"Ta mloda dama " !

Data: 2009-04-28 17:23:46
Autor: CYC
"Ta mloda dama " !
W kaczej Polsce na sali sadowej bedziemy  zwracac sie do sadu wzorem kanclerza konusa " mloda damo " , lub jesli sedzia mezczyzna  " mlody kawalerze " !!.
Jesli stary sedzia , to pewnie " zgredzie " !.
Dla Kaczynskiego bowiem to nie sad wydawal wyrok w sprawie PiS-owskiej spotowej draki , tylko wlasnie " mloda dama " co w spsob wyraznie chamski zaprezentowal narodowi ktoremu chce w swojej malignianej fantazji przewodzic !!.
Nie znam prawa na tyle aby jednoznacznie prawnie ocenic ta skrajna , powiem nawet faszystowska bezczelnosc ale sadze , ze moznaby znalezc stosowny przepis prawny , ktory nauczylby tego " starego ci...a " porzadku prawnego i szacunku dla niezawislego sadu !!.
Moze pan Palikot cos wymysli ? oby ! bo czas najwyuzszy utrzec ten zarozumialy kaczy dziob i nauczyc go rozumu przynajmniej w takim zakresie , ktory pozwoli mu  zrozumiec , ze jest tylko calkiem przecietnym , nie koniecznie najzdolniejszym konusowatym przywodca umierajacej partyjki i jeszcze zwyczajniejszym obywatelem demokratycznego kraju !.
Wyroki niezawislych sadow podwazac odwazyli sie tyko faszysci i komunisci
Do ktorych nalezy ?

cyc

Data: 2009-04-28 20:24:42
Autor: HaMMeR
"Ta mloda dama " !
CYC wrote:
[...]
!!.
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jesli sad uznal, ze '..za Prezydenta mamy chama' jest
cacy, to czego ty jeczysz i smierdzisz od takiego
milego okreslenia jak 'mloda dama'???
Umiaru czerwiencu.., taktu i umiaru!!

Data: 2009-04-28 13:02:57
Autor: mrdevilyn
"Ta mloda dama " !
On 28 Kwi, 20:24, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:

Umiaru czerwiencu.., taktu i umiaru!!

Szmaciarz instynktownie wyczuwa, ze ludzie kulturalni mówi±c z
przek±sem "młoda dama" maj± na mysli mniej więcej więcej to samo, co
ja mówi±c "sprzedajny kurwiszon" ;).
J-23

Data: 2009-04-29 12:30:34
Autor: zbig
"Ta mloda dama " !

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomo¶ci
Jesli sad uznal, ze '..za Prezydenta mamy chama' jest
cacy, to czego ty jeczysz i smierdzisz od takiego
milego okreslenia jak 'mloda dama'???
Umiaru czerwiencu.., taktu i umiaru!!

"młod± damę" od biedy można byłoby przełkn±c, choc to bardzo protekcjonalne
traktowanie s±du RP. Gorsze, znacznie gorsze, jest to , że Kaczor imputował
pani sędzi, iż stoi na straży jakich¶ obcych interesów a nie polskich,
krótko mówi±c zarzucał jej zdradę. Na to chyba jest jaki¶ paragraf o
znieważeniu.

Data: 2009-04-29 16:41:41
Autor: HaMMeR
"Ta mloda dama " !
zbig wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Chyba taki wniosek podsunal ci brud zza paznokci.., co?
Pani sedzia dobrze wie, gdzie sa konfitury, a ty nie musisz palic glupa,
dla kamuflazu...

Data: 2009-04-28 23:19:27
Autor: Adam
"Ta mloda dama " !

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gt7725$396$1news.onet.pl...
[...]
Tiaaaa.... Palikot by o takiej pani powiedział pewnie "gówniarska cipa" - i to byłby pełna kultura rodem z PO.
AC

Data: 2009-04-29 02:05:30
Autor: MH
"Ta mloda dama " !

> [...]
Tiaaaa.... Palikot by o takiej pani powiedział pewnie "gówniarska cipa" - i to byłby pełna kultura rodem z PO.

To nie jest kretynie w±tek o Palikocie !! Qrva , tak ciężko zrozumieć słowo
pisane ???

MH

Data: 2009-04-29 07:52:37
Autor: Andrzej Adam Filip
"Ta mloda dama " !
"MH" <logiznam@op.pl> pisze:

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:gt7725$396$1news.onet.pl...
> [...]
Tiaaaa.... Palikot by o takiej pani powiedział pewnie "gówniarska cipa" - i to byłby pełna kultura rodem z PO.

To nie jest kretynie wątek o Palikocie !! Qrva , tak ciężko zrozumieć słowo
pisane ???

MH

To może być wątek o tym co (złego) można powiedzieć a i tak "być o niebo lepszym" od Palikota (PO). Tak ciężko ci o "ociężały umysłowo" dostrzec kontekst poruszonego tematu?

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Pewny siebie jak Żyd na jarmarku, a pop na chrzcie.

Data: 2009-04-29 22:29:09
Autor: pluton
"Ta mloda dama " !
Tiaaaa.... Palikot by o takiej pani powiedział pewnie "gówniarska cipa" -
to byłby pełna kultura rodem z PO.

A facet co ma okragla glowe powiedzial by /malpa w czarnym/.

Nullification

Data: 2009-04-28 23:38:32
Autor: Andrzej Adam Filip
"Ta mloda dama " !
"CYC" <ja@ja.pl> pisze:

W kaczej Polsce na sali sadowej bedziemy  zwracac sie do sadu wzorem kanclerza konusa " mloda damo " , lub jesli sedzia mezczyzna  " mlody kawalerze " !!.
Jesli stary sedzia , to pewnie " zgredzie " !.
[...]

