Tabela z danymi o społkach

Data: 2009-03-30 14:57:39
Autor: AJC
Tabela z danymi o społkach
Poszukuje tabeli wynikow wszytskich spolek : przychody, kapitał obrotowy, zobowiazania, P/E i P/BV, dywidenda, CF - szukam takich danych w jednej tabeli, ale nie udało mi sie znaleźć....

Może ktoś znalazł ?

                 AJC

Data: 2009-03-30 15:48:22
Autor: Dombrek
Tabela z danymi o społkach
[...]

Coś takiego dostaniesz w serwisie Notoria  - oni dostarczają dane do portali, ale samodzielenie też można u nich kupić kompletne arkusze z naprawdę wszystkimi danymi spółek.
Dombrek

Data: 2009-04-01 00:42:08
Autor: Barbara
Tabela z danymi o społkach

Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqqijr$3ae$1news.onet.pl...

| Coś takiego dostaniesz w serwisie Notoria  - oni dostarczają dane do
| portali, ale samodzielenie też można u nich kupić kompletne arkusze z
| naprawdę wszystkimi danymi spółek.
| Dombrek

e tam ..
nie NOTORIA - która zresztą ma troszkę błędów, ale CAIT, czyli serwis TSG

i tu, rzeczywiście, wszystko w jednej tabeli, a jak się chce, to i wszystkie wyniki pojedynczej spółki w jednej tabeli ..
cud-miód :)

jak ktoś chce, to mogę podesłać jednorazowo ..
ale zbiorczo proszę,, cobym nie musiała generować xls kilka razy ...

pozdrówka :)
Babrara

Data: 2009-04-01 01:41:52
Autor: kroovka
Tabela z danymi o społkach
jak ktoś chce, to mogę podesłać jednorazowo ..
ale zbiorczo proszę,, cobym nie musiała generować xls kilka razy ...

pozdrówka :)
Babrara
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -> Basiu-prosze o ta tabele na moj adres i dziekuje
kroovka

Data: 2009-04-01 10:38:16
Autor: komunista0
Tabela z danymi o społkach
> [...]
> Babrara
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -> Basiu-prosze o ta tabele na moj adres i dziekuje
Ja też, ja też bardzo proszę!

Data: 2009-04-01 17:48:11
Autor: Dombrek
Tabela z danymi o społkach
e tam ..
nie NOTORIA - która zresztą ma troszkę błędów, ale CAIT, czyli serwis TSG

Pewnie masz rację. Ja z tego nie korzystam, bo brzydzę się AF, ale dzięki za info, że CAIT lepsze. Znając życie w końcu ktoś mnie zmusi, by z AF troche pokombinować i wtedy będzie jak znalazł!
Dombrek

Tabela z danymi o społkach