Taśmy Neumanna. "Na wybory idą głosowa ć ludzie, którzy g***o się interesują"

Data: 2019-10-04 13:40:10
Autor: Lord Donald
Taśmy Neumanna. "Na wybory idą głosowa ć ludzie, którzy g***o się interesują"
Taśmy Neumanna. "Na wybory idą głosować ludzie, którzy g***o się interesują"

  TVP Info opublikowało dzisiaj nagrania ze spotkania, w którym udział brał szef klubu PO-KO Sławomir Neumann. - Rzygam tym Tczewem. Słowo honoru ci daję, rzygam Tczewem [...] Dlatego, mówiąc szczerze, nie chcę zajmować się Tczewem, bo tam są same p***by, naprawdę - mówił podczas rozmowy Neumann.

Rozmowa, która została nagrana i opublikowana w TVP Info, miała miejsce pod koniec 2017 roku, w biurze PO w Gdańsku. Szef klubu KO-PO (wówczas Platformy) spotkał się z lokalnymi działaczami PO z Tczewa. Rozmowa dotyczyła tworzenia list przed wyborami samorządowymi w 2018 roku.

https://www.dorzeczy.pl/kraj/116051/tasmy-neumanna-rzygam-tczewem-w-tczewie-sa-same-peby.html

Nawet mnie nie dziwi ich zawiść i nienawiść do Polaków, także tych naiwniaków co na nich głosują. Takie szwabski gnidy z PO tylko taka szmata jak srajdak może jeszcze wierzyć i na nich głosować. Złodziejstwo to norma, nic nowego nie powiedział, mafijna struktura organizacji. Ale potwierdza to że sędziów nadal mają w kieszeni, żadna sprawa do końca wyborów się nie skończy, wszystko ustawione. Podległą im kastę sędziowską muszą jak najszybciej sprzątnąć, Polacy idąc na wybory dadzą im publiczny mandat na to. Wtedy na nawet unijne niemieckie kartele, które sponsorują ten POsrany folksdojczcki układ, mogą się zesrać ze złości. Zapewne srajdaczek s kilkunastu swoich kont spróbuje obrócić kota  ogonem, ale tego to już nie da się obronić. Trzeba być kompletnym idiotom aby głosować na POsrańców. Nawet jeżeli to się robi z zawiści i zemsty do oszołomów z PiS. To jakim trzeba być przypałem aby wybierać PO, srać na swój kraj i swoją rodzinę, skazując wszystkich na nędzę jaką jeszcze niedawno przeżywali i chcieć tego powrotu. PO nic się nie zmieniło i nie zmieni, ich poprzednie rządy to nie była drobna pomyłka, zła koniunktura na świecie, to było zamierzone. Do dziś sami się nie zmienili, nadal jest tak jak było i to co było wróci jakby wygrali, tu nie ma złudzeń. Tępy wyborco POsrańcvów, jak cię wkurwia PiS, nachlaj się w parku, drzyj ryja aż ludzie pouciekają, ale nie bądź takim idiotom aby z osobistej zemsty na PiS skazywać Polaków, swoich sąsiadów, rodzinę na te gnidy z PO, srasz se we własny garnek. Chyba, że jesteś mściwym zawistną gnidą jak srajdak na uchodźstwie, który z zemsty na swoje nieudacznictwo chce dojebać Polakom, głosujesz na nich aby dosrać nam Polakom co pozostali w kraju. Ale wtedy my Polacy życzymy ci żebyś zdechł gnido dławiąc się swoją zawiścią do nas.

Data: 2019-10-04 04:44:20
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 4 października 2019 13:40:11 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
Taśmy Neumanna. "Na wybory idą głosować ludzie, którzy g***o się interesują"

I do tego z pewnością są wariatami, inaczej głosowaliby na PiS: "Przewiduję, że gdyby zdarzyło się jakieś nieszczęście i wielu Polaków by zwariowało i oddało głos na dzisiejszą opozycję, to byśmy zobaczyli jak demony antyPiS-u, hodowane przez ostatnie lata i poprzednie lata, spowodują falę zemsty - mówił Zybertowicz, cytowany przez portal Do Rzeczy."

https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/609362,zybertowicz-wybory-parlamentarne-opozycja-kampania-polityka-po-pis.html

--
Bruno

Data: 2019-10-04 05:48:16
Autor: mcmlxxi.xi.xi

https://www.rp.pl/Plus-Minus-na-wybory/191009997-Piotr-Zaremba-Partyjna-choragiewka-z-trefnisia.html

Data: 2019-10-04 13:56:01
Autor: Lord Donald
[...]

Przeczytałeś przesłuchałeś nagranie srajdaczku? Czy tylko przyklepujesz śmieszne tłumaczenia z TVN, GW i całego waszego propagandowo-hejterskiego dziennikarstwa? Poszukaj se tam pracy  anie przelklepujesz ten wasz hejt! Tego srajdaku nie da się bronić, posłuchaj uważnie. Mam w dupie co wasz wieszcz myśli na tych co głosują na PiSuarów, to jest najmniej ważne w tej rozmowie. Nawet mam w dupie co myśli o was, folwarcznych chłopach jak mówił jego koleżka stuchr. Tam jest inna sprawa, która nie pozostawia suchej nitki na waszych POsrańcach, bez wątpienia to mafijna stuktura mająca kastę sędziowską w garści. Jak mafia przynależność gwarantuje nietykalność i mafijną ochronę. Z czym ty wyjeździsz srajdaku? Nieparlamentarny język, jak zawsze tłumaczą się twoi wieszcze z PO?

