TW bolek chce stanu wojennego

Data: 2012-04-21 18:06:56
Autor: identifikator: 20040501
TW bolek chce stanu wojennego
a to pedalisko... ja się tylko tak zastanawiam czemu nastąpił taki rozłam wyzolicieli naszego kraju, to że bolek sprzedał nas europie to jest chyba dla wszystkich jasne, a że my pisowcy za bardzo się nie dajemy to chwała nam za to... pewnie to wyzwolnie to jakieś oszustwo, bo komuchy jak rządziły tak rządzą...

P.S.
nie wiem czy wiecie, na usnecie pojawiły się bolkowe wtyki... ponoć zostałem podany na policję za obrażanie ego co poniektórych... ciekawet kto poza bolkiem donosi, jakieś typy?

Data: 2012-04-21 18:16:33
Autor: u2
[...]

Tacy oni "wyzwoliciele" jak sowieci w 1945 ;)

Data: 2012-04-21 18:31:28
Autor: Tymon

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f92dd63$0$26698$65785112news.neostrada.pl...
[...]

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/tajna-narada-braci_105558.html

BomBel

Data: 2012-04-22 08:14:46
Autor: Ruagaj
Dnia Sat, 21 Apr 2012 18:16:33 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Ile lat miałeś w 1945 roku?

L.

Data: 2012-04-22 00:06:53
Autor: HaMMeR
On 22 Kwi, 08:14, Ruagaj <rua...@gmail.com> wrote:

> Tacy oni "wyzwoliciele" jak sowieci w 1945 ;)

Ile lat miałeś w 1945 roku?

L.

To ty tego nie wiesz? Kiepsko was, funkcyjnych,
informuja wasi 'zleceniodawcy'...

Data: 2012-04-22 16:48:26
Autor: Ruagaj
Dnia Sun, 22 Apr 2012 00:06:53 -0700 (PDT), HaMMeR napisał(a):

[...]

Nie pierdol poparańcu! Pytam identyfikatora, a nie ciebie stary komuchu! Ty
jak PiS wszędzie musisz się wpierdalać! Różaniec klepać a nie bluzgać na
forach.

L.

L.

Data: 2012-04-22 16:53:28
Autor: identifikator: 20040501
TW bolek chce stanu wojennego
Ile lat miałeś w 1945 roku?

sory, przegapiłem, nie no mnie jeszcze nie było, ale wydaje mi się, że moje istnienie to jest też efekt gospodarki reuglowanej ala PO...

Data: 2012-04-22 17:26:55
Autor: u2
TW bolek chce stanu wojennego
Ile lat miałeś w 1945 roku?

sory, przegapiłem, nie no mnie jeszcze nie było, ale wydaje mi się, że
moje istnienie to jest też efekt gospodarki reuglowanej ala PO...

Ewentualnie "winna" jest zima stulecia ;)

Data: 2012-04-23 06:02:33
Autor: stevep
Dnia 22-04-2012 o 16:53:28 identifikator: 20040501  <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał(a):

Ile lat miałeś w 1945 roku?

sory, przegapiłem, nie no mnie jeszcze nie było, ale wydaje mi się, że  moje istnienie to jest też efekt gospodarki reuglowanej ala PO...

No mózg masz wyraźnie wyregulowany.

--
stevep

Data: 2012-04-23 06:01:05
Autor: stevep
Dnia 22-04-2012 o 09:06:53 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

Ile lat miałeś w 1945 roku?

L.

To ty tego nie wiesz? Kiepsko was, funkcyjnych,

Ty też chyba debilu tego nie wiesz.
--
stevep

TW bolek chce stanu wojennego