TY GERMANIE!!!

Data: 2009-03-06 10:59:20
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
TY GERMANIE!!!

Skończyłeś już TY GERMANIE, bo się zaraz zaplujesz.
Z ciebie taki Słowianin jak z koziego odbytu trąbka.
Z ciebie taki Słowianin jak ze mnie jest Pigmej.
Napisz jakiś żart przy okazji o Żydach i Holokauście, bo jacy
wojownicy z was German są to my Słowianie przetestowaliśmy
około 50 lat temu.

Około 45% ludności Niemiec jest słowiańskich Wieletów
pochodzenia. Jakoś Niemcy nikt słowiańskim krajem nie nazywa.
Niemcy to germański kraj tak dokładnie jak Polska.
Czemu więc Polskę ktoś zwie słowiańskim krajem, jeśli Polska
od Niemiec się oprócz języka używanego państwowo niczym
innym nie różni? To może z mojego powodu, Piotra Głownii, Polskę
słowiańskim krajem jeszcze nazywacie? Germanie, nie wysilajcie
się dłużej. My Słowianie jak każde dziecko wie jesteśmy
wschodnioeuropejskiej kultury ludzie. Raczej od was German
jasno i wyraźnie się kulturą odróżniamy.

Wasze filozoficzne antysemityzowanie o Żydach walczących
o władze nad światem z Francuzami, Niemcami, Anglikami
i Hiszpanami obchodzą jak każdego normalnego Słowianina.
Jako coś dla mnie absolutnie GERMAŃSKIEGO. No i co z tego,
że jacyś tam następni Niesłowianie nie są władcami wszechświata,
kiedy nas Słowian rasistowsko prześladuje się za nasze słowiańskie
urodzenie, naszą wschodnią słowiańską kulturę w Europie, w Unii
Europejskiej a nawet w samej Polsce. Kiedy to my Słowianie jesteśmy
zmuszeni dzielić się z naszymi wrogami naszą przestrzenią życiową
we Wschodniej Europie spychani od 2000 lat coraz bardziej w stronę
Uralu i Kaukazu przez German. Co nas Słowian ma nawet w najmniejszym
stopniu interesować antysemityzm? W walce Żydów z Germanami
o władzę nad światem to żaden Słowianin nie powinien wspierać
German ze wszystkich możliwych ludów tej planety. Wspieranie
German to jak mordowanie słowiańskich dzieci, to jak wyrywanie
ostatniego skrawka chleba płaczącemu z głodu słowiańskiemu
dziecku by nakarmić nażartego i grubego niemieckiego bękarta.
TY GERMANIE, wasze niecne i nieudane podszywanie się pod
nas Słowian jeszcze się skończy, kiedy nasza słowiańska
kultura zatriumfuje nad waszą, kiedy nasza słowiańska cywilizacja
wypchnie z Polski waszą i kiedy my Słowianie będziemy ponownie
w Polsce rządzić według naszych słowiańskich praw i naszego
słowiańskiego prawodawstwa ponownie!

Prawda jest jak oliwa, która zawsze na wierzch wypływa, a ja nigdy
żadnym Żydem nie byłem i nie mam z tego co wiem w moim
rodowodzie absolutnie nikogo, kto by miał choćby jedną kroplę
jakiejkolwiek semickiej czy żydowskiej krwi. Jestem Wendem
czyli Lechitą ze słowiańskiego plemienia Goplan, a moja rodzina
w tym plemieniu miała status możnowładców. Moi pradziadkowie
za królów piastów byli polskimi baronami. To jest udokumentowane,
że mojea rodzina Głowniów przez 700 historycznych lat
zamieszkiwała w Małopolsce. Naskocz mi na pępek TY prostacki
GERMANIE.

Aby Polska się polską odrodziła po tych 200 latach zaborów.

sarmackiej narodowości, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my żyjemy!

Data: 2009-03-06 04:04:14
Autor: muto2100
TY GERMANIE!!!
On Mar 6, 11:59 am, "pan Piotr Glownia h. Godzyamba"
<sarmata&telia.c...@polew.ej> wrote:
TY GERMANIE!!!

