Ta pani 15 lat nie zmieniała oleju

Data: 2012-02-21 21:57:46
Autor: V-Tec
Ta pani 15 lat nie zmieniała oleju
W dniu 2012-02-21 19:36, Krzysztof 45 pisze:
tylko czasami dolewała.

Było kiedyś w tv, a tu chyba nie.
http://www.youtube.com/watch?v=ATvNPrfpJZI&feature=player_embedded

było było. Ale zupełnie nie rozumiem MB Polska: pani całkowicie "olewała" samochód, a oni jej go za darmo wyremontowali... W nagrodę? Za co?

W.

Data: 2012-02-21 22:02:43
Autor: ojciec
W dniu 2012-02-21 21:57, V-Tec pisze:
[...]

Widzisz że Cię zainteresowało?! Cel został osiągnięty. Leć kupić, będziesz szczęśliwszy!

Data: 2012-02-21 22:08:54
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
W dniu 2012-02-21 22:02, ojciec pisze:
[...]

Ten mercedes z linku po 25 latach złego traktowania wyglądał niemal jak trup.

Uważasz, że współczesny mercedes przy podobnym traktowaniu przeżyje 25 lat? No nie wiem :-)

Seco

Data: 2012-02-22 01:47:13
Autor: tck

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@bartosz.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomości news:ji1158$p46$1inews.gazeta.pl...
[...]

dlatego nie dostala nowego tylko starego odremontowali;)

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2012-02-23 22:25:37
Autor: V-Tec
[...]

mam kupić, bo mnie zainteresował temat? Śmieszny jesteś...

W.

Data: 2012-02-21 22:09:03
Autor: neoniusz
W dniu 21.02.2012 21:57, V-Tec pisze:
[...]

Wlasnie po to, zeby ludzie wrzucali to wszedzie przez kilka lat.

Data: 2012-02-23 10:41:01
Autor: Jackare
Użytkownik "V-Tec" <v_tec2@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ji10gd$nap$1inews.gazeta.pl...
[...]

Proste. Bo się zobowiązali do specjalnego traktowania jeżeli ona dotrzyma jednego warunku: będzie eksploatować ten samochód przez 25 lat. A ta eksploatacaja to też trochę śmiechu warta. Lekko ponad 200 tys w 25 lat.... Toż to dla mercedesa dopiero dobre dotarcie.
Dotrzymywanie takich obietnic świadczy o klasie firmy i klasie produktu.  A na pewno jest lepsze dla samochodu niż badziew produkowany np w "pimp my ride" ;)
--
Jackare

Ta pani 15 lat nie zmieniała oleju