TVPis czatuje

Data: 2016-05-08 06:01:29
Autor: Ciemny Lód
TVPis czatuje
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,20036519,czat-z-kaczynskim-i-komentarze-o-katastrofie-opozycji-tak.html#BoxNewsImg

Czat z Kaczyńskim i komentarze o "katastrofie opozycji". Tak wysilało się
TVP, żeby przykryć marsz KOD."

Widziałem w reżymowej TVPis, czat z Kaczyńskim polegał na tym, że jaki¶
koles klepał w klawiaturę (nie pokazywano ekranu!),a prezes co¶ tam b±kał
o patriotyĽmie i zagrożeniu ze strony KOD.

CL

Data: 2016-05-08 06:25:45
Autor: Marek Czaplicki
TVPis czatuje
Ciemny Lód pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 8 maja 2016 06:01 :

[...]

Ło matko. Ogl±dasz jeszcze w tv co¶ poza prognoz± pogody i sportem? Szacun.

Data: 2016-05-09 03:38:52
Autor: stevep
TVPis czatuje
W dniu .05.2016 o 06:25 Marek Czaplicki <emcza@nospam.gazeta.pl> pisze:

[...]