Skoczye ju TY GERMANIE, bo si zaraz zaplujesz.
Z ciebie taki Sowianin jak z koziego odbytu trbka.
Z ciebie taki Sowianin jak ze mnie jest Pigmej.
Napisz jaki art przy okazji o ydach i Holokaucie, bo jacy
wojownicy z was German s to my Sowianie przetestowalimy
okoo 50 lat temu.

Okoo 45% ludnoci Niemiec jest sowiaskich Wieletw
pochodzenia. Jako Niemcy nikt sowiaskim krajem nie nazywa.
Niemcy to germaski kraj tak dokadnie jak Polska.
Czemu wic Polsk kto zwie sowiaskim krajem, jeli Polska
od Niemiec si oprcz jzyka uywanego pastwowo niczym
innym nie rni? To moe z mojego powodu, Piotra Gownii, Polsk
sowiaskim krajem jeszcze nazywacie? Germanie, nie wysilajcie
si duej. My Sowianie jak kade dziecko wie jestemy
wschodnioeuropejskiej kultury ludzie. Raczej od was German
jasno i wyranie si kultur odrniamy.

Wasze filozoficzne antysemityzowanie o ydach walczcych
o wadze nad wiatem z Francuzami, Niemcami, Anglikami
i Hiszpanami obchodz jak kadego normalnego Sowianina.
Jako co dla mnie absolutnie GERMASKIEGO. No i co z tego,
e jacy tam nastpni Niesowianie nie s wadcami wszechwiata,
kiedy nas Sowian rasistowsko przeladuje si za nasze sowiaskie
urodzenie, nasz wschodni sowiask kultur w Europie, w Unii
Europejskiej a nawet w samej Polsce. Kiedy to my Sowianie jestemy
zmuszeni dzieli si z naszymi wrogami nasz przestrzeni yciow
we Wschodniej Europie spychani od 2000 lat coraz bardziej w stron
Uralu i Kaukazu przez German. Co nas Sowian ma nawet w najmniejszym
stopniu interesowa antysemityzm? W walce ydw z Germanami
o wadz nad wiatem to aden Sowianin nie powinien wspiera
German ze wszystkich moliwych ludw tej planety. Wspieranie
German to jak mordowanie sowiaskich dzieci, to jak wyrywanie
ostatniego skrawka chleba paczcemu z godu sowiaskiemu
dziecku by nakarmi naartego i grubego niemieckiego bkarta.
TY GERMANIE, wasze niecne i nieudane podszywanie si pod
nas Sowian jeszcze si skoczy, kiedy nasza sowiaska
kultura zatriumfuje nad wasz, kiedy nasza sowiaska cywilizacja
wypchnie z Polski wasz i kiedy my Sowianie bdziemy ponownie
w Polsce rzdzi wedug naszych sowiaskich praw i naszego
sowiaskiego prawodawstwa ponownie!

Prawda jest jak oliwa, ktra zawsze na wierzch wypywa, a ja nigdy
adnym ydem nie byem i nie mam z tego co wiem w moim
rodowodzie absolutnie nikogo, kto by mia choby jedn kropl
jakiejkolwiek semickiej czy ydowskiej krwi. Jestem Wendem
czyli Lechit ze sowiaskiego plemienia Goplan, a moja rodzina
w tym plemieniu miaa status monowadcw. Moi pradziadkowie
za krlw piastw byli polskimi baronami. To jest udokumentowane,
e mojea rodzina Gowniw przez 700 historycznych lat
zamieszkiwaa w Maopolsce. Naskocz mi na ppek TY prostacki
GERMANIE.

