Taak, widac jak sracie ze strachu przed Zesoplem Macierewicza

Data: 2012-05-17 17:10:49
Autor: Obserwator
Taak, widac jak sracie ze strachu przed Zesoplem Macierewicza

Tak tylko PRZESTEPCY sie zachowuja, a  nie ludzie niewinni.

Data: 2012-05-18 19:13:45
Autor: pluton
Taak, widac jak sracie ze strachu przed Zesoplem Macierewicza

Tak tylko PRZESTEPCY sie zachowuja, a  nie ludzie niewinni.

A jakie przestepstwo popelnil antek ?

Nullification

Data: 2012-05-19 10:42:53
Autor: Rafa³
Taak, widac jak sracie ze strachu przed Zesoplem Macierewicza
Dnia Fri, 18 May 2012 19:13:45 +0200, pluton napisa³(a):

Tak tylko PRZESTEPCY sie zachowuja, a  nie ludzie niewinni.

A jakie przestepstwo popelnil antek?

Jest niewinny z punktu widzenia prawa. Psycholi siê leczy!

Data: 2012-05-21 06:56:41
Autor: stevep
Taak, widac jak sracie ze strachu przed Zesoplem Macierewicza
Dnia 17-05-2012 o 19:10:49  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisa³(a):

Tak tylko PRZESTEPCY sie zachowuja, a  nie ludzie niewinni.

Zdecydowanie, "dokonania" tego zesop³u wywo³uj± ataki ¶miechu i mo¿na przy  okazji zej¶æ.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-05-21 07:16:11
Autor: A. Filip
<fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

Tak tylko PRZESTEPCY sie zachowuja, a  nie ludzie niewinni.

Zdecydowanie, "dokonania" tego zesopłu wywołują ataki śmiechu i można
przy okazji zejść.

A czy nie odniosłeś wrażenia że podstawowym zadanie zespołu _pod przewodem Macierewicza_ obecnie jest zasadniczo przekonywanie już przekonanych, nie pozwolenie by ci co mieli silne _wątpliwości_
przestali jest mieć, a tych przynajmniej nieco wątpiących przybywało?
Czy "sprawa Smoleńska" wydaje się zmierzać w niebyt zapomnienia? :-)

Bo ja akurat takie "wrażenia po przemyśleniu" mam na dziś,
wrażenie "niedostatków" oficjalnych śledztw Macierewicz akurat potrafi przyzwoicie sprawnie tworzyć/podtrzymywać.
A jak cel się "trochę" zmieni to zespół dostanie innego szefa :-)

Data: 2012-05-21 06:05:59
Autor: Obserwator
Taak, widac jak sracie ze strachu przed Zesoplem Macierewicza
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa³(a):
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:

> Zdecydowanie, "dokonania" tego zesopłu wywołują ataki śmiechu i można
> przy okazji zejść.

A czy nie odniosles wrazenia ze podstawowym zadanie zespolu

ja odnosze wrazenie, zescie jednak homo sovietikus. Teraz dla mnie jest jasne dlaczego broniliscie sowieckiego patrioty Jaruzela.

Popieacie jak widac wszystkie wszystkie swinstwa lacznie z morderstwem
polskiego prezydenta.  pietrzykowski do rzeczywiscie swietny dla was partner do rozmowy o zabojstwie polskiego prezydenta.

Kagiebisci Putina chyba dumni z was niesamowicie, prosowiecka swoloczy.

Mackiewicz takich jak wy nazywal SZMATAMI, a Michalkiewicz GOWNEM.

Data: 2012-05-22 06:48:44
Autor: stevep
Taak, widac jak sracie ze strachu przed Zesoplem Macierewicza
Dnia 21-05-2012 o 08:05:59 Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisa³(a):

> [...]

Kagiebisci Putina chyba dumni z was niesamowicie, prosowiecka swoloczy..

Mackiewicz takich jak wy nazywal SZMATAMI, a Michalkiewicz GOWNEM.

A mam byæ idioto partnerem do dyskusji o wyimaginowanym zabójstwie?

Data: 2012-05-22 08:50:43
Autor: A. Filip
<fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

> [...]

Kagiebisci Putina chyba dumni z was niesamowicie, prosowiecka swoloczy.

Mackiewicz takich jak wy nazywal SZMATAMI, a Michalkiewicz GOWNEM.

A mam być idioto partnerem do dyskusji o wyimaginowanym zabójstwie?

A potrafisz rozróżnić dyskusje od tego czy zabójstwo "mogło (by) być" od dyskusji na temat kształtu dogmatu wiary w zabójstwo? :-)

Data: 2012-05-24 07:27:09
Autor: stevep
Taak, widac jak sracie ze strachu przed Zesoplem Macierewicza
Dnia 22-05-2012 o 08:50:43 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa³(a):

> [...]

Mackiewicz takich jak wy nazywal SZMATAMI, a Michalkiewicz GOWNEM.

A mam byæ idioto partnerem do dyskusji o wyimaginowanym zabójstwie?

A potrafisz rozró¿niæ dyskusje od tego czy zabójstwo "mog³o (by) byæ"
od dyskusji na temat kszta³tu dogmatu wiary w zabójstwo? :-)

A ty mog³e¶ byæ prezydentem USA, ale nie chcia³e¶.