Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   TYLKO U NAS. Zbierali podpisy dla Trzaskowskiego, przekonywali że dla prezydenta Dudy? Mieszkaniec Brwinowa: To trzeba wyjaśnić

Data: 2020-06-09 03:00:14
Autor: Lord Donald
[...]

     Wyjeżdżałem z targu, a oni stali przy bramie i zbierali podpisy. Powiedziałem, że Trzaskowski to nie moja bajka, a na prezydenta Dudę nie powinni zbierać, bo podpisy nie są już potrzebne

-- mówi portalowi wPolityce.pl mieszkaniec Brwinowa.

Wprowadzanie wyborców w błąd?

Jak relacjonuje jeden z mieszkańców Brwinowa, wczoraj na targowisku przy ul. Grodziskiej ustawiono dwa stoliki, przy których zbierano podpisy przed zbliżającymi się wyborami prezydenckimi. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że jedna osoba zbierała podpisy dla Rafała Trzaskowskiego, a druga twierdziła, że zbiera podpisy pod kandydaturą prezydenta Andrzeja Dudy.

     Dwie osoby zbierały podpisy - kobieta i mężczyzna. Kobieta zbierała na Dudę, a mężczyzna na Trzaskowskiego. Zdziwiłem się, bo przecież prezydent Duda nie potrzebuje podpisów, więc jakim prawem były zbierane? Zwłaszcza, że te dwie partie za sobą nie przepadają. Trzeba to wyjaśnić

-- mówi nasz rozmówca.

Mieszkaniec zwrócił uwagę osobom zbierającym podpisy, że prezydent Andrzej Duda nie potrzebuje już podpisów, ponieważ jego kandydatura jest zarejestrowana.

     Wyjeżdżałem z targu, a oni stali przy bramie i zbierali podpisy. Powiedziałem, że Trzaskowski to nie moja bajka, a na prezydenta Dudę nie powinni zbierać, bo podpisy nie są już potrzebne

-- podkreśla.
Większa kolejka do prezydenta Dudy

Co ciekawe, nasz rozmówca przekazuje, że większa kolejka osób składających podpisy ustawiona była prze stolikiem, przy którym rzekomo można było poprzeć kandydaturę prezydenta Dudy.

     Nieświadomi ludzie podchodzili i podpisywali. Większą kolejkę utworzyli do Dudy niż do Trzaskowskiego

-- zaznacza.

Mieszkaniec Brwinowa podkreśla, że osoby zbierające podpisy nie miały żadnych oznaczeń partyjnych.
Relacja na Facebooku

Sytuację relacjonuje na Facebooku również jedna z internautek. Wskazuje, że po interwencji mężczyzny, osoby zbierające podpisy ,,zniknęły w bramie bazarku".

     UWAGA, dziś w Brwinowie na bazarku jakaś para zbierała podpisy na prezydenta Dudę, ustawiła się długa kolejka i ludzie podpisywali. Przecież Pan Duda już jest zarejestrowany. Znajomy stanął i zaczął krzyczeć, że pewnie te podpisy są zbierane na Trzaskowskiego i po tych słowach para zniknęła w bramie bazarku. Uważajcie , żeby to nie powtórzyło się w innych miejscowościach. Proszę podać dalej

-- napisała jednak z internautek.

autor: Facebook/Maria Śledzik

https://wpolityce.pl/polityka/503696-tylko-u-nas-zbierali-dla-trzaskowskiego-mowili-ze-dla-pad?fbclid=IwAR3P5l4qxQklw2QK5u31r7hVKObl3OeNA-P9kXbNnFym7vl3qibAIeZv8rs