Tablet

Data: 2013-01-27 09:24:15
Autor: ToMasz
Tablet
W dniu 27.01.2013 01:15, PlaMa pisze:
Witajcie.

Potrzebuję kupić TANI chiński tablet spełniający następujące wymagania:

- w pełni działający android 4 (czyli związane z tym co najmniej 1GHz
procka i 512MB RAM?)
- 7"
- GPS
- modem 3g kompatybilny z AREO
chyba żaden chiński. Aerro2 to taki polski wymysł, któ¶y zniknie za 2 lata. pozatym zwykły modem usb wystawiony do okna może radykalnie poprawić zasięg!
- wejście jack obsługujące piloty
jakie piloty? jakie wejście?
- najlepiej wejście zasilania oddzielne od usb
czasem tak jest.
- wejście na microsd obsługujące 16-32Gb karty
to prawie zawsze

mile widziane
- 2x USB
moĹĽe hub? Sam tablet z wystajÄ…cymi pendrivami to juĹĽ niewygodne urzÄ…dzenie
- dualsim
jasne. a świstak zawija w papierki karty sim z aero2
- DVB-T
Mając 60 godzin filmów na karcie sd będziesz oglądał przez dvbt obrady sejmu?
- dobra kamera
Tak, znowu świstak
- dobra odporność na niskie i wysokie temperatury
jasne
- wyjście na zewnętrzną antenę
antene gsm? tak, tak, tak...

Nie musi mieć super czułego dotyku, może być totalnie noname cing ciang,
ekran też nie musi być hd, niemniej planuję używać go w samochodzie więc
jakiś rozsądny kontrast powinien oferować. No i oczywiście, żeby dało
kupić się do niego podstawkę montażową

nexus 7 odpada.
ToMasz

Data: 2013-01-27 12:20:25
Autor: Waldek Godel
Tablet
Dnia Sun, 27 Jan 2013 09:24:15 +0100, ToMasz napisał(a):

- modem 3g kompatybilny z AREO
chyba żaden chiński. Aerro2 to taki polski wymysł, któ¶y zniknie za 2 lata. pozatym zwykły modem usb wystawiony do okna może radykalnie poprawić zasięg!

Jak to dobrze, ĹĽe istniejÄ… tacy wioskowi geniusze, zawsze to weselej z
rana.
Twierdzisz, że takie byty jak 3GPP, UMTS-forum czy ITU oraz światowe
koferencje to polski wymysł?
I kiedy Polska zaanektowała Hong Kong, Australię, Nową Zelandię, Republikę
Dominikany, Wenezuelę, Tajlandię, RPA, Japonię i Indonezję? Nie wiedziałem,
że Polska jest taką potęgą kolonialną?

A moĹĽe tylko twĂłj dealer ma tak dobry towar?

PS.
http://www.umts-forum.org/content/view/2719/174/
http://en.wikipedia.org/wiki/UMTS_frequency_bands
band VIII

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-01-27 14:28:28
Autor: ToMasz
Tablet
W dniu 27.01.2013 13:20, Waldek Godel pisze:
[...]

nie. twierdzę że Waldek jak zawsze umie manipulować cytatami

I kiedy Polska zaanektowała Hong Kong, Australię, Nową Zelandię, Republikę
Dominikany, Wenezuelę, Tajlandię, RPA, Japonię i Indonezję? Nie wiedziałem,
że Polska jest taką potęgą kolonialną?

j.w.

A moĹĽe tylko twĂłj dealer ma tak dobry towar?
A może przestaniesz manipulować cytatami, i napiszesz jak mężczyzna a nie kalesony że nie mam racji, i na ebayu mozna kupić tablet z 100% obsługą Aero2?

Jak już udowodnisz że masz jaja (chyba nie za trudne) to potem tak pi razy oko napisz jaki jest procentowy stosunek tabletów obsługujących aero2 do reszty tabletów. To ostatnie tak tylko, na luzie dla potomnych

ToMasz

Data: 2013-01-27 14:33:51
Autor: Maciej Bebenek
Tablet
ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

A moĹĽe tylko twĂłj dealer ma tak dobry towar?
A może przestaniesz manipulować cytatami, i napiszesz jak mężczyzna a nie
kalesony że nie mam racji, i na ebayu mozna kupić tablet z 100% obsługą Aero2?

MoĹĽna.

Jak juĹĽ udowodnisz ĹĽe masz jaja (chyba nie za trudne) to potem tak pi
razy oko napisz jaki jest procentowy stosunek tabletów obsługujących
aero2 do reszty tabletĂłw. To ostatnie tak tylko, na luzie dla potomnych

Wśród tzw. markowych, czyli NIE tanich, czyli droższych, to albo już jest
100% albo niewiele mniej.

