TW z UJ płaszczą się przed PO

Data: 2009-04-24 15:57:56
Autor: mrdevilyn
TW z UJ płaszczą się przed PO
I niech mnie teraz ktos jeszcze próbuje przekonywac że lustracja na
naszych uczelniach jest zbędna.
"Szanując niezbywalne prawo każdego promotora do niezależnego wyboru
tematu i zakresu prac dyplomowych, nad którymi sprawuje opiekę
merytoryczno-metodologiczną, jednocześnie dostrzegamy potrzebę
rozważnego ich dostosowywania do stopnia dojrzałości naukowej
studenta, w szczególności w odniesieniu do zagadnień z najnowszej
historii i zasad posługiwania się metodami badań historycznych"
Tak oto skamle rada Wydziału Historycznego naszej flagowej Uczelni,
ani słowem nie wspominajac przy tym o haniebnym szykanowaniu jednego z
jej absolwentów za to ze ośmielił się wydać drukiem swoja pracę
magisterską. Oni nie protestują przeciwko lamaniu prawa do wolności
slowa , do swobody badan naukowych, do  autonomi uczelni, Ci ludzie
płaszczą sie przed palituskiem podobno po to aby im nie odbieral "za
karę" 200-milionowej dotacji ale jak jest naprawde?
Diagnoza pana Migalskiego ("Donosiciele kontrolują UJ") brzmi w
świetle faktów na coraz bardziej prawdopodobną.
J-23

Data: 2009-04-25 08:03:38
Autor: Voyant
TW z UJ płaszczą się przed PO
On Fri, 24 Apr 2009 15:57:56 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com wrote:

I niech mnie teraz ktos jeszcze próbuje przekonywac że lustracja na
naszych uczelniach jest zbędna. [...]

 dowcip polega na tym, ze roznej masci promotorzy i dyplomanci
 to zgraja niedoukow leczacych swoje fobie wypisywaniem glupot
 na temat znanych osob. ci kolesie cierpia na kompleksy.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-25 00:11:26
Autor: mrdevilyn
TW z UJ płaszczą się przed PO
On 25 Kwi, 08:03, "Voyant <heÂŽsk>" <~ bred...@interia.pl> wrote:

 dowcip polega na tym, ze roznej masci promotorzy i dyplomanci
 to zgraja niedoukow leczacych swoje fobie wypisywaniem glupot
 na temat znanych osob. ci kolesie cierpia na kompleksy.

Dowcip polega na tym że osobnicy obrzucajacy BEZPODSTAWNYMI obelgami
promotorów i dyplomantów ważnych dla polskiej nauku prac to pełoskie
bydło ergo zgraja sprzedajnych i skurwionych śmieci ;). Dowód wprost:
nie przedstawiają owi "krytycy" żadnych ale to żadnych merytorycznych
argumentów- jedynie plucie, jadzenie, obelgi itditp.
J-23

Data: 2009-04-25 13:08:37
Autor: Voyant
TW z UJ płaszczą się przed PO
On Sat, 25 Apr 2009 00:11:26 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com wrote:

> [...]

promotorów i dyplomantów ważnych dla polskiej nauku prac to pełoskie
bydło ergo zgraja sprzedajnych i skurwionych śmieci ;).

 ok, 1:1 z moja przewaga ;o)) ty jestes zbyt wulgarny, a tym
 samym prymitywny, a prymitywizmu nie toleruje ;o))

Dowód wprost: nie przedstawiają owi "krytycy" żadnych ale to żadnych merytorycznych argumentów

 wlasnie. czyz nie dziwne, ze starowinka po 60 latach odzyskuje
 pamiec i cudownie przypomina sobie, ze mlody walesa sikal do
 kropielnicy i ona to na wlasne oczy widziala! a co widziala
 opowiedziala historykowi w pepegach, ktorego promotorem jest
 zupelnie przypadkowo wielbiciel prezesa PiS. czyz nie dziwne,
 ze podpuszczony przez prezesa zyzak pisze o nieslubnym dzieciaku
 mlodego walesy zapominajac, ze to lech ozenil sie z danuta po  smierci swego brata i przygarnal jego dzieciaki? czy to nie dziwne,
 ze za tym wszystkim stoi brat prezydenta, stary kawaler trzymajacy
 sie sukienki mamusi, chlopczyk bez konta bankowego, bez prawa jazdy,
 chloptas uwazajacy wspolnie z rydzykiem internet za siedlisko zla?
- jedynie plucie, jadzenie, obelgi itditp.

 wlasnie. tylko opluwanie tego w czym kaczynscy nie brali udzialu.
 dzis kreuja sie na tych co to obalili komune, a prawda jest taka,
 ze jedynym przejawem ich oporu wobec komuny bylo zakladanie przez   ich mamuske opornika do pizam blizniakow. czy nie zastanawia cie
 jakim cudem kaczynscy dostali sie do filmu? w tamtych czasach by
 tak cud sie stal tatus i mamusia musieli byc wiernymi synami partii
 jedynie slusznej. czy przypadkiem robienie z walesy bolka nie jest
 ukrywaniem prawdziwej twarzy blizniakow? czy nie zastanawia cie to,
 ze obaj zajmowali sie w 1991 r tworzeniem sluzb specjalnych ?

