Tablet 10'' do tysiaca pln

Data: 2013-11-22 07:08:26
Autor: Zakonspirowany
Tablet 10'' do tysiaca pln
W dniu 21-11-2013 10:42, R.e.m.e.K pisze:
Potrzebuje kupic tablet z Androidem, ekran 10''.

Z ciekawości: z czego ta "potrzeba" wynika? Może smartfon by wystarczył? ;)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-22 08:25:20
Autor: PC
Tablet 10'' do tysiaca pln
Ja też nie widziałem zastosowania dla takiego urządzenia. W końcu jednak dałem się namówić przed wyjazdem na wczasy i bardzo się przydał: oglądanie zdjęć, planowanie wycieczek, dyscyplinowanie dzieci ;-)

PC

Data: 2013-11-22 09:20:03
Autor: Zakonspirowany
Tablet 10'' do tysiaca pln
W dniu 22-11-2013 08:25, PC pisze:
Ja też nie widziałem zastosowania dla takiego urządzenia. W końcu jednak
dałem się namówić przed wyjazdem na wczasy i bardzo się przydał:
oglądanie zdjęć, planowanie wycieczek, dyscyplinowanie dzieci ;-)

Oglądanie zdjęć z wczasów na wczasach? :>
Mnie by jednak wystarczył smartfon i mniejszy z laptopów. :]
W kaĹźdym razie dochodzę do wniosku, Ĺźe to urządzenie jest fajne przede wszystkim dla dzieci.  ;)

PS – Nie lubię dzieci. :)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-22 09:26:01
Autor: PC
Tablet 10'' do tysiaca pln
Oglądanie zdjęć z wczasów na wczasach? :>

Nie mam w zwyczaju gromadzenia TB zdjęć. Wystarczy jedno ujęcie danego miejsca a łatwiej wybrać właściwe zdjęcie na dużym ekranie.

PS – Nie lubię dzieci. :)

TwĂłj problem.

PC

Data: 2013-11-22 10:53:49
Autor: Zakonspirowany
Tablet 10'' do tysiaca pln
W dniu 22-11-2013 09:26, PC pisze:
Nie mam w zwyczaju gromadzenia TB zdjęć. Wystarczy jedno ujęcie danego
miejsca a łatwiej wybrać właściwe zdjęcie na dużym ekranie.

Naucz się robić zdjęcia, a wystarczy Ci wyświetlacz aparatu do wybierania lepszego.

PS – Nie lubię dzieci. :)

TwĂłj problem.

Że niby bycie semi-socjopatą w dzisiejszych czasach jest problemem?
Wręcz przeciwnie! 8)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-22 11:02:09
Autor: Piotr Rezmer
Tablet 10'' do tysiaca pln
Zakonspirowany pisze:

Naucz się robić zdjęcia, a wystarczy Ci wyświetlacz aparatu do
wybierania lepszego.

Fakt, profesjonalni fotografowie przeglądają zdjęcia na możliwie małym ekranie.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2013-11-22 21:51:47
Autor: Zakonspirowany
Tablet 10'' do tysiaca pln
W dniu 22-11-2013 11:02, Piotr Rezmer pisze:
Fakt, profesjonalni fotografowie przeglądają zdjęcia na możliwie małym
ekranie.

Kto tu mówi o profesjonalnym fotografowaniu. Ja napisałem o poprawnym.
Jeżeli potrafisz, to dla takiego "z wczasów" wystarczą dwa zdjęcia.
Jeżeli coś jest naprawdę warte zapamiętania, to się robi więcej i przegląda w domu na dużym monitorze.
Jeżeli potrafisz zrobić ponad TB zdjęć na wczasach, to znaczy, że używasz aparatu jak nastolatka smartfona. Bezmyślnie.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-22 09:58:26
Autor: R.e.m.e.K
Tablet 10'' do tysiaca pln
Dnia Fri, 22 Nov 2013 09:20:03 +0100, Zakonspirowany napisał(a):

Mnie by jednak wystarczył smartfon i mniejszy z laptopów. :]

Moze Tobie by wystarczyl, dla innych smartfon jest za maly. Dopuszczasz taka
mozliwosc?

W kaĹźdym razie dochodzę do wniosku, Ĺźe to urządzenie jest fajne przede wszystkim dla dzieci.  ;)

Owszem, to tez jeden z powodow.