Data: 2013-01-27 13:08:20
Autor: PlaMa
Tablet
W dniu 2013-01-27 09:24, ToMasz pisze:

- modem 3g kompatybilny z AREO
chyba żaden chiński. Aerro2 to taki polski wymysł, któ¶y zniknie za 2
lata. pozatym zwykły modem usb wystawiony do okna może radykalnie
poprawić zasięg!

sęk w tym, że będę potrzebował wolnego portu usb na poendrive i inne dyski. Oddzielny modem nie stanowi problemu, ale tab musi mieć wtedy 2xusb. Chyb, że można podłączyć do tabletu hub usb?

- wejście jack obsługujące piloty
jakie piloty? jakie wejście?

odnoszę się do analogii z smartphonami. Są słuchawki z przyciskami: next, back, volume up, volume down, play, pause; które pozwalają sterować urządzeniem w zakresie zgłaszania i ściszania lub zmiany utworu. Tablety tego nie posiadają?

mile widziane
- 2x USB
moĹĽe hub? Sam tablet z wystajÄ…cymi pendrivami to juĹĽ niewygodne urzÄ…dzenie

tak jak napisałem wcześniej, jeżeli tablety ogarniają huby usb to jak najbardziej satysfakcjonuje mnie takie rozwiązanie. Gorzej jak zasilanie tabletu jest przez usb/microusb. Da się to pogodzić z hubem?

- dualsim
jasne. a świstak zawija w papierki karty sim z aero2

zaczynam podejrzewać że to aero2 to jakiś niekompatybilny z niczym potworek :(

- DVB-T
Mając 60 godzin filmów na karcie sd będziesz oglądał przez dvbt obrady
sejmu?

to tylko "mile widziane" :)

- dobra kamera
Tak, znowu świstak

fajnie by było użyć taki tablet jako rejestratora - 0,3mpx to trochę mało jak na takie zadanie.

- dobra odporność na niskie i wysokie temperatury
jasne

w specyfikacjach podają -40 do +40. to chyba nieźle. Zresztą to będzie pewien eksperyment, dlatego zależy mi na dobrej cenie urządzenia - obmyślam to wszystko z założeniem, że to wszystko szlag trafi i pójdzie na śmietnik.

- wyjście na zewnętrzną antenę
antene gsm? tak, tak, tak...

piszesz serio czy czujÄ™ tu sarkazm? :)

Data: 2013-01-27 23:58:25
Autor: m4rkiz
Tablet
"PlaMa" <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl> wrote in message news:ke35bi$36k$1news.task.gda.pl...
[...]

zazwyczaj nie

[...]

tablet musi to obslugiwac a hub musi byc zasilany z zewnatrz

- dualsim
jasne. a świstak zawija w papierki karty sim z aero2
zaczynam podejrzewać że to aero2 to jakiś niekompatybilny z niczym potworek :(

sima maja praktycznie tylko produkty duzych firm - homologacje
tableta z dual simem jeszcze nie widzialem

[...]

mniej wazne ile, wazne ze do takiego zastosowania potrzebujesz optyke na
jakies ~140 stopni a tego w tablecie nie znajdziesz

[...]

moze znajdziesz cos z gniazdkiem dla gps, ale szczerze mowiac watpie,
z dolutowaniem nie powinno byc wiekszych problemow

przy tych zalozeniach bedziesz mial prawdziwa choinke w samochodzie :)

Data: 2013-01-28 10:58:34
Autor: Iksiński
Tablet

Użytkownik "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości news:ke4eur$dij$1dont-email.me...

sima maja praktycznie tylko produkty duzych firm - homologacje
tableta z dual simem jeszcze nie widzialem

Na polskim rynku: Lenovo IdeaTab 2107A

I chińczyki:
http://www.alibaba.com/showroom/dual-sim-tablet.html

Data: 2013-01-28 13:46:52
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tablet
Dnia 2013-01-27, o godz. 13:08:20
PlaMa <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl> napisał(a):

sęk w tym, że będę potrzebował wolnego portu usb na poendrive i inne dyski. Oddzielny modem nie stanowi problemu, ale tab musi mieć wtedy 2xusb. Chyb, że można podł±czyć do tabletu hub usb?

No ale po co chcesz podczepiać do tableta pendrive czy dysk?
zaczynam podejrzewać że to aero2 to jaki¶ niekompatybilny z niczym potworek :(

Nie - to Twój dyskutant ma jak±¶ fobię na ten temat. ;-)

fajnie by było użyć taki tablet jako rejestratora - 0,3mpx to trochę mało jak na takie zadanie.

