TW FILOZOF w obronie Piesiewicza.

Data: 2009-12-12 19:34:33
Autor: cytryna
TW FILOZOF w obronie Piesiewicza.
"
- Przyjąłem z bólem i szokiem sposób potraktowania dramatu Krzysztofa Piesiewicza przez część polskich mediów - powiedział arcybiskup Józef Życiński, komentując sprawę znanego scenarzysty i senatora pomawianego o posiadanie narkotyków. "

"Metropolita lubelski zaapelował do twórców kultury o przeciwdziałanie jej barbaryzacji, co jego zdaniem prowadzi do "wykańczania autorytetów". - Media, i to nie tylko tabloidy, wyraźnie mówią językiem nihilizmu, powtarzając na niektórych łamach wątek: nie mamy autorytetów moralnych - powiedział KAI abp Józef Życiński."

http://tnij.org/zycinski_piesiewicz

...."nie mamy autorytetów moralnych - powiedział KAI abp Józef Życiński." Ostał
nam się jedynie szabesgoj TW Filozof. Jak na Lublin to doskonałe wsparcie TW
Historyka i szajki antylustracyjnych oszołomów, zapełniających ze strachu o ujawnienie ich wyczynów brudne gacie. Ale jest na tym padole sprawiedliwość wynikajaca z Dekalogu, dopadnie oszustów moralnych.

Data: 2009-12-13 13:12:40
Autor: sofu

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości
> [...]

sprawiedliwość
wynikajaca z Dekalogu, dopadnie oszustów moralnych.

-- \

Ależ TW Filozof jest autorytetem dla moherów, dla SB też był:
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20081114/LUBLIN/32461712
Zaiste juz dawno SB wyczuło ze arcybiskup Józef  Życimski zasłuzył na
zaszczytny pseudonim Filozof  tajnego współpracownika Urzedu Bezpieczeństwa
Polskiej Rzeczyspolitej Ludowej. Nie kazdy moze miec taki pseudonim
operacyjny. Co prawda w wiekszości to pseudofilozoficzny bełkot rzeczonego
TW, ale to tez trzeba umiec tak sciemniać coby uczenie to brzmiało.
Ostanio pewien fagas o ksywie ABC agituje za tym, zeby takie indywidua
sprawowały pełnie władzy w przekształconej w panstwo koscielne RP.

sofu

TW FILOZOF w obronie Piesiewicza.