PS – Nie lubię dzieci. :)

No i?

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-11-22 10:11:14
Autor: Chris
Tablet 10'' do tysiaca pln
R.e.m.e.K nabazgrał(a):

[...]

On jest nie reformowalny. jest dla tabletĂłw na nie i tak zostanie.

Data: 2013-11-22 10:45:47
Autor: Zakonspirowany
Tablet 10'' do tysiaca pln
W dniu 22-11-2013 10:11, Chris pisze:
On jest nie reformowalny. jest dla tabletĂłw na nie i tak zostanie.

Eee, niekoniecznie. Wystarczy, że te solidnych producentów, z Win8 i parametrami dobrego ultrabooka/notebooka, potanieją o jakieś 1500 zł. :)

PS – Nie z przymiotnikami...

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-22 10:59:23
Autor: Piotr Rezmer
Tablet 10'' do tysiaca pln
Zakonspirowany pisze:

Eee, niekoniecznie. Wystarczy, Ĺźe te solidnych producentĂłw, z Win8 i
parametrami dobrego ultrabooka/notebooka, potanieją o jakieś 1500 zł. :)

Czyli tablet z 8GB RAM, dyskiem ssd 320 GB, procesorem Core i7 za około 500 zł? Nie da się.
Tablet słabo się nadaje się do pracy typu wprowadzanie danych (pisanie tekstu, programowania). Jest przeznaczony do zastosowań typu read/select. W tym zakresie nie można narzekać na wydajność. Przeciwnie, dostęp do danych (obudzenie, otwarcie strony) jest dużo szybszy od peceta który jest umęczony przez firewalle, antywirusy, updatery i co tam jeszcze chodzi w tle.
Mam iPada3 i nie narzekam na parametry. Jedynie na stronach www mocno naładowanych javascriptem zaczyna lagować (np. na stronie allegro)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2013-11-22 21:53:42
Autor: Zakonspirowany
Tablet 10'' do tysiaca pln
W dniu 22-11-2013 10:59, Piotr Rezmer pisze:
Czyli tablet z 8GB RAM, dyskiem ssd 320 GB, procesorem Core i7 za około
500 zł? Nie da się.

Rzuć linkiem do takowego do 2000 zł.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-22 11:09:39
Autor: Chris
Tablet 10'' do tysiaca pln
Zakonspirowany nabazgrał(a):

[...]

Dobry tablet z andkiem koszyje od 1500 do 2500 za Xperie Z 3G ale jak kogoś stać to jest to super wygodna sprawa bo nie zawsze potrzebna jest klawiatura, win8 który jednak ma dużo większe wymagania niż android. Do tego pamiętajmy że tablet ma dużo dłuższą pracę na baterii niż laptop/ultrabook. Podsumuje to inaczej, najlepiej mieć wszystko czyli smartfona/tablet/ultrabooka/laptopa/stacjonarkę :) nie ma żeczy uniwesalnych a jak są to są do d...

PS – Nie z przymiotnikami...

Mój błąd.

Data: 2013-11-22 13:42:44
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tablet 10'' do tysiaca pln
Dnia 2013-11-22, o godz. 11:09:39
"Chris" <chris@spam.pl> napisał(a):

[...]

Ja wolę iPada 2. Choć żeby nie było to mam w domu w tej chwili 3
sztuki: pierwszego Galaxy Taba, iPada 2 i właśnie Xperę Z. Wszytkie
mają modemy komórkowe. Jakoś do czytania/oglądania netu iPad mi
najbardziej "leży" bo nie jest panoramiczny. Mam do iPada zewnętrzną
klawiaturę na BT zintegrowaną z etui ale jak mam coś napisać to jednak
sięgam po któregoś laptoka. Wygoda obróbki tekstu czy klepani9e w
terminalu to coś czego tablet za bardzo nie daje. Co do baterii się nie
zgodzę - mój Dell XPS13 czy żony Tośka 830 to 7-8 godzin pracy na
baterii. Podobnie jak 10-calowe tablety. Teoretycznie dłużej ale jak
się zaczyna korzystać z sieci, grać czy film odtwarzać to deklarowane
10-12 godzin to tylko marzenie. Co do tego żeby mieć wszystko to akurat
u mnie to jest to od pewnego czasu triada smartfon/tablet/ULC. Z
klasycznego laptoka zrezygnowałem bo po prostu duży i ciężki. Już
poprzedni laptok to było Lenovo 13 cali (jeszcze z napędem i ciężkie)
bo wcześniej kobyła 17 cali to jednak była na co dzień przesada - za
dużo i za ciężko. Stacjonarki nie odpalałem już ze 3 lata choć nadal to
niezła maszynka z E8400. Jeśli potrzebuję większego ekranu to ULC do
monitora i zewnętrzna klawiatura i mysz - ja akurat praktycznie nie
gram czy nie robię wideo więc intelowska grafika mi starcza. A za
magazyn danych robi NAS. Za to nie wyobrażam sobie roboty bez
stacjonarki - no ale ja mam dość specyficzne stanowisko pracy: 4
monitory, 3 klawiatury/myszki i KVM na 16 maszyn. Nie licząc sesji
zdalnych na głownej maszynie ;-)