Rejestratora do czego? Poza tym taka rozdzielczo¶ć maj± zwykle kamerki
dodatkowe do rozmów wideo.

w specyfikacjach podaj± -40 do +40. to chyba nieĽle. Zreszt± to

Poza temperatura to zwróć uwagę na dopuszczaln± wilgotno¶ć.

Zdrówko

Data: 2013-01-28 22:29:57
Autor: PlaMa
Tablet

No ale po co chcesz podczepiać do tableta pendrive czy dysk?

do słuchania muzyki.

w specyfikacjach podaj± -40 do +40. to chyba nieĽle. Zreszt± to
Poza temperatura to zwróć uwagę na dopuszczaln± wilgotno¶ć.

raczej rzadko padaj± takie info :)

Data: 2013-01-29 09:35:24
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tablet
Dnia 2013-01-28, o godz. 22:29:57
PlaMa <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl> napisał(a):

> No ale po co chcesz podczepiać do tableta pendrive czy dysk?

do słuchania muzyki.

Pamięć wewnętrzna tableta nie wystarczy? Plus zwykle kart sd? Jest sens
robienia z tableta choinki? To zaprzepaszcza jego najważniejsz± zaletę
- mobilno¶ć.

> Poza temperatura to zwróć uwagę na dopuszczaln± wilgotno¶ć.

raczej rzadko padaj± takie info :)

Podaj± - tyle że najczę¶ciej w specyfikacji technicznej a nie w ulotce
reklamowej.

Zdrówko

Data: 2013-01-29 13:45:05
Autor: J.F
Tablet
Użytkownik "MaciekBabciaDobosz"  napisał w wiadomo¶ci
> No ale po co chcesz podczepiać do tableta pendrive czy dysk?
do słuchania muzyki.

Pamięć wewnętrzna tableta nie wystarczy?

No, apetyt rosnie w miare sluchania, 16GB latwo moze zabraknac :-)

Plus zwykle kart sd? Jest sens
robienia z tableta choinki? To zaprzepaszcza jego najważniejsz± zaletę
- mobilno¶ć.

Nie zawsze sie zaprzepaszcza
http://pc1.pl/produkt/4031/Pendrive-Kingston-16GB-DataTraveler-Micro.html?ref=g67

J.

Data: 2013-01-29 14:59:17
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tablet
Dnia 2013-01-29, o godz. 13:45:05
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

Użytkownik "MaciekBabciaDobosz"  napisał w wiadomo¶ci

>Pamięć wewnętrzna tableta nie wystarczy?

No, apetyt rosnie w miare sluchania, 16GB latwo moze zabraknac :-)

No to masz kartę np. 32GB. A potem podł±czasz na chwile do komputera
czy ¶ci±gasz po sieci. Albo grasz streaming. Nie wyobrażam sobie
traktowania tableta jako banku danych do trzymania muzyki czy zdjęć. Bo
po co wła¶ciwie?

>Plus zwykle kart sd? Jest sens
>robienia z tableta choinki? To zaprzepaszcza jego najważniejsz± >zaletę
> [...]

Mam takich ze setkę - rozdaję pracownikom na dane. Nadal to jest co¶
stercz±ce z gniazda tableta. Pomijaj±c już to że prawie żaden tablet
nie ma pełnowymiarowego USB więc trzeba kabelek podpinać. Sensowniejsze
jest już kilka kart miniSD.

Zdrówko

Data: 2013-02-03 20:02:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet

"J.F" 5107c451$0$1311$65785112@news.neostrada.pl

Pamięć wewnętrzna tableta nie wystarczy?

No, apetyt rosnie w miare sluchania, 16GB latwo moze zabraknac :-)

Zwłaszcza tam, gdzie jest stały dostęp do netu. ;)

JF -- masz jaki¶ smartfon? Je¶li nie masz -- kup.
S± bardzo tanie a dodatkowo można dorobić na nich,
dzięki czemu smartfon można mieć za free.
   [kup i przestań pierdolić głupoty]
Gdy będziesz używał smartfonu lub tabletu z Androidem,
Twoje spojrzenie na ¶wiat zmieni się do tego stopnia,
że nie zechcesz magazynować u siebie muzyki czy
aplikacji -- będziesz to miał stale pod ręk±. :)

Aero2 całkiem nieĽle chodzi, choć niekoniecznie w mieszkaniu
na parterze w¶ród bloków. Ale po wyj¶ciu z domu, id±c czy jad±c
do sklepu czy pracy, można ¶ci±gać [nie tylko majtki?] do woli...

