Ta grupa nie jest reprezentatywna!!!!

Data: 2009-07-21 23:47:21
Autor: ColgatesBilly
Ta grupa nie jest reprezentatywna!!!!
Najdobitniej uwidacznia to dzisiejsze Szklo Kontaktowe
gdzie 100 procent dzwoniacych  ( z ktorych 100% dzwonilo wczoraj
i co drugi dzien od paru miesiecy) wyrazilo dezaprobate z chuliganskich ekscesow podzegaczy wichrzacych nasz kurs.

Kol

Data: 2009-07-21 20:59:39
Autor: zbig
ColgatesBilly <Sir_kolgejts@op.pl> napisał(a):
[...]

PSP to takie przytulisko sierot po PiS. LPR, samoobronie i od pewnego czasu fanatyków spod znaku dyr,. rydzyka. Sympatycy- jesli tacy są - SLD tez w zaniku.
Normalni tutaj, to wyjątki.

Data: 2009-07-21 23:05:12
Autor: jadrys
ColgatesBilly pisze:
[...]

Dzisiaj wyjątkowo oglądałem trochę TVN24 i muszę powiedzieć że nie spodziewałem się po nich takiego kur..stwa dziennikarskiego. Odnośnie tych wydarzeń w Warszawie. Chyba im ktoś płaci za tak jednostronnie pokazywanie tych wydarzeń.

Data: 2009-07-21 23:58:29
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h45aie$t5s$1news.onet.pl...
ColgatesBilly pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
moj drogi mowilem wielokrotnie ze to kurwy - i myslisz ze ot tak sobie palnalem. Widze to kazdego prawie dnia.  Jesli chca burzyc hale to powinii zapewnic jakies drugie miejsce gdzie Ci ludzie mogliby handlowac. I nie bardzo rozumiem dlaczego na taka demonstracje nie brac swoich malych dzieci. To jak to Tusk juz walczy z niemowlakami? Sianowski to debilowaty skurwysyn ktory nigdzie nie zalapalby pracy - tylko w TVN24 po linii parchactwa. Trzeba miec pochodzenie bo debila to on nie musi udawac.
awe

Data: 2009-07-22 00:14:31
Autor: jadrys

ColgatesBilly pisze:

[...]

W 100% -ach się z Tobą zgadzam (chyba pierwszy raz)...

Data: 2009-07-23 01:36:04
Autor: awe

ColgatesBilly pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- --
no widzisz jednym skok na glowke do pustego basenu a ci wystarczylo troche ze mna popisac:-)
awe

Data: 2009-07-23 10:59:07
Autor: jadrys

ColgatesBilly pisze:

[...]

To chyba raczej Ty upadłeś na głowę, bo zacząłeś tak jakby z sensem pisać.

Data: 2009-07-23 12:23:03
Autor: awe

ColgatesBilly pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
pisze zawsze to samo w tej samej tonacji a - dur. moze zmien okulary
awe

Data: 2009-07-23 16:18:08
Autor: jadrys

ColgatesBilly pisze:

[...]

Teraz - a - dur, a dawniej było f - moll..

Data: 2009-07-22 00:49:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
Ta grupa nie jest reprezentatywna!!!!
wtorek, 21 lipca 2009 23:58. carbon entity 'awe' <fakej2345@poczta.onet.pl>

Jesli chca burzyc hale to powinii
zapewnic jakies drugie miejsce gdzie Ci ludzie mogliby handlowac.

Bazar Różyckiego zajęty?
 --
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-23 01:36:31
Autor: awe

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h45g3h$851$2news.onet.pl...
wtorek, 21 lipca 2009 23:58. carbon entity 'awe' <fakej2345@poczta.onet.pl>

Jesli chca burzyc hale to powinii
zapewnic jakies drugie miejsce gdzie Ci ludzie mogliby handlowac.

Bazar Różyckiego zajęty?
-- -- -- -- --
nie wiem, ja nie z w-wy ale zakladam ze pewnie tak
awe

Data: 2009-07-22 10:13:18
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h45aie$t5s$1news.onet.pl...
ColgatesBilly pisze:
[...]

Im... jak i wszystkim innym, NA PEWNO ktos placi, zeby pilnowac
swych interesow i swojego porzadku, przypadkowo zbieznego z Miedzynarodowka.