*Na sali sądowej* w trakcie rozprawy "młoda dama" użyta celowo a nie
przypadkiem byłaby prawie na pewno karalną obraza wysokiego sądu.
Poza sÄ…dem jest to juĹĽ naganny ale jeszcze nie przekraczajÄ…cy w sposĂłb
bardzo wyraźny granic niekaralności brak szacunku dla sędzi.

P.S.
Ty się nie martw za bardzo bo ponoć "sędziowska sitwa" jest pamiętliwa
a Kaczyński Jarosław będzie musiał mieć z sądami doczynienia wielekroć ;-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Kto szuka przyjaciela bez wad, pozostanie bez przyjaciela.

Data: 2009-04-29 08:53:47
Autor: CYC
"Ta mloda dama " !

Slucham wypowiedzi kaczystow , rowniez tu na grupie i wlos mi sie jezy na glowie ! Toz to sami faszysci !. Dla niech demokracja  istnieje wtedy , kiedy ich postrzegania swiata jest na "wierzchu ".
Teraz juz nie mam watpliwosci , ta bande nalezy zmiesc z politycznej sceny i to jak najszybciej !
Jesli ktos jeszcze nie widzi faszyzmu w tym co robia pisokaczki to jest kompletnym durniem !.
Boze na co nam przyszlo !! chodowac na wlasnym ciele takiego wrzoda jak PiS i jego wielbicieli !.
I pomyslec , ze ci faszysci maja czelnosc odwolywac sie w swojej retoryce do patriotyzmu , demokracji i uczciwosci !

cyc

Data: 2009-04-29 09:08:37
Autor: Andrzej Adam Filip
PiSowska "Ta mloda dama " v. cyc antyfaszysta w roku 2009
"CYC" <ja@ja.pl> pisze:

[...]

Z wyrokami sądów nie trzeba się zgadzać, należy i wystarczy je respektować.
Wolność słowa *MUSI* zezwalać na wyrażenie w jakiejś (legalnej) formie
dezaprobaty dla decyzji sądu, szczególnie takiej która w całkiem sporej
części została "cofnięta" w apelacji.

Ile tysięcy osób pozbawił lub planuje pozbawić życia PiS że ich tępy
dupku o bardzo ograniczonym słownictwie wyzywasz od faszystów?

Mam cie zacząć wyzywać od "antyfaszysty roku"?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Antyfaszysta_Roku
<cytat>
 2003 - Simon Mol - dziaĹ‚acz Stowarzyszenia UchodĹşcĂłw
</cytat>

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Przeniósł się z Sodomy do Gomory.

Data: 2009-04-29 09:46:04
Autor: CYC
PiSowska "Ta mloda dama " v. cyc antyfaszysta w roku 2009

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:mdqagqpb78darla.huge.strangled.net...
"CYC" <ja@ja.pl> pisze:

[...]

Z wyrokami s±dów nie trzeba się zgadzać, należy i wystarczy je respektować.
Wolno¶ć słowa *MUSI* zezwalać na wyrażenie w jakiej¶ (legalnej) formie
dezaprobaty dla decyzji s±du, szczególnie takiej która w całkiem sporej
czę¶ci została "cofnięta" w apelacji.

Ile tysięcy osób pozbawił lub planuje pozbawić życia PiS że ich tępy
dupku o bardzo ograniczonym słownictwie

oooo!!! cos nowego ! Ty chcesz mnie uczyc " slownictwa " i rozszerzac jego zakres ?.
W temacie zas !.
Pytanie Twoje dotyczace planowanej  ilosci przeznaczonych do odstrzalu przez PiS , dowodzi nie tylko Twojej niedojrzalosci intelektualnej ale glownie braku elementarnej wiedzy na temat zachowan ludzi w grupie , ze nie wspomne o partyjniactie .
Zbrodnia polityczna najczesciej nie rodzi sie synek w wyniku zaplanowanych dzialan , jest to element narastajacy jak wrzod na tylku i wynika z eskalacji dzialan , ktora z czasem staje juz sie nie do opanowania i konczy zbrodnia !. Dlatego wlasnie nalezy poskramiac zachowania skrajne i ektremalne bo generuja lawinowy wzrost niekontrolowanych zachowan .
Kaczynki i jego druzyna nie od poczatku byl taki jak dzisiaj . To co teraz soba reprezentuje to wynik wlasnie takiej eskalacji i utraty nad soba kontroli ! .
Ale co ja bede niedouka doksztalcal i uczyl myslenia !!.
Jak synek skonczysz gimnazjum , potem zdasz mature ....o studiach nie pisze bo to dla Ciebie , ze wzgledu na intelektualne mozliwosci "zamkniety ogrod ", to wtedy bedziesz rozumial nieco wiecej .

cyc

PS. Nie wolno kestionowac wyrokow sadow a juz napewno nie wolno obrazac sadu wyrazajac o sadzie lekcewazace opinie !.

Data: 2009-04-29 09:28:58
Autor: Vic
"Ta mloda dama " !
CYC wrote:
Wyroki niezawislych sadow podwazac odwazyli sie tyko faszysci i komunisci
Do ktorych nalezy ?

Do zadnych. Ale czerpie pelnymi garsciami z dorobku jednych i drugich :)
Zreszta, jedni i drudzy wbrew pozorom byli sobie ideowo bardzo bliscy.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec