TW Mieczys?aw

Data: 2011-02-17 10:08:33
Autor: MH
TW Mieczys?aw
http://bogdankulas.blog.onet.pl/Agent-Boguslaw-Kowalski,2,ID419844356,n

I tak wygląda ta cała partia prawdziwych polaczków. Jedni siedzieli pod kicką
mamusi , inni kapowali , a teraz wrzeszczą , że raszta stoi tam gdzie stało
ZOMO. Żenująca partyjka hipokrytów !!!

MH

Data: 2011-02-17 11:17:42
Autor: jadrys
TW Mieczys?aw
W dniu 2011-02-17 11:08,  MH pisze:
[...]

Kapowali? A co byli płatnymi donosicielami i szpiclami CIA? Czy może współpracowali z naszymi, polskimi organami bezpieczeństwa wydając zdrajców i dywersantów będących na żołdzie USA? Ty się MH zastanów co dla Ciebie jest wartością a co  sk**syństwem i zdradą.

Data: 2011-02-17 10:38:03
Autor: MH
TW Mieczys?aw
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
> [...]

Kapowali? A co byli płatnymi donosicielami i szpiclami CIA? Czy może współpracowali z naszymi, polskimi organami bezpieczeństwa wydając zdrajców i dywersantów będących na żołdzie USA? Ty się MH zastanów co dla Ciebie jest wartością a co  sk**syństwem i zdradą.

=================

No dobra , niech Ci będzie. Stawali w obronie niświadomego ludu pracującego i
reprezentującej go ukochanej Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej będącej
pod przywództwem Ukochanego Wodza Wojciecha J.

MH

Data: 2011-02-17 12:28:14
Autor: Polok Prawdziwy
TW Mieczys?aw
Am Thu, 17 Feb 2011 10:38:03 +0000 (UTC) schrieb MH:

[...]

Witoj Kumie..., chmmmm....

- cheba ceńściowom racjem mo ten JAMDRYS...

Bo psyuwaz, ze nicego inksego nierobiły, ino UWCESNE PRAWO wspomagały...

Tolerowołem bardzij takich, niźli Kuklińckich, abo inksych Spakowskich...

Łocywistałocywistość, co inksego, toto, ze teroski ło 180° zwrot
"wpoglondach" zrobiły, docego, psynojmnij tełoretycnie, prawa mieć
niepowinne...

Ale nato nic nieporadzis, kożdy zarobio, "jak umi"...

Data: 2011-02-17 15:17:56
Autor: jadrys
TW Mieczys?aw
W dniu 2011-02-17 11:38,  MH pisze:
[...]

Nie musisz wcale ironizować z faktów. Ci (płatni dywersanci) co oddali nasz kraj pod but jankesów (rujnując go przy tym) powinni za to stanąć przed sądem. Tu nie ma miejsca na żadne kontrowersje i okoliczności łagodzące.

A tu  proszę idioci z rozumkiem pomieszanym propaganda mają za złe patriotom działającym dla dobra Polski a holubią płatnych dywersantów którzy działali i nadal działają na rzecz wroga.

Data: 2011-02-17 17:09:52
Autor: cirrus
TW Mieczys?aw
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ijjamk$dm6$2news.onet.pl...
[...]

A ciebie przypadkiem nie zainkubowano w czasach stalinowskich, a teraz przywrócono do zycia?

--
stevep

Data: 2011-02-17 11:44:22
Autor: cytryna
TW Mieczys?aw
[...]

**************

No cóż nastały takie czasy. Najbardziej zasłużeni to: Daniel Rotlfeld-Tw Rot vel Ralf vel Serb, Krzysztof Skubiszewski-TW Kosk, Andrzej Olechowski-TW Must,
Dariusz Rosati-TW Buyer, Włodzimierz Cimoszewicz-TW Carex, Krzysztof Szumski-
TW Tadeusz. Wszyscy odznaczeni przez przyjaciela WSI Gajowego bardzo wysokimi odznaczeniami państwowymi w ostatnich dniach. Można powiedzieć:"Arcyboleśnie prosta sprawa". (str.6 GP)

Data: 2011-02-17 11:08:51
Autor: MH
TW Mieczys?aw

**************

[...]

======================

Odpowiedź w stylu "a u was biją murzynów". Nazwiska utożsamiane z PZPR/SLD nie
powinny chyba nikogo szokować. Natomiast co do Olechowskiego , to wybacz..
Oby więcej takich agentów było wówczas i gdyby ich działalność była umiejętnie
sporzytkowana , to nasz kraj mógłby zupełnie inaczej wyglądać.