   --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-25 05:23:37
Autor: mrdevilyn
TW z UJ płaszczą się przed PO
On 25 Kwi, 13:08, "Voyant <heÂŽsk>" <~ bred...@interia.pl> wrote:

 wlasnie. czyz nie dziwne, ze starowinka po 60 latach odzyskuje
 pamiec i cudownie przypomina sobie, ze mlody walesa sikal do
 kropielnicy

Czepiasz jię JEDNEGO zdania z liczącej kilkaset stron ksiązki. Jednego
jedynego stwierdzenia, które troskliwie wynależli i podali i ci do
wierzena panowie, decydujący o czym i co masz myślec. Może opowiesz
coś np. o cudownie znalezionym czlowieku na którego waliza donosił
ubecji i który na skutek jego donosów z roboty wyleciał? To mogłoby
byc bardziej kształcace od  opisów szcania do kropielnicy, ale
oczywiście lepiej ten niewygodny fakt pominąc milczeniem i
skoncentrowac sie raczej na szczaniu.

 opowiedziala historykowi w pepegach,
Obelgi, plucie piedolenie bez sensu- to znacznie wiecej mówi o tobie
(a właściwie o was) niz jakikolwiek "historyk w pepegach" mógłby
napisać. Nawet owe obelgi powtarzasza takuteńkie samiutkie jakie
wymyślili pełoscy spindoktorzy i ałtorytety z wybiórczej.

 ze podpuszczony przez prezesa zyzak
Masz jakieś dowody ze podpuszczony? Nie?? To zamknikj twarz i przestań
insynuować.

pisze o nieslubnym dzieciaku  mlodego walesy
pytam więc, PRAWDE napisał czy skłamał? A jeżeli napisał prawdę- to o
co chodzi? i dlaczego waliza, juz jako prezydent waliza, wysyłał
swoich bezpieczniaków w teren żeby zacierali slady po jego wyczynach?

 ze za tym wszystkim stoi brat prezydenta, stary kawaler trzymajacy
 sie sukienki mamusi, chlopczyk bez konta bankowego, bez prawa jazdy,
 chloptas uwazajacy wspolnie z rydzykiem internet za siedlisko zla?

Obelgi, plucie, insynuacje- typowe metody palitusków.

 dzis kreuja sie na tych co to obalili komune,

Gówno prawda i wytrwór twojego chorego umysłu. Slogan zasuflowany ci
starannie przez tych którzy decyduja za ciebie co i jak masz myśleć-
choć nazywanie tego procesu "mysleniem" to chyba jednak spora
przesada. Jesteś jedynie pudłem rezonansowymdla pełoskiej antykaczej
propagandy.

 ze jedynym przejawem ich oporu wobec komuny bylo zakladanie przez
 ich mamuske opornika do pizam blizniakow.

Gówno prawda fanatyku. O tym że kaczor był w KOR-ze jeszcze w latach
70tych moga  poświadczyć nawet szechter i celinka, tylko to do
antypisowskiego fanatyka po prostu dotrzeć nie ma prawa. Uważasz, boża
krówko, że wszyscy antykomuniości musieli być w 80tym przywódcami??
Czynienie kaczorowi zarzutu z tego że nie był tam 1wszoplanową
postacia to zagrywka fanatyka- jak miał grac 1wsze skrzypce wśród
ludzi górujących nad nim wiekiem, doswiadczeniam i stażem w
antykomunistycznej działalności?

czy nie zastanawia cie
 jakim cudem kaczynscy dostali sie do filmu?
Ile oni mieli wtedy lat fanatyku?

w tamtych czasach by
 tak cud sie stal tatus i mamusia musieli byc wiernymi synami partii

Jakie masz dowody fanatyku na przynależność ktoregokolwiek z nich do
parti? A jeżeli nawet, fanatyku, to co z tego wynika dla dzisiejszej
pozycji kaczorów w naszej polityce?

 nie zastanawia cie to,
 ze obaj zajmowali sie w 1991 r tworzeniem sluzb specjalnych ?

A kto mial robicto i tysiące innych waznych rzeczy, fanatyku,
marsjanie? Waliza był tak głupi że ledwo ziemiakiem do ust trafiał,
cała czarna robote musieli za niego odwalać współpracownicy. A
tworzenie od podstaw niezaleznych od komucha ss było w tamtym czasie
czynnościa niemal na poziomie odruchu bezwarunkowego. A że potem
waliza użył tych służb przeciw kazorom to takie było jego zbójeckie
prawo.
J-23

Data: 2009-04-25 17:41:47
Autor: Voyant
TW z UJ płaszczą się przed PO
On Sat, 25 Apr 2009 05:23:37 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com wrote:

> [...]
>  kropielnicy

Czepiasz jię JEDNEGO zdania z liczącej kilkaset stron ksiązki.

 wcale sie nie czepiam. pytam: czy to nie dziwne?

Jednego jedynego stwierdzenia, które troskliwie wynależli i podali i ci do wierzena panowie, decydujący o czym i co masz myślec.

 nie przenos na innych swojego uzalezenienia od papki w mediach.

Może opowiesz coś np. o cudownie znalezionym czlowieku na którego waliza donosił ubecji i który na skutek jego donosów z roboty wyleciał?

 czyzby to ten ktory kradl elektrody spawalnicze ?;o)

To mogłoby byc bardziej kształcace od  opisów szcania do kropielnicy,

 nie sadze. moze dla fanatykow prezesa.

ale oczywiście lepiej ten niewygodny fakt pominąc milczeniem i skoncentrowac sie raczej na szczaniu.

 zlodziej pozostanje zlodziejem chocby nie wiem jak dzis  opluwal walese i kreowal sie na bohatera tamtych czasow.

>  opowiedziala historykowi w pepegach,
Obelgi, plucie piedolenie bez sensu- to znacznie wiecej mówi o tobie

 raczej o tobie. ja ci nie ublizam.
(a właściwie o was) niz jakikolwiek "historyk w pepegach" mógłby
napisać. Nawet owe obelgi powtarzasza takuteńkie samiutkie jakie
wymyślili pełoscy spindoktorzy i ałtorytety z wybiórczej.

 j.w.

>  ze podpuszczony przez prezesa zyzak
Masz jakieś dowody ze podpuszczony? Nie??

 jestes az tak naiwny? przesledz kariere kurtyki  i jego zwiazki z perezesem.
To zamknikj twarz i przestań insynuować.

 tak jak zyzak ? ;o)

> pisze o nieslubnym dzieciaku  mlodego walesy
pytam więc, PRAWDE napisał czy skłamał? A jeżeli napisał prawdę- to o co chodzi?

 co 5 dziecko rodzi sie z nieslubnego loza. o co chodzi ?

i dlaczego waliza, juz jako prezydent waliza,

 walesa. waliza to wytwor pisowskich slugusow.

wysyłał swoich bezpieczniaków w teren żeby zacierali slady po jego wyczynach?

 jakich wyczynach ? czy to nie kaczynscy zacieraja slady ?

> [...]
>  chloptas uwazajacy wspolnie z rydzykiem internet za siedlisko zla?
Obelgi, plucie, insynuacje- typowe metody palitusków.

 masz na mysli spot "kolesie" ?

>  dzis kreuja sie na tych co to obalili komune,

Gówno prawda

 wiem, boli ;o) ale fakty sa inne.

i wytrwór twojego chorego umysłu.

 powstrzymam sie od podobnych insynuacji.
 swiadcza o tym, ze brak ci argumentow.

Slogan zasuflowany ci starannie przez tych którzy decyduja za ciebie

 nie przenos na innych swoch problemow z rozumieniem  otaczajacej
 cie rzeczywistosci. prezes powie ci jak masz myslec.

co i jak masz myśleć

 j.w.
> [...]

 j.w.

>  ze jedynym przejawem ich oporu wobec komuny bylo zakladanie przez
>  ich mamuske opornika do pizam blizniakow.

Gówno prawda fanatyku.

 stajesz sie wulgarny fanatyku prezesa. tak ci kaze myslec!

O tym że kaczor był w KOR-ze jeszcze w latach 70tych moga
 poświadczyć nawet szechter i celinka,

 buuuhahahhahahahahahhahahhahahaaaa.  i co tam robil ? obslugiwal powielacz ? a moze tropil zydow?
tylko to do antypisowskiego fanatyka po prostu dotrzeć nie ma prawa.

 tego nie zrozumie pisowski fanatyk ;o)

Uważasz, boża krówko,

 cieniutko, cieniutko. znow jestes wulgarny.

że wszyscy antykomuniości musieli być w 80tym przywódcami??

 wystarczyl walesa ;o))) kaczynscy chowli sie za spodnice mamuski.

[...]

 alez ja mu nie czynie. to on sie kreuje na bohatera.

> czy nie zastanawia cie
>  jakim cudem kaczynscy dostali sie do filmu?
Ile oni mieli wtedy lat fanatyku?

 postaraj sie myslec samodzielnie... czytaj nizej.