Aby Polska si polsk odrodzia po tych 200 latach zaborw.

sarmackiej narodowoci, pan Piotr Gownia h. Godzyamba
-- http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie pada, jeszcze my yjemy!
Co nam polska przemoc skrada, szabl odbierzemy!

poczekaj   jak   mu  sie    zapali   pod   dupa    to    sobie
przypomni   o   polskim   pochodzeniu-  zapewne   dostal    jakas
prace    przy    zmywaniu   kibli    lub   myje

dupska      bylym     czlonkom  SS      za  co   dostaje    kromke
suchego   chleba   lub   garsc   owsu    .Prawda     jest   jednak
ze   jest    wielu  takich     jak   te   bydle
co   mysli    ze  szwaby     pozwolili  mu    uzywac    slowa
ze    jest     folddojczem.

Mam    siostre     w  Munchen     i   jej   meza    -on   zas    ma
matke     niemke

z   bogatym     rodowodem     rodzinnym     jakies   tam   VON
itd     ale     moja    siostra      i  szwagier     nigdy
niepoczuwali    sie  byc      szwabami       pomimo  ze   mieszkaja
tam  ponad    25  lat-a  i  szwaby    zawsze     im  to
przypominaja
w    roznych     formach     ze  sa  tam     obcymi      i  nigdy
niebeda   szwabami

jakby   nawet     chcieli.Ten    pojebaniec      pewnie     pomylil
siebie
z    Erika    Staibach    -   czekamy     na  was     pojebancy    w
Polsce  .Pamietaj

prostytuto      co   powiedzial     kiedys   Kaczynski-ze   przyjdzie
szwabom    zaplacic   rachunki     miedzy   innymi    za
zniszczenie     Warszawy     itp     -takze     zamknij
kurwo     pysk    i  niewracaj     huju    pojebany   -bo   cie
znajde     a  wtedy
inaczej     porozmawiamy.Spierdalaj  i  won     z   tad.Moi
rodzice     kurwa     musieli
cierpiec ,  przez    takie    wszy    jak   tobie    podobni,  byli
katowani     wlasnie
w    obozie     pracy    tuz    kolo   Berlina,  a    ty
pojebancu     masz    jeszcze    tupet

tu    cos   bazgrac-paszol    won   ,won    z   tad   -napisz
skarge   do   Ziomkostw   i  Eryki,  tam     twoje     miejsce,  i
tobie    podobnym,   spiedalaj   i  to  juz!

Data: 2009-03-07 13:52:46
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
TY GERMANIE!!!
On Fri, 06 Mar 2009 04:04:14 -0800, muto2100 wrote:

[...]

Około 20 lat żyję wśród German w Szwecji. Po dziś dzień nie
zadaję się choćby nawet towarzysko choćby z jednym jedynym
członkiem ich germańskiego szwedzkiego społeczeństwa.
To jest moja deklaracja mojej słowiańskości stojąca w sprzeczności
i z twoim, muto2100, jak i twojej rodziny zachowaniem, które
opisujesz powyżej.

Może chciałbyś być Germanem? Może temu masz germańskie
poglądy i ideologię? Co? Moja ideologia sarmatyzmu nie czyni
mnie nie-Słowianinem, a na moje udokumentowane słowiańskie
piastowskie urodzenie to możesz mi jak na pępek tylko
spróbować podskoczyć. Więc się nie sil robić z Polski sprzed
Rozbiorów nie-słowiańskim krajem.

Pytanie tylko, mutto2100, czy jesteś głupia gęś idiotka, która
jak ten Cham z książki Wyspiańskiego zapomniała o swoim, czy też
jesteś raczej po prostu regularny folksdojcz ze Wschodniej Europy,
który zapomniał o swoim prawdziwym rodowodzie z książęcych i
magnackich folwarków. Niemcy nie tylko Słowianom tam w Niemczech
wytykają "wschód" lecz także regularnym germańskim Niemcom
z NRD i innych krajów byłego wschodniego bloku.

Więc co się tyczy spieprzania... to jak Polska się odrodzi lepiej
byś ze swoją rodziną w Polsce już na spakowanych walizkach
siedział. Może byś więc Mutto2100 zaczął interesować tymi
ziomkostwami tej Eryki S., bo jak mi się na razie to przedstawia
to tobie najbliżsi kulturą, ideologią i zachowaniem ludzie w
Europie, a że sami są też ze "wschodu" to ci Niemcy już nie będą
wam "wschodu" wytykać dłużej.

