Ta艣my prawdy dolno艣l膮skiej PO

Data: 2013-11-17 16:17:39
Autor: Marek Woydak
Ta艣my prawdy dolno艣l膮skiej PO
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyj膮cy si臋 "Mark Woydak" (u偶ywaj膮cy r贸wnie偶 innych
ksywek) piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika
40tude_Dialog/2.0.15.1pl to OSZO艁OM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod
moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie alkoholowej. Tani alkohol i
marne wina dokonaly calkowitego spustoszenia w m贸zgu tego osobnika. Nie ma
juz dla niego ratunku! M贸dlmy si臋 bracia i siostry! Wspierajmy go w tych
ci臋zkich chwilach! Nie ma nikogo opor贸cz nas! Nawet zdychaj膮cy pies i
wylenia艂y ze staro艣ci kot go opu艣cili! M贸dlmy si臋 bracia i siostry! Nadzieja na pe艂ny
powr贸t do zdrowia tego osobnika jest niewielka ale spe艂nijmy chrze艣cia艅ski
obowi膮zek! Wno艣my mod艂y za PiS-owskiego chorego psychicznie brata!

MW

--

U偶ytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5nl55ni8617f.azbcrw9ts4qv$.dlg40tude.net...

Nowe 鈥瀟a艣my prawdy鈥 dolno艣l膮skiej PO. Co w zamian za poparcie
Protasiewicza? Stanowisko w pa艅stwowej sp贸艂ce i pomoc szefa MSZ

Mimo, 偶e Platforma Obywatelska pr贸bowa艂a uciszy膰 burz臋 po politycznej
korupcji uwiecznionej na "ta艣mach prawdy", okazuje si臋, 偶e to dopiero
pocz膮tek. 鈥濶ewsweek鈥 dotar艂 do ca艂ego nagrania rozmowy pos艂a Platformy
Micha艂a Jarosa i radnego Tomasza Borkowskiego z delegatem Paw艂em Frostem.

Od kilkunastu dni film jest badany przez Prokuratur臋 Okr臋gow膮 w Legnicy,
prowadz膮c膮 post臋powanie w sprawie korupcji politycznej na Dolnym 艢l膮sku. Na
trwaj膮cym prawie p贸艂torej godziny nagraniu wida膰 rozmow臋 delegata Paw艂a
Frosta z pos艂em Micha艂em Jarosem (kt贸ry kilkukrotnie przedstawia si臋 jako
鈥瀙os艂aniec Protasiewicza鈥) i radnym polkowickim Tomaszem Borkowskim.

   Po pi臋膰 tys. km je偶d偶臋 miesi臋cznie i ju偶 mam do艣膰 (鈥) Od rana do nocy w
samochodzie za 艣rednie pieni膮dze, naprawd臋 za 艣rednie

鈥 skar偶y si臋 Borkowski - radny Po i zast臋pca kierownika w kontrolowanej
przez pa艅stwo sp贸艂ce Tauron Obs艂uga Klienta. Wed艂ug o艣wiadczenia
maj膮tkowego za 2012 r. jego 艂膮czne 艣rednie miesi臋czne wynagrodzenie wynosi
ok. 10,6 tys. z艂.

   Ta opcja (Protasiewicz 鈥 red.) ma wej艣cia jakie艣, dla mnie to jest
istotne, bo te偶 bym chcia艂 w ko艅cu jak膮艣 prac臋 bli偶ej domu (鈥). Um贸wmy si臋,
sprawy materialne s膮 tak samo istotne, jak wszystkie inne i wiem na pewno,
偶e tu jest jaka艣 tam szansa. (鈥) Tamta strona (Schetyna 鈥 red.) nic,
偶adne-go wej艣cia, wszystko zamkni臋te (鈥). B臋d臋 pr贸bowa艂. To b臋dzie jaki艣
warunek, bo ju偶 mam do艣膰 je偶d偶enia po Polsce

- m贸wi Borkowski, a nast臋pnie przekonuje Frosta do poparcia Protasiewicza.
Gdy dowiaduje si臋, 偶e jego rozm贸wca ma egzaminy na cz艂onka rad nadzorczych,
odpowiada, 偶e mo偶liwa by艂aby opcja wej艣cia do jakiej艣 rady.

