Tablet - FAT, FAT32

Data: 2013-08-22 14:21:28
Autor: animka
Tablet - FAT, FAT32
W pewnym tablecie (niby nowoczesnym) obsługiwane pliki systemowe: FAT, FAT32.
Czy ten tablet już się nie będzie nadawał do użytkowania, bo w komputerze mam system plików NTFS?

--
animka

Data: 2013-08-22 14:57:39
Autor: Paweł Muszyński
Tablet - FAT, FAT32
W dniu 2013-08-22 14:21, animka pisze:
W pewnym tablecie (niby nowoczesnym) obsługiwane pliki systemowe: FAT,
FAT32.
Czy ten tablet już się nie będzie nadawał do użytkowania, bo w
komputerze mam system plikĂłw NTFS?

A będziesz do tego tabletu dysk z kompa podłączać?

Paweł

Data: 2013-08-22 16:22:04
Autor: animka
Tablet - FAT, FAT32
W dniu 2013-08-22 14:57, Paweł Muszyński pisze:
[...]

Nie, ale będę przesyłać pliki (NTFS) z komputera i odwrotnie.

--
animka

Data: 2013-08-22 16:54:23
Autor: AL
Tablet - FAT, FAT32
W dniu 2013-08-22 16:22, animka pisze:
[...]

a jak wyglada plik NTFS?
;)

Data: 2013-08-23 16:30:56
Autor: animka
Tablet - FAT, FAT32
W dniu 2013-08-22 16:54, AL pisze:
[...]

Przetłumacz to sobie po swojemu.

--
animka

Data: 2013-08-23 23:05:25
Autor: AL
Tablet - FAT, FAT32
W dniu 2013-08-23 16:30, animka pisze:
[...]

ja sie Ciebie pytam, bo podobno rozrozniasz plik NTFS od FAT
:-P

Data: 2013-08-24 01:52:11
Autor: animka
Tablet - FAT, FAT32
W dniu 2013-08-23 23:05, AL pisze:
[...]

Ty ten A.L z Ameryki?
Nie rozróżniam systemu plików. Musiałabym zajrzeć do informacji o dyskach, ale ja mam tylko w NTFS i o tym wiem.

--
animka

Data: 2013-08-24 04:01:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet - FAT, FAT32

"animka" kv8vvn$ddu$1@node1.news.atman.pl

Nie rozróżniam systemu plików. Musiałabym zajrzeć do informacji o dyskach, ale ja mam tylko w NTFS i o tym wiem.

NTFS i FAT to nazwy dyskowych systemów plików.
(NTFS to New Technology File System)

Zapis dyskowy ma się nijak do tego, co ¶lesz drutami USB i podobnymi.
(w tych drutach nie ma ani NTFS, ani FAT, choć czasami płynie w nich
informacja potrzebna do korzystania z dyskowych systemów plików)

Zadaniem systemów operacyjnych jest poprawne interpretowanie zapisów
dyskowych -- tabletowy Android potrafi pisać i czytać na FAT, za¶
komputerowy Windows (NT i wyższy) potrafi pisać i czytać zarówno na
FAT, jak i na NTFS, ale nawet gdyby FAT był dla niego systemem zapisu
obcym, nie miałaby¶ problemu, gdyż nie ł±czysz dysków bezpo¶rednio ze
sob±, ale ł±czysz je ze sob± za po¶rednictwem systemów operacyjnych,
które potrafi± ze sob± porozumiewać się.

Podobnie nie masz problemu z dostępem do stron WWW, choć niekoniecznie
s± one zapisane na dyskach serwerów w plikowych systemach, które potrafi
obsłużyć Twój komputer czy Twój tablet -- Twoje urz±dzenia nie obsługuj±
tych zapisów na tym poziomie, na którym ważny jest system plików.

Nie możesz tabletem obsługiwać bezpo¶rednio partycji innych niż FAT,
ale możesz przesyłać informację pomiędzy NTFS i FAT za pomoc± systemów
operacyjnych, czyli możesz poł±czyć tablet z komputerem -- za pomoc±
USB, WiFi, b±dĽ BT.