A ze to sa Niemcy ( niewazne, ze poprzez zydow, zwl. lokalnych)
we wspolpracy z bylymi sluzbami, to oczywiscvie bez znaczenia
bo rownie dobrze moglby by to byc francuz czy wloch, abo inny murzyn.

Kol

Data: 2009-07-22 11:54:14
Autor: jadrys
ColgatesBilly pisze:
[...]

.

Kol

A gdzie tzw. rzetelność dziennikarska?

Data: 2009-07-22 03:18:57
Autor: Antenka
Ta grupa nie jest reprezentatywna!!!!
Jędruś, zejdź na ziemię i patrz! Co widzisz?:-)

Antenka

Data: 2009-07-22 12:25:18
Autor: Vic
Antenka wrote:
Jędruś, zejdź na ziemię i patrz! Co widzisz?:-)

Wielka dupe...

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-22 03:27:41
Autor: Antenka
Ta grupa nie jest reprezentatywna!!!!
Wielka dupe...

Vicek, ty oglądasz dupska, bo leżysz na plaży :DDD

Antenka

Data: 2009-07-23 01:37:36
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h46qd5$6bn$4mx1.internetia.pl...
Antenka wrote:
Wielka dupe...

Vicek, ty oglądasz dupska, bo leżysz na plaży :DDD

...Antenki...
================
vic musisz isc do psychiatry ci tylko dupy w glowie
awe

Data: 2009-07-23 08:25:59
Autor: Vic
awe wrote:
vic musisz isc do psychiatry ci tylko dupy w glowie

To przejaw zdrowia...

Data: 2009-07-23 12:23:53
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h490f3$rnr$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
vic musisz isc do psychiatry ci tylko dupy w glowie

To przejaw zdrowia...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
niekoniecznie, rzekomo rzed smiercia czlowiek ma wielka ochote na prokreacje - to musi byc wynik burzliwej ewolucji
awe

Data: 2009-07-23 13:13:05
Autor: Vic
awe wrote:
niekoniecznie, rzekomo rzed smiercia czlowiek ma wielka ochote na prokreacje - to musi byc wynik burzliwej ewolucji

Moze dla ciebie seks wiaze sie nieodlacznie z prokreacja. Dla mnie niekoniecznie.

Data: 2009-07-22 14:31:34
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Jędruś, zejdź na ziemię i patrz! Co widzisz?:-)

Antenka

Kraj, "kraj mój barwny, kraj pelargonii i malwy"... :-)

Data: 2009-07-22 08:36:45
Autor: Antenka
On 22 Lip, 14:31, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Jędruś, zejdź na ziemię i patrz! Co widzisz?:-)

> Antenka

Kraj, "kraj mój barwny, kraj pelargonii i malwy"... :-)

O rety, Jędrek poetą! :D

Antenka

Data: 2009-07-22 21:15:28
Autor: jadrys

Antenka pisze:

Jędruś, zejdź na ziemię i patrz! Co widzisz?:-)
      Antenka

Kraj, "kraj mój barwny, kraj pelargonii i malwy"... :-)

O rety, Jędrek poetą! :D

Antenka

Ależ skąd, to taki fragment wierszyka zasłyszanego gdzieś, kiedyś..

Data: 2009-07-22 18:06:19
Autor: złodziejpodatków
ColgatesBilly pisze:

> Im... jak i wszystkim innym, NA PEWNO ktos placi, zeby pilnowac
> swych interesow i swojego porzadku, przypadkowo zbieznego z > Miedzynarodowka.
> [...]

A to jeszcze coś takiego istnieje ?

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Data: 2009-07-22 21:15:41
Autor: jadrys

ColgatesBilly pisze:

[...]

W świecie tak (BBC).. W Polsce chyba nie, ale powinni chociaż robić pozory..

Data: 2009-07-23 01:38:56
Autor: awe

Użytkownik "złodziejpodatków" <eleleWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0560.000000af.4a6738fbnewsgate.onet.pl...
ColgatesBilly pisze:
> [...]
>
> Im... jak i wszystkim innym, NA PEWNO ktos placi, zeby pilnowac
> swych interesow i swojego porzadku, przypadkowo zbieznego z

tak ale na zapleczu przy whisky kiedy pluja w lustro
awe

Ta grupa nie jest reprezentatywna!!!!