Smartfon jest malutki -- można go mieć stale przy sobie.
Gorzej z tabletami, ale i te nie s± duże czy ciężkie.

Półroczne ci±ganie palcami po szkle nie daje żadnych ¶ladów używania.
Upadek z półmetrowej wysoko¶ci prosto na posadzkę sklepow± -- też
zniesiony bez szwanku. Na co dzień telefon mam w etui, ale w sklepie
akurat szukałem innego etui, więc było inaczej.

To nie PeCet. :) To jak komórka -- mocne i tanie, i użyteczne
zarazem, i łatwe w obsłudze, i niezawodne -- jak na razie. :)

Data: 2013-02-03 22:11:08
Autor: J.F.
Tablet
Dnia Sun, 3 Feb 2013 20:02:38 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
"J.F" 5107c451$0$1311$65785112@news.neostrada.pl
Pamięć wewnętrzna tableta nie wystarczy?
No, apetyt rosnie w miare sluchania, 16GB latwo moze zabraknac :-)
JF -- masz jaki¶ smartfon? Je¶li nie masz -- kup.

Ta, teraz to nawet dwa ...

S± bardzo tanie a dodatkowo można dorobić na nich,
dzięki czemu smartfon można mieć za free.

Za free ? Mnie tam wychodzi ze one ciagle cos kosztuja.
OK, moge kupic, tylko po co, jesli nie widac roznicy :-P

[...]

Mowisz ? To gdzie mam poszukac tej muzyczki czy audiobookow, ktorych chce
posluchac ? Pojsc za rada Pszemola i zasubskrybowac sobie serwis z filmami, dzialajacy
tylko w USA ? :-P

Aero2 całkiem nieĽle chodzi,

I co, mam kupic trzeciego smartfona, czy zapomniales dodac zebym kupil
jakiegos Duo ...

choć niekoniecznie w mieszkaniu na parterze w¶ród bloków. Ale po wyj¶ciu z domu, id±c czy jad±c
do sklepu czy pracy, można ¶ci±gać [nie tylko majtki?] do woli...

A jadac samochodem, pociagiem, w gorach na nartach ?
Smartfon jest malutki -- można go mieć stale przy sobie.
Gorzej z tabletami, ale i te nie s± duże czy ciężkie.

Tylko nieporeczne. I niewygodne. I nie widze zastosowania, wiec zostanmy
prze smartfonie..

Półroczne ci±ganie palcami po szkle nie daje żadnych ¶ladów używania.

Ja mam widac wieksze wymagania, bo moja folia troche rys ma.

J.

Data: 2013-02-04 01:10:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet

"J.F." ga6gfqxeh6vw.1x59t1gwghu7t$.dlg@40tude.net

A jadac samochodem, pociagiem, w gorach na nartach ?

Podziwiam wytrwało¶ć -- 16 GB muzyki przesłuchasz w czasie jazdy na nartach. :)
A może odtworzysz film w FHD? Ale jak będziesz ogl±dał film i jeĽdził zarazem?

¦ci±gnij na kartę i odtwarzaj tam, gdzie netu nie ma, ale po co masz ¶cigać
od razu cały internet? Na 32 GB (taka karta niewiele kosztuje) ¶ci±gniesz
muzykę doskonałej jako¶ci (jak na odtwarzanie w poci±gu czy w samochodzie)
na miesi±c bezustannego odtwarzania.

Ja mam widac wieksze wymagania, bo moja folia troche rys ma.

Masz już folię. :) Teraz kup smartfon i zobacz, że folia jest strat±
pieniędzy. Póki co -- zobacz w necie, co potrafi nowoczesne szkło. :)

   http://www.corninggorillaglass.com/

Jest sporo filmów o tym szkle. S± też filmy o szkle konkurencji.

-=-

Gdybym kierował się tym, co pisz± tacy jak Ty -- nigdy bym
nie kupił smartfonu. Kupiłem, bo pokazano mi smartfon.

Data: 2013-02-05 00:01:15
Autor: J.F
Tablet
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał
"J.F." ga6gfqxeh6vw.1x59t1gwghu7t$.dlg@40tude.net
A jadac samochodem, pociagiem, w gorach na nartach ?

Podziwiam wytrwało¶ć -- 16 GB muzyki przesłuchasz w czasie jazdy na nartach. :)

A jak wyjade na tydzien ? Albo nie chce miec wrazenia ze w kolko slucham to samo ?

A może odtworzysz film w FHD? Ale jak będziesz ogl±dał film i jeĽdził zarazem?

