TY GERMANIE!!!

Data: 2009-03-06 12:54:35
Autor: Panslavista
TY GERMANIE!!!
Uytkownik "pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej>
napisa w wiadomoci news:pan.2009.03.06.10.59.17polew.ej...

w tym plemieniu miaa status monowadcw. Moi pradziadkowie
za krlw piastw byli polskimi baronami. To jest udokumentowane,
e mojea rodzina Gowniw przez 700 historycznych lat
zamieszkiwaa w Maopolsce. Naskocz mi na ppek TY prostacki
GERMANIE.

Za piastw tytu barona na ziemiach polskich nie istnia.
Piotru pilnuj chronologii i swoich przekazw bo stosunkowo niedawno
zapodawae, i twj rd z Morga a okolic pochodzi a tamci adni Sarmaci, a
Prusowie. czyli Batowie s...

Data: 2009-03-06 13:56:22
Autor: ColgatesBilly
TY GERMANIE!!!

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:gor3ds$h22$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Przeciez to zakodowane przeslanie...
( Kod Morswina?)

Nic nie jest tym czym sie wydaje...

Kol

Data: 2009-03-06 16:01:48
Autor: Spawacz
TY GERMANIE!!!

Uytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisa w wiadomoci news:gor3ds$h22$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Za piastw tytu barona na ziemiach polskich nie istnia.

Istnia, istnial, tyle e jako nazwa oznaczajca co innego, ni tytu arystokratyczny.

--

Spawacz

Data: 2009-03-06 16:10:45
Autor: Panslavista
TY GERMANIE!!!
Uytkownik "Spawacz" <um@kt.p> napisa w wiadomoci

> [...]
>
> Za piastw tytu barona na ziemiach polskich nie istnia.

Istnia, istnial, tyle e jako nazwa oznaczajca co innego, ni tytu

BALERON  WYMYLONO  ZNACZNIE  PӬNIEJ...

Data: 2009-03-06 17:28:40
Autor: Spawacz
TY GERMANIE!!!

Uytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisa w wiadomoci news:goretl$56m$1nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]

> Za piastw tytu barona na ziemiach polskich nie istnia.

Istnia, istnial, tyle e jako nazwa oznaczajca co innego, ni tytu

No i co z tego?

--
Spawacz

Data: 2009-03-06 16:11:43
Autor: Panslavista
TY GERMANIE!!!
> [...]

> Za piastw tytu barona na ziemiach polskich nie istnia.

Istnia, istnial, tyle e jako nazwa oznaczajca co innego, ni tytu

Od Napoleona..

Data: 2009-03-06 17:36:16
Autor: Spawacz
TY GERMANIE!!!

Uytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisa w wiadomoci news:gorei9$i4f$1atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

> Za piastw tytu barona na ziemiach polskich nie istnia.

Istnia, istnial, tyle e jako nazwa oznaczajca co innego, ni tytu

Co od Napoleona?

--
Spawacz

Data: 2009-03-06 23:56:41
Autor: rAzor
TY GERMANIE!!!
Nie, no kuwa - ludzie to maj pomysy. No wemy taki Spawacz! Czytnik sobie zainstalowa? Zainstalowa. Dzieciak ssiada mu czytnik skonfigurowa? Skonfigurowa! No to teraz zobaczta co ten "Spawacz" <um@kt.p> nabazgra::

http://pl.wikipedia.org/wiki/Baron
--
Z lewactwem si nie dyskutuje, lewactwo wali si w ryj w obronie wasnej.
Nie pakaem po Geremku.

Data: 2009-03-07 02:27:04
Autor: Spawacz
TY GERMANIE!!!

Uytkownik "rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > napisa w wiadomoci news:gos9n3$qba$1news.onet.pl...
[...]

Widz, e zdobye now specjalno internetow, Linuksowy Troll (LT)
Ad rem. Czy pod Twoim linkiem jest jaka inna tre od tej, ktr ja podaem? Nie!

So, fuck right now, if you please!
IYKWIM

--

Spawacz aka Welder

PS
A po ryju moesz sobie sam nastrzela, jeli potrafisz.

