TW Mieczys?aw

Data: 2011-02-17 11:17:42
Autor: jadrys
TW Mieczys?aw
W dniu 2011-02-17 11:08,  MH pisze:
http://bogdankulas.blog.onet.pl/Agent-Boguslaw-Kowalski,2,ID419844356,n

I tak wygląda ta cała partia prawdziwych polaczków. Jedni siedzieli pod kicką
mamusi , inni kapowali , a teraz wrzeszczą , że raszta stoi tam gdzie stało
ZOMO. Żenująca partyjka hipokrytów !!!

MH

Kapowali? A co byli płatnymi donosicielami i szpiclami CIA? Czy może współpracowali z naszymi, polskimi organami bezpieczeństwa wydając zdrajców i dywersantów będących na żołdzie USA? Ty się MH zastanów co dla Ciebie jest wartością a co  sk**syństwem i zdradą.

Data: 2011-02-17 10:38:03
Autor: MH
TW Mieczys?aw
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
> [...]

Kapowali? A co byli płatnymi donosicielami i szpiclami CIA? Czy może współpracowali z naszymi, polskimi organami bezpieczeństwa wydając zdrajców i dywersantów będących na żołdzie USA? Ty się MH zastanów co dla Ciebie jest wartością a co  sk**syństwem i zdradą.

=================

No dobra , niech Ci będzie. Stawali w obronie niświadomego ludu pracującego i
reprezentującej go ukochanej Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej będącej
pod przywództwem Ukochanego Wodza Wojciecha J.

MH

Data: 2011-02-17 12:28:14
Autor: Polok Prawdziwy
TW Mieczys?aw
Am Thu, 17 Feb 2011 10:38:03 +0000 (UTC) schrieb MH:

[...]

Witoj Kumie..., chmmmm....

- cheba ceńściowom racjem mo ten JAMDRYS...

Bo psyuwaz, ze nicego inksego nierobiły, ino UWCESNE PRAWO wspomagały...

Tolerowołem bardzij takich, niźli Kuklińckich, abo inksych Spakowskich...

Łocywistałocywistość, co inksego, toto, ze teroski ło 180° zwrot
"wpoglondach" zrobiły, docego, psynojmnij tełoretycnie, prawa mieć
niepowinne...

Ale nato nic nieporadzis, kożdy zarobio, "jak umi"...

Data: 2011-02-17 15:17:56
Autor: jadrys
TW Mieczys?aw
W dniu 2011-02-17 11:38,  MH pisze:
[...]

Nie musisz wcale ironizować z faktów. Ci (płatni dywersanci) co oddali nasz kraj pod but jankesów (rujnując go przy tym) powinni za to stanąć przed sądem. Tu nie ma miejsca na żadne kontrowersje i okoliczności łagodzące.

A tu  proszę idioci z rozumkiem pomieszanym propaganda mają za złe patriotom działającym dla dobra Polski a holubią płatnych dywersantów którzy działali i nadal działają na rzecz wroga.

Data: 2011-02-17 17:09:52
Autor: cirrus
TW Mieczys?aw
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ijjamk$dm6$2news.onet.pl...
[...]

A ciebie przypadkiem nie zainkubowano w czasach stalinowskich, a teraz przywrócono do zycia?

--
stevep

TW Mieczys?aw