TW Pieronek bredzi z rozpaczy...

Data: 2009-05-24 07:35:50
Autor: Tzva Adonai
TW Pieronek bredzi z rozpaczy...
Z projektu ustawy medialnej wypadł zapis o ochronie wartości chrześcijańskich.
W ich miejsce proponuje się przepisy antydyskryminacyjne. -To nawiązanie do równościowych idei Mao Tse Tunga - mówi biskup Tadeusz
Pieronek. http://chrzescijanin24.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=603:brak-wartoci-chrzecijaskich-w-ustawie-medialnej-plaga-qtolerancjiq-zaczyna-si-w-polsce&Itemid=272

***

Ojojoj, teraz tylko czekać, aż z ramówek pospadają programy typu "Ziarno" i
"Niedziela" i "Z Jezusem pod pachę"... :}

Data: 2009-05-24 02:04:04
Autor: J-23
On 24 Maj, 09:35, "Tzva Adonai" <tzva_adonai.SKA...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Wroci 5-10-15 i Teleranek.
Emitowane o godz. 09:00

J-23 itede

PS.ch>j z pierdonkiem

Data: 2009-05-24 11:09:34
Autor: Tzva Adonai
TW Pieronek bredzi z rozpaczy...
Wroci 5-10-15 i Teleranek.

Odbyłoby się to z pożytkiem dla Polski... Stare programy dla dzieci z lat 80tych
i wczesnych 90tych na których się wychowałem, uczyły tolerancji i logicznego
myślenia, te dzisiejsze to albo klesze pranie mózgów, albo miernej jakości kalki
amerykańskich odmóżdżaczy... Zamiast twórczego rozwiązywania matematycznych łamigłówek przez kosmitów Pi i
Sigmę, dzieciom funduje się coś takiego: http://www.youtube.com/watch?v=wW-KHVxex54

A potem się dziwimy, że rośnie nam pokolenie debili...

Data: 2009-05-24 14:08:08
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8877d99a-9fce-44d9-91f5-ef0680fd4826d14g2000yql.googlegroups.com...
[...]

I bardzo dobrze, i jeszcze wrócić powinno "Zielone, żółte, czerwone", w którym to jednym z programów wystąpił mój brat, jak byliśmy jako dzieci na kolonii letniej w Milanówku koło Warszawy organizowanej z jelenigórskich Zakładów Mięsnych.

boukun

Data: 2009-05-24 09:22:06
Autor: J-23
On 24 Maj, 14:08, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:8877d99a-9fce-44d9-91f5-ef0680fd4826d14g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

letniej w Milanówku koło Warszawy organizowanej z jelenigórskich Zakładów

Niestety! Mozna tyko pomazyc.

J-23 itede

Data: 2009-05-24 09:22:57
Autor: J-23
On 24 Maj, 18:22, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> letniej w Milanówku koło Warszawy organizowanej z jelenigórskich Zakładów

qrde, marzyć, czyli pomarzyć

TW Pieronek bredzi z rozpaczy...