TVR

Data: 2014-10-12 09:51:05
Autor: sat_diver
TVR
W dniu 2014-10-12 o 09:14, Trybun pisze:
Czy ktoś może wie co dzieje się z tym kanałem? Przeniesiony na jakiś
inny transponder czy zaprzestał nadawania?
Obawiam się, że RIP - od 26 sierpnia pojawiał się i znikał, był dostępny tylko w kablówkach, CP i nc - usunęły do z list.
WÄ…tek tutaj:
http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=11&t=16068&start=1110

Data: 2014-10-12 09:59:52
Autor: Trybun
TVR
W dniu 2014-10-12 09:51, sat_diver pisze:
[...]

To chyba faktycznie koniec. Szkoda, jeden z nielicznych kanałów na którym było na co popatrzeć.

Data: 2014-10-13 17:51:56
Autor: jerzu
TVR
On Sun, 12 Oct 2014 09:51:05 +0200, sat_diver <satdiver@satdiver.info>
wrote:

Obawiam siê, ¿e RIP - od 26 sierpnia pojawia³ siê i znika³, by³ dostêpny tylko w kablówkach, CP i nc - usunê³y do z list.

Jeszcze kilka dni temu by³ w UPC.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280