TZVA !!! Nudy_na_psp !!!

Data: 2010-01-25 23:29:44
Autor: MH
TZVA !!! Nudy_na_psp !!!
Weź zalinkuj jakiegoś koszernego pornola !!!

MH

Data: 2010-01-26 01:00:28
Autor: kefirh
TZVA !!! Nudy_na_psp !!!
MH pisze:
Weź zalinkuj jakiegoś koszernego pornola !!!

MH

Mh ty to lgniesz do ludzi

http://www.youtube.com/watch?v=gx3UHsATW50

k.

Data: 2010-01-26 01:38:33
Autor: MH
TZVA !!! Nudy na psp !!!
MH pisze:
> Weź zalinkuj jakiegoś koszernego pornola !!!
> Mh ty to lgniesz do ludzi

http://www.youtube.com/watch?v=gx3UHsATW50

Trafiłeś w sedno.. To faktycznie byli LUDZIE. A dzisiaj ...
Jadę w Polskę , śpieszy mi się jak cholera , w pewnym momencie jestem głodny.
Do knajpy nie pójdę , bo nie ma czasu. Wpadam do przydrożnego fast fuda typu McD.
Za każdym razem deja vu. 50% siedzących , to krawaciarze. Siedzą godzinami przy uruchomionych laptopach i powoli wpierdalają frytki za 2 zeta. Na więcej
ich nie stać. Chyba to jest teraz wyznacznik statusu , czy jak to się mówi COOL.
 Raz mi się trafiło na brak wolnego stolika "solo". Przysiadłem się.
Jakoś tak wywiązała się rozmowa. Próbowałem z krawaciarzem na różne tematy.
Gówno !! Nic z tego , wracał co chwilę do procentów , klientów , obrotów itp.
A teraz HIT !!!  Poprosił mnie o "pożyczkę" 50gr , bo zapomniał portfela i
brakuje mu na Colę.

TO SĄ TWOI LUDZIE !!!  Koniec kazania !!

MH --

Data: 2010-01-26 03:21:15
Autor: kefirh
TZVA !!! Nudy na psp !!!
MH pisze:
MH pisze:
[...]

Naprawde nie wiem kogo mial na mysli autor piosnki. Ars poetica.
Wtedy byłem dzieckiem.
Dzisiaj inaczej widze swiat.
Tych z laptopami, bez rodzin bez domow, nawet nie obserwuje,
raczej obchodze jak tredowatych, z reszta oni maja mnie w dupie.

k.

TZVA !!! Nudy_na_psp !!!