Zdrówko

Data: 2013-11-22 14:08:59
Autor: Chris
Tablet 10'' do tysiaca pln
Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

[...]

Ja mam obecnie Sony Tablet P, bnrat ma Xperię Z a kobieta iPada 2 i do tego co ja potrzebuję to SonyTP starczy choć mógl by być szybszy :) ale faktycznie zanim nie poznałem iPada to mogłem mówić że się przepłaca za logo ... ALE t faktycznie działa choć trzeba się przestawić na troszkę inny sopsób obsługi. Jak tablet to jestm na tak z iPadem :) mam Sony bo odkupiłem tanio od brata jak zmieniał na Xperię Z.

[...]

A lapek pociągnie ci 7-8h jak grasz czy siedziś na 3G ??

[...]

Ja się przesiadłem na Sony seria F z matrycą  FHD 16.4" i wyprzedałem stacjonarkę bo tylko miejsce zawala nie mówiąc już o zjadaniu energii. Za magazyn w domu robi Qnap + HDD ZEW podpięty pod USB do Qnapa i to spokojnie mi starczy. W samym lapku mam 2xSSD 256GB jako systemowy + 128GB zamiast napędu BD którego i tak nie używam bo mam dwa stacjonarne (PS3+BD)

[...]

Firma to co inego tam stpoją zwykłe kompy w tym jeden powwer maszynka do 3D a raszta to tylko maszynki z dyskiem i już.

Data: 2013-11-22 14:50:15
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tablet 10'' do tysiaca pln
Dnia 2013-11-22, o godz. 14:08:59
[...]

To nie do końca tak że iPad najlepszy. Najlepszy do celów jakie sa mi
potrzebne. Jak pisałem parę razy iPad u mnie najlepiej sprawdził się
przy dużej ilości dokumentacji w PDF-ach. Natomiast odpada z kolei ze
względu na zamknięty system. O ile dla PDF-ów udało się uniknąć iTunes
za pomocą chmury box.net to przy innych zastosowaniach wkurza mnie brak
możliwości prostego przerzucenia pliku z jednej aplikacji do drugiej.

A lapek pociągnie ci 7-8h jak grasz czy siedziś na 3G ??

Dlatego napisałem że jak dla mnie dla tabletu i ULC są to podobne
wyniki. Z gier czasami jeżdżę czołgiem więc te 3-4 godziny daje radę.
Tośka żony na 3G akurat niewiele mniej niż bez łączności - nie wiem czy
to nie zaleta wbudowanego modemu.

Ja się przesiadłem na Sony seria F z matrycą  FHD 16.4" i wyprzedałem stacjonarkę bo tylko miejsce zawala nie mówiąc już o zjadaniu

Ja stacjonarkę trzymam z jednego powodu. Czasami mam jakieś dyski które
muszę do odzysku danych gdzieś podpiąć. Przejściówka czy kieszeń na USB
to porażka pod względem wydajności przy większych dyskach. No i mam ta
AutCada żony co też czasami się przydaje. ;-)

[...]

QNAP 219 PII + 2x3TB WD RE4 i styka. Bo o małym serwerku na Atomie to
nie ma co gadać - żeby zona nie spostrzegła - zresztą tam tylko dyski są
mechaniczne i prądu prawie nie bierze. ;-) Napęd w razie czego mam w
Tośce żony ale od paru miesięcy nie miałem potrezby go używać. PS3
sprzedałem - ostał się Xbox bo córa woli Kinecta od Move-a.