MH

Data: 2011-02-17 06:29:43
Autor: Hans Kloss
TW Mieczys?aw
On 17 Lut, 12:08, " MH" <logiznam.WYT...@gazeta.pl> wrote:
ie
sporzytkowana ,
Spróbuj w wolnej chwili "sporzytkować" jakiś słownik ortograficzny.
Esbeckie kanalie są wszędzie- w PiS muszą się tajniaczyć, w peło czy w
elesde  swoje donosicielstwo uwazają wręcz za powód do chwały. Ot i
cała różnica.
J-23

Data: 2011-02-17 11:54:48
Autor: Tomek
TW Mieczys?aw

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ijis31$5tg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kaczor pokazał jaja jak by premierem - wywalił Lipca, zerwał współpracę z Lepperem, nawet ryzykując rząd. Pewnie - jeśli sie to potwierdzi - wywali go z PiS.
Zobacz jak inne partie z agentami postępują... Jak swoje afery zamiatają pod dywan. Chyba że wierzysz, że Miro ze Zbychem o dopłatach do zniczy rozmawiali na cmentarzu :-)
Tomek

Data: 2011-02-17 11:15:54
Autor: MH
TW Mieczys?aw
Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):

> [...]
>
> MH

Kaczor pokazał jaja jak by premierem - wywalił Lipca, zerwał współpracę z Lepperem, nawet ryzykując rząd.

Najpierw wywalił Marcinkiewicza i sam się powołał na premiera nie ryzykując
lecz skazując rząd.

Pewnie - jeśli sie to potwierdzi - wywali go z PiS.

Już ich trochę wypieprzył , trochę samo odlazło , jeszcze trochę zostanie sam.

Zobacz jak inne partie z agentami postępują... Jak swoje afery zamiatają pod dywan. Chyba że wierzysz, że Miro ze Zbychem o dopłatach do zniczy rozmawiali na cmentarzu :-)

Czyżbym kiedykolwiek wyraził z trgo powodu aplauz ??

MH

Data: 2011-02-17 11:38:05
Autor: obserwator
TW Mieczys?aw
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): facet nie sciemniaj, przeciez bije od ciebie esbecja na kilometr.

Zachowujesz sie jak przyslowiowy Kali. A prawda jest taka, ze nie bylo
lustracji i byla komuszeria rozp***la nadal Polske. Nie ma zadnych roznic miedzt ich (SLD, PO)esbekami, a naszymi (PiS) - trzeba niereformowalnych wywalac na zbity pysk.

Kaczynski to robil i dlatego ma tylu wrogow. Inne partie ich przygarniaja i
zadnych konsekwencji nie wyciagaja.

A prawda jest jedna; raz kurwa, zawsze kurwa. Wiec kurw trza sie pozbywac.

Tacy jak ty powinni byc sprawdzeni przez polskie sluzby, kim wlasciwie sa,
ze od wielu lat prowadza tak aktywnie zamieszanie na polskich grupach,
wyzywaja Polakow i sieja antypolska propagande.

Data: 2011-02-17 12:45:11
Autor: Polok Prawdziwy
TW Mieczys?aw
Am Thu, 17 Feb 2011 11:38:05 +0000 (UTC) schrieb obserwator:

 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): facet nie sciemniaj, przeciez bije od ciebie esbecja na kilometr.

A łod ciebie łokrutnie na RYDZYKOWOMKUPEM capi, ŁOBSRYWATOżE...!!!

Data: 2011-02-17 11:51:17
Autor: obserwator
TW Mieczys?aw
Polok Prawdziwy <Baca_nowocesny@patryjot.pl> napisał(a):
> [...]

A łod ciebie łokrutnie na RYDZYKOWOMKUPEM capi, ŁOBSRYWATOżE...!!!

jak sie nie uspokoisz, to twoje teksty przekaze prokuraturze.

Data: 2011-02-17 13:03:49
Autor: Dobromir
TW Mieczys?aw

Użytkownik "obserwator " <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ijj23l$1ud$1inews.gazeta.pl...
> [...]

A łod ciebie łokrutnie na RYDZYKOWOMKUPEM capi, ŁOBSRYWATOżE...!!!

jak sie nie uspokoisz, to twoje teksty przekaze prokuraturze.

Twoje już są przekazane.

PD

Data: 2011-02-17 13:07:21
Autor: Polok Prawdziwy
TW Mieczys?aw
Am Thu, 17 Feb 2011 11:51:17 +0000 (UTC) schrieb obserwator:

facet nie sciemniaj, przeciez bije od ciebie esbecja na kilometr.

