TWORZENIE STRON WWW SKLEPY INTERNETOWE TANIO

Data: 2009-12-31 06:24:21
Autor: Kane
TWORZENIE STRON WWW SKLEPY INTERNETOWE TANIO
http://projektowanie-stron-www.com.pl dobrze wykonają witrynę dla
każdej firmy. Robią to profesjonalnie i w niskiej cenie.

Po czym wnosisz ze profesjonalnie ?

 Sklep podejmą się za kwotę 2000zł. Sklep jest na VirtuaMart. Pełen >  >wypas.

Jak robią tak jak ty zdania skladasz to tragedia ;)

Stronę wykonają za 1500zł.

Jedną ? Czy calosc ? Jesli calosc to co - bez ograniczen ? Rzeczywiscie rewelacyjna cena !

Są zatem dobrzy, bo
koszty mają niskie, a dlaczego?

Cholera to wie dlaczego bo nie wiadomo czy koszty maja niskie (skad to wiesz jestes tam managerem ?) a czy sa dobrzy to narazie sprawa miedzy Toba a mitami.

Koszty Optymalizacja budowanie Sklepu jest Tanio.

Masakra. Swieta byly - mogles Mikolaja poprosic o lepszy kurs jezyka polskiego.

Kane

Data: 2009-12-31 00:53:28
Autor: SzalonyKapelusznik
On 31 Gru, 06:24, "Kane" <k...@arymateya.pl> wrote:
>http://projektowanie-stron-www.com.pldobrze wykonają witrynę dla
>każdej firmy. Robią to profesjonalnie i w niskiej cenie.

Kane

Bo umiejom zaspamowac grupem jak chinskie producenty torebek co
wygladaja jak od Gudciego albo buty Niko.

Bo o profesjonalizmie nie mowi "pozyczony" wygla strony o nie. Bo o
tym czy ktos jest w czyms dobry nie swiadczy fakt ze potrafi dobrze
pociac szablon zeby mu grafika nie robila paska przewijania, o nie. Bo
o tym ze ktos jest zawodowcem nie swiadczy fakt ze uzywa efektow ktore
dzialaja, o nie.

O "wypasie" swiadczy to jak dobrze ktos umie spamowac, o tak.

Data: 2009-12-31 10:49:50
Autor: SDD

Użytkownik "Kane" <kane@arymateya.pl> napisał w wiadomości news:hhhd6u$3md$1nemesis.news.neostrada.pl...

Jak robią tak jak ty zdania skladasz to tragedia ;)

"Szablony stron w dzisiejszym świecie pełnią pozytywną cechę dla biznesu",
"To sprawia, że cała sprawa staje łatwiejsza obiecująco dla Ciebie"

To wyglada jak pisane przez gimnazjaliste albo przetlumaczone sredniokiepskim translatorem z angielszczyzny.
Tragedia.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-12-31 10:52:54
Autor: Liwiusz
SDD pisze:
[...]

   Stawiam na translator, i to wcale nie średniokiepski - dostawałem o wiele gorsze tłumaczenia spamem od chińskich sklepów.

--
Liwiusz

Data: 2009-12-31 10:56:40
Autor: Maruda
Liwiusz pisze:
SDD pisze:
[...]

A dajcie już luz ... gdzieś trzeba się ćwiczyć. Gdzie mają nabrać praktyki ??
Chociaż, dobra krytyka będzie dobrą szkołą dla nich. Piszcie dalej :)))

Szczęśliwego Nowego Roku

Data: 2010-01-01 09:03:05
Autor: SzalonyKapelusznik
On 31 Gru 2009, 10:56, Maruda <nr...@poczta.onet.pl> wrote:
Liwiusz pisze:

> [...]

praktyki ??
Chociaż, dobra krytyka będzie dobrą szkołą dla nich. Piszcie dalej :)))

No to jak sie spamuje grupy i pisze w 3 osobie to powinno sie raczej
nie uzywac takiego samego imienia jakie ma pan od wsparcia SEO.
No i na wlasnej stronie Tagi powinny byc raczej ukryte. Chyba ze to
taki styl ze sie chwala iloscia slow jakie potrafia tam wpisac. A
projekty licza wedlug ceny za dlugosc w pixelach.

TWORZENIE STRON WWW SKLEPY INTERNETOWE TANIO