TW Mieczys?aw

Data: 2011-02-17 12:42:49
Autor: Przemysław Warzywny
TW Mieczys?aw
Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ijis31$5tg$1inews.gazeta.pl...
http://bogdankulas.blog.onet.pl/Agent-Boguslaw-Kowalski,2,ID419844356,n

I tak wygląda ta cała partia prawdziwych polaczków. Jedni siedzieli pod kicką
mamusi , inni kapowali , a teraz wrzeszczą , że raszta stoi tam gdzie stało
ZOMO. Żenująca partyjka hipokrytów !!!

Połowa picu to kapuchy, podobnie jak kościół,  któremu komuna była potrzebna jak rybie woda. Komuna się skończyła - kościoły puste!

--

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-17 11:50:01
Autor: obserwator
TW Mieczys?aw
Przemysław Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Połowa picu to kapuchy, podobnie jak kościół,  któremu komuna była potrzebna jak rybie woda. Komuna się skończyła - kościoły puste!

 ja ci mowie ty uwazaj co wypisujesz na grupach...bo sytuacja sie zmieni i....
a twoje wypociny sa zachowane w archiwum google. nie bedzie pozniej tlumaczenia, ze miales problemy z glowa jak sugeruje np.
panslawista?:)

Data: 2011-02-17 13:03:11
Autor: Dobromir
TW Mieczys?aw

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ijj219$1ai$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oj bratku. Wyobraź sobie, że twoje też są gromadzone! Nie tylko twoje. Jeżeli sądzisz naiwniaku, że jestem tu by dyskutować o polityce to jesteś w błędzie. Szukamy takich ja ty!

PD

TW Mieczys?aw