Ta ma jaki¶ dziwny nos i też wyci±gnięte uszy

Data: 2009-12-08 12:19:00
Autor: boukun
Ta ma jaki¶ dziwny nos i też wyci±gnięte uszy
http://alemodelki.pl/id,1559,p,0,galeria,backstage.html

Nic specjalnego, to moja żona była ładniejsza jak za mnie wychodziła http://boukun.wrzuta.pl/obraz/61SpmO5nLJB/lidia

boukun

Data: 2009-12-08 11:38:21
Autor: Hans Kloss
Ta ma jaki¶ dziwny nos i też wyci±gnięte uszy
 moja żona była ładniejsza jak za mnie wychodziła

A ten mi¶ którego gwałcisz analnie w swoim wy¶cigowym fokusie?;)
J-23

Data: 2009-12-08 12:45:53
Autor: boukun
Ta ma jaki¶ dziwny nos i też wyci±gnięte uszy

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hfldrd$vb$1inews.gazeta.pl...

 moja żona była ładniejsza jak za mnie wychodziła

A ten mi¶ którego gwałcisz analnie w swoim wy¶cigowym fokusie?;)
J-23

Jaki mi¶, też jeste¶ głupi Piotru¶ i udajesz, że nie widzisz na miejscu misia głupiego Piotrusia?

boukun

Data: 2009-12-08 12:59:16
Autor: Piotr
Dnia Tue, 8 Dec 2009 12:45:53 +0100, boukun napisał(a):

Jaki mi¶, też jeste¶ głupi Piotru¶ i udajesz, że nie widzisz na miejscu misia głupiego Piotrusia?

Hm, może zamiast misia weĽ tę dmuchan± lalę, tato Dawidolfa, co to j± masz
w sypialni? Domalujesz jej w±sy, na szyi powiesisz kartkę "gupi Piotru¶", i
będzie w pytę, he, he. Pełny realizm, bidny pokurwieńcu.

Data: 2009-12-08 13:55:21
Autor: boukun
Ta ma jaki¶ dziwny nos i też wyci±gnięte uszy

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:11vwmtaizxstv.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotru¶, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Historia dotyczy głupiego Piotrusia z pl.soc.polityka Głupi Piotru¶ stale napala
się, zrobić mi laskę...

A teraz obliż spermę...

boukun

Data: 2009-12-08 13:09:38
Autor: sofu
Ta ma jaki¶ dziwny nos i też wyci±gnięte uszy

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci

> [...]
> J-23

Jaki mi¶, też jeste¶ głupi Piotru¶ i udajesz, że nie widzisz na miejscu

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ale tak do konca nie rozumiemy o co chodzi?
Czy to mozna rozumiec, ze chciałby¶ aby ci Piotru¶ obciagał i wystawił
dupsko do rżnięcia czyli był pasywny czy na odwrót, to ty chciałbyć
Piotrusiowi ssać i dawać sie pieprzyć? A moze pasywno¶c i aktywno¶ć na
zmiane?
Wszycy ogl±dalismy ten pouczajacy film pełen ferwersyjnych marzeń zwiaznych
z Piotrusiem, ale tam bylo po niemiecku, a ja np. po niemiecku nie kumaty
jestem.
I nie wiem dla czego po niemiecku sie podniecasz pod czas stosunku i co to
miało być? Czy Piotrus to zakamuflowany Niemiec? Bo on na codzień sprawia
wrazenie zwykłego ograniczonego mohera z beretem przybitym na stałe długimi
papiakami przez co mu mózg się przylasował. I teraz to on tylko powtarza za
księdzem dobrodziejem co od niego usłyszy, bo sam my¶leć juz nie może nawet
w tak ograniczonym zakresie jak to bylo kiedy¶. I czy ta kopulacja jest
uprawniona w jego przypadku? Czy on moze spółkuje z ksiedzem dobrodziejem a
ty o tym wiesz i np. jestes zazdrosny?
W kazdym razie na tym filmie słychac, ze kopulujesz z namiastka Piotrusia
czyli misiem. To tak jak niektorzy kopuluja z gumowymi lalkami wyobrazajac
sobie ze to sa np. kolezanki z pracy albo urodziwe sasiadki. Powiedz Boukhun
cos na ten temat po ludzku bo niewiadomo co o tym myslec i sprawia to
wrazenie twojego zboczenia zwanego fetyszyzmem poł±czonego z
homoseksualizmem.

sofu

Data: 2009-12-08 07:29:06
Autor: Bruner
Ta ma jaki¶ dziwny nos i też wyci±gnięte uszy
dajecie sobie w koncu spokuj z ta durna dyskusja bo juz sie robi nudne i nie smaczne.

badz jeden madry i ustap glupiemu, czyli nie odzywaj sie i nie raguj, a glupi jak nie bedzie mial juz z kim dyskutowac tez przestanie.