Data: 2009-03-07 14:35:32
Autor: rAzor
TY GERMANIE!!!
[...]

? Nie do, e nowy, to jeszcze miesz mnie klasyfikowa? Pohebao ci synu?

Ad rem. Czy pod Twoim linkiem jest jaka inna tre od tej, ktr ja podaem? Nie!

Podaem ci pomocn do, eby nie musia kluczy, matole.

Data: 2009-03-07 13:32:37
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
TY GERMANIE!!!
On Fri, 06 Mar 2009 23:56:41 +0100, rAzor wrote:

Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki Spawacz! Czytnik
sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik
skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "Spawacz"
<ćułm@kóńtó.pł> nabazgrał::

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości
news:gor3ds$h22$1nemesis.news.neostrada.pl... [...]

Za piastów tytuł barona na ziemiach polskich nie istniał.

Istniał, istnial, tyle że jako nazwa oznaczająca co innego, niż tytuł
arystokratyczny.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Baron

Bardzo interesujące. Znaczy się każdy woj z piastowskiej książęcej
drużyny znaczy się był baronem, a ja jestem udokumentowanym
pochodzeniem z tych baronów znaczy się. Także istnieje
udokumentowany historyczny związek pochodzenia urodzeniem
członków tej książęcej drużyny z klasą słowiańskich wojowników
sprzed X wieku. :)

Znaczy się, że... MAM udokumentowany rodowód prosto z autentycznej
historycznej klasy IX wiecznych słowiańskich wojowników. :)

Szkoda tylko, że żadne przywileje mi nie przypadają z tego słowiańskiego
urodzenia. Jaka szkoda... To wina tych przeklętych German! ZNISZCZYĆ ICH!!!
Tylko, że wynika z tego także, że mogę się przed innymi ludzmi oficjalnie
nawet zwać "pan Piotr baron z Głowni herbu Godzyamba". Ładnie.
Podoba mi się! :)

pan Piotr baron z Głowni herbu Godzyamba
mhm...
Aaaach...
PODOBA MI SIĘ!!! :) Taaak!!! :)
\o/  :)
Taaak trzymać!!! :)

Także proponuje konstytucje marcową z 1921 roku spalić na stosie,
zniszczyć, wysadzić w powietrze na strzępki w ramach repolonizacji
Polski i neisienia słowiańskiego ducha weń. :)
Tak, po chwili zastanowienia się to przypominam sobie, że
według tych różnych przepowiedni konstytucja 1921 i jej
Kodeks Napoleoński będą i tak automatycznie nieważne z
przywróceniem Konstytucji 3 Maja i Kodeksu Prawa Naturalnego
sprzed Rozbiorów w nadchodzącym odrodzeniu Polski.
Fajne te przepowiednie są. Lubię je. W moim guście są. :)

SŁOWIANIE!!! KOCHAJMY SIĘ!!! NISZCZMY GERMAN GDZIE PODADNIE!!!

sarmackiej narodowości, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my żyjemy!

Data: 2009-03-07 14:36:19
Autor: rAzor
TY GERMANIE!!!
Nie, no kuźwa - ludzie to mają pomysły. No weźmy taki pan Piotr Glownia h. Godzyamba! Czytnik sobie zainstalował? Zainstalował. Dzieciak sąsiada mu czytnik skonfigurował? Skonfigurował! No to teraz zobaczta co ten "pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej> nabazgrał::
[...]

Pokaż te wreszcie żólte papiery, żeby jasność była. he he
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-03-07 15:22:24
Autor: Panslavista
TY GERMANIE!!!
Uytkownik "pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej>
napisa w wiadomoci news:pan.2009.03.07.13.32.40polew.ej...
> [...]

> sobie zainstalowa? Zainstalowa. Dzieciak ssiada mu czytnik
> skonfigurowa? Skonfigurowa! No to teraz zobaczta co ten "Spawacz"

Bardzo interesujce. Znaczy si kady woj z piastowskiej ksicej
druyny znaczy si by baronem, a ja jestem udokumentowanym
pochodzeniem z tych baronw znaczy si. Take istnieje
udokumentowany historyczny zwizek pochodzenia urodzeniem
czonkw tej ksicej druyny z klas sowiaskich wojownikw
sprzed X wieku. :)

Czyli wolni kmiecie po polsku i sowiasku.

