Tą ustawą PiS zdobył mój głos we wszystkich kolejnych wyborach aż do mojego wieku emertalnego

Data: 2016-11-16 17:35:31
Autor: boukun
Tą ustawą PiS zdobył mój głos we wszystkich kolejnych wyborach aż do mojego wieku emertalnego
Sejm przyjął ustawę dot. obniżenia wieku emerytalnego z 67 lat do 60 lat dla
kobiet i 65 lat dla mężczyzn. Poparło ją 262 posłów, 149 było przeciw, a 19
wstrzymało się od głosu.

- Przywracamy sprawiedliwość społeczną polskim obywatelom - powiedziała
premier Beata Szydło. I uspokajała: wszystkie reformy, również emerytalna,
mają pełne zabezpieczenie w budżecie.

Teraz ustawa trafi do Senatu, a potem zostanie już tylko podpis prezydenta,
a to właściwie formalność. Nowe przepisy wejdą w życie 1 października 2017
roku.

Podniesienie wieku było "bandyctwem"?

We wszystkich sondażach przeprowadzanych od 2015 r. Polacy deklarują
poparcie dla obniżenia wieku emerytalnego na poziomie 80-90 proc. Podniesie
wieku do 67 lat przez poprzedni rząd do dziś wielu bulwersuje. W środę,
kiedy nad projektem ustawy głosował Sejm, do redakcji napisał jeden z
czytelników:

"Bandycka organizacja w postaci po (pisownia oryginalna - red.) wprowadziła
uderzający w starszych ludzi podwyższony wiek emerytalny. A wielce dla mnie
niezrozumiałym jest, że bandyci tym objęli również kobiety !!! A wiemy
przecież wszyscy jak kobiety są obciążone trudami życia codziennego !!!! Po
prostu bandziorstwo i chamstwo w wykonaniu największej zarazy od 1989 r
czyli po !!!!!! To jak to się ma gdy starsze osoby mają pracować do 67 lat a
młodzi bezrobotni obijają się z braku możliwości podjęcia pracy ! Przecież
to totalne nieporozumienie i brak wszelkiej logiki !!!!!!! Ale politycy
potrafią zadbać tylko o swoje nienażarte tyłki !!!! Tu się znajdą pieniądze
i to niemałe !!!!!Po za tym ile taki starszy człowiek nacieszy się tą
emeryturą pracując do tak sędziwego wieku, a ilu nawet nie dożyje by
skorzystać z dobrodziejstwa przejścia na emeryturę w wieku 65 lat !!!!! Czy
o to w tym chodzi ????"

Autor listu, pan Czesław, powinien teraz świętować, bo politycy przywrócili
stan sprzed reformy wieku emerytalnego w 2012 roku.

Data: 2016-11-17 12:36:52
Autor: Pajdak
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:o0i1sj$15rg$1gioia.aioe.org...
Sejm przyjął ustawę dot. obniżenia wieku emerytalnego z 67 lat do 60 lat dla
kobiet i 65 lat dla mężczyzn. Poparło ją 262 posłów, 149 było przeciw, a 19
wstrzymało się od głosu.

Z zawodem rzeźnika świń niewielką będziesz mieć emeryturkę! ;-))

--
Lepudruk

Data: 2016-11-17 18:56:45
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Ale bandziorowi Tusekowi nosa utarli, ha, ha, ha...

https://www.youtube.com/watch?v=oVbcABzET4Q

boukun

Data: 2016-11-17 14:45:21
Autor: Miś Polarny z Budnik
W dniu 2016-11-16 o 17:35, boukun pisze:
[...]

Przejdź się pan na jakiś większy cmentarz komunalny. Policz pan groby z ostatnich 20 lat i zanotuj wiek zmarłych. Potem oblicz pan średnią wieku.
Mówię panu, statystyczny obywatel będzie musiał zapyerdalać w robocie jeszcze z 5 lat po śmierci.
:)

Data: 2016-11-17 19:01:11
Autor: boukun
Użytkownik "Miś Polarny z Budnik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Już to zrobiłem nie raz

https://www.youtube.com/watch?v=vmK9kPE6hTo
https://www.youtube.com/watch?v=WanV_kzaU1Y
https://www.youtube.com/watch?v=dBT6DrGCk_w

boukun

Data: 2016-11-17 22:44:17
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
[...]

Ja bym zrobił do 50 lat, nie wiem czemu się hamują.
Efekt będzie dokładnie taki sam.

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Tą ustawą PiS zdobył mój głos we wszystkich kolejnych wyborach aż do mojego wieku emertalnego