Tą ustawą PiS zdobył mój głos we wszystkich kolejnych wyborach aż do mojego wieku emertalnego

Data: 2016-11-17 22:44:17
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
Tą ustawą PiS zdobył mój głos we wszystkich kolejnych wyborach aż do mojego wieku emertalnego
Sejm przyjął ustawę dot. obniżenia wieku emerytalnego z 67 lat do 60 lat dla
kobiet i 65 lat dla mężczyzn. Poparło ją 262 posłów, 149 było przeciw, a 19
wstrzymało się od głosu.

Ja bym zrobił do 50 lat, nie wiem czemu się hamują.
Efekt będzie dokładnie taki sam.

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Tą ustawą PiS zdobył mój głos we wszystkich kolejnych wyborach aż do mojego wieku emertalnego