Mutto2100 życzę miłej podróży do swoich. Na pewno lepiej
między wronami już teraz kraczesz niż ja kiedykolwiek to robiłem
w całym moim życiu.

Data: 2009-03-06 12:54:35
Autor: Panslavista
TY GERMANIE!!!
Uytkownik "pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej>
napisa w wiadomoci news:pan.2009.03.06.10.59.17polew.ej...

[...]

Za piastw tytu barona na ziemiach polskich nie istnia.
Piotru pilnuj chronologii i swoich przekazw bo stosunkowo niedawno
zapodawae, i twj rd z Morga a okolic pochodzi a tamci adni Sarmaci, a
Prusowie. czyli Batowie s...

Data: 2009-03-06 13:56:22
Autor: ColgatesBilly
TY GERMANIE!!!

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:gor3ds$h22$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Przeciez to zakodowane przeslanie...
( Kod Morswina?)

Nic nie jest tym czym sie wydaje...

Kol

Data: 2009-03-06 16:01:48
Autor: Spawacz
TY GERMANIE!!!

Uytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisa w wiadomoci news:gor3ds$h22$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Za piastw tytu barona na ziemiach polskich nie istnia.

Istnia, istnial, tyle e jako nazwa oznaczajca co innego, ni tytu arystokratyczny.

--

Spawacz

Data: 2009-03-06 16:10:45
Autor: Panslavista
TY GERMANIE!!!
Uytkownik "Spawacz" <um@kt.p> napisa w wiadomoci

> [...]
>
> Za piastw tytu barona na ziemiach polskich nie istnia.

Istnia, istnial, tyle e jako nazwa oznaczajca co innego, ni tytu

BALERON  WYMYLONO  ZNACZNIE  PӬNIEJ...

Data: 2009-03-06 17:28:40
Autor: Spawacz
TY GERMANIE!!!

Uytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisa w wiadomoci news:goretl$56m$1nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]

> Za piastw tytu barona na ziemiach polskich nie istnia.

Istnia, istnial, tyle e jako nazwa oznaczajca co innego, ni tytu

No i co z tego?

--
Spawacz

Data: 2009-03-06 16:11:43
Autor: Panslavista
TY GERMANIE!!!
> [...]

> Za piastw tytu barona na ziemiach polskich nie istnia.

Istnia, istnial, tyle e jako nazwa oznaczajca co innego, ni tytu

Od Napoleona..

Data: 2009-03-06 17:36:16
Autor: Spawacz
TY GERMANIE!!!

Uytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisa w wiadomoci news:gorei9$i4f$1atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

> Za piastw tytu barona na ziemiach polskich nie istnia.

Istnia, istnial, tyle e jako nazwa oznaczajca co innego, ni tytu

Co od Napoleona?

--
Spawacz

Data: 2009-03-06 23:56:41
Autor: rAzor
TY GERMANIE!!!
Nie, no kuwa - ludzie to maj pomysy. No wemy taki Spawacz! Czytnik sobie zainstalowa? Zainstalowa. Dzieciak ssiada mu czytnik skonfigurowa? Skonfigurowa! No to teraz zobaczta co ten "Spawacz" <um@kt.p> nabazgra::

http://pl.wikipedia.org/wiki/Baron
--
Z lewactwem si nie dyskutuje, lewactwo wali si w ryj w obronie wasnej.
Nie pakaem po Geremku.

Data: 2009-03-07 02:27:04
Autor: Spawacz
TY GERMANIE!!!

Uytkownik "rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > napisa w wiadomoci news:gos9n3$qba$1news.onet.pl...
[...]

Widz, e zdobye now specjalno internetow, Linuksowy Troll (LT)
Ad rem. Czy pod Twoim linkiem jest jaka inna tre od tej, ktr ja podaem? Nie!

So, fuck right now, if you please!
IYKWIM

--

Spawacz aka Welder

PS
A po ryju moesz sobie sam nastrzela, jeli potrafisz.

