Taśmy Serafina

Data: 2012-07-18 09:54:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Taśmy Serafina
Zdziwienie „aferą” PSL, zwaną Taśmami Serafina jest wedle mnie kompletnie niezrozumiałe. No, bo na boga, jakież to zaskoczenie? Nepotyzm, rolowanie państwowych firm na kasę, i inne chłopskie sztuczki magiczki – to działo się o dawna, rzec można od zawsze i wszyscy wkoło o tym wiedzieli, mówili o tym, komentowali, robili sobie żarty, traktując to jednocześnie jako coś naturalnego, przynależnego PSLowi od urodzenia.

Bo PSL w rzeczy samej, to taki małorolny chłop, dla którego państwowe to po prostu niczyje, a więc trzeba brać i upychać po kieszeniach, bo się zmarnuje albo nie daj boże ktoś inny spod nosa świśnie. To mentalność pańszczyźnianego parobka, co to pańskie na potęgę rabuje, bo mu się po prostu to należy za krzywdy i poniżenia. Taki jest ten PSL, cały bez najmniejszego wyjątku. I SLD o tym wiedziało kiedy robiło z tym barachłem koalicję,  i PiS był świadom uśmiechając się do tych zielonych ufoludków z nadzieją na romans, no i rzecz jasna PO było świadome zorientowane z kim ślub bierze. Z oślizgłym krętaczem o lepkich łapach, geszefciarzem z jarmarku.

I jeżeli teraz panowie z PO robią wielkie oczy, to robią jednocześnie z nas durni, a jeszcze bardziej robią durni z samych siebie. A całą tę aferę tak naprawdę nakręcił pewnie nie najnowszej już generacji cyborg Pawlak, po to, by dalej utrzymać się na powierzchni i żeby przytopić a nawet utopić niewygodnych szwagrów. Tak jak tego intelektualistę w waciaku Sawickiego. Małe chujki od wielkich (ponoć) interesów.
środa, 18 lipca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/07/2786.html

Data: 2012-07-18 08:12:19
Autor: Marek Czaplicki
Tamy Serafina
Dnia Wed, 18 Jul 2012 09:54:25 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Zdziwienie „aferą” PSL, zwaną Taśmami Serafina jest wedle mnie
kompletnie niezrozumiałe.

W całej sprawie przypominają mi się słowa kogoś z Peselu. Sens był taki, że przecież ich rodziny gdzieś pracować muszą. :-)

Data: 2012-07-18 12:16:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Taśmy Serafina

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ju5r53$1ns$2inews.gazeta.pl...
[...]

To były słowa marszałek sejmu z Samoobrony. Dodała jeszcze, że po to dzieci kształcili.

Data: 2012-07-18 10:24:24
Autor: Marek Czaplicki
Tamy Serafina
Dnia Wed, 18 Jul 2012 12:16:27 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

O nie sądzę. Znalazłem prawie dokładne powtórzenie
http://
wyborcza.pl/1,75478,12147172,Eugeniusz_Klopotek__Ludzie_pracowac_musza__KOMENTARZE.html

Data: 2012-07-18 13:57:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Taśmy Serafina

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ju62sn$8k5$2inews.gazeta.pl...
[...]

To są słowa wypowiedziane niedawno. Ja mówię o okresie rządów PiS LPR i Samoobrony. Wtedy też wykopywano pracowników, by na ich miejsce angażować swoich. Powiedziała to Genowefa Wiśniowska, marszałek sejmu V kadencji, parapsycholog w jednym, z rozbrajającą szczerością.

Data: 2012-07-18 10:15:37
Autor: mkarwan
Taśmy Serafina
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50066bb4$0$26703$65785112news.neostrada.pl...
środa, 18 lipca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/07/2786.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet jego kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Taśmy Serafina