Data: 2019-10-04 05:22:44
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 4 października 2019 13:56:02 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> I do tego z pewnością są wariatami, inaczej głosowaliby na PiS: "Przewiduję, że gdyby zdarzyło się jakieś nieszczęście i wielu Polaków by zwariowało i oddało głos na dzisiejszą opozycję, to byśmy zobaczyli jak demony antyPiS-u, hodowane przez ostatnie lata i poprzednie lata, spowodują falę zemsty - mówił Zybertowicz, cytowany przez portal Do Rzeczy."

[Ciach nienawistny bełkot]

I tylko kwik ci pozostał.

--
Bruno

Data: 2019-10-04 14:41:52
Autor: Lord Donald
[...]

Właśnie nie. Waszych POrańców już nie było. Po tym srajdaczku to teraz wątpię czy skoczą ponad próg. Twoi POsrańcy srali na kraj i Polaków, ale zawsze szczali wam w oczy i tłumaczyli że deszcz pada wy to łykaliście. Teraz nasrali wam centralnie na łeb, może najwytrwalsze gnidy szwabskie dziwki jak ty to przyjmą na klatę. Ale co najmniej i takich wycieruchów jak wy 90% wymięknie. Tego jak na was nasrali, to chyba już by trza było być największą gnida na świecie aby to przełknąć. Możemy se mówić, hejterzy, trole, kto ich słucha, ale w przypadku PiS, to oni nie muszą nic robić, wasi POsrańcy buchają taką pogarda do Polaków że srają wam tak w oczy że najgorsza gnida mogła by to znieść i pójść jeszcze po czymś takim na nich zagłosować.

Data: 2019-10-04 14:03:32
Autor: Runt
W dniu 2019-10-04 o 13:56, Lord Donald pisze:
[...]

To nie wiesz? ;-)))

Czy tylko przyklepujesz śmieszne tłumaczenia z TVN, GW i całego waszego propagandowo-hejterskiego dziennikarstwa?

Chodzi ci o tych trolli z Ministerstwa Sprawiedliwości?

Poszukaj se tam pracy  anie przelklepujesz ten wasz hejt!

Kasę dostajesz w rublach, frankach czy dolarach? ;-)))

Tego srajdaku nie da się bronić, posłuchaj uważnie.

Słuchaj Bruno, Bruno nie słucha... ;-)))

Mam w dupie co wasz wieszcz myśli na tych co głosują na PiSuarów,

Gdybyś nie miał nie pieniłbyś się jak zenusiowi kefir w odbycie.

to jest najmniej ważne w tej rozmowie.

POmiedzy wójtem, panem i plebanem ;-)))

Nawet mam w dupie co myśli o was, folwarcznych chłopach jak mówił jego koleżka stuchr.

Zabolało co? ;-)))

Tam jest inna sprawa, która nie pozostawia suchej nitki na waszych POsrańcach, bez wątpienia to mafijna stuktura mająca kastę sędziowską w garści.

Bełkoczesz chłopino. Sedziowie są w łapach Ziobro i dobirą się wam do tyłków.

Jak mafia przynależność gwarantuje nietykalność i mafijną ochronę.

Zapytaj tego kolesia co chciał 40 mln łapówki.

Z czym ty wyjeździsz srajdaku? Nieparlamentarny język, jak zawsze tłumaczą się twoi wieszcze z PO?

Buuuhahhahahhahahahhahaha! I kto to mówi! Spieprzaj dziadu! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-10-04 22:17:02
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

[...]

widzę że banaś tak ciebie zbolcował że aż rzygasz :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-10-04 19:34:24
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

jozek bak
8 min. temu

w tym peło to same poj-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- by.i złodzieje.

Data: 2019-10-04 13:53:17
Autor: Runt
W dniu 2019-10-04 o 13:40, kremlowski troll Lord Donald pisze:
Taśmy Neumanna. "Na wybory idą głosować ludzie, którzy g***o się interesują"
POwtarzasz sie! ;-)
Kłamstwo POwtórzone 1000 razy staje się prawdą!
mawiał twój ulubieniec Joseph Goebbels.
--
Runt

Data: 2019-10-04 07:21:58
Autor: Jacek Bialy
Taśmy Neumanna. "Na wybory idą głosować ludz ie, którzy g***o się interesują"
Data: 2019-10-04 09:21:44
Autor: obserwator1434
Taśmy Neumanna. "Na wybory idą głosować ludz ie, którzy g***o się interesują"
użytkownik Jacek Bialy napisał:
https://m.youtube.com/watch?v=k2NCClto6OA
https://youtube.com/watch?v=k2NCClto6OA

Oki doki, ale czemu lokalny działacz dał te nagrania pisom?