Data: 2009-12-08 13:58:50
Autor: boukun
Ta ma jaki¶ dziwny nos i też wyci±gnięte uszy

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hflfei$ugv$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Ale tak do konca nie rozumiemy o co chodzi?
Czy to mozna rozumiec, ze chciałby¶ aby ci Piotru¶ obciagał i wystawił

A co tu nierozumieć? Ależ on to cały czas robi. Głupi Piotru¶ jest przecież cwelem, który stale prosi się, żeby go do pały zagonić, to i ja to robię...

boukun

Data: 2009-12-08 14:10:51
Autor: Piotr
Dnia Tue, 8 Dec 2009 13:58:50 +0100, boukun napisał(a):

A co tu nierozumieć? Ależ on to cały czas robi. Głupi Piotru¶ jest przecież cwelem, który stale prosi się, żeby go do pały zagonić, to i ja to robię...

Cchiałby¶ odwrócić uwagę, od swoich "zalet", bidny pokurwieńcu?
No to krzycz, he, he, krzycz! A w przerwach poczytaj i obejrzyj swoje pederastyczne przygody:
Tu:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
I tu:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source

Nu, to dawaj mantrę o gupim Piotrusiu...

Data: 2009-12-08 14:40:50
Autor: boukun
Ta ma jaki¶ dziwny nos i też wyci±gnięte uszy

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k6zn1fmkuypd.dlgmasz.facet.luzik...

Data: 2009-12-08 15:53:01
Autor: Piotr
Dnia Tue, 8 Dec 2009 14:40:50 +0100, boukun napisał(a):

[...]

A teraz spierdalaj pederasto.

Data: 2009-12-08 20:16:54
Autor: boukun
Ta ma jaki¶ dziwny nos i też wyci±gnięte uszy

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1gll4vgwblxsr.dlgmasz.facet.luzik...

Data: 2009-12-08 21:58:24
Autor: sofu

> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Historia dotyczy głupiego Piotrusia z pl.soc.polityka Głupi Piotru¶ stale

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Boukun poszłuchaj tutaj http://www.youtube.com/watch?v=Y0OscQIq8I4.
Czy to czasem nie ten Piotrus ktorego uważasz za homoseksualistę?

sofu

Data: 2009-12-08 21:27:14
Autor: boukun
Ta ma jaki¶ dziwny nos i też wyci±gnięte uszy

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hfmee0$61s$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Boukun poszłuchaj tutaj http://www.youtube.com/watch?v=Y0OscQIq8I4.
Czy to czasem nie ten Piotrus ktorego uważasz za homoseksualistę?

Tak, ale to raczej ten Arturek, he, he, he...

boukun

Data: 2009-12-09 22:29:13
Autor: Piotr
Dnia Tue, 8 Dec 2009 21:58:24 +0100, sofu napisał(a):

Boukun poszłuchaj tutaj http://www.youtube.com/watch?v=Y0OscQIq8I4.
Czy to czasem nie ten Piotrus ktorego uważasz za homoseksualistę?

Boszz...
No i popatrzta, wałkuńska ciotka znalazła jednak kogo¶, do ci±gnięcia.
Miał jednak rację rAzor, że do lewactwa trzeba strzelać w obronie własnej.
Piotr

Data: 2009-12-08 13:01:09
Autor: Piotr
Dnia Tue, 8 Dec 2009 11:38:21 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

A ten mi¶ którego gwałcisz analnie w swoim wy¶cigowym fokusie?;)

Brawurowo trzeba dodać! ;-)
W głosowaniu na psychopacisko roku, ten filmik posun±ł by go o kilka
ładnych miejsc w górę.
Piotr

Data: 2009-12-08 16:27:27
Autor: Neko
Ta ma jaki¶ dziwny nos i też wyci±gnięte uszy
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Nic specjalnego, to moja żona była ładniejsza jak za mnie wychodziła http://boukun.wrzuta.pl/obraz/61SpmO5nLJB/lidia

Byla... to prawda...

Ta ma jaki¶ dziwny nos i też wyci±gnięte uszy