Firma to co inego tam stpoją zwykłe kompy w tym jeden powwer maszynka
do 3D a raszta to tylko maszynki z dyskiem i już.

No ja mam kilkanaście serwerów różnej wielkości, parę NAS-ów a i tak
głównie pracuję na kompie z E8400 i 4GB pamięci. Choć obok stoi nowa
stacja i7 3770K/32GB/4x3TB/GTX680 to jakoś nie mam motywacji by
przenieść na nią całe środowisko pracy ;-)

Zdrówko

Data: 2013-11-22 15:43:26
Autor: Przemysław Ryk
[ORT] Re: Tablet 10'' do tysiaca pln
Dnia Fri, 22 Nov 2013 11:09:39 +0100, Chris napisał(a):

(ciach…)
smartfona/tablet/ultrabooka/laptopa/stacjonarkę :) nie ma żeczy uniwesalnych
                                                            ^^^^^
a jak są to są do d...

Moje oczy…

[ Kobiety sądzą, Ĺźe dwa razy dwa jest pięć, jeĹźeli wystarczająco długo     ]
[ będą płakać i dąsać się.                                  (George Eliot) ]

Data: 2013-11-22 22:11:25
Autor: Zakonspirowany
Tablet 10'' do tysiaca pln
W dniu 22-11-2013 11:09, Chris pisze:
Dobry tablet z andkiem koszyje od 1500 do 2500

Ale ja wspominałem, że chcę z Win8. Andruta mam w małej Xperii (smartfonie).

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-22 22:22:35
Autor: Zakonspirowany
Tablet 10'' do tysiaca pln
W dniu 22-11-2013 11:09, Chris pisze:
...nie ma żeczy uniwesalnych a jak są to są do d...

Takie *rzeczy* istnieją. Nie mogę w tej chwili znaleźć. W każdym razie było to coś w rodzaju ultrabooka z odłączanym ekranem dotykowym. Coś jak Toshiba Convertible, ale można go było całkowicie odłączyć.
Zapewne cena zniechęcająca, ale to już było mocno uniwersalne. Zaznaczając, rzecz jasna, że w kategorii pecetów, bo zdaje się, że funkcji dzwonienia to nie miało.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-22 10:12:33
Autor: Chris
Tablet 10'' do tysiaca pln
Zakonspirowany nabazgrał(a):

W dniu 21-11-2013 10:42, R.e.m.e.K pisze:
Potrzebuje kupic tablet z Androidem, ekran 10''.
Z ciekawości: z czego ta "potrzeba" wynika? Może smartfon by wystarczył?

Wygoda pracy na większym ekranie ?? oglądanie filmĂłw na 10" to nie to samo co na 4/4,5", przeglądanie stron teĹź jest duĹźo wygodniejsze, czytanie książek. Tablet ma duĹźo uĹźytecznych cech ale do ciebie to nie dociera niestety  :(

Data: 2013-11-22 10:50:32
Autor: Zakonspirowany
Tablet 10'' do tysiaca pln
W dniu 22-11-2013 10:12, Chris pisze:
Wygoda pracy na większym ekranie ?? oglądanie filmów na 10" to nie to
samo co na 4/4,5", przeglądanie stron też jest dużo wygodniejsze,
czytanie książek. Tablet ma dużo użytecznych cech ale do ciebie to nie
dociera niestety :(

No nie, bo bo oglądanie filmów na 17,3", to nie to samo co na 7/10". :)
Wiem, bo nie tak dawno temu byłem zmuszony przez weekend korzystać z netbooka HP Mini. Koszmar. :| Obraz mam lepszy na Xperii z Bravia Engine. Tylko trochę bliżej patrzałek trzeba ją umieścić. :)
A książki, jeśli już, to papierowe lub audio. Jeszcze mi się nie udało przeczytać całego e-booka "od deski do deski" na jakimś wyświetlaczu.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-22 11:15:37
Autor: Chris
Tablet 10'' do tysiaca pln
[...]

Filmy się ogląda na TV 40-55" ale tablet może służyć na wakacjach jako dawca bajek dla dziecka (tak wiem nie masz) , a nawet samu można sobie coś ooglądać na YT np. ja oglądam trailery, różne opisy czy recenzję sprzętu, gier itp. a do tego 55" TV nie jest mi potrzebny.