A łod ciebie łokrutnie na RYDZYKOWOMKUPEM capi, ŁOBSRYWATOżE...!!!

jak sie nie uspokoisz, to twoje teksty przekaze prokuraturze.

Cheee...! Cheee...! Cheee...!

- ico powis, ze nieśmierdzis...?

Data: 2011-02-17 12:47:26
Autor: Dobromir
TW Mieczys?aw

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ijj1at$rq5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Obsrywator, przecież jesteś/byłeś kapusiem. Nie kombinuj! Bluzgami nie ukryjesz swojej brunatnej przeszłości!

PD

Data: 2011-02-17 11:27:59
Autor: obserwator
TW Mieczys?aw

to sa wlasnie konsekwencje nie przeprowadzenia lustracji i uwalenia przez
zespol, ktory pokaznao na filmie Nocna Zmiana (m.innymi przez obecnego
premiera-Tuska), rzadu Olszewskiego.

 Sbeckie gowna sa wszedzie powtykane i czuja sie bezkarne.

Ta kanalia sbecka pisze sobie spokojnie w Myśli Polskiej &#8211; tygodniku
społeczno-politycznym poświęconym życiu i kulturze narodu, założonym w 1941 w
Londynie pod redakcją Wojciecha Wasiutyńskiego, organie Stronnictwa Narodowego.

Obecnym redaktorem naczelnym tego tydodnika jest wielbiciel sowietow, stary
komuch: Jan Engelgard. Ten czerwony, arogancki, butny knur smie sie wypowiadac na tematy dotyczace Polski. Na rente go trzeba wyslac i zakazac dostepu do kiedys polskiego tygodnika.

http://pl.wikipedia.org/wiki/My%C5%9Bl_Polska

Data: 2011-02-17 15:49:35
Autor: wasabi
TW Mieczys?aw
On Thu, 17 Feb 2011 11:54:48 +0100, Tomek wrote:

[...]

to pokazuje jego całkowity brak kompetencji w doborze ludzi, wybacz ale premier musi wiedzieć kogo do rządu bierze, a raczej po Leprze wiedział czego się spodziewać może - chociaz prawda sie wydaje inna co do winny Lepera.

Zobacz jak inne partie z agentami postępują... Jak swoje afery zamiatają
pod dywan. Chyba że wierzysz, że Miro ze Zbychem o dopłatach do zniczy
rozmawiali na cmentarzu :-)
Tomek

to gdzie jest łapówka, bo w całej sprawie nawet PiS o niej nie mówi, to co chcieli za friko załatwiac ?

Data: 2011-02-18 15:06:14
Autor: Tomek
TW Mieczys?aw

Użytkownik "wasabi" <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał w wiadomości news:ijjg2f$7dn$5news.net.icm.edu.pl...
[...]

To jak skomentować obecny rząd? Ręce opadają... Tusk ma rzeczywiście świetnych fachowców. Z psychiatrą włącznie.
Tomek

Data: 2011-02-17 17:12:05
Autor: cirrus
TW Mieczys?aw
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d5cfe80$0$2495$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Oczywiście, że to żadna odwaga- współpraca pomiędzy jawnym wielbicielem Łukaszenki Lepperem, a cichym JK.

--
stevep

Data: 2011-02-17 12:42:49
Autor: Przemysław Warzywny
TW Mieczys?aw
[...]

Połowa picu to kapuchy, podobnie jak kościół,  któremu komuna była potrzebna jak rybie woda. Komuna się skończyła - kościoły puste!

--

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-17 11:50:01
Autor: obserwator
TW Mieczys?aw
Przemysław Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Połowa picu to kapuchy, podobnie jak kościół,  któremu komuna była potrzebna jak rybie woda. Komuna się skończyła - kościoły puste!

 ja ci mowie ty uwazaj co wypisujesz na grupach...bo sytuacja sie zmieni i....
a twoje wypociny sa zachowane w archiwum google. nie bedzie pozniej tlumaczenia, ze miales problemy z glowa jak sugeruje np.
panslawista?:)

Data: 2011-02-17 13:03:11
Autor: Dobromir
TW Mieczys?aw

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ijj219$1ai$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oj bratku. Wyobraź sobie, że twoje też są gromadzone! Nie tylko twoje. Jeżeli sądzisz naiwniaku, że jestem tu by dyskutować o polityce to jesteś w błędzie. Szukamy takich ja ty!

PD

TW Mieczys?aw