Do ł±czno¶ci via WiFi polecam tę aplikację:

  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.domobile.ftpshare&hl=pl

Jest to serwer FTP -- bardzo mały (u mnie zajmuje 24 kB
na ,,dysku'' smartfonu) i lekki (nie obci±ża procesora)
a zarazem stabilny.

S± aplikacje podobne, pozwalaj±ce ponoć także na ł±czenie tabletu
czy smartfonu z komputerem poprzez 3G (a Ty chyba używasz Aero2)
ale ich nie używałem.

Tak możesz:

  [NTFS]<-- -system_operacyjny_Windows-- ->USB/WiFi/BT<-- -system_operacyjny_Android-- ->[FAT]

Android (rozumiej±cy zapis tylko na FAT) nie musi obsługiwać
zapisu na NTFS, gdyż nie ł±czy się bezpo¶rednio z dyskiem
komputera, ale ł±czy się z nim za po¶rednictwem interfejsów
(USB, WiFi b±dĽ BT) oraz systemu operacyjnego komputera.

Tak raczej ;) nie możesz:

  [NTFS]<-- -USB/WiFi/BT<-- -system_operacyjny_Android-- ->[FAT]

W szczególno¶ci raczej ;) nie odczytasz w tablecie karty pamięci
zapisanej komputerem pracuj±cym pod Windows i pisz±cym na NTFS,
choć karta ta pasuje wymiarami :) i do tabletu z Androidem,
i do komputera z Windows. Możesz natomiast tym komputerem
(z Windows) zapisać kartę w systemie FAT, który będzie
zrozumiały także dla tabletu. (tabletu, telewizora,
odtwarzacza MP#, aparatu fotograficznego...)

-=-

Czy teraz już wszystko jasne?

Data: 2013-08-24 07:16:50
Autor: astro
Tablet - FAT, FAT32
Eneuel Leszek Ciszewski wrote in <news:kv946o$r3i$1speranza.aioe.org>
Jest to serwer FTP -- bardzo mały (u mnie zajmuje 24 kB
na ,,dysku'' smartfonu) i lekki (nie obci±ża procesora)

Widze, ze reprezentujesz zdrowe podejscie to transferu plikow z/do Androida
przez siec :) Widzialem aplikacje, ktore wymagaly instalacje dedykowanego
klienta na komputerze (chore!). Rowniez z serwerem HTTP prezentujacym na
stronie WWW zarzadzarke plikami. Stare, dobre FTP jest jednak
najwygodniejsze i najprostsze!

Do tej pory wykorzystywalem aplikacje SwiFTP:
http://code.google.com/p/swiftp

S± aplikacje podobne, pozwalaj±ce ponoć także na ł±czenie tabletu
czy smartfonu z komputerem poprzez 3G (a Ty chyba używasz Aero2)
ale ich nie używałem.

Szkoda do tego instalowac dedykowana aplikacje. Manager plikow jest bardzo
przydatny dla Androida. Np ASTRO czy ES File Explorer File Manager potrafia
laczyc sie z chmurkami typu Dropbox, Google Drive, SkyDrive, Box.net czy
tez serwerem FTP. Pozniej mozna z nich pobrac dane na komputer.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2013-08-24 07:34:07
Autor: sqlwiel
Tablet - FAT, FAT32
W dniu 2013-08-24 07:16, astro pisze:
[...]

Się wetnę...
a AndSMB (i udostępniony katalog pod Wind±/Linuxem) - chodzi w obie strony...
https://play.google.com/store/apps/details?id=lysesoft.andsmb

.... mnie by się nie chciało wyci±gać i przekładać karty, a BT jest zbyt wolny.

Jest jeszcze inna możliwo¶ć - z serwerem www na kompie (np. wamp - http://www.wampserver.com/en/ ), choć ja go zainstalowałem z innych potrzeb. Raczej tylko w jedn± stronę, tj do pobierania z kompa na Anda, chyba, ze kto¶ sobie to w php na tym serwerze wmontuje.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-24 09:19:13
Autor: J.F.
Tablet - FAT, FAT32
Dnia Sat, 24 Aug 2013 07:34:07 +0200, sqlwiel napisał(a):
[...]

Ale jak rozumiec "w obie strony" ?

Bo jak rozumiem - zasob jest na komputerze, a cala obsluga z Androida.
A chcialoby sie odwrotnie - cala obsluga z wygodnego komputera.