Data: 2019-10-04 22:17:50
Autor: Pisiorowy Escobar
obserwator1434@gmail.com napisał(-a):

użytkownik Jacek Bialy napisał:
> https://m.youtube.com/watch?v=k2NCClto6OA
> https://youtube.com/watch?v=k2NCClto6OA

Oki doki, ale czemu lokalny działacz dał te nagrania pisom?

chyba tczewianin wyleciał z platformy

Data: 2019-10-04 14:01:59
Autor: Lord Donald
W dniu 04.10.2019 o 13:53, Runt pisze:
[...]

Szczególnie te jak je nazywasz kłamstwa, które mówią o sobie twoi POsrańcy. Chyba wyszedłeś z dedukcji, skoro zawsze okłamują swoich wyborców, to można przyjąć że wszyscy POsrańcy to po prostu chorzy kleptomani. Więc jak mówią na nagranych taśmach o sobie to także jest kłamstwem. Albo poprostu chcesz się tam zapisać jak wrócisz z uchodźstwa i już trenujesz, jak sam ten POsraniec powiedział, huj, gnój i luj ale swój, POsrana sitwa o swoich dba i ich kryje. Chyba że odważą się odejść i zarobią kosę na scenie od psychicznego Stefanka aby przestrzec innych.

Data: 2019-10-05 07:39:58
Autor: Runt
W dniu 2019-10-04 o 14:01,"chłopek folwarczny" Lord Donald pisze:
[...]

Jakieś przykłady?

Chyba wyszedłeś z dedukcji,

Nie używaj pojęć których znaczenia nie rozumiesz!

skoro zawsze okłamują swoich wyborców,

Np. że wybudują 3 mln mieszkań? ;-)))

to można przyjąć że wszyscy POsrańcy to po prostu chorzy kleptomani.

Nie używaj pojęć których znaczenia nie rozumiesz!

Więc jak mówią na nagranych taśmach o sobie to także jest kłamstwem.

Kłamstwo to prawda wg PiS.

Albo poprostu chcesz się tam zapisać

No to się zapisz.

jak wrócisz z uchodźstwa

Nie jestem na uchodżctwie.
Nie używaj pojęć których znaczenia nie rozumiesz!

i już trenujesz,

Kiedy wybierasz się pod ambasadę USA? Ćwiczysz już "polenglish" ?

jak sam ten POsraniec powiedział,

POsrany to ty jesteś dziadzia.

huj, gnój i luj ale swój,

To o tobie i twoich kolesiach z UB.

POsrana sitwa

"Nam sie nalezy!" ;-))

https://innpoland.pl/151755,tyle-zarabiaja-ludzie-pis-w-spolkach-zwiazanych-ze-skarbem-panstwa

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/prawie-100-milionow-zl-dla-ludzi-pis-w-spolkach-skarbu-panstwa/wk3qlly

"Do POlityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (C) J.Kaczyński

o swoich dba i ich kryje.

https://wolniisolidarni.czest.pl/2018/06/15/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka/

Chyba że odważą się odejść

Albo uciec.

https://wiadomosci.radiozet.pl/Eurowybory-2019/Kandydaci/Listy-kandydatow-do-Parlamentu-Europejskiego-PiS-WYBORY-2019

i zarobią kosę na scenie od psychicznego Stefanka aby przestrzec innych.

Czy Stefanek już gnije w więzieniu?

https://www.planeta.pl/Wiadomosci/Polityka/seksafera-marek-kuchcinski-i-seks-z-nastolatka-tasma-dobrej-jakosci

Teraz możesz sobie POfolgować ze "szwabskimi dziwkami" ;-)))

--
Runt

Data: 2019-10-04 19:33:25
Autor: boukun
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

warszawski KOD ****************
6 min. temu

to my szarpiemy się dla PO-KO a on robi nam koło pióra. Mateusz mówił że to wesz.

Data: 2019-10-04 20:00:23
Autor: Yogi
Dnia Fri, 4 Oct 2019 13:40:10 +0200, Lord Donald napisał(a):

[...]

Żółć cię zalewa!? Pienisz się jak mydełko Fa.

Data: 2019-10-04 21:00:55
Autor: boukun
Użytkownik "Yogi"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Żółć cię zalewa!? Pienisz się jak mydełko Fa.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Polka
1 godzinę temu

teraz to na pewno ciemny lud (wyborcy PO) poprze Nejmana, czy jak mu tam

Data: 2019-10-05 00:28:48
Autor: obserwator1434
użytkownik Runt napisał:

> teraz to na pewno ciemny lud (wyborcy PO) poprze Nejmana, czy jak mu tam

https://www.planeta.pl/Wiadomosci/Polityka/seksafera-marek-kuchcinski-i-seks-z-nastolatka-tasma-dobrej-jakosci

Ta taśma jest z dyktafonu? I na niej nie ma głosu Kuchty tylko
pojękiwania?

Miało być nagranie video, teraz mowa o taśmie, co będzie za tydzień?

Taśmy Neumanna. "Na wybory idą głosowa ć ludzie, którzy g***o się interesują"