TW bolek chce stanu wojennego

Data: 2012-04-21 18:00:33
Autor: u2
TW bolek chce stanu wojennego
http://janpinski.nowyekran.pl/post/59988,walesa-nie-wolno-pozwolic-wyjsc-ludziom-na-ulice

Lech Wałęsa twierdzi, że polska demokracja przechodzi ciężką próbę.
Dlatego wzywa prezydenta i premiera, by "nie pozwolili podpalić Polski"
i przygotowali siły porządkowe do zaprowadzenia porządku.

Wałęsa wzywa Tuska, by nie pozwolił podpalić Polski.

Apeluję do Prezydenta, Premiera i innych osób i struktur demokratycznego
państwa, o przygotowanie stosownych sił porządkowych i gotowość do
konkretnej i zgodnej z prawem odpowiedzi na te działania, które dziś
mogą prowadzić nawet do fizycznej konfrontacji - napisał w specjalnym
oświadczeniu Lech Wałęsa - informuje Polskie Radio.

Zdaniem Wałęsy polska demokracja przechodzi ciężką próbę. Tym razem
organizuje się na ulicy wpłynięcie na zmianę decyzji administracyjnych,
wydanych przez instytucję demokratycznego państwa. Ci, którzy nie
potrafią korzystać z zasad demokratycznego dialogu i na co dzień
posługują się inwektywami i oszczerstwami, poprzez marsze i rozchwianie
emocji tłumu, wprowadzanego w fanatyczny trans, próbują załatwiać swoje
partykularne interesy, w tym interesy finansowe i polityczne - stwierdza
były prezydent.

więcej:
wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/387988,lech-walesa-je-do-donalda-tuska-w-sprawie-manifestacji.html

Data: 2012-04-21 18:06:56
Autor: identifikator: 20040501
TW bolek chce stanu wojennego
a to pedalisko... ja się tylko tak zastanawiam czemu nastąpił taki rozłam wyzolicieli naszego kraju, to że bolek sprzedał nas europie to jest chyba dla wszystkich jasne, a że my pisowcy za bardzo się nie dajemy to chwała nam za to... pewnie to wyzwolnie to jakieś oszustwo, bo komuchy jak rządziły tak rządzą...

P.S.
nie wiem czy wiecie, na usnecie pojawiły się bolkowe wtyki... ponoć zostałem podany na policję za obrażanie ego co poniektórych... ciekawet kto poza bolkiem donosi, jakieś typy?

Data: 2012-04-21 18:16:33
Autor: u2
[...]

Tacy oni "wyzwoliciele" jak sowieci w 1945 ;)

Data: 2012-04-21 18:31:28
Autor: Tymon

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f92dd63$0$26698$65785112news.neostrada.pl...
[...]

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/tajna-narada-braci_105558.html

BomBel

Data: 2012-04-22 08:14:46
Autor: Ruagaj
Dnia Sat, 21 Apr 2012 18:16:33 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Ile lat miałeś w 1945 roku?

L.

Data: 2012-04-22 00:06:53
Autor: HaMMeR
On 22 Kwi, 08:14, Ruagaj <rua...@gmail.com> wrote:

> Tacy oni "wyzwoliciele" jak sowieci w 1945 ;)

Ile lat miałeś w 1945 roku?

L.

To ty tego nie wiesz? Kiepsko was, funkcyjnych,
informuja wasi 'zleceniodawcy'...

Data: 2012-04-22 16:48:26
Autor: Ruagaj
Dnia Sun, 22 Apr 2012 00:06:53 -0700 (PDT), HaMMeR napisał(a):

[...]

Nie pierdol poparańcu! Pytam identyfikatora, a nie ciebie stary komuchu! Ty
jak PiS wszędzie musisz się wpierdalać! Różaniec klepać a nie bluzgać na
forach.

L.

L.

Data: 2012-04-22 16:53:28
Autor: identifikator: 20040501
TW bolek chce stanu wojennego
Ile lat miałeś w 1945 roku?

sory, przegapiłem, nie no mnie jeszcze nie było, ale wydaje mi się, że moje istnienie to jest też efekt gospodarki reuglowanej ala PO...

Data: 2012-04-22 17:26:55
Autor: u2
TW bolek chce stanu wojennego
Ile lat miałeś w 1945 roku?

sory, przegapiłem, nie no mnie jeszcze nie było, ale wydaje mi się, że
moje istnienie to jest też efekt gospodarki reuglowanej ala PO...

Ewentualnie "winna" jest zima stulecia ;)

Data: 2012-04-23 06:02:33
Autor: stevep
Dnia 22-04-2012 o 16:53:28 identifikator: 20040501  <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał(a):

Ile lat miałeś w 1945 roku?

sory, przegapiłem, nie no mnie jeszcze nie było, ale wydaje mi się, że  moje istnienie to jest też efekt gospodarki reuglowanej ala PO...