J.

Data: 2013-08-24 09:23:14
Autor: sqlwiel
Tablet - FAT, FAT32
W dniu 2013-08-24 09:19, J.F. pisze:

[...]

No tak... Serwerem jest Winda/Linux

A chcialoby sie odwrotnie - cala obsluga z wygodnego komputera.

Je¶li tak, to nie ;)
Tzn obsługa działa z Andka. Można kopiować do i od Andka. Nie próbowałem ustawiać serwera na Andku. Mign±ł mi jaki¶ AndFTP (serwer), ale nie działał i wywaliłem. Nie pamiętam szczegółów.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-24 13:50:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet - FAT, FAT32

"sqlwiel" 521845d0$0$1257$65785112@news.neostrada.pl

... mnie by się nie chciało wyci±gać i przekładać karty, a BT jest zbyt wolny.

Można jeszcze użyć drutów USB. Gdy masz do skopiowania 8 GB -- ani
po BT, ani po WiFi nie poci±gniesz bez nadmiernego zniecierpliwienia. :)

Data: 2013-08-24 13:47:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet - FAT, FAT32

"astro" kv9g9d$v3$1@mx1.internetia.pl

[...]

Sama nazwa mówi za siebie -- File Transfer Protocol.
Do przesyłu plików takie co¶ powinno być najlepsze.

[...]

Można, choć to droga okrężna, nie za¶ bezpo¶rednia.
Je¶li kto¶ nie chce dzielić się tajnymi ;) informacjami
z osobami trzecimi, choćby i automagami, raczej nie
powinien korzystać z chmur.

S± też inne programy zaopatrzone w podobne funkcje
komunikacyjne -- przykładowo Foxit Mobile PDF

  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.foxit.mobile.pdf.lite&hl=pl

Data: 2013-08-23 10:07:18
Autor: Paweł Muszyński
Tablet - FAT, FAT32
[...]

Przeslij mi kiedyĹ› taki plik - bo nie wiem, jak wyglÄ…da ;-)

Paweł

Data: 2013-08-23 08:40:49
Autor: Michal Tyrala
Tablet - FAT, FAT32
On Fri, 23 Aug 2013 10:07:18 +0200, Paweł Muszyński wrote:
> Nie, ale będę przesyłać pliki (NTFS) z komputera i odwrotnie.
>  Przeslij mi kiedy¶ taki plik - bo nie wiem, jak wygl±da ;-)

Wez sobie odpowiednio duzy plik i zrob mu mkntfs ;p

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-08-23 16:37:42
Autor: animka
Tablet - FAT, FAT32
W dniu 2013-08-23 10:07, Paweł Muszyński pisze:
[...]

Trzeba łapać za słówka i nie domyśleć się o co chodzi? Osobą obytą z komputerami i systemem nie jesteś chyba. Tylko bałwankom trzeba łopatologicznie tłumaczyć, Tobie też?

--
animka

Data: 2013-08-22 17:21:49
Autor: Pszemol
Tablet - FAT, FAT32
"animka" <animka@tonieja.wp.pl> wrote in message news:kv4vp7$6sq$1node1.news.atman.pl...
W pewnym tablecie (niby nowoczesnym) obsługiwane pliki systemowe:
FAT, FAT32.
Czy ten tablet już się nie będzie nadawał do użytkowania, bo w komputerze mam system plików NTFS?

Nie ma to znaczenia dla tableta jaki typ partycji jest na komputerze.
Sugerujesz się prawdopodobnie błędnie przetłumaczoną instrukcją
stanowiącą typ systemu plików na tabletowej karcie pamięci (SDCARD?).

Data: 2013-08-23 00:19:02
Autor: xcpy
Tablet - FAT, FAT32
W pewnym tablecie (niby nowoczesnym) obsługiwane pliki systemowe: FAT, FAT32.
Czy ten tablet już się nie będzie nadawał do użytkowania, bo w komputerze mam system plików NTFS?

Garnki by¶ se kupiła nie tableta.