   Ja na przyk艂ad nie ukrywam, ja na co艣 licz臋. 呕e odmieni臋 swoje 偶ycie.

- m贸wi Borkowski.

Nast臋pnie do rozmowy do艂膮cza pose艂 Jaros. Na pocz膮tku zaznacza, 偶e nie
zamierza nikogo kupowa膰 stanowiskami, ale po chwili dodaje:

   S膮 te偶 ludzie, kt贸rzy s膮 warto艣ciowi dla Platformy, kt贸rzy maj膮 du偶o do
powiedzenia na temat tego regionu i mog膮 si臋 realizowa膰 tu na miejscu.

Na to wtr膮ca si臋 Borkowski, kt贸ry przypomina 偶e ma do艣膰 tu艂aczki po Polsce
i m贸g艂by wreszcie "wykonywa膰 spokojn膮 robot臋" na miejscu.

   Pawe艂 jest st膮d, dlaczego ma szuka膰 po Warszawach, po Szczecinach?
Mo偶na poszuka膰 dla cz艂owieka tutaj (鈥). W 艣rednim wieku cz艂owiek musi
zacz膮膰 my艣le膰 o sobie i b臋d臋 na to liczy艂.

- dodaje.

W dalszej cz臋艣ci rozm贸wcy podejmuj膮 dyskusj臋 o sprawach rodzinnych. Frost
m贸wi, 偶e ma krewnych na Ukrainie, kt贸rych chcia艂by 艣ci膮gn膮膰 do Polski. Nie
prosi o pomoc, ale Jaros sugeruje, 偶e Protasiewicz m贸g艂by si臋 za nim
wstawi膰 u szefa MSZ Rados艂awa Sikorskiego:

   W MSZ Jacek (Protasiewicz 鈥 red.) ma przecie偶 bardzo dobre relacje z
Radkiem Sikorskim. Przecie偶 on go popiera艂 w kampanii.

Ca艂e spotkanie ko艅czy si臋 obietnic膮 Jarosa:

   Je偶eli przyst膮pisz do naszej kompanii, to nie stracisz.

Newsweek zwr贸ci艂 si臋 z pro艣b膮 o komentarz do nagrania zar贸wno do Jacka
Protasiewicza, jak i trzech bohater贸w filmu. Protasiewicz odci膮艂 si臋 od
oczekiwa艅 dolno艣l膮skich radnych:

   Nie wiem, na jakiej podstawie pan Borkowski opiera艂 swoje nadzieje na
zmian臋 pracy. Nigdy z nim na ten temat nie rozmawia艂em. Nie zajmowa艂em si臋
te偶 spraw膮 rodziny pana Frosta. Zreszt膮 szef MSZ chyba nawet nie by艂by w
tej sprawie w艂adny. Z samym panem Frostem rozmawia艂em przed zjazdem, ale
nie poruszali艣my tematu pracy dla niego, ani sprawy jego rodziny.

Frost nie chcia艂 komentowa膰 filmu. Zastrzeg艂, 偶e wszystkie wyja艣nienia
z艂o偶y艂em w prokuraturze. Z kolei Jaros zapewnia艂, 偶e nie prosi艂 o
interwencj臋 Protasiewicza w sprawie rodziny Paw艂a Frosta. Borkowski odm贸wi艂
z艂o偶enia jakichkolwiek wyja艣nie艅.

Co na to premier Tusk? Po ujawnieniu pierwszej cz臋艣ci nagra艅 stwierdzi艂, 偶e
nie ma co rozdmuchiwa膰 lokalnej sprawy. Czy Platforma odpowie wreszcie za
korupcj臋 polityczn膮?

Ta艣my prawdy dolno艣l膮skiej PO