No mózg masz wyraźnie wyregulowany.

--
stevep

Data: 2012-04-23 06:01:05
Autor: stevep
Dnia 22-04-2012 o 09:06:53 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

Ile lat miałeś w 1945 roku?

L.

To ty tego nie wiesz? Kiepsko was, funkcyjnych,

Ty też chyba debilu tego nie wiesz.
--
stevep

Data: 2012-04-21 18:13:15
Autor: Tymon

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f92d9a3$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I ma rację! Czas by Tusk przywalił po łapskach niektórym oszołomom PiS-wskim. Rozbisurmaniło się to całe towarzystwo! Chamstow wyłaził razem ze słomą!

BomBel

Data: 2012-04-21 18:15:18
Autor: boukun
[...]

Przez dyktaturę, przez dyktaturę..
Każdy naród ma prawo, wszelkimi mozliwymi środkami obalić swoją dyktaturę...

Tusk nie liczy się nic z Polakami..., dlatego ten rząd należy obalić...

boukun

Data: 2012-04-21 19:32:05
Autor: identifikator: 20040501
TW bolek chce stanu wojennego
w tym wszystkim pewne jest jedno, bolek nie działa dla nas, bolek działa przeciwko nam... więc niech dalej obściskuje się z tuskiem i gronkiewicz, nam już to wystarczy bolek...

Data: 2012-04-21 19:44:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:jmuqum$lfr$1node2.news.atman.pl...
w tym wszystkim pewne jest jedno, bolek nie działa dla nas, bolek działa przeciwko nam... więc niech dalej obściskuje się z tuskiem i gronkiewicz, nam już to wystarczy bolek...

Synuś! Mów w swoim imieniu.Dobrze?

Data: 2012-04-21 21:39:51
Autor: matusm

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f92f1e5$0$1315$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No właśnie synuś,,, mów w swoim imieniu

a nie zaraz w imieniu,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-04-22 07:00:08
Autor: Tymon
[...]

-- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Komuchy tak mają.

BomBel

Data: 2012-04-22 06:59:19
Autor: Tymon
[...]

Kto to taki "wy"? Prawdziwy Polak jesteś? Wałęsa dobrze poznał Kaczyńskich i ich obłąkańczą żądzę władzy. Poczytaj sobie zyciorys rodu Kaczyńskich. Tą prawdziwą, a nie z katolskich piśmideł. Tatuś Rajmund, zaraz po wojnie otrzymuje od Partii okazałą willę, bliźniacy grają w filmie. Naiwnością byłoby sądzić, że to władza czytaj Partia tak rozpieszczała zwykłego zjadacza kajzerek i nie żądała nic w zamian. Bracia to śpiochy. Taka jest prawda.

BomBel

Data: 2012-04-21 21:38:05
Autor: matusm
[...]

Ano konfident trzesie dupa bo przyjdzie takiczas,taki czas w letia noc,ze odejda rzady esbekow ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Data: 2012-04-22 07:00:46
Autor: Tymon

Użytkownik "matusm" <matusm@interia.eu> napisał w wiadomości news:jmv2an$ii7$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Masz rację. Czas Kaczyńskich dobiega końca.

BomBel

Data: 2012-04-22 23:48:52
Autor: raff
TW bolek chce stanu wojennego
Podobno maja zmienic nazwe gdanskiego lotniska na Gdansk Bolek
Airport.

R.

Data: 2012-04-23 06:57:09
Autor: pohook
raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):
Podobno maja zmienic nazwe gdanskiego lotniska na Gdansk Bolek
Airport.

R.

Podobno to ty jesteś pedałem.

Data: 2012-04-24 06:20:03
Autor: stevep
Dnia 22-04-2012 o 23:48:52 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

Podobno maja zmienic nazwe gdanskiego lotniska na Gdansk Bolek
Airport.

R.

A chcesz,żebyt zmienili na twoje, czyli Kurwikowski?
--
stevep

Data: 2012-04-23 06:56:16
Autor: pohook
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Cienki bolek ma rację! Nie można pozwolić by Polską rządziło toruńskie
oszołomstwo!

Data: 2012-04-24 08:27:31
Autor: pohook
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Ma rację! Nie można dopuścić by do władzy dorwali się tacy durnie jak ty, to
całe moherowe bydło co to po sumie i spowiedzi znów biegną na Krakowskie
Przedmieście by pluć na władze naszego kraju!

Data: 2012-04-24 14:27:11
Autor: boukun

Użytkownik " pohook" <pohukiwacz.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jn5o5j$7mb$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Obcych sługusów, nękających naród polski...

boukun

TW bolek chce stanu wojennego