Wiem, bo nie tak dawno temu byłem zmuszony przez weekend korzystać z netbooka HP Mini. Koszmar. :| Obraz mam lepszy na Xperii z Bravia Engine. Tylko trochę bliżej patrzałek trzeba ją umieścić. :)

Miałem netbooka MSI Wind .. fajne wygodne w noszeniu ale za małe do pracy, rozdzielczość miało podbita do 1024 ale i tak za małe to,  za wolne  i poszedł dla kolego ktĂłry dał dzieku Ĺźeby się uczyło co to komupter :)

A książki, jeśli już, to papierowe lub audio. Jeszcze mi się nie udało przeczytać całego e-booka "od deski do deski" na jakimś wyświetlaczu.

To się zmienia co widać po zamykaniu kolejnych księgarni, nie do końca uwaĹźam Ĺźe to dobrze bo jednak papier to papier ale takie są czasy. Kiedyś chodziło się do teatru a dziś ogląda telenowele w tv  :)

Data: 2013-11-25 13:51:33
Autor: robot
Tablet 10'' do tysiaca pln
W dniu 2013-11-22 11:15, Chris pisze:

Filmy się ogląda na TV 40-55"

A najlepiej z projektora albo w kinie, chyba że masz na myśli polskie filmy.

--
pozdro
2x XEON E5-2650@2,4GHz 16C/32T|64GB RAM|2xGTX780|1xHD7850|ASUS Z9PE-D8WS

Data: 2013-11-25 14:02:34
Autor: Chris
Tablet 10'' do tysiaca pln
robot nabazgrał(a):

W dniu 2013-11-22 11:15, Chris pisze:
Filmy się ogląda na TV 40-55"
A najlepiej z projektora albo w kinie, chyba że masz na myśli polskie
filmy.

Wolę w domu niż w kinie gdzie zamist scny muzycznej masz odgłosy kruszonych nagetsów, syk popijaniej colo, czy malackanie popcornem :)

Data: 2013-11-22 13:45:40
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tablet 10'' do tysiaca pln
Dnia 2013-11-22, o godz. 10:50:32
Zakonspirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisał(a):

[...]

Pożycz od kogoś Ipada czy Kindle-a. I pobaw się ustawieniami tekstu. JA
np. używam iPada do wszelkiej maści dokumentacji plus czytania książek
w baaaardzo dużej ilości.

Zdrówko

Data: 2013-11-22 14:10:09
Autor: Chris
Tablet 10'' do tysiaca pln
[...]

Nie wiem jak to jest ale jakoś do Kindla nie mogę się przyzwyczaić, brak mi płynnego przewijania strony .. :)

Data: 2013-11-22 15:00:28
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tablet 10'' do tysiaca pln
Dnia 2013-11-22, o godz. 14:10:09
"Chris" <chris@spam.pl> napisał(a):

Nie wiem jak to jest ale jakoś do Kindla nie mogę się przyzwyczaić,
brak mi płynnego przewijania strony .. :)

Kupiłem kilka dni temu Ojcu na prezent najtańszego obecnie Kindle-a i
byłem zaskoczony prędkością przełączania stron. Miałem parę lat temu
wersję z klawiaturą i to był żółw w porównaniu z tym. Niestety OS już
tak szybko nie działa i katalogowanie większej kolekcji z poziomu
urządzenia to nadal mordęga.

Poza tym Amazon zmienił zasady wysyłki do Polski. Teraz liczy sobie za
przesyłkę i za cło kasę. W efekcie z ceny na stronie (89$) robi się
~450PLN. To efekt braku ich sklepu w PL. Jednocześnie np. w Niemczech
ten sam model jest z niemieckiego sklepu za 49 ojro - tyle że nie
zamówisz na adres poza Niemcy. Tu mnie wkurzyli i kupowałem przez
kumpla w Berlinie. Z przesyłką do PL wyszło połowę kwoty jakie chce
Amazon ze swojego sklepu międzynarodowego. I pomyśleć że jak zamawiałem
kilka lat temu to kosztował z dostawą w 48 godzin 79$ i była to jedyna
kwota. Przy czym 50$ zapłaciłem ich bonem podarunkowym który dostałem
za jakieś inne zakupy. A teraz zamiast prościej to trzeba było
kombinować.

