TZVA !!

Data: 2011-09-08 02:38:45
Autor: MH
TZVA !!
1) Jemenkę miałem w Jemenie 2 lata temu .. NIEE !! , nie za kasę !!
   Chmmm , Chłopy , które nie bywały na "Bliskim Wzwodzie" , postrzegaj±
   tamtejszych autochtonów jako "BRUDASÓW I KOZOJEBCÓW". Nic bardziej mylnego !!!

2) Wszystko da się , ale potrzeba "podej¶cia". To nie s± takie QRVY jak w
Polsce , że na "p¶tryknięcie" palca i za ¶trimgi zakupione w żydłowskim
markecie robi± wszystko w kiblu....

3)Jordania/Jemen - jeste¶ klutu... , krutu.... , RVA JEGO .. , KULTURALNY , to
masz co chcesz..

4) Podobno w innych krajach Bliskowschodnich (Emiraty/Bahrajn/itp..) , to
raczej należy uważać.  Dlaczego ???  Poetomu , czto Ruskije oczeń zakaznyje.

5) I dlatego patrz pkt. 3. !!  Czyste , kulturalne...

6) Potrzaskało Cię czyco z tym żydłem??  Albo jajca se robisz ?!  Eeee tam ,
jake¶ poważny , to pokaż na psp łobciętego Wacka !!!  Bemdom JAJCA !!

MH    --

TZVA !!