> w tamtych czasach by
>  tak cud sie stal tatus i mamusia musieli byc wiernymi synami partii

Jakie masz dowody fanatyku na przynależność ktoregokolwiek z nich do
parti?

 blizniacy w filmie.
A jeżeli nawet, fanatyku, to co z tego wynika dla dzisiejszej
pozycji kaczorów w naszej polityce?

 to, ze krol jest nagi.

>  nie zastanawia cie to,
>  ze obaj zajmowali sie w 1991 r tworzeniem sluzb specjalnych ?

A kto mial robicto i tysiące innych waznych rzeczy, fanatyku,

 fanatyku prezesa, pomysl samodzielnie.
marsjanie? Waliza był tak głupi że ledwo ziemiakiem do ust trafiał,

 na pewno. za to dostal nobla. a co dostali kaczynscy ?

cała czarna robote musieli za niego odwalać współpracownicy.

 kaczynscy ? ;o()))))

A tworzenie od podstaw niezaleznych od komucha ss było w tamtym czasie
czynnościa niemal na poziomie odruchu bezwarunkowego.

 i kto tarfil do ss. mierni ale wierni...

A że potem waliza użył tych służb przeciw kazorom

 starannie dobranych przez kaczynskich pretorianow?
 przypomnij sobie co kaczynscy z antosiem przewozili  do piwniczki prezeydenta. po kryjomu, noca?
to takie było jego zbójeckie prawo.

 i niby co im zrobil ? zatrudnil kurtyke, historykow
 w pepegach i zyzaka by znalezli haki na kaczynskich ?
 jak sadzisz, za co odznaczyl brat prezesa wiernych z IPN ?
 az tak naiwny jestes ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-25 13:46:03
Autor: wekon
TW z UJ płaszczą się przed PO

""Voyant <he®sk>"" <~€brednie@interia.pl> wrote in message news:6br5v4p720v9gph4tp2797gr3dtk1odt7e4ax.com...
> [...]

> to zgraja niedoukow leczacych swoje fobie wypisywaniem glupot
> na temat znanych osob. ci kolesie cierpia na kompleksy.

Dowcip polega na tym Ĺźe osobnicy obrzucajacy BEZPODSTAWNYMI obelgami
[...]

Ĺźadnych merytorycznych argumentĂłw

 wlasnie. czyz nie dziwne, ze starowinka po 60 latach odzyskuje
 pamiec i cudownie przypomina sobie, ze mlody walesa sikal do
 kropielnicy itd.

zamiast powoływac się uparcie na "anegdotkę o szczanu", przeczytaj tę książkę. wtedy przestaniesz powtarzać te bzdury które wciska cała ta agentura medialna.ta książka to naprawdę nie jest poradnik z dziedziny urologii.

wekon __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4035 (20090425) __________

Data: 2009-04-25 17:41:47
Autor: Voyant
TW z UJ płaszczą się przed PO
On Sat, 25 Apr 2009 13:46:03 +0200, "wekon" <wekonaCUT@op.pl> wrote:

 [...]

[...]

 tylko majaczenia nacpanego historyka w chinskich pepegach.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-25 08:22:15
Autor: cytryna
TW z UJ płaszcząsię przed PO
> [...]

 to zgraja niedoukow leczacych swoje fobie wypisywaniem glupot
 na temat znanych osob. ci kolesie cierpia na kompleksy.

fakt, że stopnień nasycenia agenturą wydziałów humanistycznych na UJ (w tym również Wydziału Prawa i Administracji) przekraczał dopuszczalne stęzenie zwykłego bandytyzmu. Komuchy, podobnie jak naziści panicznie bali sie ludzi nauki, niezależnych umysłów. Nowi okupanci RP III jeszcze nie doszli do etapu
wywózki niepokornych do gułagów ale wszystko jest na dobrej drodze. Furer wsparty damskim Obersturmführerem od nauki tylko kombinuje jakby tu dokopać tym którzy jawnie mają szajkę Donia poniżej kości ogonowej. UJ przetrwał nie
takie burze dziejowe i wyszedł ze wszystkich potryczek zwycięsko. Oby tak było
dalej.

Data: 2009-04-26 13:51:07
Autor: Adam Przybyla
TW z UJ płaszczą się przed PO
mrdevilyn@gmail.com wrote:
I niech mnie teraz ktos jeszcze prĂłbuje przekonywac Ĺźe lustracja na
[...]
... ee tam, nie jest tak zle, polska nauka idzie w otwartosc:
http://polsek.jogger.pl/2009/04/26/na-modle-open-source/ ;-)
Z powazaniem
Adam Przybyla

TW z UJ płaszczą się przed PO