Dugosz pisa po acinie i wolnego kmiecia - woja nazwa baronem...

Data: 2009-03-07 22:28:18
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
TY GERMANIE!!!

<sarmata&telia.com_@polew.ej> napisa³ w wiadomo¶ci
On Fri, 06 Mar 2009 23:56:41 +0100, rAzor wrote:

> Nie, no kuŒwa - ludzie to maj± pomys³y. No weŒmy taki Spawacz!
> Czytnik sobie zainstalowa³? Zainstalowa³. Dzieciak s±siada mu czytnik
> skonfigurowa³? Skonfigurowa³! No to teraz zobaczta co ten "Spawacz"
> <æu³m@kóñtó.p³> nabazgra³::

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Baron

Bardzo interesuj±ce. Znaczy siê ka¿dy woj z piastowskiej ksi±¿êcej
dru¿yny znaczy siê by³ baronem, a ja jestem udokumentowanym
pochodzeniem z tych baronów znaczy siê. Tak¿e istnieje udokumentowany
historyczny zwi±zek pochodzenia urodzeniem cz³onków tej ksi±¿êcej
dru¿yny z klas± s³owiañskich wojowników sprzed X wieku. :)

Czyli wolni kmiecie po polsku i s³owiañsku.

D³ugosz pisa³ po ³acinie i wolnego kmiecia - woja nazwa³ baronem...

Jak już to wolnego włodarza/włodarczyka - woja i nie tylko Długosz,
lecz jak z polskiej wiki wynika wszyscy najwidoczeniej zwali też.
Cudzoziemcy jako nie pochodzący z Polski i nie mający żadnych
praw plemiennych do ziemi w Polsce zwani byli kmiećmi.
Podręcznik wczesnej historii Polski sprawdź sobie z łaski swojej.
Kup lepsze okulary jak doczytać nie potrafisz już.
XV wiek to nie jest epoka po Rozbiorach Polski w 1795 roku,
kiedy nazwy jak kmieć, pan i etc stosowano sobie dowolnie
według własnej filozofii, ideologii i uznania wobec byle kogo.
XV wiek to jeszcze epoka, gdzie Polaków po pochodzeniu
publicznie i oficjalnie rozróżniano.

Data: 2009-03-08 01:44:04
Autor: Panslavista
TY GERMANIE!!!

Uytkownik "pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej>
napisa w wiadomoci news:pan.2009.03.07.22.28.21polew.ej...

XV wiek to jeszcze epoka, gdzie Polakw po pochodzeniu
publicznie i oficjalnie rozrniano.

Po cholewach - czarne buty do roboty, czerwone do taca...
Paszczyniany nie mg sie stronie ubiera, nawet gdy byo go sta, nawet
gdy by wjtem.

Data: 2009-03-07 13:00:00
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
TY GERMANIE!!!
On Fri, 06 Mar 2009 12:54:35 +0100, Panslavista wrote:

U¿ytkownik "pan Piotr Glownia h. Godzyamba"
<sarmata&telia.com_@polew.ej> napisa³ w wiadomo¶ci

w tym plemieniu mia³a status mo¿now³adców. Moi pradziadkowie za królów
piastów byli polskimi baronami. To jest udokumentowane, ¿e mojea
rodzina G³owniów przez 700 historycznych lat zamieszkiwa³a w
Ma³opolsce. Naskocz mi na pêpek TY prostacki GERMANIE.

Za piastów tytu³ barona na ziemiach polskich nie istnia³. Piotru¶ pilnuj
chronologii i swoich przekazów bo stosunkowo niedawno zapodawa³e¶, i¿
twój ród z Mor±ga a okolic pochodzi a tamci ¿adni Sarmaci, a Prusowie.
czyli Ba³towie s±...

a) Zapis o baronach czynił Jan Długosz w XV wieku.
b) Przesiedlenia po ww2 były przymusowe.

Już słyszę ten głos nauczycielki historii "Dąbrowski do tablicy!
Gdzie jest Dąbrowski? Znowu poszedł na wagary?!" ...