TWISTO - po co to komu ?

Data: 2019-11-06 09:39:52
Autor: Waldek
TWISTO - po co to komu ?
Niby dają 100-we dla nowych klientów :D
ale po co to komu ? Zwykła KK droższa w obsłudze od bankowej
- biorą 4,5% za przesunięcie 90% spłaty na następny okres
Jedyna IMO ew. korzyść to KK z dobrym przelicznikiem walutowym
i brakiem limitów wymiany ?
Taaa... ale oczywiście do wysokości przyznanego limitu kredytu ;)

Pozdro

Data: 2019-11-06 01:35:58
Autor: Dawid Rutkowski
TWISTO - po co to komu ?
Zastanawiałem się nad wzięciem dla tej stówki z promo, ale już nie pamiętam, co mnie odstręczyło.
Choć ciekawy jestem, czy to jest "dobra" karta - czyli "widziana" jako kredytowa (i np. ma też napis "credit"), czy też debetówka, a może tylko pre-paid - nieważne, że podłączona pod rachunek kredytowy (może to być np. rodzaj kredytu odnawialnego "w koncie" - ciekawe też, czy można nadpłacać).
No i też jest to quasi kredytówka - quasi charge.
A jak się to w ogóle spłaca?

Jak ktoś nie ma innej karty do płatności zagranicznych - i również blokad (choć to oczywiście zależy od tego, jaki limit dadzą) - to się może nadać.
Np. do kompletu z N26, bu curve niestety ma limity.

Data: 2019-11-06 14:11:23
Autor: Waldek
TWISTO - po co to komu ?
[...]

ZTCW, to da się ją "podpiąć" pod Curve,
co odrobine zwieksza mozliwości ;)
a spłaca się ponoć przelewem lub blikiem
albo siakimiś punktami - np. za polecenie kolejnego klienta

Mnie duet Curvy z Revolverem wystarczy
a w rezerwie jest też plastik z żubrem.
Praktycznie nie potrzebuje wyższych limitów
- za 100-we moich danych nie kupią :D

Pozdro

Data: 2019-11-06 07:26:02
Autor: Dawid Rutkowski
TWISTO - po co to komu ?
Właśnie, ta spłata blikiem była obiecująca, szczególnie w połączeniu z moneybackiem z milka ;>
Ale masz rację - poczekamy aż będą dawać 200zł ;>

Data: 2019-11-13 04:26:24
Autor: jakdorobic.com
TWISTO - po co to komu ?
W dniu środa, 6 listopada 2019 09:39:40 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
[...]

Od siebie dorzucam kilka zalet Twisto.

1. Bezpłatna karta i konto.

2. Indywidualnie ustalany miesięczny limit wydatków miesięcznych.

3. Zakupy z odroczonym terminem płatności do 45 dni bez dodatkowych kosztów.

4. Unikalny design karty z wybranym przez użytkownika napisem/nickiem z przodu. Dane personalne z tyłu.

5. Kontrola wydatków w aplikacji.

6. Możliwość przesunięcia płatności powyżej 45 dni za dodatkową opłatą.

7. Bardzo korzystne kursy wymiany walut.

8. 100 złotych darmowej premii na początek przy skorzystaniu z promocji.

A jak chcecie skorzystać to u mnie dostępny jest link z 100 zł premii: https://jakdorobic.com/twisto-premia/

TWISTO - po co to komu ?