Okularki googla sobie kupie :-P

A powazniej - dzis ogladalem ... nie prowadzilem. A na nartach sa wyciagi :-)

[...]

No coz, widac mam inne podejscie, bo 16 juz sie konczy :-)

[...]

A dokladna lista smartfonow z tym szklem gdzie ?

Gdybym kierował się tym, co pisz± tacy jak Ty -- nigdy bym
nie kupił smartfonu.

Cos w tym jest ...

Kupiłem, bo pokazano mi smartfon.

Ajfon ? Podobno doskonaly :-)

J.

Data: 2013-02-05 12:47:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet

"J.F" 51103dbe$0$1227$65785112@news.neostrada.pl

Podziwiam wytrwało¶ć -- 16 GB muzyki przesłuchasz w czasie jazdy na nartach. :)

A jak wyjade na tydzien ? Albo nie chce miec wrazenia ze w kolko slucham to samo ?

16 GB to dwa tygodnie. Ponadto -- nadal podziwiam wytrwalo¶ć.
Tydzień na nartach... Bez jedzenia i bez spania? Bez kopulowania
czy z kopulacj± na ¶niegu?

Kto Ci broni na tę kartę wrzucić raz to, raz tamto?
Nigdzie nie masz dostępu do netu? Mieszkasz w iglo na Księżycu?
W schroniskach na pewno jest dostęp do netu.

A i Aero2 zapewne bywa tam, gdzie s± narciarze.

Ponadto w domu (czymkolwiek ów dom jest) możesz mieć dysk o pojemno¶ci
terabajta. Zewnętrzny dysk formatu/wielko¶ci 2.5" jest mały i lekki
jak smartfon. Możesz mieć także masę tych kart -- tylko szybkie karty
s± drogie. Te, które nie oferuj± zawrotnych szybko¶ci (a do muzyki
ta szybko¶ć nie musi być duża) można wygrzebać ze ¶mietnika. :)

Twoje problemy s± nierealne. Być moe dlatego, że marzenia niewiele kosztuj±. :)

A może odtworzysz film w FHD? Ale jak będziesz ogl±dał film i jeĽdził zarazem?

Okularki googla sobie kupie :-P

Na razie nie stać Cię na smartfon -- podziwiam optymizm.

A powazniej - dzis ogladalem ... nie prowadzilem. A na nartach sa wyciagi :-)

32 GB to raczej dużo nawet na film. 4 godziny filmu DVD.

Odpowiednio mocna kompresja dać może kilka dni ogl±dania...
Ponoć szczurza kompresja daje dobre efekty -- niestety tej
kompresji raczej nie używa się. Ale i używane na co dzień
kompresory daj± dobre efekty.

[...]

Twoje podej¶cie nie jest istotne. Tyle mie¶ci się i koniec.
W necie muzyki lepszej jako¶ci raczej nikt nie puszcza.

650 MB to godzina jako¶ci CD.
Je¶li to skompresujesz do mp3 i uzyskasz 65 MB,
raczej nie usłyszysz straty jako¶ci. 65 MB to
mniej więcej 1000 razy mniej niż 64 GB. Miesi±c
ma mniej niż 1000 godzin -- 24*30.5=732...

[...]

Każdy smartfon ma dobre szkło.
To, co ma szkło słabe, nie jest smartfonem. :)

W PRLi były wyroby czekoladopodobne.

Gdybym kierował się tym, co pisz± tacy jak Ty -- nigdy bym nie kupił smartfonu.

Cos w tym jest ...

Kupiłem, bo pokazano mi smartfon.

Ajfon ? Podobno doskonaly :-)

Samsunga.

Teraz szukam taniego tabletu z dwiema SIMkami 4G, WiFi a/b/g/n, BT3, HDMI itd...

Urz±dzenia tak dobrego w stosunku do swej ceny, jakim
jest smartfon z Androidem -- nie spotkałem w swym życiu.
Jest przydatny na każdym kroku -- szkoda, że nie prowadzę
normalnego życia, gdzie wykorzystywałbym dobra smartfonowe
w większym stopniu.

Data: 2013-02-06 00:24:05
Autor: J.F.
Tablet
Dnia Tue, 5 Feb 2013 12:47:36 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
[...]

A kopulowac nie mozna przy przyjemnej muzyce ?
Kto Ci broni na tę kartę wrzucić raz to, raz tamto?

Lubie miec ulubione pod reka. Za 40 zl nie chce mi sie zastanawiac co by tu
skasowac ?

Nigdzie nie masz dostępu do netu? Mieszkasz w iglo na Księżycu?
W schroniskach na pewno jest dostęp do netu.

Nie zakladalbym sie.

