK. Hipokryzja ?

Nie siedziałem cicho, tylko pisałem to samo co teraz. Choć przyznam,
ze za czerwonego Roberta chłopaki mieli więcej hamulców.

Data: 2010-07-04 21:43:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fc37ed69-d81c-41d6-87ee-71c1045875dbq12g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Zobaczysz jak od jutra zacznie zmieniać się TVPis w normalną telewizję. Ludzie mają instynkt samozachowawczy i zaczną rejterować widząc, że postawili na złego konia. Zmienią poglądy błyskawicznie.
Najbardziej przegrał Wildstein. Jaruś go zdradził. Ciekaw jestem jego reakcji.

Data: 2010-07-04 22:16:37
Autor: Kaczysta
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A codzienne ujadanie na Kaczyńskiego w TVN i POLSAT?
2 na 1
AC

Data: 2010-07-04 13:24:49
Autor: zbig
On 4 Lip, 22:16, "Kaczysta" <mecha...@gmail.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:fc37ed69-d81c-41d6-87ee-71c1045875dbq12g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

A codzienne ujadanie na Kaczyńskiego w TVN i POLSAT?

Czy ja mam qurwa pisać wielkimi literami , zeby prymitywny elektorat
PiS cokolwiek zrozumiał?
Wkleję wiec jeszcze raz to samo

Data: 2010-07-04 21:51:42
Autor: u2
W dniu 2010-07-04 20:12, Grzegorz Z. pisze:
 Czy telewizja TVP Info transmitując w trakcie ciszy wyborczej wypowiedź
Jarosława Kaczyńskiego złamała ciszę wyborczą? - Organy ścigania powinny to
przeanalizować - odpowiada Państwowa Komisja Wyborcza.

Niech najpierw GWno się wytłumaczy dlaczego samo złamało ciszę wybiórczą
w pierwszej turze.

Data: 2010-07-04 21:53:33
Autor: raff
[...]

A Jacek Kawecki za nimi. Kawecki powinien skonczyc w pierdlu!

R.

Data: 2010-07-04 22:00:20
Autor: u2
W dniu 2010-07-04 21:53, raff pisze:
Niech najpierw GWno się wytłumaczy dlaczego samo złamało ciszę wybiórczą
w pierwszej turze.

A Jacek Kawecki za nimi. Kawecki powinien skonczyc w pierdlu!

Raczej kałecki, widać u niego obsesję GWnem :)

TVPic ostentacyjnie łamało ciszę wyborczą!