TXT jednolity um. spółki

Data: 2010-01-22 12:03:00
Autor: lukeskyobi
TXT jednolity um. spółki
Zmieniałem PKD w przy wpisie do KRS Sąd zarządał TXT jednolitego um.spółki
uwzględniającego zmiany wprowadzone - jak taki txt sporządzić chodzi mi o
techniczną stronę czy po prostu przepisuję sam czy to notariusz sporządza ?

Dziękuję i przepraszam za trywialność pytania

Data: 2010-01-22 14:10:16
Autor: mecenas
TXT jednolity um. spółki

Użytkownik <lukeskyobi@vp.pl> napisał w wiadomości news:39da.0000040e.4b5985e4newsgate.onet.pl...
[...]

 A na studiach tego nie nauczyli?\
To tylko zwykła czynność. I tak wyglada obsługa prawna spółek?
Współczuje Tobie. Tego się tutaj nie nauczysz.
Tekst jednolity to tekst umowy ze wszystkimi zmianami i poprawkami do tekstu pierwotnego. Sam to sporządzasz, może też zrobic to notariusz.

Pozdrawiam

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4796 (20100122) __________

Data: 2010-01-22 14:15:33
Autor: lukeskyobi
TXT jednolity um. spółki
;) chodziło o to czy mogę sam i tyle ;) i nie do końca obsługuję ;) poprostu
takie miałem pytanko, ale bardzo bardzo dziękuję, mam jeszcze jedno pytanko ale jest tu: http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.prawo&aid=87629839

BARdZO DZIĘKUJĘ
ds