Tabela opłat i str.www

Data: 2009-05-20 12:28:17
Autor: Milton
Tabela opłat i str.www
Na stronie internetowej :

http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/BinaryPL/976/1491920/taryfa_pr
owizji_i_oplat_1491920.pdf

Strona 35 rozdział IX punkt w tabeli 6. widnieje, że karta w taryfie Active jest 'bez opłat'
tabela obowiazuje od 15.05.2009

co pozostaje w sprzeczon¶ci z informacj± na stronie http://www.multibank.pl/dla_ciebie/multikonta/ja/taryfy_ja/

Czy to kolejny ( po 31 czerwca ) chłyt mayketingowy ??

Witam

Z 'sasiedniego' watku o zamykaniu konto AQ w Multibanku
wiem, ze Multi wprowadza oplate za karte VE do Multikonta
Ja Active. Zgodnie z TOiP obowiazujaca od 15 maja 2009
oplata wynosi 2 PLN/m-c. Ale moze ktos sie orientuje
czy jak zastrzege karte dzisiaj to policza oplate za karte czy nie?
No i jaka oplata za maj za karte? Przeciez do 14.05.2009
karta byla za darmo. To platna jest tylko pol miesiaca
czy caly miesiac?

BTW. jak ktos sie nie lapie na zwolnienie
z oplaty za konto Multi Active to jest to chyba najdrozsze
konto obecnie na rynku w segmencie popularnym
i do tego chca jeszcze 7,5 PLN za wyciag papierowy...

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-05-20 11:00:19
Autor: Mariusz
Tabela opłat i str.www
Milton <miltonWYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
[...]

Chyba pomyliles wiersze - brak oplaty miesiecznej jest przy karcie dodatkowej.

Data: 2009-05-20 11:08:32
Autor: Mariusz
Tabela opłat i str.www
Choc moze nie ma co sie tym przejmowac - w koncu w pozycji 20 tej samej
tabelki prowizja od wyplaty gotowki z wlasnego konta typu ja Active w placowce
wlasnego banku wynosi ni mniej ni wiecej a 950pln ;)  Strasznie sie ne taryfe uwzieli ;)

Data: 2009-05-20 17:28:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tabela opłat i str.www

"Mariusz " gv0obg$epv$1@inews.gazeta.pl

Choc moze nie ma co sie tym przejmowac - w koncu w pozycji 20 tej samej
tabelki prowizja od wyplaty gotowki z wlasnego konta typu ja Active w placowce
wlasnego banku wynosi ni mniej ni wiecej a 950pln ;)

Niedużo, ;) zważywszy wygodę używania konta... ;)

Data: 2009-05-20 13:09:34
Autor: Milton
Tabela opłat i str.www
> [...]
> owizji_i_oplat_1491920.pdf
> tabela obowiazuje od 15.05.2009
> Chyba pomyliles wiersze - brak oplaty miesiecznej jest przy karcie

Ano tak , masz racje , moje niedopatrzenie , bez opłat jest karta dodatkowa. Za karte głown± trzeba płacic 2 pln. Sorki za zamieszanie.

--

Tabela opłat i str.www