Zdrówko

Data: 2013-11-24 00:03:05
Autor: Jaskiniowiec
Tablet 10'' do tysiaca pln
W dniu .11.2013 o 07:08 Zakonspirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> pisze:

Potrzebuje kupic tablet z Androidem, ekran 10''.

Z ciekawości: z czego ta "potrzeba" wynika? MoĹźe smartfon by wystarczył?  ;)

Choćby z racji tego, Ĺźe niektĂłrzy mają jakąś tam wadę wzroku? Zamiast  nosić laptopa wygodniej wziąć tablet. Sam posiadam laptopa 12.1" i dla  mnie jest zbyt ciężki i zbyt duĹźy. Tablet 7" to taka znowu większa komĂłrka  w ktĂłrą muszę wlepiać ślepia i zbyt często miziać/szczypać ekran (choćby w  celu powiększenia i przesuwania), Ĺźeby przeczytać jakiś artykuł . A takie  9-10", moĹźna by pokusić się o stwierdzenie, Ĺźe w sam raz. I tak tego nie  nosi się w kieszeni a bardziej w plecaku/torbie, więc te kilka gram  więcej, a jednak większy komfort.

Idąc Twoim tokiem rozumowania naleĹźałoby się zastanowić, po co diesle, po  co tyle marek i modeli aut, po co ... na co...

KaĹźda zmora znajdzie swojego amatora.

Data: 2013-11-24 00:41:04
Autor: Zakonspirowany
Tablet 10'' do tysiaca pln
W dniu 24-11-2013 00:03, Jaskiniowiec pisze:
Idąc Twoim tokiem rozumowania należałoby się zastanowić, po co diesle,
po co tyle marek i modeli aut, po co ... na co...

Rodzaj silnika porównywałbym raczej do procesora. Podwozie do płyty głównej. A nadwozie do obudowy. :)

Jedyna analogia, jaka mi się nasuwa w relacji do samochodów: jeżeli mogę mieć samochód ze składanym dachem za cenę większej wagi, ale bez wydawania dodatkowych pieniędzy, to wezmę właśnie "convertible". :)

Nie wiem który raz napiszę: dla dzieci, dziewczynek i kobiet tablet jest fajną sprawą. Natomiast facetowi 2 kg nie powinny robić różnicy. :]

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-24 01:04:22
Autor: Jaskiniowiec
Tablet 10'' do tysiaca pln
W dniu .11.2013 o 00:41 Zakonspirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> pisze:

Nie wiem ktĂłry raz napiszę: dla dzieci, dziewczynek i kobiet tablet jest  fajną sprawą. Natomiast facetowi 2 kg nie powinny robić róşnicy. :]

Pod warunkiem, Ĺźe w tej torbie nie masz innych gratĂłw/ciuchĂłw i olera wie  czego jeszcze. WĂłwczas ma to juĹź jakieś znaczenie. No i jak wspomniałem -  niektĂłrzy cenią sobie swoje oczy. Wprawdzie nawet przy 10" nie moĹźna mĂłwić  o komforcie, ale zawsze te literki jakieś większe i mniej szczypania ;-)

Moim osobistym marzeniem jest HP Revolve 810. Szkoda tylko, Ĺźe za tak  ogromną kasę dostaje się taką kiepską rozdziałkę. Poza tymi dwoma wadami,  jest to sprzęt idealny :) No moĹźe jeszcze przydałoby się z 1-2" więcej,  ale...

Data: 2013-11-24 02:35:49
Autor: Zakonspirowany
Tablet 10'' do tysiaca pln
W dniu 24-11-2013 01:04, Jaskiniowiec pisze:
No i jak wspomniałem - niektórzy cenią sobie swoje oczy. Wprawdzie nawet
przy 10" nie można mówić o komforcie, ale zawsze te literki jakieś
większe i mniej szczypania ;-)

Ale ja nie porównuję tabletu (swoją drogą ciekawe, dlaczego laptop/laptopa, a tablet/tabletu...) do smartfona, który poza domem jest podstawowym 'pecetem' ze względu na funkcję telefonu (wiem – tablety też potrafią), ale raczej do ultrabooków. Np. Dell Ultrabook XPS 13 – aluminium, włókno węglowe, magnez, niezłe parametry, za to cena...

Moim osobistym marzeniem jest HP Revolve 810.