A i Aero2 zapewne bywa tam, gdzie s± narciarze.

W Czechach, Austrii ?

Ponadto w domu (czymkolwiek ów dom jest) możesz mieć dysk o pojemno¶ci
terabajta. Zewnętrzny dysk formatu/wielko¶ci 2.5" jest mały i lekki
jak smartfon.

Moge. Ale po co ? Przeciez mam internet, moge sobie sciagnac a stare
skasowac :-P

Poza tym jak podlaczyc dysk do telefonu ? No dobra, byla mowa o tablecie ..

Twoje problemy s± nierealne. Być moe dlatego, że marzenia niewiele kosztuj±. :)

Ja tam wiem ile mi wolnego na karcie zostalo :-)

A może odtworzysz film w FHD? Ale jak będziesz ogl±dał film i jeĽdził zarazem?
Okularki googla sobie kupie :-P
Na razie nie stać Cię na smartfon -- podziwiam optymizm.

A po co mi smartfon ?
A powazniej - dzis ogladalem ... nie prowadzilem. A na nartach sa wyciagi :-)
32 GB to raczej dużo nawet na film. 4 godziny filmu DVD.

A co to sa 4h ? Toz to jedna podroz pociagiem, a co na powrot ? ;-P

Odpowiednio mocna kompresja dać może kilka dni ogl±dania...

Na malutkim ekranie owszem.

[...]

No i pieknie ... ale jednak 64GB :-)

[...]

To poprosze o liste prawdziwych smartfonow.

W PRLi były wyroby czekoladopodobne.

Pilem tez sok jablkowy o smaku pomaranczowym. Calkiem dobry zreszta mowiac.
Zreszta - wyrob zastepczy to nie tylko nasz wynalazek.

[...]

A coz ty takiego z tym smartfonem wyprawiasz ? P.S. Ile to lat obywales sie bez smartfona ? :-P

J.

Data: 2013-02-06 15:56:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet

"J.F." jaz60yiojpj3.q8nbx4s7wh9i.dlg@40tude.net

A kopulowac nie mozna przy przyjemnej muzyce ?

Miesi±c bez przerwy? Nie można.

Kto Ci broni na tę kartę wrzucić raz to, raz tamto?

Lubie miec ulubione pod reka. Za 40 zl nie chce mi
sie zastanawiac co by tu skasowac ?

Masz w ogóle tyle muzyki? Bo 64 GB w mp3 to około 2 tysięcy CD.
8 godzin na dobę to ponad pół roku ci±głego słuchania. A gdzie
czas na wybieranie muzyki?

[...]

Jedziesz tam na kilka lat?

[...]

Jak już napisałem w innym po¶cie -- czas na zakończenie rozmowy. :)
Miłego pobytu w Austrii i w Czechach. :)

Data: 2013-02-06 16:43:09
Autor: J.F
Tablet
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomo¶ci
"J.F." jaz60yiojpj3.q8nbx4s7wh9i.dlg@40tude.net
A kopulowac nie mozna przy przyjemnej muzyce ?
Miesi±c bez przerwy? Nie można.

A musi byc bez przerwy ?

[...]

Kto inny by powiedzial ze 1000h.
Tylko ze ciagle nie wiemy o jaka pamiec chodzi - ty zakladasz nie wiem dlaczego ze 64G, ja sie obawiam ze mniejsza.
16G to juz tylko 250h, czyli po miesiacu zaczyna sie powtarzac :-P
Na muzyczke moze i starczy, ale filmy coraz wiecej zajmuja.

A i Aero2 zapewne bywa tam, gdzie s± narciarze.
W Czechach, Austrii ?
Jedziesz tam na kilka lat?

P.S. Wlasnie mi cos podpowiada ze LTE w Niemczech ma calkiem inne pasma.
I nie wiadomo czy twoj wspanialy tablecik bedzie dzialal za Odra z lokalna karta :-)

J.

Data: 2013-02-06 17:43:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet

"J.F" 51127a0f$0$1308$65785112@news.neostrada.pl

A musi byc bez przerwy ?

Nie wiem.

Przykro mi JF, ale nie chcę kontynuować tej rozmowy.
Ja wiem, co chcę mieć. :)

Data: 2013-02-06 18:31:58
Autor: J.F
Tablet
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomo¶ci
Przykro mi JF, ale nie chcę kontynuować tej rozmowy.

Ok, tylko sie podziel tym internetowym zrodelkiem z ktorego muzyczke sluchasz.

Ja wiem, co chcę mieć. :)
Ja tez wiem :-)

J.