Data: 2013-08-23 00:39:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet - FAT, FAT32

"animka" kv4vp7$6sq$1@node1.news.atman.pl

W pewnym tablecie (niby nowoczesnym)

GoClever M723G

Data: 2013-08-23 01:00:36
Autor: Doman
Tablet - FAT, FAT32
W pewnym tablecie (niby nowoczesnym) obsługiwane pliki systemowe: FAT, FAT32.
Czy ten tablet już się nie będzie nadawał do użytkowania, bo w komputerze mam system plików NTFS?

Pomy¶l, tępa dzido... to nie boli.

Data: 2013-08-23 19:50:33
Autor: Czarek
Tablet - FAT, FAT32

W dniu 2013-08-23 03:00, Doman napisał/a:
[...]

Niektórych boli...

--
Czarek

Data: 2013-08-27 01:00:37
Autor: Doman
Tablet - FAT, FAT32
Pomy¶l, tępa dzido... to nie boli.

Niektórych boli...

Tylko nienawykłych.

Data: 2013-08-23 01:44:12
Autor: astro
Tablet - FAT, FAT32
animka wrote in <news:kv4vp7$6sq$1node1.news.atman.pl>
W pewnym tablecie (niby nowoczesnym) obsługiwane pliki systemowe: FAT, FAT32.

Chcesz podlaczyc do portu USB zewnetrzny dysk twardy? Defaultowo Android nie obsluguje NTFS. Poszukaj w sklepie Google Play aplikacji montujacej partycje NTFS (niestety wymagaja zrootowania telefonu).
Np Ntfs Mounter
http://play.google.com/store/apps/details?id=com.kwull.ntfsmounter

Czy ten tablet już się nie będzie nadawał do użytkowania, bo w komputerze mam system plików NTFS?

Dopoki nie wymontujesz dysku z komputera i nie podlaczysz go kontrolerem ATA / SATA z USB do tabletu, to nie ma kompletnie najmniejszego znaczenia.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2013-08-23 16:33:55
Autor: animka
Tablet - FAT, FAT32
W dniu 2013-08-23 01:44, astro pisze:
[...]

Czyli to ma powiÄ…zanie tylko z dyskami?
A co z kartÄ… pamieci jak mam na niej pliki w systemie NTFS (przeniesione z komputera).

--
animka

Data: 2013-08-23 18:56:10
Autor: xcpy
Tablet - FAT, FAT32
Czyli to ma powi±zanie tylko z dyskami?
A co z kart± pamieci jak mam na niej pliki w systemie NTFS (przeniesione z komputera).

Co Ci sie grubo p..... :)

Data: 2013-08-24 01:06:41
Autor: animka
Tablet - FAT, FAT32
W dniu 2013-08-23 18:56, xcpy pisze:
Czyli to ma powi�zanie tylko z dyskami?
A co z kartďż˝ pamieci jak mam na niej pliki w systemie NTFS (przeniesione z
komputera).

Co Ci sie grubo p..... :)

MoĹĽliwe.

--
animka

Data: 2013-08-24 14:38:16
Autor: RadoslawF
Tablet - FAT, FAT32
Dnia 2013-08-24 01:06, Użytkownik animka napisał:

[...]

Kartę masz "głupia cipo" sformatowaną w NTFS a nie pliki
w systemie. A NTFS to filesystem lub system plikĂłw.

Idzie Czerwony Kapturek przez ciemny las do Babci.
Z za krzaka wyskakuje Wielki Zły Wilk i pyta gdzie idziesz głupia
cipo, pada odpowiedĹş, jestem Czerwony Kapturek i idÄ™ do swojej
Babci i niosę jej w koszyczku różne smakołyki i proszę mnie
tak brzydko nie przezywać. A gdzie ten koszyczek ? O ja głupia
cipa koszyczka zapomniałam. !

Pozdrawiam

Data: 2013-08-24 15:01:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet - FAT, FAT32

"RadoslawF" kva9fr$mhn$1@node1.news.atman.pl

Kartę masz "głupia cipo" sformatowan± w NTFS a nie pliki
w systemie. A NTFS to filesystem lub system plików.

Idzie Czerwony Kapturek przez ciemny las do Babci.
Z za krzaka wyskakuje Wielki Zły Wilk i pyta gdzie idziesz głupia
cipo, pada odpowiedĽ, jestem Czerwony Kapturek i idę do swojej
Babci i niosę jej w koszyczku różne smakołyki i proszę mnie
tak brzydko nie przezywać. A gdzie ten koszyczek ? O ja głupia
cipa koszyczka zapomniałam. !

To inaczej kończy się:

   A gdzie ten mój koszyczek?
   Chyba znów zapomniałam koszyczka!...

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

   Ale ze mnie głupia cipa...

Data: 2013-08-24 16:42:39
Autor: animka
Tablet - FAT, FAT32
W dniu 2013-08-24 14:38, RadoslawF pisze:
[...]

Już cię kiedyś tu wyzywali od pedałów.
Czy ja teraz też tak powinnam cię nawyzywać?

--
animka

Data: 2013-08-24 18:25:39
Autor: RadoslawF
Tablet - FAT, FAT32
Dnia 2013-08-24 16:42, Użytkownik animka napisał:

[...]

To mnie z kimś pomyliłaś.

Czy ja teraz też tak powinnam cię nawyzywać?

Biorąc pod uwagę twoją inteligencję byłbym zdziwiony gdybyś tego
nie zrobiła.

Pozdrawiam

Data: 2013-08-25 03:59:59
Autor: animka
Tablet - FAT, FAT32
W dniu 2013-08-24 18:25, RadoslawF pisze:
[...]

Ma pewno nie.

Czy ja teraz też tak powinnam cię nawyzywać?

Biorąc pod uwagę twoją inteligencję byłbym zdziwiony gdybyś tego
nie zrobiła.

Poducz najpierw swoją "intelegencję", bo jak narazie nie ma sensu Ci odpowiadać i idź zacznij leczyć to swoje pedalstwo.

--
animka

Data: 2013-08-25 12:00:49
Autor: RadoslawF
Tablet - FAT, FAT32
Dnia 2013-08-25 03:59, Użytkownik animka napisał:

Co Ci sie grubo p..... :)

Możliwe.

[...]

Już cię kiedy¶ tu wyzywali od pedałów.

To mnie z kim¶ pomyliła¶.

Ma pewno nie.

Tu powinienem twoim sposobem uznać to za brak inteligencji.

Czy ja teraz też tak powinnam cię nawyzywać?

Bior±c pod uwagę twoj± inteligencję byłbym zdziwiony gdyby¶ tego
nie zrobiła.

Poducz najpierw swoj± "intelegencję", bo jak narazie nie ma sensu Ci odpowiadać i idĽ zacznij leczyć to swoje pedalstwo.

I widzisz głupia cipo, tak jak napisałem zrobiła¶ to.

Pozdrawiam

Data: 2013-08-25 20:59:37
Autor: animka
Tablet - FAT, FAT32
W dniu 2013-08-25 12:00, RadoslawF pisze:
[...]

Poducz najpierw swojÄ… "intelegencjÄ™", bo jak narazie nie ma sensu Ci
odpowiadać i idź zacznij leczyć to swoje pedalstwo.

I widzisz głupia cipo, tak jak napisałem zrobiłaś to.

To, że nie jesteś prawdziwą cipą jeszcze mozesz podrasować.

--
animka

Data: 2013-08-23 19:44:32
Autor: astro
Tablet - FAT, FAT32
animka wrote:
Czyli to ma powiÄ…zanie tylko z dyskami?

Dopoki nie wymontujesz dysku z komputera i nie podlaczysz bezposrednio do tabletu przy pomocy odpowiedniego kontrolera z portem USB (np takiego: http://img338.imageshack.us/img338/1935/usbtoideqs2.jpg ) to nie ma to najmniejszego znaczenia.

A co z kartÄ… pamieci jak mam na niej pliki w systemie NTFS (przeniesione z komputera).

Zdjecia pobieram z karty pamieci oraz obrabiam na komputerze z systemem plikow EXT4. Przekazujac je innym - posiadacze Windowsow z NTFS nie maja zadnych problemow z odczytaniem.
Poczytaj ze (zde)zrozumieniem co to jest sytem plikow:
http://pl.wikipedia.org/wiki/System_plik%C3%B3w
Mylisz go z formatem pliku.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Format_pliku

Przekopiowanie z jednego nosnika na drugi (nawet z roznymi systemami plikow) nie wplywa na zawartosc pliku.

Karty pamieci formatuje sie w FAT lub exFAT.
http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_Digital#File_system

Mozna na sile zastosowac inny system plikow, ale jest to proszenie sie o problemy z kompatybilnoscia. Na wlasne zyczenie.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2013-08-23 21:56:41
Autor: J.F.
Tablet - FAT, FAT32
Dnia Fri, 23 Aug 2013 19:44:32 +0000 (UTC), astro napisał(a):
animka wrote:
[...]

Ale karte masz pewnie fat32.

Jesli w komputerze sformatujesz karte jako NTFS, to pewnie jej w
telefonie nie odczytasz.

Data: 2013-08-24 01:48:36
Autor: animka
Tablet - FAT, FAT32
animka wrote:
[...]

No właśnie.
Karty na początku użytkowania formatowałam w urządzeniach, w których one się znajdują, bo jakbym sformatowała w komputerze, to znowu musiałabym formatować np. w telefonie. Nic już od dawna nie ruszam, bo działa dobrze :-)

Mozna na sile zastosowac inny system plikow, ale jest to proszenie sie o
problemy z kompatybilnoscia. Na wlasne zyczenie.

Tak.

--
animka

Data: 2013-08-24 01:42:47
Autor: animka
Tablet - FAT, FAT32
W dniu 2013-08-23 21:44, astro pisze:
animka wrote:
[...]

Tak masz rację. Coprawda nie mam zamiaru wyjmować dysku z komputera, ani nawet podlączać do tabletu dysku zewnętrznego 500 GB, bo po prostu nie ma takiej potrzeby.

[...]

Ja też pobieram na komputer albo przez bluetooth z telefonu albo z karty pamięci w adapterze włożonym do czytnika w komputerze, no i wszystko ok. Nie muszę nic poprawiać. Czasami tylko rozjaśniam, bo za ciemne (z telefonu).

Poczytaj ze (zde)zrozumieniem co to jest sytem plikow:
http://pl.wikipedia.org/wiki/System_plik%C3%B3w
Mylisz go z formatem pliku.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Format_pliku

Tak, wiem, ale ja miałam na myśli to, że moje dyski komputerowe są sformatowane do systemu plików NTFS, a nie FAT, czy FAT32 i dlatego miałam obiekcje co do tego, że pliki skopiowane do tabletu będą niedootworzenia. Tak mi ubzdurało, ale jestem realistką i dopiero jak zobaczę, uruchomię, to wiem.

Przekopiowanie z jednego nosnika na drugi (nawet z roznymi systemami
plikow) nie wplywa na zawartosc pliku.

Dzięki za tę informację.
Miałam już przeboje z kartą pamięci kupioną na Allegro. Była padnięta (była na dodatek mniej pojemna niż w opisie) i musiałam ją formatować a to w telefonie, a to w komputerze. "Nagimnastykowałam" się z nią strasznie, ale wreszczie się zdenerwowałam i kazałam sobie zwrócić pieniążki za nią. Z innymi, kupionymi już w normalnych sklepach, a nie na allegro nie było kłopotów.

[...]

Tak dawno nie formatowałam już kart pamięci, że po prostu nie pamiętałam.
NowÄ…- do telefonu sformatowalam na poczÄ…tek w telefonie, tÄ™ do tabletu -   w tablecie, a innÄ… - do aparatu foto - w aparacie. Później juĹĽ nie byĹ‚o potrzeby formatowania.

Dzięki.

--
animka

Data: 2013-08-24 15:38:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tablet - FAT, FAT32

"animka" kv7sln$8n0$1@node1.news.atman.pl

Dopoki nie wymontujesz dysku z komputera i nie podlaczysz go kontrolerem
ATA / SATA z USB do tabletu, to nie ma kompletnie najmniejszego znaczenia.

Czyli to ma powi±zanie tylko z dyskami?

Nie.

A co z kart± pamieci jak mam na niej pliki w systemie NTFS (przeniesione z komputera).

Je¶li na karcie pamięci masz tylko NTFS, to raczej swoim tabletem
jej nie obsłużysz bezpo¶rednio inaczej, niż tylko formatuj±c j±
w systemie FAT. Takoż z dyskiem.

Karta raczej jest sformatowana FATalnie, z dyskami zewnętrznymi
różnie bywa.

Tablet - FAT, FAT32