Data: 2009-03-07 14:35:32
Autor: rAzor
TY GERMANIE!!!
[...]

? Nie do, e nowy, to jeszcze miesz mnie klasyfikowa? Pohebao ci synu?

Ad rem. Czy pod Twoim linkiem jest jaka inna tre od tej, ktr ja podaem? Nie!

Podaem ci pomocn do, eby nie musia kluczy, matole.

Data: 2009-03-07 13:32:37
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
TY GERMANIE!!!
On Fri, 06 Mar 2009 23:56:41 +0100, rAzor wrote:

Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki Spawacz! Czytnik
sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik
skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "Spawacz"
<ćułm@kóńtó.pł> nabazgrał::

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości
news:gor3ds$h22$1nemesis.news.neostrada.pl... [...]

Za piastów tytuł barona na ziemiach polskich nie istniał.

Istniał, istnial, tyle że jako nazwa oznaczająca co innego, niż tytuł
arystokratyczny.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Baron

Bardzo interesujące. Znaczy się każdy woj z piastowskiej książęcej
drużyny znaczy się był baronem, a ja jestem udokumentowanym
pochodzeniem z tych baronów znaczy się. Także istnieje
udokumentowany historyczny związek pochodzenia urodzeniem
członków tej książęcej drużyny z klasą słowiańskich wojowników
sprzed X wieku. :)

Znaczy się, że... MAM udokumentowany rodowód prosto z autentycznej
historycznej klasy IX wiecznych słowiańskich wojowników. :)

Szkoda tylko, że żadne przywileje mi nie przypadają z tego słowiańskiego
urodzenia. Jaka szkoda... To wina tych przeklętych German! ZNISZCZYĆ ICH!!!
Tylko, że wynika z tego także, że mogę się przed innymi ludzmi oficjalnie
nawet zwać "pan Piotr baron z Głowni herbu Godzyamba". Ładnie.
Podoba mi się! :)

pan Piotr baron z Głowni herbu Godzyamba
mhm...
Aaaach...
PODOBA MI SIĘ!!! :) Taaak!!! :)
\o/  :)
Taaak trzymać!!! :)

Także proponuje konstytucje marcową z 1921 roku spalić na stosie,
zniszczyć, wysadzić w powietrze na strzępki w ramach repolonizacji
Polski i neisienia słowiańskiego ducha weń. :)
Tak, po chwili zastanowienia się to przypominam sobie, że
według tych różnych przepowiedni konstytucja 1921 i jej
Kodeks Napoleoński będą i tak automatycznie nieważne z
przywróceniem Konstytucji 3 Maja i Kodeksu Prawa Naturalnego
sprzed Rozbiorów w nadchodzącym odrodzeniu Polski.
Fajne te przepowiednie są. Lubię je. W moim guście są. :)

SŁOWIANIE!!! KOCHAJMY SIĘ!!! NISZCZMY GERMAN GDZIE PODADNIE!!!

Data: 2009-03-07 14:36:19
Autor: rAzor
TY GERMANIE!!!
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki pan Piotr Glownia h. Godzyamba! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej> nabazgrał::
[...]

Pokaż te wreszcie żólte papiery, żeby jasność była. he he
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-07 15:22:24
Autor: Panslavista
TY GERMANIE!!!
Uytkownik "pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej>
napisa w wiadomoci news:pan.2009.03.07.13.32.40polew.ej...
> [...]

> sobie zainstalowa? Zainstalowa. Dzieciak ssiada mu czytnik
> skonfigurowa? Skonfigurowa! No to teraz zobaczta co ten "Spawacz"

Bardzo interesujce. Znaczy si kady woj z piastowskiej ksicej
druyny znaczy si by baronem, a ja jestem udokumentowanym
pochodzeniem z tych baronw znaczy si. Take istnieje
udokumentowany historyczny zwizek pochodzenia urodzeniem
czonkw tej ksicej druyny z klas sowiaskich wojownikw
sprzed X wieku. :)

Czyli wolni kmiecie po polsku i sowiasku.