Data: 2013-02-06 19:54:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet

"J.F" 51129390$0$26689$65785112@news.neostrada.pl

Ok, tylko sie podziel tym internetowym zrodelkiem z ktorego muzyczke sluchasz.

Podzieliłem -- Scrobble FM Services

  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.scrobblefm&feature=also_installed

Data: 2013-02-06 23:36:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet

"Eneuel Leszek Ciszewski" keu8tp$lrd$1@node2.news.atman.pl

Ok, tylko sie podziel tym internetowym zrodelkiem z ktorego muzyczke sluchasz.

Podzieliłem -- Scrobble FM Services

 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.scrobblefm&feature=also_installed

Smartfon ł±czy się z radiem (pracuj±cym jako wzmacniacz daj±cy
dĽwięk na dwie kolumienki) za pomoc± BT. Ale musi być stale
podł±czony drutami do ładowania -- wł±czony jest zwykle albo
do komputerowego USB, albo do przedłużacza, w którym s± gniazdka
z 5 V. Do tegoż przedłużacza stale jest wpięte to, co pozwala na
ł±czno¶ć po BT ze smartfonem.

Niestety choć to co¶ jest stale wł±czone do ładowania, po jakim¶
czasie (po kilku dniach używania) staje się bezużyteczne, gdyż
wewnętrzny akumulator tego czego¶ trzeba jednak doładować. :)

Docelowo miało to pracować w samochodzie.
Zasięg jest niezły -- bez ¶cian to chyba
kilkana¶cie metrów, ze ¶cianami oczywi¶cie mniej.

-=-

Na obchodne ci napiszę, że w TV mówiono, iż
która¶ ciężarówka Mercedesa ma reflektory z LEDek.

Nie wiem, czy pamiętasz, ale rozmawiali¶my kiedy¶ o samochodowych reflektorach z LEDek.

Je¶li do TV nie masz zaufania, jest też w niecie:

        Pierwszym producentem, który skutecznie wypromował
        modę na lampy LED był niemiecki producent modeli
        Audi. Samochody pochwalić się mog± now± my¶l±
        stylistyczn± oraz większym bezpieczeństwem dzięki
        nowemu rozwi±zaniu. Pomysł przyjęto z dużym uznaniem
        a sportowy model R8 oraz flagowa limuzyna A8 dostępne
        s± w wersji bez ani jednej żarówki a o¶wietlenie składa
        się tylko z diod LED.

   http://www.autocentrum.pl/redakcja2.0/reflektory-led-czy-to-tylko-moda/

Data: 2013-02-08 00:22:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet

"J.F" 51129390$0$26689$65785112@news.neostrada.pl

Ja wiem, co chcę mieć. :)

Ja tez wiem :-)

Do reflektorów LEDkowych dorzucę Ci efekty
odbiornika GPS z mego smartfonu -- odbiornik
bez trudu łapie sygnał w galerii handlowej, :)
co dzi¶ sprawdziłem. Postawię Ci fotki (nie
wiem, jak robić snapy w smartfonie -- do tej
pory nie były mi potrzebne) zrobione komórk±. :)

Bez najmniejszego trudu, kilka satelit, dokładno¶ć
nawet 15 metrów. :) I GPS, i Aero2 -- wewn±trz galerii
handlowej.

Garminy to potrafi±? W±tpię. :)

Skorzystałem dzi¶ nawet z nawigacji, jak± dał Samsung
do smartfonu. Gdy nawigacja mówiła: ,,skręć w prawo'',
ja skręcałem w lewo. :) I dojechałem. :) Ale ogólnie -- OK.

Data: 2013-02-08 17:40:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet

"Eneuel Leszek Ciszewski" kf1d0m$nj2$1@node2.news.atman.pl

[...]

Już wiem, jak zrzucać ekran [z jego piedestału na
SD? -- chyba co¶ mi pl±cze się] ale te fotki s±
pstryknięte jeszcze zwyczajn± komórk± No_kiJow±.

  http://leszekc.w.tkb.pl/SamAsungA/

Bez najmniejszego trudu, kilka satelit, dokładno¶ć
nawet 15 metrów. :) I GPS, i Aero2 -- wewn±trz galerii
handlowej.

