TYLKO U NAS: skany dokumentów ws. Jolanty i Aleksandra Kwaśniewskich

Data: 2013-04-18 14:12:05
Autor: Bogdan Idzikowski
TYLKO U NAS: skany dokumentów ws. Jolanty i Aleksandra Kwaśniewskich
Mam dla pisiaczków, miłośników Jarosława PlskęZbawa i nienawidzących Kwaśniewskiego smaczny kąsek.
Najważniejszym elementem jest to:

"Na stację benzynową podjeżdżają luksusowym samochodem Jolanta i Aleksander Kwaśniewscy. W mężczyźnie, który nalewa paliwo, rozpoznają dawnego wielbiciela pani prezydentowej. – Jolka, co ty byś teraz robiła, gdybyś za niego za mąż wyszła? – pyta Kwaśniewski. – To samo – mówi jego żona. – Jak to, a ja? – dopytuje ówczesny prezydent. – Ty nalewałbyś paliwo, a on byłby prezydentem – odpowiada pani Jolanta."

kogoś z tej nienawiści zaczyna główka pobolewać!

http://tiny.pl/h858f

ubawiony po pachy

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-04-18 14:14:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:516fe317$0$1266$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wiadomość z ostatniej chwili: nawet dowcip jest fałszywy. Anegdota jest orginałem z USA, a dotyczy Clinton'ów.

setnie ubawiony