Dugosz pisa po acinie i wolnego kmiecia - woja nazwa baronem...

Data: 2009-03-07 22:28:18
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
TY GERMANIE!!!

<sarmata&telia.com_@polew.ej> napisa³ w wiadomo¶ci
On Fri, 06 Mar 2009 23:56:41 +0100, rAzor wrote:

> Nie, no kuŒwa - ludzie to maj± pomys³y. No weŒmy taki Spawacz!
> Czytnik sobie zainstalowa³? Zainstalowa³. Dzieciak s±siada mu czytnik
> skonfigurowa³? Skonfigurowa³! No to teraz zobaczta co ten "Spawacz"
> <æu³m@kóñtó.p³> nabazgra³::

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Baron

Bardzo interesuj±ce. Znaczy siê ka¿dy woj z piastowskiej ksi±¿êcej
dru¿yny znaczy siê by³ baronem, a ja jestem udokumentowanym
pochodzeniem z tych baronów znaczy siê. Tak¿e istnieje udokumentowany
historyczny zwi±zek pochodzenia urodzeniem cz³onków tej ksi±¿êcej
dru¿yny z klas± s³owiañskich wojowników sprzed X wieku. :)

Czyli wolni kmiecie po polsku i s³owiañsku.

D³ugosz pisa³ po ³acinie i wolnego kmiecia - woja nazwa³ baronem...

Jak już to wolnego włodarza/włodarczyka - woja i nie tylko Długosz,
lecz jak z polskiej wiki wynika wszyscy najwidoczeniej zwali też.
Cudzoziemcy jako nie pochodzący z Polski i nie mający żadnych
praw plemiennych do ziemi w Polsce zwani byli kmiećmi.
Podręcznik wczesnej historii Polski sprawdź sobie z łaski swojej.
Kup lepsze okulary jak doczytać nie potrafisz już.
XV wiek to nie jest epoka po Rozbiorach Polski w 1795 roku,
kiedy nazwy jak kmieć, pan i etc stosowano sobie dowolnie
według własnej filozofii, ideologii i uznania wobec byle kogo.
XV wiek to jeszcze epoka, gdzie Polaków po pochodzeniu
publicznie i oficjalnie rozróżniano.

Data: 2009-03-08 01:44:04
Autor: Panslavista
TY GERMANIE!!!

Uytkownik "pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej>
napisa w wiadomoci news:pan.2009.03.07.22.28.21polew.ej...

XV wiek to jeszcze epoka, gdzie Polakw po pochodzeniu
publicznie i oficjalnie rozrniano.

Po cholewach - czarne buty do roboty, czerwone do taca...
Paszczyniany nie mg sie stronie ubiera, nawet gdy byo go sta, nawet
gdy by wjtem.

Data: 2009-03-07 13:00:00
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
TY GERMANIE!!!
On Fri, 06 Mar 2009 12:54:35 +0100, Panslavista wrote:

U¿ytkownik "pan Piotr Glownia h. Godzyamba"
<sarmata&telia.com_@polew.ej> napisa³ w wiadomo¶ci

w tym plemieniu mia³a status mo¿now³adców. Moi pradziadkowie za królów
piastów byli polskimi baronami. To jest udokumentowane, ¿e mojea
rodzina G³owniów przez 700 historycznych lat zamieszkiwa³a w
Ma³opolsce. Naskocz mi na pêpek TY prostacki GERMANIE.

Za piastów tytu³ barona na ziemiach polskich nie istnia³. Piotru¶ pilnuj
chronologii i swoich przekazów bo stosunkowo niedawno zapodawa³e¶, i¿
twój ród z Mor±ga a okolic pochodzi a tamci ¿adni Sarmaci, a Prusowie.
czyli Ba³towie s±...

a) Zapis o baronach czynił Jan Długosz w XV wieku.
b) Przesiedlenia po ww2 były przymusowe.

Już słyszę ten głos nauczycielki historii "Dąbrowski do tablicy!
Gdzie jest Dąbrowski? Znowu poszedł na wagary?!" ...