TZVA - mam pytanie !!

Data: 2012-04-16 00:01:21
Autor: MH
TZVA - mam pytanie !!
Jak to jest po Niemiecku "POJEBANY" ?!

Zupełnie serio się pytam, bo nie wiem!!

A chcę Ci powiedzieć : Du bist ganz "pojebany".

Jak zresztą wszyscy na psp, i mam nadzieję że się na mnie za to po chuju nie
obrazisz, tylko odpowiesz mi na pytanie. MH

Data: 2012-04-16 02:06:41
Autor: boukun
TZVA - mam pytanie !!

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jmfngh$djb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Daj mu ten test

http://www.testedich.de/quiz07/dasquiztd.php3?testid=1080052832

boukun

Data: 2012-04-16 00:16:07
Autor: MH
TZVA - mam pytanie !!

> [...]
>
> Jak zresztą wszyscy na psp, i mam nadzieję że się na mnie za to po chuju nie
> obrazisz, tylko odpowiesz mi na pytanie.

=============

Ja NAPRAWDĘ nie znam niemieckiego!! I kilku innych języków obcych też nie
znam. Co Ty do Pani Nędzy se myślisz o mnie?! JP2 jestem czy co ??

MH

Data: 2012-04-16 02:17:55
Autor: boukun
TZVA - mam pytanie !!

Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmfoc6$12f$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Ja NAPRAWDĘ nie znam niemieckiego!! I kilku innych języków obcych też nie
znam. Co Ty do Pani Nędzy se myślisz o mnie?! JP2 jestem czy co ??

Ale po rusku chyba umiesz..., a to najważniejszy język...

boukun

Data: 2012-04-16 00:26:49
Autor: MH
TZVA - mam pytanie !!

> [...]
>
> MH

Ale po rusku chyba umiesz..., a to najważniejszy język...

===========

W miarę sobie radzę po Rosyjsku. Fakt, masz rację, jest to Bardzo Ważna
umiejętność. Wracając do tematu, po Rosyjsku to chyba będzie 'popisdiennyj'
czy jakoś tak. A jak po niemiecku ??

MH

Data: 2012-04-16 02:51:57
Autor: boukun
TZVA - mam pytanie !!

Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmfp09$ccm$1inews.gazeta.pl...

> [...]

umiejętność. Wracając do tematu, po Rosyjsku to chyba będzie 'popisdiennyj'

Durak po rosyjsku, a po niemiecku było w linku, całe twoje zdanie,
"Wie bescheuert bist du?"
Może być też "beklopft", stuknięty..., atak już najbliżej, to "wahnsinig", polski odpowiednik pojebanego...

boukun

Data: 2012-04-16 01:11:17
Autor: MH
TZVA - mam pytanie !!

> [...]

"Wie bescheuert bist du?"
Może być też "beklopft", stuknięty..., atak już najbliżej, to "wahnsinig", polski odpowiednik pojebanego...

===============

No to jak? "Tzva, du bist wahnsinig" bedzie poprawnie? Chyba się chłop nie
wkurwi na nas za te lingwistyczne pierdzielenia?!

MH

Data: 2012-04-16 08:50:04
Autor: leszek niewiadomski
TZVA - mam pytanie !!
Am 16.04.2012 03:11, schrieb  MH:
[...]

"Beklopft"? Vielleicht "bekloppt"? Und boukun hat Dachschaden oder ist ein Blödmann?
ln.

TZVA - mam pytanie !!