Garminy to potrafi±? W±tpię. :)

I na pocieszenie Ci napiszę, że za 5 stów widziałem
dysk formatu 2.5" w obudowie z USB3 o pojemno¶ci 2 TB.
S± też dyski tego formatu z WiFi, ale IMO koszmarnie drogie.
W jednej kieszeni smartfon, w drugiej dysk?... ;)

A to dowód:

  http://leszekc.w.tkb.pl/SamAsungA/Fotka008.jpg

Jest to fragment mapy, któr± malowałem wtedy. Poniżej masz cało¶ć:

  https://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=200815400343944336303.0004d52a35c03caf7f77b

W galerii handlowej, daleko od okien smartfonowy odbiornik GPS radzi sobie dobrze. :)

Oczywi¶cie w czasie malowania tej trasy smartfon nie
był wystawiony na zewn±trz samochodu, ale był wewn±trz
METALOWEGO samochodu z małym szklanym oknem i szklanymi
szybami w drzwiach. :)

-=-

Mapa zainstalowana na komputerze łapie sygnał GPS
ze smartfonu za spraw± BT. Teraz nawet obywam się
bez programu GPSGate. Smartfon może pracować tak,
jak zwykły odbiornik GPS ł±cz±cy się z komputerem
po eReSach..

Data: 2013-02-08 18:34:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet

"Eneuel Leszek Ciszewski" kf39q9$hjs$1@node2.news.atman.pl

Już wiem, jak zrzucać ekran [z jego piedestału na
SD? -- chyba co¶ mi pl±cze się] ale te fotki s±
pstryknięte jeszcze zwyczajn± komórk± No_kiJow±.

  http://leszekc.w.tkb.pl/SamAsungA/ZE/

Tu s± próbki zrzucania ekranu. Ot -- i przewaga
Androida nad popierdolonym Windows. W czasie
rehabilitowania kręgosłupa (kiedy to nudzę się)
gor±cym powietrzem buchaj±cym z jednoczę¶ciowego
(tego, o którym kiedy¶ pisałem -- jest niezwykle
użyteczny, choć kosztował tylko 7 stów plnów)
klimatyzatora, znalazłem dwa programu zrzucaj±ce
ekrany.

Jak widać -- z 832 MHz wykorzystuje zwykle tylko kilka.
Program pokazuje, co/ile zostało.

  http://leszekc.w.tkb.pl/SamAsungA/ZE/SC20130208-165323.png

Gorzej z ,,dyskiem'', którego mam zaledwie 190 MB.

Data: 2013-02-12 04:11:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet

"Eneuel Leszek Ciszewski" kf39q9$hjs$1@node2.news.atman.pl

Już wiem, jak zrzucać ekran [z jego piedestału na
SD? -- chyba co¶ mi pl±cze się] ale te fotki s±
pstryknięte jeszcze zwyczajn± komórk± No_kiJow±.

Znalazłem w GP cała plejadę programów płatnych i bezpłatnych
czy opłaconych reklamami, gdy tymczasem ten telefon obywa się
bez tych programów -- zatem powywalałem wszystkie zrzucacze ekranów...

   http://leszekc.w.tkb.pl/SamAsungA/wewnatrz_balerii_bialej/

Tak to wygl±da. :) Nad głow± jest w±ski, przeĽroczysty dach. :)
Jednak nie wszystkie widoczne (łapane) satelity widać przez ten
przeĽroczysty dach. Ponadto w mieszkaniu na parterze, maj±c nad
sob± kilka kondygnacji na pewno widzę CZASAMI (chodzi tutaj nie
tylko o układ satelit) satelity nie tylko przez okna.

Data: 2013-02-26 01:24:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet

"Eneuel Leszek Ciszewski" kfcc0p$b1l$1@node2.news.atman.pl

tylko o układ satelit) satelity nie tylko przez okna.

Chyba jednak satelitów, choć satelita będ±c
mężczyzn±, odmienia się momentami ;) jak kobieta.

  satelita m odm. jak żeński IV, CMs. ~icie; lm M. ~ty, D. ~tów

To samo sprostowanie dotyczy innych moich postów zawieraj±cych ten bł±d.

Data: 2013-01-28 13:42:30
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Tablet
Dnia 2013-01-27, o godz. 09:24:15
ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał(a):

chyba żaden chiński. Aerro2 to taki polski wymysł, któ¶y zniknie za 2 lata. pozatym zwykły modem usb wystawiony do okna może radykalnie poprawić zasięg!

Aero2 będzie funkcjonować w paśmie 900MHz co najmniej do 21.12.2016. I
zniknąć do tego czasu nie  moĹĽe. Taki ma wymĂłg koncesyjny od UKE.

Nie wiem jak tanie tablety do których podczepia się zewnętrzny modem
ale kilka 3 modele Samsunga które miały wbudowany moduł 3G obsługiwały
Aero2 bez problemów. IMHO zewnętrzny modem w tablecie to
nieporozumienie boi robi z tabletu choinkÄ™. Najprostsza droga do
uszkodzenia gniazda USB.

ZdrĂłwko

Tablet