A moim np. Lenovo ThinkPad X1 Carbon Touch. Albo wyĹźej wymieniony Dell. :)

A tak poważniej, to Xperia w kieszeń, na szyi dobry aparat foto, zaś do domu po prostu dobry laptop, zewnętrznym monitor i bezprzewodowy zestaw klawisze + mysz. To chyba my i Rosjanie mamy tak, że wolimy w zimie siedzieć w trzech swetrach, by zaoszczędzić na ogrzewaniu, ale pecety muszą być wypasione na maksa. :] 'Muricanie mieli to od dawna i teraz, z tego co zauważyłem, zwykle wszystkie czynności wykonują na zwykłych MacBook Pro. ;) (Pomijam, rzecz jasna graczy, nastolatki i wszystkich tych, dla których najważniejsze jest to, by mieć najnowszy model, niekoniecznie wykorzystując jego nowe funkcje).

Podsumowując: do tanich, "chińskich" tabletów na Androidzie nikt mnie nie przekona. A te z prawdziwego zdarzenia są jak dla mnie po prostu za drogie (4000-5000 zł).

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-25 09:43:15
Autor: Chris
Tablet 10'' do tysiaca pln
Zakonspirowany nabazgrał(a):

Podsumowując: do tanich, "chińskich" tabletów na Androidzie nikt mnie nie przekona. A te z prawdziwego zdarzenia są jak dla mnie po prostu za drogie (4000-5000 zł).

Tu się z tobą po części zgodzę bo tanie chiińczyk to szrot ale z koleji przesadzasz z cena markowego dobrego tabletu, tu cena wacha się między 1300 a 2500 tyś (bez iPada bo tu płacisz za logo)

Data: 2013-11-25 10:22:37
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Mon, 25 Nov 2013 09:43:15 +0100, Chris napisał(a):

[...]

A kogo ta cena wącha, że tak spytam? Czy może Ci o wachę w sensie benzyny
szło? :)

[ Married men live longer, but they are much more willing to die...        ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

Data: 2013-11-25 10:44:34
Autor: Chris
[ORT] Re: Tablet 10'' do tysiaca pln
Przemysław Ryk nabazgrał(a):

[...]
przesadzasz z cena markowego dobrego tabletu, tu cena waha się między
1300  a 2500 tyś (bez iPada bo tu płacisz za logo)
A kogo ta cena wącha, że tak spytam? Czy może Ci o wachę w sensie benzyny
szło? :)

Pieniądz nie śmierdzi więc nie ma co wąchać :)

Data: 2013-11-25 10:26:03
Autor: Zakonspirowany
Tablet 10'' do tysiaca pln
W dniu 25-11-2013 09:43, Chris pisze:

Tu się z tobą po części zgodzę bo tanie chiińczyk to szrot ale z koleji
przesadzasz z cena markowego dobrego tabletu, tu cena wacha się między
1300 a 2500 tyś (bez iPada bo tu płacisz za logo)

Ja po prostu odnosiłem się do innych maszyn w tej kategorii cenowej. Dziś za 2500 zł można mieć już naprawdę przyzwoitego laptopa.
Telefony się bierze, bo się przedłuża umowy i się "dostaje" nowe smartfony za 1 zł.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-25 10:43:49
Autor: Chris
Tablet 10'' do tysiaca pln
[...]

Czy przyzwoitego to nie wiem do tego ulrrabooka w cenie 2500 zł .. hmmm jakoś nie widziałem :)

Telefony się bierze, bo się przedłuża umowy i się "dostaje" nowe smartfony za 1 zł.

Chyba że masz w d.. umowy jak ja i kupuję w sklepie ale za to nie mam pętli u szyi na 2 lata :)

Data: 2013-11-25 13:03:26
Autor: Dawid
Tablet 10'' do tysiaca pln
W dniu 2013-11-25 09:43, Chris pisze:

Tu się z tobą po części zgodzę bo tanie chiińczyk to szrot ale z koleji
przesadzasz z cena markowego dobrego tabletu, tu cena wacha się między
1300 a 2500 tyś (bez iPada bo tu płacisz za logo)

Kup wreszcie słownik, lub wróć do szkoły, bo żal patrzeć.
Wacha na koleji , co to ma wspĂłlnego z tabletem?

Tablet 10'' do tysiaca pln